Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Лоцман Коханов"). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-04-18-008848-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (нова редакція) за вказаним предметом закупівлі від 22 травня 2025 року (далі - Тендерна документація від 22.05.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) до Тендерної документації від 22.05.2025 вимагалося надати: «1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі із обов’язковим зазначенням інформації про наявну суднопідіймальну споруду (док, сліп, плавучий кран, кран тощо), достатню для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням вантажопідйомності та граничних розмірів суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою, місце надання послуг за предметом закупівлі (адресу ремонтної бази, виробничих площ тощо). (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: 1.1. скановану копію чинного документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, а саме надати (цінова інформація може бути скрита учасником): - документ, що підтверджує наявність в учасника зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди (право власності, право господарського відання, право користування, право оперативного управління тощо); - або договір оренди (найму) учасником зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди; - або договір, на підставі якого учаснику надаються послуги/виконуються роботи по ремонту суден чи/або підйому суден з використанням зазначеної у довідці суднопідіймальної споруди;;…». Згідно умов Додатку 2 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ* для учасника резидента) до Тендерної документації від 22.05.2025 встановлено: «5.1. Строк надання Послуг становить _______ (зазначається на етапі укладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі, але не більше 90 календарних днів) календарних днів з дати підписання Акту приймання Судна в ремонт. Датою закінчення надання послуг з ремонту вважається дата підписання Акту приймання Судна з ремонту.». «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та засвідчення печатками Сторін (за наявності) та діє до 31.12.2025 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.». ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" у складі документів тендерної пропозиції надано довідку від 26.05.2025 вих. № 01/26-05 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі», в якій учасником зазначено інформацію про суднопідіймальні споруди: - плавуча конструкція (плавучий док), вантажопідйомністю 550 т, граничні розміри суден, що можуть підійматися: довжина судна найбільша – 60,30 м, ширина судна - 24, 00 м, висота борту судна - 4,35 метрів, надводний борт судна - 1,35 метри. Місце надання послуг за предметом закупівлі (адреса ремонтної бази, виробничих площ тощо) Румунія, м. Браіла. «Послуга підйому / спуску судна і встановлення /зняття на з стапель-палубу/причал (на кильблоки) - це частина послуг генерального сервісу, що передбачає використання зазначеної у довідці суднопідіймальної споруди, вантажопідйомністю 550 т, буде надаватися у 2025 році S.C. TEHNONAV SNCNR S.А., згідно рамкової угоди № 1799/14.05.2025 на підставі якого учаснику надаватимуться послуги генерального сервісу у 2025 році»; - човновий підйомник Q2000 мр, інв. № 6-1325 (сліп), в/п 2000 т, граничні розміри суден, що можуть підійматися: довжина судна найбільша 115 метрів, ширина судна 14 метрів, висота борту судна 4 метри, надводний борт судна 5 метрів. Використовується згідно угоди про співпрацю № 2023/800/048 від 16.05.2025 р. з «Slovenska plavba a pristavy», a.s. (Словацька республіка) Потужності компаніi Slovenska plavba a pristavy, a.s. за адресою: Словацька Республіка, м. Братислава. ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" у складі документів тендерної пропозиції надано скановану копію Рамкової угоди № 1799/14.05.2025. S.C. TEHNONAV SNCRN S.А. (Виконавець), ТОВ СП Техфлот (Замовник). Предмет договору - «Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання виконувати роботи по ремонту суден, надавати виробничі площі, причал, кран, док: плавучу конструкцію (плавучий док), зареєстровану Румунським морським управлінням під реєстраційним №140, вантажопідйомністю 550 т для підйому суден з граничними розмірами: довжина судна найбільша: 60,3 метрів, ширина судна: 24 метра, висота борту судна: 4,35 метрів, надводний борт судна: 1,35 метра, послуги генерального сервісу. ТМЦ для виконання робіт може поставляти Замовник, виконання докових робіт, виміру товщин листового металу, ремонт деталей, метало оброблювальні та зварювальні, електромонтажні, фарбувальні роботи, що обмовляється в додаткових угодах.» Роботи будуть проводитися в місті Бріала, Румунія. П. 1.3. «Конкретні види робіт, об’єм, вартість і терміни їх виконання, а також терміни поставки матеріалів (ТМЦ) у разі ремонту з матеріалів Замовника, оформлюються додатковими угодами до Договору. П.4.1. «Терміни виконання робіт обумовлюються в додаткових угодах на виконання конкретного обсягу робіт». П. 7.1. «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2025р., але в будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань». П. 9.3. «У всіх питаннях, пов’язаних з виконанням Договору, але не врегульованих його умовами, сторони керуються чинним законодавством Румунії». П. 10.3. «Невід'ємною частиною Договору є всі додаткові угоди до нього, оформлені відповідно до законодавства.». ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" у складі документів тендерної пропозиції надано скановану копію Рамкової угоди про співпрацю номер: 2023/800/048 від 16.05.2025. Договірна сторона 1: Slovenska plavba a pristavy, a.s. (Виконавець), договірна сторона 2: ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" (Замовник). Предмет договору: «2.1.Предметом цього договору є регламентація права та обов’язків обох сторін у взаємній співпраці, при цьому співпраця сторін полягає в зобов’язанні підрядника здійснити ремонт судна для замовника на підставі письмового замовлення, а також в обов’язку підрядника надати замовнику механічне та технологічне обладнання, приміщення та людські ресурси у відділі Суднобудівного заводу Підрядника в районі: 2.1.1. Використання човнового підйомника для ремонту суден на суші Човновий підйомник Q2000 мр, інв. 6-1325…». П.3.1 «Виконавець зобов’язується надати своє механічне та технологічне обладнання, приміщення та людські ресурси відповідно до п.2.1 протягом розумного часу відповідно до взаємно затвердженого замовлення Замовника. П.5.1. «Договір укладено на невизначений строк, який починає обчислюватися з дня набрання цим договором чинності.». п. 6.2. «Будь-які зміни до цієї Угоди повинні бути внесені в письмовій формі у вигляді пронумерованої поправки до цієї Угоди, інакше вони є недійсними». П.6.3 «Цей договір регулюється законодавством Словацької республіки.». Враховуючи вказані вище умови Тендерної документації від 22.05.2025 в частині надання учасником документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, та умови наданих учасником угод Рамкової угоди № 1799/14.05.2025, Рамкової угоди про співпрацю номер: 2023/800/048, просимо усунути невідповідність щодо невизначеного строку надання послуг за вказаними угодами, в тому числі повідомити чи укладалися сторонами цих угод додаткові угоди, поправки до Угоди, замовлення тощо, що є невід’ємними їх частинами. А також Вами в довідці від 26.05.2025 вих. № 01/26-05 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» невірно зазначена назва юридичної особи «S.C. TEHNONAV SNCNR S.А.», що за умовами Рамкової угоди № 1799/14.05.2025 зазначена як «S.C. TEHNONAV SNCRN S.А.». 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи вказані вище умови Тендерної документації від 22.05.2025 в частині надання учасником документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, та умови наданих учасником угод Рамкової угоди № 1799/14.05.2025, Рамкової угоди про співпрацю номер: 2023/800/048, просимо усунути невідповідність щодо невизначеного строку надання послуг за вказаними угодами, в тому числі повідомити чи укладалися сторонами цих угод додаткові угоди, поправки до Угоди, замовлення тощо, що є невід’ємними їх частинами. А саме надати інформацію щодо строку надання послуг за вказаними угодами, в тому числі, але не виключно надати скановані копії додаткових угод, поправок до Угоди, замовлення тощо, що є невід’ємними частинами Рамкової угоди № 1799/14.05.2025, Рамкової угоди про співпрацю номер: 2023/800/048. Виправити в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, назву юридичної особи Виконавця згідно умов Рамкової угоди № 1799/14.05.2025. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.