Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги від ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-008405-a
Id Tender 82278f61c30446c98f4732095324b817
План UA-P-2025-04-18-010247-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 15:29
Остання зміна 05.08.2025 16:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
138 580 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 385.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 15:31 до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 15:31
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 15:31
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 14:35
до 22.07.2025 14:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 17:53
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2025 14:58
до 05.08.2025 16:14
Період уточнень
з 18.04.2025 15:31 до 23.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 15:31 до 23.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 14:35 до 22.07.2025 14:58
Період кваліфікації
з 28.04.2025 14:35 до 22.07.2025 14:58
Основні параметри
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
138 580 грн.
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Назва предмета закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Очікувана вартість
138 580 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1385,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 14:00
Закінчення аукціону
28.04.2025 14:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Код ДК 021:2015
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61003, Україна, Харківська область, Харків, вул.Квітки-Основ'яненка, будинок 7
Дата постачання по
31.05.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться після підписання акту здачі-приймання наданих послуг, протягом 10 робочих днiв
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІК-ПРОЕКТ"
Пропозиція:
138 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГИС КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
133 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИВЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
132 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС
Пропозиція:
89 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 14:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 15:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Скасування
02.06.2025 17:22
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: тендерною документацією (протокол № 56 від 18.04.2025) визначено строки надання послуг- до 31 травня 2025 року включно. Внесення змін у тендерну документацію після проведення відкритих торгів заборонено. Таким чином подовжити або перенести строки наразі немає можливості. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
02.06.2025 17:22
-
02.06.2025 17:22
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кулікова Оксана
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kulikova Oksana
Електронна пошта
Телефон
380671222221
Сайт:
https://www.city.kharkiv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
44591908
Назва (англійською мовою)
LAND ISSUES DEPARTMENT OF KHARKIV CITY COUNCIL
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
LAND ISSUES DEPARTMENT OF KHARKIV CITY COUNCIL
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Харків
Адреса
вул.Квітки-Основ'яненка, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Період вимог/скарг з 30.04.2025 17:53 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 14:35 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків)
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами й доповненнями (далі — Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до абзацу 1 частини 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 2 частини 14 Закону замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Згідно з абзацем 3 частини 14 Закону обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Тендерна пропозиція, подана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС», 41551176 (далі – ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС») визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, що є аномально низькою. ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надало пояснення аномально низької ціни від 28.04.2025 № 500/04-25 (далі-пояснення). Проте, дане пояснення аномально низької ціни тендерної пропозиції не може вважатись належним щодо ціни або вартості відповідних послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою з огляду на викладене нижче. Вказане пояснення переважно містить інформацію з посиланнями на законодавчі та нормативні документи про відсутність державних фіксованих або регульованих цін на послуги, що є предметом закупівлі. В той же час, розрахунок вартості послуги , що наданий з поясненням аномально низької ціни від 28.04.2025 № 500/04-25, не передбачений повний перелік робіт, які проводяться під час інвентаризації земель з формуванням земельних ділянок. Водночас, розрахунок вартості послуги, що наданий з поясненням не містить жодних розрахунків потенційних витрат ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» відповідно до наданої цінової пропозиції, що складені на підставі визначення потенційних витрат на оплату праці, адміністративних витрат, прямих матеріальних витрат, запланованого прибутку/рівня рентабельності, інших операційних витрат, потенційних податкових зобов’язань, що виникнуть внаслідок надання таких послуг тощо. Така інформація (кошторис, калькуляція, інші розрахунки в довільній формі) могла би підтвердити економічну доцільність та можливість надання послуг, які є предметом закупівлі за ціною тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС», що є аномально низькою. Крім того, в поясненні зазначено, що ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» вказало цінову пропозицію, виходячи із звичайних цін, які склалися на ринку землевпорядних послуг, посилаючись на норму ст. 632 Цивільного кодексу України, а саме: якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору. Згідно з Науково-практичним коментарем Цивільного кодексу України (до ст. 632) у випадку, коли ціна є істотною умовою договору, вона має бути обов?язково встановлена ним. Невизначеність ціни в цьому випадку є підставою для визнання договору неукладеним. Якщо ціна не є істотною умовою договору, вона може бути не визначена в ньому. Утім, невизначеність ціни у відплатному договорі не звільняє покупця (замовника) від обов?язку оплатити прийнятий ним товар (роботи, послуги). В цьому випадку ціна визначається виходячи із звичайних цін, що існували на відповідному ринку товарів, робіт або послуг на момент укладення договору. Слід зазначити, що згідно з п. 17 Особливостей Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Крім того, тендерною документацією на закупівлю послуг: розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-04-18-008405-a, а саме: пунктом 4 розділу 6 встановлено, що істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю та викладені в проєкті договору, що наведений в Додатку 2 до цієї тендерної документації, є предмет (найменування, кількість, якість), ціна, строк дії договору. Таким чином, посилання на ст. 632 Цивільного кодексу України в пояснення щодо аномально низької ціни від 28.04.2025 № 500/04-25, є некоректним. Згідно з підпунктом 1 пункту 45 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
30.04.2025 17:53
Повідомлення про рішення
30.04.2025 17:52
Скарги та рішення
28.04.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
28.04.2025 14:35
Надати до
30.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 02.05.2025 14:17 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 17:53 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:38
Довідка НАЗК
02.05.2025 14:17
Повідомлення про рішення
02.05.2025 14:17
Скарги та рішення
30.04.2025 17:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до абз. 6 п. 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Враховуючи, що тендерна ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС», 41551176 була відхилена (протокол № 61 від 30.04.2025), необхідно розглянути тендерну пропозицію ФОП Кривенко С.В., яка вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатом розгляду пропозиції учасника ФОП Кривенко С.В. встановлено наявність такої невідповідності у документах, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: встановлено наявність невідповідності у довідці від 25.04.2025 р. № 36, щодо вимог Особливостей, якою учасник повідомляє «що не є громадянином Російської Федерації або Республіки Білорусь; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація або Республіка Білорусь, громадянином Російської Федерації або Республіки Білорусь, або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації або Республіки Білорусь. Крім того, не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації або Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)», але Особливостями визначено наступне: «є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»». Таким чином, учаснику необхідно надати уточнену інформацію по вищезазначеній довідці від 25.04.2025 р. № 36.
Створено
01.05.2025 12:17
Надати до
02.05.2025 12:17
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 14:39 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 17.07.2025 13:50 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 14:51 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
За результатом розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» встановлено наступне. В тендерній документації на закупівлю послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, що затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол № 56 від 18.04.2025) (далі- Тендерна документація), а саме: в пункті 6 розділу 3 та додатках 1,8 наведено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію (та документи, за наявності), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з Додатками 1,8 до тендерної документації. Додатки 1,8 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуги» має наступний зміст: «ЗАВДАННЯ на закупівлю послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги та складання за її результатами технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Назва предмета закупівлі: розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги. Перелік об’єктів землеустрою, що підлягають інвентаризації з формуванням земельних ділянок: 1. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (Комунальний заклад «Харківський ліцей № 163 Харківської міської ради»), вул. Луї Пастера, 330 (Індустріальний район). 2. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (Комунальний заклад «Комплексна дитячо - юнацька спортивна школа № 11 Харківської міської ради»), вул. Луї Пастера, 4 (Індустріальний район). 3. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (Комунальний заклад «Палац дитячої та юнацької творчості «ІСТОК» Харківської міської ради»), просп. Олександрівський, 162 (Індустріальний район). Площі земельних ділянок, що формуються, визначаються при проведенні інвентаризації. Замовник: Департамент земельних відносин Харківської міської ради. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в цьому завданні Замовником надається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. 1. Підстави для виконання робіт з інвентаризації земель: Закон України «Про землеустрій», Порядок проведення інвентаризації земель, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 № 476 (зі змінами), рішення 11 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 21.02.2007 № 56/07 (зі змінами) «Про затвердження Програми подальшого реформування земельних відносин та підвищення ефективності використання земель в місті Харкові на 2007-2029 роки», 36 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 24.02.2025 № 781/25 «Про проведення інвентаризації земель». 2. Вихідні дані, що надаються Замовником (за наявності): 2.1. Матеріали з Державного фонду документації із землеустрою. 2.2. Відомості з Державного земельного кадастру в паперовій та електронній (цифровій) формі, у тому числі Поземельної книги; книги записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі; електронних документів, що містять відомості про результати робіт із землеустрою. 2.3. Містобудівна документація, затверджена в установленому законодавством порядку. 2.4. Планово-картографічні матеріали, в тому числі ортофотоплани, складені за результатами виконання робіт відповідно до Угоди про позику (Проект «Видача державних актів на право власності на землю у сільській місцевості та розвиток системи кадастру») між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 17.10.2003, ратифікованої Законом України від 15.06.2004 № 1776-IV. 2.5. Відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 2.6. Копії документів, які посвідчують речові права на земельні ділянки або підтверджують сплату земельного податку. У разі відсутності у Замовника вихідних даних, виконавець отримує їх самостійно. Під час проведення інвентаризації земель можуть використовуватися матеріали дистанційного зондування землі, лісовпорядкування, проекти створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду, схеми формування екомережі, програми у сфері формування, збереження та використання екомережі. 3. Вимоги до інвентаризації земель: 3.1. Під час виконання робіт Виконавець повинен дотримуватися вимог Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрiй», постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 № 476 «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та інших нормативно-правових документів. 3.2. Відповідно до ст. 35 Закону України «Про землеустрій», інвентаризація земель проводиться з метою, в тому числі, встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу. Визначення фактичних площ земельних ділянок, що формуються, здійснюється в процесі проведення інвентаризації. 3.3. Роботи з інвентаризації земель проводяться з формуванням земельних ділянок та включають обстежувальні, топографо-геодезичні та проектно-вишукувальні роботи, складення і оформлення технічної документації в паперовій та електронній формі. 3.4. Обстежувальні роботи включають збір та аналіз виконавцем вихідних даних для проведення інвентаризації земель, складення робочого інвентаризаційного плану. 3.5. Топографо-геодезичні роботи виконуються в єдиній державній системі координат з метою визначення або уточнення меж земельних ділянок, обмежень у їх використанні, обтяжень прав на земельні ділянки та угідь, які потребують уточнення або за якими неможливо визначити такі межі під час виконання обстежувальних робіт. 3.6. Під час виконання топографо-геодезичних робіт також здійснюється обстеження земельних ділянок щодо наявності та/або відсутності електромереж напругою 0,4 кВ і більше, магістральних трубопроводів та інших об’єктів, навколо яких встановлюється обмежене використання земельних ділянок. 3.7. Середньоквадратична похибка визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі, геодезичних мереж згущення, міських геодезичних мереж не повинна перевищувати 0,1 метра. 3.8. Граничні розходження не повинні перевищувати подвоєних значень допустимих середньоквадратичних похибок та їх кількість не повинна бути більш як 10 відсотків загальної кількості контрольних вимірів. 3.9. Під час проведення інвентаризації земель площа земельної ділянки зазначається до 1 кв. метра з урахуванням граничної похибки масштабу плану в разі, коли координати поворотної точки межі визначаються з точністю до 0,01 метра. 3.10. Проектно-вишукувальні роботи передбачають оброблення даних, отриманих у результаті виконання топографо-геодезичних робіт, в тому числі складення зведеного інвентаризаційного плану. 3.11. Окремо складаються переліки земельних ділянок (земель) згідно з п. 23 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою КМУ від 05.06.2019 № 476. 3.12. В зв’язку з тим, що технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель передбачає формування земельних ділянок, під час виконання проектно-вишукувальних робіт по кожній земельній ділянці, що формується, складаються відомості про обчислення площі земельної ділянки, кадастровий план земельної ділянки, перелік обмежень у використанні земельної ділянки, відомості про встановлені межові знаки. 3.13. Погодження і затвердження документації із землеустрою проводиться в порядку, встановленому Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій». 4. Вимоги до технічної документації із землеустрою: 4.1. За результатами проведення інвентаризації земель Виконавцем відповідно до вимог чинного законодавства України розробляється та погоджується (при необхідності) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель по кожній земельній ділянці окремо, яка включає всі матеріали та інформацію, передбачені Земельним Кодексом України, Законом України «Про землеустрій», Порядком проведення інвентаризації земель, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 № 476 (із змінами), та іншими законодавчими актами, в тому числі, матеріали формування земельної ділянки. 4.2. Виконавець подає технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель на затвердження Замовникові. 4.3. Виконавець безоплатно передає документацію із землеустрою до Державного фонду документації із землеустрою відповідно до вимог чинного законодавства. 4.4. Відомості, отримані в результаті інвентаризації земель, підлягають внесенню до Державного земельного кадастру. Виконавець забезпечує технічний супровід, а також, в разі необхідності, внесення змін та доповнень до технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під час перевірки та приймання даних інвентаризації до Державного земельного кадастру. 5. Перелік матеріалів, що видаються Замовникові робіт з інвентаризації за результатами її проведення: За результатами проведення інвентаризації земель Виконавцем робіт Замовнику передаються наступні матеріали по кожній земельній ділянці: - технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель в паперовій формі; - технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель в електронній формі (в тому числі електронний документ, що містить відомості про результати робіт із землеустрою) на флеш-(або оптичному) носії з можливістю його ідентифікації; - витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, сформований за результатом наданої послуги». Учасник ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції надало лист від 24.04.2025р. №415/04-25 уповноваженій особі Департаменту земельних відносин Харківської міської ради Ідентифікатор закупівлі : UA-2025-04-18-008405-a наступного змісту «ЗАВДАННЯ на закупівлю послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги та складання за її результатами технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель(інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Назва предмета закупівлі: розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги. Перелік об’єктів землеустрою, що підлягають інвентаризації з формуванням земельних ділянок: 1. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (Комунальний заклад «Харківський ліцей № 15 Харківської міської ради»), вул. Дванадцятого Квітня, 14 (Індустріальний район). 2. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (Комунальний заклад «Харківський ліцей № 26 Харківської міської ради»), вул. Дванадцятого Квітня, 28 (Індустріальний район). 3. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (заклад Комунальний «Харківський ліцей № 70 Харківської міської ради»), просп. Олександрівський, 150 (Індустріальний район). Площі земельних ділянок, що формуються, визначаються при проведенні інвентаризації. Замовник: Департамент земельних відносин Харківської міської ради. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в цьому завданні Замовником надається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. 1. Підстави для виконання робіт з інвентаризації земель: Закон України «Про землеустрій», Порядок проведення інвентаризації земель, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 № 476 (зі змінами), рішення 11 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 21.02.2007 № 56/07 (зі змінами) «Про затвердження Програми подальшого реформування земельних відносин та підвищення ефективності використання земель в місті Харкові на 2007-2029 роки», 36 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 24.02.2025 № 781/25 «Про проведення інвентаризації земель». 2. Вихідні дані, що надаються Замовником (за наявності): 2.1. Матеріали з Державного фонду документації із землеустрою. 2.2. Відомості з Державного земельного кадастру в паперовій та електронній (цифровій) формі, у тому числі Поземельної книги; книги записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі; електронних документів, що містять відомості про результати робіт із землеустрою. 2.3. Містобудівна документація, затверджена в установленому законодавством порядку. 2.4. Планово-картографічні матеріали, в тому числі ортофотоплани, складені за результатами виконання робіт відповідно до Угоди про позику (Проект «Видача державних актів на право власності на землю у сільській місцевості та розвиток системи кадастру») між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку від 17.10.2003, ратифікованої Законом України від 15.06.2004 № 1776-IV. 2.5. Відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 2.6. Копії документів, які посвідчують речові права на земельні ділянки або підтверджують сплату земельного податку. У разі відсутності у Замовника вихідних даних, виконавець отримує їх самостійно. Під час проведення інвентаризації земель можуть використовуватися матеріали дистанційного зондування землі, лісовпорядкування, проекти створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду, схеми формування екомережі, програми у сфері формування, збереження та використання екомережі. 3. Вимоги до інвентаризації земель: 3.1. Під час виконання робіт Виконавець повинен дотримуватися вимог Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрiй», постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 № 476 «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та інших нормативно-правових документів. 3.2. Відповідно до ст. 35 Закону України «Про землеустрій», інвентаризація земель проводиться з метою, в тому числі, встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу. Визначення фактичних площ земельних ділянок, що формуються, здійснюється в процесі проведення інвентаризації. 3.3. Роботи з інвентаризації земель проводяться з формуванням земельних ділянок та включають обстежувальні, топографо-геодезичні та проектно-вишукувальні роботи, складення і оформлення технічної документації в паперовій та електронній формі. 3.4. Обстежувальні роботи включають збір та аналіз виконавцем вихідних даних для проведення інвентаризації земель, складення робочого інвентаризаційного плану. 3.5. Топографо-геодезичні роботи виконуються в єдиній державній системі координат з метою визначення або уточнення меж земельних ділянок, обмежень у їх використанні, обтяжень прав на земельні ділянки та угідь, які потребують уточнення або за якими неможливо визначити такі межі під час виконання обстежувальних робіт. 3.6. Під час виконання топографо-геодезичних робіт також здійснюється обстеження земельних ділянок щодо наявності та/або відсутності електромереж напругою 0,4 кВ і більше, магістральних трубопроводів та інших об’єктів, навколо яких встановлюється обмежене використання земельних ділянок. 3.7. Середньоквадратична похибка визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі, геодезичних мереж згущення, міських геодезичних мереж не повинна перевищувати 0,1 метра. 3.8. Граничні розходження не повинні перевищувати подвоєних значень допустимих середньоквадратичних похибок та їх кількість не повинна бути більш як 10 відсотків загальної кількості контрольних вимірів. 3.9. Під час проведення інвентаризації земель площа земельної ділянки зазначається до 1 кв. метра з урахуванням граничної похибки масштабу плану в разі, коли координати поворотної точки межі визначаються з точністю до 0,01 метра. 3.10. Проектно-вишукувальні роботи передбачають оброблення даних, отриманих у результаті виконання топографо-геодезичних робіт, в тому числі складення зведеного інвентаризаційного плану. 3.11. Окремо складаються переліки земельних ділянок (земель) згідно з п. 23 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою КМУ від 05.06.2019 № 476. 3.12. В зв’язку з тим, що технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель передбачає формування земельних ділянок, під час виконання проектно-вишукувальних робіт по кожній земельній ділянці, що формується, складаються відомості про обчислення площі земельної ділянки, кадастровий план земельної ділянки, перелік обмежень у використанні земельної ділянки, відомості про встановлені межові знаки. 3.13. Погодження і затвердження документації із землеустрою проводиться в порядку, встановленому Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій». 4. Вимоги до технічної документації із землеустрою: 4.1. За результатами проведення інвентаризації земель Виконавцем відповідно до вимог чинного законодавства України розробляється та погоджується (при необхідності) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель по кожній земельній ділянці окремо, яка включає всі матеріали та інформацію, передбачені Земельним Кодексом України, Законом України «Про землеустрій», Порядком проведення інвентаризації земель, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 № 476 (із змінами), та іншими законодавчими актами, в тому числі, матеріали формування земельної ділянки. 4.2. Виконавець подає технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель на затвердження Замовникові. 4.3. Виконавець безоплатно передає документацію із землеустрою до Державного фонду документації із землеустрою відповідно до вимог чинного законодавства. 4.4. Відомості, отримані в результаті інвентаризації земель, підлягають внесенню до Державного земельного кадастру. Виконавець забезпечує технічний супровід, а також, в разі необхідності, внесення змін та доповнень до технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під час перевірки та приймання даних інвентаризації до Державного земельного кадастру. 5. Перелік матеріалів, що видаються Замовникові робіт з інвентаризації за результатами її проведення: За результатами проведення інвентаризації земель Виконавцем робіт Замовнику передаються наступні матеріали по кожній земельній ділянці: - технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель в паперовій формі; - технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель в електронній формі (в тому числі електронний документ, що містить відомості про результати робіт із землеустрою) на флеш-(або оптичному) носії з можливістю його ідентифікації; - витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, сформований за результатом наданої послуги ». Учасник ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» в зазначеному вище листі від 24.04 .2025р. №415/04-25 зазначив Перелік об’єктів землеустрою, що підлягають інвентаризації з формуванням земельних ділянок: 1. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (Комунальний заклад «Харківський ліцей № 15 Харківської міської ради»), вул. Дванадцятого Квітня, 14 (Індустріальний район). 2. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (Комунальний заклад «Харківський ліцей № 26 Харківської міської ради»), вул. Дванадцятого Квітня, 28 (Індустріальний район). 3. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (заклад Комунальний «Харківський ліцей № 70 Харківської міської ради»), просп. Олександрівський, 150 (Індустріальний район), який не відповідає додаткам 1,8 Тендерної документації, Замовника - Перелік об’єктів землеустрою, що підлягають інвентаризації з формуванням земельних ділянок: 1. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (Комунальний заклад «Харківський ліцей № 163 Харківської міської ради»), вул. Луї Пастера, 330 (Індустріальний район). 2. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (Комунальний заклад «Комплексна дитячо - юнацька спортивна школа № 11 Харківської міської ради»), вул. Луї Пастера, 4 (Індустріальний район). 3. Земельна ділянка для експлуатації та обслуговування закладу освіти (Комунальний заклад «Палац дитячої та юнацької творчості «ІСТОК» Харківської міської ради»), просп. Олександрівський, 162 (Індустріальний район).» На підставі вищевикладеного в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» відсутня інформація (та/або документ) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Так під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином у Замовника відсутні підстави щодо розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
17.07.2025 13:50
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.05.2025 14:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
26.05.2025 14:51
Надати до
28.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 22.07.2025 14:58 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 13:50 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2025 14:58
Довідка НАЗК
22.07.2025 14:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.07.2025 13:50
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-04-18-008405-a-a2
Підписаний і діє
Номер
28/ДЗВ
132 900 грн.
132 900 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.08.2025
Строк дії договору з
05.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Номенклатура
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44591908

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИВЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИВЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3019413396

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.08.2025 16:14
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
138 580 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380671222221
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
138 580 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380671222221
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності