Показати схожі тендери

Закупівля Конструкційні матеріали від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-007905-a
Id Tender e1e308df988e434abf6f0249fdfe78c2
План UA-P-2024-09-19-009240-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.04.2025 14:48
Остання зміна 13.06.2025 23:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
489 065.22 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 890.65 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 14:48 до 15.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 14:48
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 14:48
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 13:08
до 11.06.2025 17:26
Залишилось 1 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.05.2025 17:27
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 17:26
-
Період уточнень
з 18.04.2025 14:48 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 14:48 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 13:08 до 11.06.2025 17:26
Період кваліфікації
з 16.05.2025 13:08 до 11.06.2025 17:26
Основні параметри
Конструкційні матеріали
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
489 065.22 грн.
Конструкційні матеріали
Назва предмета закупівлі
Конструкційні матеріали
Очікувана вартість
489 065.22 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4890,65
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.05.2025 12:21
Закінчення аукціону
16.05.2025 13:08
Позиція : №1 520 (штуки)
Цемент
Опис предмета закупівлі
Цемент
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
520
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 26 (штуки)
Цемент
Опис предмета закупівлі
Цемент
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 20 (штуки)
Суміш будівельна суха модифікована Ceresit CD 25 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Суміш будівельна суха модифікована Ceresit CD 25 або еквівалент
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 100.08 (метри квадратні)
Стельові плити
Опис предмета закупівлі
Стельові плити
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
100.08
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 622 (метри квадратні)
Профнастил
Опис предмета закупівлі
Профнастил
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
622
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 200 (штуки)
Підвіс Profstal або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Підвіс Profstal або еквівалент
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 70 (метри квадратні)
Сітка штукатурна
Опис предмета закупівлі
Сітка штукатурна
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
70
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 200 (метри квадратні)
Гладкий лист із покриттям.
Опис предмета закупівлі
Гладкий лист із покриттям.
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
200
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 200 (Погонний метр)
Протиковзка стрічка
Опис предмета закупівлі
Протиковзка стрічка
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
200
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 6.25 (метри квадратні)
Плита OSB-3 SWISS KRONO або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Плита OSB-3 SWISS KRONO або еквівалент
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
6.25
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 10 (штуки)
Монтажна піна Hercul М65 Mega або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Монтажна піна Hercul М65 Mega або еквівалент
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Сугачевський І.Ф.
Пропозиція:
382 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"
Пропозиція:
486 115.49 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАСКО"
Пропозиція:
385 244.22 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"
Пропозиція:
448 261.91 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ФІРСОВА МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
384 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ДІМ"
Пропозиція:
403 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.05.2025 12:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.05.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
18.04.2025 14:48
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Колесник Вікторія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380487293544
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Конструкційні матеріали
Період вимог/скарг з 19.05.2025 17:27 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 13:08 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
16.05.2025 року відбувся аукціон із процедури закупівлі Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015- 44110000-4) При перевірці поданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, Замовником були виявлені порушення вимог п.1, п.2, п.6 та п.9 Додатка 3 до тендерної документації Замовника. Так, Учасником надано документ: лист б/н та б/д Технічні вимоги, конструкційні матеріали (конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015- 44110000-4), Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Разом з тим, Замовником, у «Технічних вимогах» Додаток 3 до тендерної документації, вимагалось надати наступну інформацію: - згідно п.1: цемент загально будівельного призначення Портландцемент композиційний ПЦ ІІ/Б-К(Ш-В)-400Р або CEM II/В-M(S-LL) 32,5R, фасування: мішок вага: 25 кг. Але, Учасник згідно цього ж пункту «Технічних вимог» запропонував: цемент загального призначення Портландцемент композиційний ПЦ ІІ/Б-К(Ш-В)-400Р або CEM II/В-M(S-LL) 32,5R, фасування: мішок вага: 25 кг. Тобто, Учасник, лише, повторив вимоги Замовника та зазначив обидва види цементу, замість того, щоб конкретизувати, який товар він здатен запропонувати, згідно вимог тендерної документації Замовника. - згідно п.2: цемент загально будівельного призначення Портландцемент композиційний ПЦ ІІ/А-К(Ш-В)-500Р-Н або CEM II/B-S 42,5 R, фасування: мішок вага: 25 кг. Але, Учасник згідно цього ж пункту «Технічних вимог» запропонував: цемент загально будівельного призначення Портландцемент композиційний ПЦ ІІ/А-К(Ш-В)-500Р-Н або CEM II/B-S 42,5 R, фасування: мішок вага: 25 кг. Тобто, Учасник, знову повторив вимоги Замовника та зазначив обидва види цементу, замість того, щоб конкретизувати, який товар запропонувати, згідно вимог тендерної документації Замовника. - згідно п.6: Підвіс Profstal або еквівалент. Але, Учасник згідно цього ж пункту «Технічних вимог» запропонував: Підвіс Profstal або еквівалент. Тобто повторив технічні та якісні характеристики товару. Таким чином, Учасником не виконано вимоги цього пункту. - згідно п.9: Протиковзка стрічка. Колір: жовто-чорний, жовтий. Потрібне необхідно зазначити, Ширина: 50мм. Довжина в рулоні – від 5 до 20м. Зернистість: середня, постачання: в рулонах Але, Учасник згідно цього ж пункту «Технічних вимог» запропонував: - Протиковзка стрічка. Колір: жовто-чорний, жовтий. Потрібне необхідно зазначити, Ширина: 50мм. Довжина в рулоні – від 5 до 20м. Зернистість: середня, постачання: в рулонах. Таким чином, Учасник, знов, повторив вимоги Замовника та не вказав який саме товар пропонує. Таким чином, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає вимогам Замовника та не підлягає усуненню впродовж 24 годин. Підстава: абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей)
Документи кваліфікації
19.05.2025 17:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
16.05.2025 13:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 11.06.2025 17:26 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 17:27 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасник процедури закупівлі відповідає вимогам Замовника.
Документи кваліфікації
11.06.2025 17:26
Довідка НАЗК
11.06.2025 17:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
23.05.2025 11:25
Електроний протокол про продовження строку
19.05.2025 17:28
Витяг з ЄДР
19.05.2025 17:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 11:25
Дата кінця розгляду
17.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог п.1.1. р.1 Додатка №1 до тендерної документації (далі –ТД) Учасником не надано Довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору. 1.2. В порушення вимог п.2.4. р.2 Додатка №1 до ТД Учасником наданий опис предмета закупівлі, в якому відсутня наступна інформація: «Якість Товару, що є предметом закупівлі, підтверджується діючим сертифікатом відповідності або сертифікатом якості виробника, або іншими документами у відповідності до чинного законодавства України , які надаються при постачанні товару». Надання даної інформації передбачено у текстовій частині (після таблиці) Додатка 3 до ТД. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п.1.1. р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.2. Відповідно до п.2.4. р.2 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП «ФІРСОВА МАРИНА МИКОЛАЇВНА» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Довідку за формою згідно Додатку 1.1.1 до ТД за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору. 3.2. В Описі предмета закупівлі зазначити інформацію після таблиці наступного змісту: «Якість Товару, що є предметом закупівлі, підтверджується діючим сертифікатом відповідності або сертифікатом якості виробника, або іншими документами у відповідності до чинного законодавства України , які надаються при постачанні товару», при цьому не змінюючи предмет закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Створено
09.06.2025 16:36
Надати до
10.06.2025 16:36
Договір
UA-2025-04-18-007905-a-c1
Очікує підписання
384 900 грн.
384 900 грн.
З ПДВ
Номенклатура
520 (штуки)
Цемент
Номенклатура
Цемент
Кількість
520
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
26 (штуки)
Цемент
Номенклатура
Цемент
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Суміш будівельна суха модифікована Ceresit CD 25 або еквівалент
Номенклатура
Суміш будівельна суха модифікована Ceresit CD 25 або еквівалент
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100.08 (метри квадратні)
Стельові плити
Номенклатура
Стельові плити
Кількість
100.08
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
622 (метри квадратні)
Профнастил
Номенклатура
Профнастил
Кількість
622
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Підвіс Profstal або еквівалент
Номенклатура
Підвіс Profstal або еквівалент
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
70 (метри квадратні)
Сітка штукатурна
Номенклатура
Сітка штукатурна
Кількість
70
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (метри квадратні)
Гладкий лист із покриттям.
Номенклатура
Гладкий лист із покриттям.
Кількість
200
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (Погонний метр)
Протиковзка стрічка
Номенклатура
Протиковзка стрічка
Кількість
200
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
6.25 (метри квадратні)
Плита OSB-3 SWISS KRONO або еквівалент
Номенклатура
Плита OSB-3 SWISS KRONO або еквівалент
Кількість
6.25
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Монтажна піна Hercul М65 Mega або еквівалент
Номенклатура
Монтажна піна Hercul М65 Mega або еквівалент
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728457

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ФІРСОВА МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
Повна назва
ФОП "ФІРСОВА МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3315015688

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
489 065.22 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487293544
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
489 065.22 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487293544
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності