Показати схожі тендери

Закупівля Система рентгенологічна діагностична (система рентгенівська діагностична) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР № 20» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-008871-a
Id Tender a3fb693aea014fe4bb317c16f128cc17
План UA-P-2025-04-18-010631-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 16:33
Остання зміна 09.06.2025 09:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 526 666.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 633.33 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 16:28 до 05.05.2025 16:33
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 16:28
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 16:28
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 16:33
до 30.05.2025 11:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 11:31
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 11:31
до 09.06.2025 09:26
Період уточнень
з 18.04.2025 16:28 до 02.05.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 16:28 до 02.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 16:33 до 30.05.2025 11:31
Період кваліфікації
з 05.05.2025 16:33 до 30.05.2025 11:31
Основні параметри
Система рентгенологічна діагностична (система рентгенівська діагностична)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 526 666.67 грн.
Система рентгенологічна діагностична (система рентгенівська діагностична)
Назва предмета закупівлі
Система рентгенологічна діагностична (система рентгенівська діагностична)
Очікувана вартість
5 526 666.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27633,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система рентгенологічна діагностична (система рентгенівська діагностична)
Код ДК 021:2015
33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Код НК 024:2023
37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Левітана, 62
Дата постачання по
26.12.2025 16:33
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно"
Пропозиція:
5 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 16:33
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петрікєєв Борис Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Petrikieiev Borys
Електронна пошта
Телефон
+380487445508
Замовник
ЄДРПОУ
02774562
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "CONSULTATIVE AND DIAGNOSTIC CENTER № 20" OF THE ODESSA CITY COUNCIL
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР № 20» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "CONSULTATIVE AND DIAGNOSTIC CENTER № 20" OF THE ODESSA CITY COUNCIL
Поштовий індекс
65114
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Левітана, 62
Кваліфікація
Лот № 1 Система рентгенологічна діагностична (система рентгенівська діагностична)
Період вимог/скарг з 30.05.2025 11:31 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 16:33 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 11:31
Довідка НАЗК
30.05.2025 11:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.05.2025 16:27
Електроний протокол про продовження строку
05.05.2025 16:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 16:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 16:28
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по Закупівлі UA-2025-04-18-008871-a був призначений на 05.05.2025. В цей строк від єдиного учасника процедури закупівлі ТОВ «ЛІКАРНО» надійшла тендерна пропозиція ціною 5000000,00 грн., яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною відповідно до абзацу 1 п. 36 Особливостей. Згідно з абзацом 2 п. 36 Особливостей якщо була подана одна тендерна пропозиція замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог ст. 29 Закону (положення частин 2, 5-9, 11, 12, 14, 16, абзаців другого і третього частини 15 ст. 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до п. 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЛІКАРНО» подано значний обсяг технічної документації та інформації, на розгляд, вивчення та оцінку яких потребується більше 5 робочих днів. У зв’язку з цим строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІКАРНО» підлягає продовженню до 20 робочих днів на підставі ч. 10 ст. 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
08.05.2025 16:23
Дата кінця розгляду
03.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! Під час розгляду вашої тендерної пропозиції (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-18-008871-a) в поданих вами в її складі інформації, подання якої передбачалося тендерною документацією, виявлено невідповідності, які не відносяться до інформації/документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Так, пунктом 3.4 Додатку 2 Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено, що учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (якщо Учасник не є виробником товару) або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника. Учасник повинен надати (завантажити у сканованому вигляді) оригінал такого гарантійного листа та копію документу, що підтверджує офіційний статус представника виробника (якщо гарантійного листа надано офіційним представником, а не виробником). Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування не менше 12 місяців з дати введення в експлуатацію. Разом з тим, у складі вашої тендерної пропозиції відсутні наступні інформація/документи: 1) по принтеру HQ-DY, виробник Huqiu Imaging (Suzhou) Co., Ltd., офіційний представник виробника ТОВ «ФОРВАРДМЕД»: - оригінал гарантійного листа виробника або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією; 2) по РК-монітору Hisense HMD2C21A, виробник Qingdao Hisense Medical Equipment Co, Ltd., офіційний представник виробника ТОВ «ФОРВАРДМЕД»: - оригінал гарантійного листа виробника або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією; - копія документу, що підтверджує офіційний статус представника виробника (якщо гарантійного листа про підтвердження можливості постачання товару надано офіційним представником, а не виробником); 3) на стабілізатор напруги ГЕРЦ, виробник ПП «НВФ «ЕЛЕКС»: - оригінал гарантійного листа виробника або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією; - документальне підтвердження офіційного статусу представника виробника (якщо гарантійного листа про підтвердження можливості постачання товару надано офіційним представником, а не виробником). Враховуючи, що виявлені помилки, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки моделі тощо, а також керуючись абзацами 1, 2 п. 43 Особливостей висуваємо вам вимогу про усунення виявлених невідповідностей. Звертаємо вашу увагу, що згідно з абзацом 5 підпункту 1 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації або в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
28.05.2025 15:29
Надати до
29.05.2025 15:29
Договір
UA-2025-04-18-008871-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1СРД
5 000 000 грн.
4 672 897.2 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Система рентгенологічна діагностична (система рентгенівська діагностична)
Номенклатура
Система рентгенологічна діагностична (система рентгенівська діагностична)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР № 20» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР № 20» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02774562

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44521212

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 09:26
Повідомлення про договір
09.06.2025 09:25
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 526 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 16:33
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР № 20» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380487445508
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 526 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 16:33
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР № 20» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380487445508
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності