Показати схожі тендери

Закупівля Джерела резервного живлення (Акумуляторні батареї) від Комунальне некомерційне підприємство "Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги" Покровської селищної ради Дніпропетровської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-008912-a
Id Tender 35a3ff7f387147729fa7a755cb3d1d44
План UA-P-2025-04-18-008998-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 16:36
Остання зміна 13.05.2025 10:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
315 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 575 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 16:35 до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 16:35
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 16:35
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 14:09
до 05.05.2025 13:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2025 09:54
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.05.2025 13:44
до 13.05.2025 10:04
Період уточнень
з 18.04.2025 16:35 до 23.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 16:35 до 23.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 14:09 до 05.05.2025 13:44
Період кваліфікації
з 28.04.2025 14:09 до 05.05.2025 13:44
Основні параметри
Джерела резервного живлення (Акумуляторні батареї)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
315 000 грн.
Джерела резервного живлення (Акумуляторні батареї)
Назва предмета закупівлі
Джерела резервного живлення (Акумуляторні батареї)
Очікувана вартість
315 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1575,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 13:34
Закінчення аукціону
28.04.2025 14:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Акумуляторні батареї
Код ДК 021:2015
31440000-2 - Акумуляторні батареї
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
53600, Україна, Дніпропетровська область, Покровське, вул. Соборна, 118
Дата постачання по
20.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ІВАЩЕНКО АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ"
Пропозиція:
249 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП БАУБЛІС НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА
Пропозиція:
222 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АСАНАРА
Пропозиція:
247 510.01 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ"
Пропозиція:
281 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 13:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 16:36
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Колісник
Електронна пошта
Телефон
+380663390323
Сайт:
https://pokrov.pmsd.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
37004278
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги" Покровської селищної ради Дніпропетровської області
Поштовий індекс
53600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
смт. Покровське
Адреса
вул. Соборна, 118
Кваліфікація
Лот № 1 Джерела резервного живлення (Акумуляторні батареї)
Період вимог/скарг з 29.04.2025 09:54 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 14:09 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.04.2025 09:54
Повідомлення про рішення
28.04.2025 14:10
Витяг з ЄДР
28.04.2025 14:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 30.04.2025 13:31 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 09:54 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
30.04.2025 13:31
Повідомлення про рішення
29.04.2025 09:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 05.05.2025 13:44 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 13:31 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 13:44
Довідка НАЗК
05.05.2025 13:44
Повідомлення про рішення
30.04.2025 13:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ІВАЩЕНКО АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ" у процедурі закупівлі № UA-2025-04-18-008912-a виявлено наступні невідповідності. 1. Згідно п 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»», учасник мав надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договорів, не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці та підтвердження про виконання аналогічного договору (накладні на товар). Учасник ФОП "ІВАЩЕНКО АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ" надав довідку в довільній формі про аналогічний договір, копію аналогічного договору з додатками та видаткову накладну. В акті приймання виконаних робіт № 1 (файл «Аналогічні договори») загальна вартість 2-х акумуляторних батарей PILLON-100 А літій-фосфатна дорівнює 140839 грн., а у видатковій накладній № РН-000038 від 17 грудня 2024 року вартість тих же батарей становить 135370,00 грн. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати пояснення щодо розбіжності в ціні акумуляторних батарей та надати уточнюючі документи щодо підтвердження наданого пояснення.
Створено
03.05.2025 11:34
Надати до
04.05.2025 11:34
Договір
UA-2025-04-18-008912-a-b1
Підписаний і діє
Номер
44
249 000 грн.
249 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.05.2025
Строк дії договору з
13.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
Акумуляторні батареї
Номенклатура
Акумуляторні батареї
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 20 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги" Покровської селищної ради Дніпропетровської області
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги" Покровської селищної ради Дніпропетровської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37004278

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ІВАЩЕНКО АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ІВАЩЕНКО АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3055703219

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.05.2025 10:04
-
13.05.2025 10:03
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
315 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги" Покровської селищної ради Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380663390323
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
315 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги" Покровської селищної ради Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380663390323
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності