Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) від ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-008624-a
Id Tender f7819f1d394545bfb0d964a3d5bc1b39
План UA-P-2025-04-18-010388-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.04.2025 15:50
Остання зміна 11.07.2025 14:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
205 898.05 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 029.49 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 15:50 до 26.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 15:50
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 15:50
до 23.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.04.2025 12:35
-
Залишилось 1 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 12:15
до 17.07.2025 00:00
Період уточнень
з 18.04.2025 15:50 до 23.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 15:50 до 23.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 12:35
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
205 898.05 грн.
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Очікувана вартість
205 898.05 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1029,49
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 12:00
Закінчення аукціону
30.04.2025 12:35
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 8 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Іванковичівському ліцеї Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Іванковичівському ліцеї Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08632, Україна, Київська область, Іванковичі, вул.Шкільна, буд.1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 8 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Хотівський заклад дошкільної освіти «Струмочок»
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Хотівський заклад дошкільної освіти «Струмочок»
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08171, Україна, Київська область, с. Хотів, площа Паширова, буд.1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 8 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Лісниківському ліцеї імені Михайла Грушевського Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Лісниківському ліцеї імені Михайла Грушевського Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08172, Україна, Київська область, Лісники, вул. Родини Рубанів,40
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 8 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Опорному закладі освіти «Ходосівський ліцей» Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Опорному закладі освіти «Ходосівський ліцей» Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08173, Україна, Київська область, с. Ходосівка, вул.Соборна, 20
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 8 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Ходосіївський заклад дошкільної освіти «Водограй» Федосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Ходосіївський заклад дошкільної освіти «Водограй» Федосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08173, Україна, Київська область, с. Ходосівка, вул. Набережна, 10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 8 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Хотівського академічного ліцею імені Левка Лук’яненка Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою в Комунальному закладі «Хотівського академічного ліцею імені Левка Лук’яненка Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08171, Україна, Київська область, с. Хотів, провул.Центральний, 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Виконавцю за фактично надані Послуги на підставі Акту наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на банківській рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Акту Сторонами
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"
Пропозиція:
111 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЕЛ-КОМ СЕРВІС
Пропозиція:
204 564.89 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС"
Пропозиція:
96 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВЕДА ІНСТАЛЛІНГ"
Пропозиція:
169 906.48 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 12:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 15:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єлизавета Балан
Електронна пошта
Телефон
380674148005
Замовник
ЄДРПОУ
43968587
Повна назва
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08173
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Ходосівка
Адреса
вул.Мирного П., будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Період вимог/скарг з 14.05.2025 12:15 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 12:35 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
При наданні документів для усунення невідповідностей ТОВ «ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС», було надано недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Зважаючи на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС», поданої на участь у закупівлі Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:504100002 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів), з причини, визначеної у абзаці другому пункту 42 Особливостей, а саме: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі».
Документи кваліфікації
14.05.2025 12:15
Повідомлення про рішення
14.05.2025 12:15
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
07.05.2025 17:39
Електроний протокол про продовження строку
30.04.2025 12:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
30.04.2025 12:35
Надати до
02.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток до протоколу від 05.05.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Не надано додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Не надано копії балансу, звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання. 4. Не надана довідка(и)/інформація/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або лист в довільній формі про те, що субпідрядні організації залучатись не будуть. 5. Листи-відгуки до аналогічних договорів не містять № і дати. 6. У скані Договору №42669893 не вказано в якому році укладено договір, а в додатку №1 до даного договору вказано, що він складений 17.01.2022року, що не відповідає інформації наведеній у Довідці №04/25 від 25.04.2025р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.7 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про створення такого об’єднання». 2. п.8 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить вимогу надати: «проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проєкту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)» 3. п.17 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання; Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.» 4. п.24 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: « у разі залучення до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасник у складі тендерної пропозиції надає: - довідку за формою згідно Додатку 9 тендерної документації з інформацією про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), якого(их) учасник планує залучити до надання послуг, з обов’язковим зазначенням інформації щодо наявності в субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) дозволу(ів)/ліцензії(ій) на провадження господарської діяльності, якщо обов’язковість такого(их) дозволу(ів)/ліцензії(ій) передбачена чинним законодавством (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій); - договір (копію договору) про співпрацю/наміри з таким(ими) субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у наданні послуг, що є предметом закупівлі; - копію ліцензії/дозволу субпідрядної організації (якщо вид послуг, виконання яких передбачається надати субпідрядній організації, потребує наявності ліцензії/дозволу); - довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.4 Додатку 2 тендерної документації, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)). Якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядні організації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити: субпідрядні організації залучатися не будуть». 5-6. п 3. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати такі документи: «3.1. Інформаційна довідка за підписом учасника про виконання учасником аналогічних* договорів (не менше двох) за попередні роки, але не раніше 2022 року, за встановленою формою: № з/п; Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон; Найменування предмета закупівлі аналогічного договору; Номер та дата укладеного договору; Вартість виконаного договору, грн.; Контактна особа замовника, телефон; Номер оголошення про проведення/ результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладання договору). Виконання кожного договору має бути підтверджено копією(ями) акту(ів) приймання наданих послуг. 3.2. Скановані копії усіх договорів, зазначених у п. 3.1. цього додатку. 3.3. Сканована копія листа – відгука до кожного аналогічного* договору щодо надання послуг контрагентом, з яким було укладено аналогічний* договір, зазначений в п. 3.1 цього додатку, який повинен містити: №, дату, предмет Договору, опис послуг та їх вартість. Кожен лист-відгук має бути виданий не більше десятиденної давнини (якщо інше не передбачено тендерною документацією) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У кожному відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг. *Аналогічним договором вважається договір на надання послуг, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Надати додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Надати копії балансу, звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди із відміткою контролюючих органів або сканованою квитанцію про отримання. 4. Надати довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або лист в довільній формі про те, що субпідрядні організації залучатись не будуть. 5. Надати Листи-відгуки до аналогічних договорів , які будуть містити № і дату. 6. Надати скановані копії усіх договорів, зазначених у Довідці №04/25 від 25.04.2025р.
Створено
05.05.2025 18:41
Надати до
06.05.2025 18:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю перевірки достовірності документів та інформації, наданих у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ КОМПЛЕКС», потрібно подовжити строк розгляду тендерної пропозиції не більше ніж на 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
07.05.2025 17:39
Дата кінця розгляду
29.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 21.05.2025 17:15 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 12:15 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (Протокол УО від 14.05.2025). Учасник усунув невідповідності, протягом 24 годин. Відповідно до пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування. Щодо Учасника було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Зважаючи на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення про визначення ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» переможцем відкритих торгів на закупівлю Предмета закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» на закупівлю Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів).
Документи кваліфікації
21.05.2025 17:15
Довідка НАЗК
21.05.2025 17:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 12:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
14.05.2025 12:15
Надати до
16.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додаток до протоколу від 14.05.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Не надано додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Не надано опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 4. Не надано витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці № 2 від 25.04.2025року. 5. Договір оренди нежитлового приміщення №04/12 від 04.12.2024року діє до 04.12.2025 року а не до 31.12.2025. 6. Не надано підтвердження виконання договору №ДС-18-03-1395 від 01.01.2025року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п.7 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про створення такого об’єднання». 2. п.8 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить вимогу надати: «проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проєкту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)» 3. п.5 Додатку 7 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати: «для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборі учасників» 4. п.1.2. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми п.1.1. Додатку 2 тендерної документації». 5. п 1.3. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу: «За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем, тощо та учасником» 6. п 3.1. Додатку 2 Тендерної документації замовника містить наступну вимогу надати такі документи як: «Інформаційна довідка за підписом учасника про виконання учасником аналогічних* договорів (не менше двох) за попередні роки, але не раніше 2022 року, за встановленою формою: № з/п; Найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон; Найменування предмета закупівлі аналогічного договору; Номер та дата укладеного договору; Вартість виконаного договору, грн.; Контактна особа замовника, телефон; Номер оголошення про проведення/ результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладання договору). Виконання кожного договору має бути підтверджено копією(ями) акту(ів) приймання наданих послуг.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документ про створення об’єднання, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників. 2. Надати додатки №2 і №3 до проекту договору. 3. Надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 4. Надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на все обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці № 2 від 25.04.2025року. 5. Надати підтвердження, що договір оренди нежитлового приміщення №04/12 від 04.12.2024року буде діяти до 31.12.2025. 6. Надати підтвердження виконання договору №ДС-18-03-1395 від 01.01.2025року.
Створено
14.05.2025 16:32
Надати до
15.05.2025 16:32
Період вимог/скарг з 11.07.2025 14:09 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 15:09 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
На виконання рішення Комісії АМКУ 05.06.2025року №8993-р/пк-пз замовник скасував рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» від 21 травня 2025 року (Протокол від 04.07.2025р). Після виконання рішення замовником відкриті торги відновилися на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації . Комісією АМКУ також було встановлено, що у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до пп.2 п.44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ», поданої на участь у закупівлі Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за її роботою (ДК 021:2015:504100002 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів), з причини, визначеної у абзаці 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
11.07.2025 14:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.07.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
04.07.2025 15:09
Надати до
08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 14:09 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 14:10
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
205 898.05 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2025 09:00
Замовник:
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380674148005
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
205 898.05 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2025 09:00
Замовник:
ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380674148005
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності