Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт покрівлі даху інфекційного відділення КНП Заболотівської селищної ради "Заболотівська багатопрофільна лікарня" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-009411-a
Id Tender a54768b4a2964ffb9f3af83976a14bcb
План UA-P-2025-04-18-011191-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 19:41
Остання зміна 21.05.2025 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 123 206 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 616.03 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 19:35 до 02.05.2025 19:40
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 19:35
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 19:35
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2025 19:40
до 07.05.2025 15:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 15:21
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2025 15:21
до 21.05.2025 15:56
Період уточнень
з 18.04.2025 19:35 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 19:35 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2025 19:40 до 07.05.2025 15:21
Період кваліфікації
з 02.05.2025 19:40 до 07.05.2025 15:21
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі даху інфекційного відділення КНП Заболотівської селищної ради "Заболотівська багатопрофільна лікарня" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 123 206 грн.
Капітальний ремонт покрівлі даху інфекційного відділення КНП Заболотівської селищної ради "Заболотівська багатопрофільна лікарня" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі даху інфекційного відділення КНП Заболотівської селищної ради "Заболотівська багатопрофільна лікарня" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 123 206 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10616,03
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ ДАХУ ІНФЕКЦІЙНОГО ВІДДІЛЕННЯ КНП ЗАБОЛОТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ЗАБОЛОТІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ І РЕСТАВРАЦІЯ)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
78315, Україна, Івано-Франківська область, Заболотів, вул. Б. Хмельницького 10
Дата постачання по
31.12.2025 19:40
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Приймання-передача виконаних робіт оформляється проміжними платежами на підставі Актів приймання-передачі виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Водоканал Покуття
Пропозиція:
2 101 400.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 19:41
Оголошення про проведення закупівлі
18.04.2025 19:35
Тендерна документація
18.04.2025 19:35
Тендерна документація
18.04.2025 19:35
Тендерна документація
18.04.2025 19:35
Проект договору
18.04.2025 19:35
Тендерна документація
18.04.2025 19:35
Тендерна документація
18.04.2025 19:35
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шеремета Андрій Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380342552210
Факс
+380342552039
Замовник
ЄДРПОУ
43380399
Повна назва
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
76004
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Грушевського, 21
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі даху інфекційного відділення КНП Заболотівської селищної ради "Заболотівська багатопрофільна лікарня" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 07.05.2025 15:21 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 19:40 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 15:21
Довідка НАЗК
07.05.2025 15:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 19:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-18-009411-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№2т
2 101 400.8 грн.
1 751 167.33 грн.
З ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
01.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ ДАХУ ІНФЕКЦІЙНОГО ВІДДІЛЕННЯ КНП ЗАБОЛОТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ЗАБОЛОТІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ І РЕСТАВРАЦІЯ)
Номенклатура
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ ДАХУ ІНФЕКЦІЙНОГО ВІДДІЛЕННЯ КНП ЗАБОЛОТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ЗАБОЛОТІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ І РЕСТАВРАЦІЯ)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43380399

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Водоканал Покуття
Повна назва
ТОВ Водоканал Покуття
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35281988

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 15:56
Повідомлення про договір
21.05.2025 15:55
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000101
Дата створення проекту
08.05.2025 13:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 14:28
Дата публікації висновку про результати
26.05.2025 11:37
Дата завершення усунення порушень
10.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 №38-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.05.2025 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-04-18-009411-a 18.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 14:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.04.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Водоканал Покуття» (далі – ТОВ «Водоканал Покуття»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.05.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2025 року, договір підряду від 21.05.2025 №2т, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 12.05.2025 року та від 23.05.2025 року. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Крім того, слід зазначити, що до машиночитаного формату відноситься pdf, що був перетворений з word. При цьому, сканований документ у форматі pdf не є машиночитаним форматом. Таким чином, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо. В ході моніторингу встановлено, шо Замовником 21.05.2025 року в електронній системі закупівель оприлюднено договір підряду від 21.05.2025 №2т (далі – Договір №2т) та додатки до нього (додаток 1 - договірна ціна, додаток 2 - календарний план виконання робіт, додаток 3 - план фінансування на 2025 рік, додаток 4 - поквартальне завдання виконання будівельно-монтажних робіт в 2025 році) у форматі PDF. Проте, у машинозчитувальному форматі Договір №2т та вищевказані додатки до нього Замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник у пункті 10 Додатку 3 «Технічне завдання» до ТД та пункті 10 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД вимагає: «Учасник зобов’язаний в період звернення за роз’ясненнями направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами сторін з подальшим поданням її Учасником у електронній системі закупівель в складі тендерної пропозиції». Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини третьої статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Відповідно до положень частини восьмої статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини першої статті 5 Закону, частини третьої статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зазначеними діями Замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії Замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22, пунктів 3, 5 частини першої статті 5, частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Водоканал Покуття», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору №2т, додатків до Договору №2т (додаток 1 - договірна ціна, додаток 2 - календарний план виконання робіт, додаток 3 - план фінансування на 2025 рік, додаток 4 - поквартальне завдання виконання будівельно-монтажних робіт в 2025 році) у машинозчитувальному форматі та заходи, направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.05.2025 00:00
Дата публікації
26.05.2025 11:37
Документи висновку
26.05.2025 11:37
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Західного офісу Держаудитслужби 26.05.2025 в електронній системі закупівель опубліковано Висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі даху інфекційного відділення КНП Заболотівської селищної ради "Заболотівська багатопрофільна лікарня" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) за ID: UA-2025-04-18-009411-a (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Вищевказаний висновок містить зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель наступного змісту: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору №2т, додатків до Договору №2т (додаток 1 - договірна ціна, додаток 2 - календарний план виконання робіт, додаток 3 - план фінансування на 2025 рік, додаток 4 - поквартальне завдання виконання будівельно-монтажних робіт в 2025 році) у машинозчитувальному форматі та заходи, направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». З приводу цього повідомляємо про те, що з уповноваженою особою Замовника – головним спеціалістом відділу контролю у сфері зведення споруд соціальної інфраструктури Шереметою Андрієм Васильовичем, проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, буде здійснено шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору №2т, додатків до Договору №2т (додаток 1 - договірна ціна, додаток 2 - календарний план виконання робіт, додаток 3 - план фінансування на 2025 рік, додаток 4 - поквартальне завдання виконання будівельно-монтажних робіт в 2025 році) у машинозчитувальному форматі . Враховуючи зазначене, просимо вважати надані документи належним підтвердженням дотримання умов тендерної документації та вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Пояснення надаються відповідно до вимог частини п?ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та у строки, встановлені запитом.
Дата публікації
30.05.2025 14:27
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт покрівлі даху інфекційного відділення КНП Заболотівської селищної ради "Заболотівська багатопрофільна лікарня" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-18-009411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 12:01
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 12:01
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення на моніторинг На запит Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.05.2025 щодо надання пояснень по закупівлі “Капітальний ремонт покрівлі даху інфекційного відділення КНП Заболотівської селищної ради "Заболотівська багатопрофільна лікарня" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)” за ID: UA-2025-04-18-009411-a) (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник), повідомляємо наступне: 1.  Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість шляхом розроблення проектної документації (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:7452-4964-8941-5832) Генеральний проектувальник проектної документації ФОП Терентяк Степан Ігорович, яка пройшла відповідну експертизу ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 09-023-24 від 01.05.2024 Реєстраційний номер ЕХ01:8141-0850-4077-2590. Зазначені документи опубліковані у формі відкритих даних на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Копії документів додаються. Від загальної вартості проекту було відраховано витрати Замовника (10, 12 розділи зведеного кошторисного розрахунку + податки) і цю суму було затверджено, як очікувану вартість предмету закупівлі. 2. Замовник є органом місцевого самоврядування, для яких оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті згідно п. 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 є РЕКОМЕНДАЦІЙНИМ, а не обов’язковим. Водночас надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-v-departamenti-rozvytku-hromad-ta-terytorii-dorozhnoho-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva-mistobuduvannia-ta-arkhitektury?v=6808dc4b16882
Рішеня
12.05.2025 14:04
Замовник
Документи повідомлення
12.05.2025 14:04
-
12.05.2025 14:04
-
12.05.2025 14:06
-
Відповідь
Пояснення на моніторинг
На запит Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.05.2025 щодо надання пояснень по закупівлі “Капітальний ремонт покрівлі даху інфекційного відділення КНП Заболотівської селищної ради "Заболотівська багатопрофільна лікарня" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)” за ID: UA-2025-04-18-009411-a) (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник), повідомляємо наступне: 1.  Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість шляхом розроблення проектної документації (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:7452-4964-8941-5832) Генеральний проектувальник проектної документації ФОП Терентяк Степан Ігорович, яка пройшла відповідну експертизу ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 09-023-24 від 01.05.2024 Реєстраційний номер ЕХ01:8141-0850-4077-2590. Зазначені документи опубліковані у формі відкритих даних на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Копії документів додаються. Від загальної вартості проекту було відраховано витрати Замовника (10, 12 розділи зведеного кошторисного розрахунку + податки) і цю суму було затверджено, як очікувану вартість предмету закупівлі. 2. Замовник є органом місцевого самоврядування, для яких оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті згідно п. 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 є РЕКОМЕНДАЦІЙНИМ, а не обов’язковим. Водночас надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-v-departamenti-rozvytku-hromad-ta-terytorii-dorozhnoho-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva-mistobuduvannia-ta-arkhitektury?v=6808dc4b16882
Рішеня
12.05.2025 16:15
Замовник
Документи повідомлення
12.05.2025 16:16
-
12.05.2025 16:16
-
12.05.2025 16:20
-
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт покрівлі даху інфекційного відділення КНП Заболотівської селищної ради "Заболотівська багатопрофільна лікарня" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-18-009411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. У пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI ТД Замовник зазначив, що: «Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4 % від вартості договору. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків); - розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача». У зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та документи, які підтверджують надання забезпечення виконання договору учасником-переможцем ТОВ «Водоканал Покуття» не пізніше дати укладення договору про закупівлю? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.05.2025 16:32
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 16:33
-
Відповідь
відповідь на запит
На запит Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 21.05.2025 щодо надання пояснень по закупівлі “Капітальний ремонт покрівлі даху інфекційного відділення КНП Заболотівської селищної ради "Заболотівська багатопрофільна лікарня" (ЄЗС ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)” за ID: UA-2025-04-18-009411-a) (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник), повідомляємо наступне: 1.  На виконання вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, ТОВ «Водоканал Покуття» як переможець процедури закупівлі надав забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у встановлений строк, а саме не пізніше дати укладення договору про закупівлю, що відповідає умовам тендерної документації. До цієї відповіді долучаємо копії наступних документів, що підтверджують факт надання забезпечення виконання договору: – скан-копію оригіналу банківської гарантії, наданої ТОВ «Водоканал Покуття»; – документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала банківську гарантію; – скан-копія ліцензії, що підтверджує право банку на надання банківських гарантій; – розрахунковий документ, що містить доручення платника банку здійснити переказ відповідної суми коштів. Враховуючи зазначене, просимо вважати надані документи належним підтвердженням дотримання умов тендерної документації та вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Пояснення надаються відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та у строки, встановлені запитом.
Рішеня
23.05.2025 14:08
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 123 206 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 19:40
Замовник:
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380342552210
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 123 206 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 19:40
Замовник:
Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380342552210
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності