Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ліцею № 272 "Український колеж iм. В.О. Сухомлинського" за адресою: вулиця Андрея Шептицького, 5-А у Дніпровському районі міста Києва від Український колеж ім. В.О.Сухомлинського м.Києва (спеціалізована школа №272).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-007648-a
Id Tender 90a35b91933645629cb1bd0f0395d9d0
План UA-P-2025-04-18-009385-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.04.2025 14:58
Остання зміна 16.06.2025 19:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 14:56 до 02.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 14:56
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 14:56
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 13:47
до 16.06.2025 15:24
Залишилось 5 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 15:10
до 22.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.06.2025 15:24
-
Період уточнень
з 18.04.2025 14:56 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 14:56 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 13:47 до 16.06.2025 15:24
Період кваліфікації
з 03.06.2025 13:47 до 16.06.2025 15:24
Основні параметри
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ліцею № 272 "Український колеж iм. В.О. Сухомлинського" за адресою: вулиця Андрея Шептицького, 5-А у Дніпровському районі міста Києва
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 000 000 грн.
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ліцею № 272 "Український колеж iм. В.О. Сухомлинського" за адресою: вулиця Андрея Шептицького, 5-А у Дніпровському районі міста Києва
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ліцею № 272 "Український колеж iм. В.О. Сухомлинського" за адресою: вулиця Андрея Шептицького, 5-А у Дніпровському районі міста Києва
Очікувана вартість
5 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 13:18
Закінчення аукціону
03.06.2025 13:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ліцею № 272 "Український колеж iм. В.О. Сухомлинського" за адресою: вулиця Андрея Шептицького, 5-А у Дніпровському районі міста Києва
Код ДК 021:2015
45443000-4 - Фасадні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРБУД"
Пропозиція:
3 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Пропозиція:
4 863 361.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД"
Пропозиція:
3 999 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 13:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 16:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
23.05.2025 18:43
-
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
25.04.2025 16:41
неможливість усунення виявлених порушень
25.04.2025 16:42
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сивопляс Сергій Іванович
Електронна пошта
Телефон
380445168764
Замовник
ЄДРПОУ
22875087
Назва (англійською мовою)
Ukrayinskii kolezh im. V.O.Suhomlinskogo m.Kiyeva (specializovana shkola №272)
Повна назва
Український колеж ім. В.О.Сухомлинського м.Києва (спеціалізована школа №272)
Повна назва (англійською мовою)
Ukrayinskii kolezh im. V.O.Suhomlinskogo m.Kiyeva (specializovana shkola №272)
Поштовий індекс
02002
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Митрополита Андрея Шептицького, будинок 5-А
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ліцею № 272 "Український колеж iм. В.О. Сухомлинського" за адресою: вулиця Андрея Шептицького, 5-А у Дніпровському районі міста Києва
Період вимог/скарг з 09.06.2025 15:10 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 13:47 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції відсутнє документальне підтвердження факту, працевлаштування в підприємстві (організації, компанії) працівників робітничих професій за трудовими договором, а саме відсутні: копії повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку. 2) У складі тендерної пропозиції не надано копію діючого сертифікату учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 37001 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. виданого на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). 3) У складі тендерної пропозиції відсутній чинний протокол періодичних випробувань спорядження (виданий спеціалізованою лабораторією). 4) У складі тендерної пропозиції відсутні документи що підтверджують наявність працівників робітничих професій (монтажники систем утеплення будівель, штукатури, маляри), працевлаштованих на підприємстві учасника - не менше 15-ти осіб. З цих працівників обов’язкова наявність монтажників систем утеплення не менше 10-и осіб, штукатур не менше 3-х осіб. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Підпункт 2.8 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації «У разі наявності в Учасника працівників робітничих професій, працевлаштованих в підприємстві (організації, компанії) за трудовими договором, Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники робітничих професій працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку)». 2) Підпункт 1.7 пункту 1 Таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації «Копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту». 3) Таблиця 4 Додатку № 5 до тендерної документації «- чинний протокол періодичних випробувань спорядження (виданий спеціалізованою лабораторією)». 4) Таблиця 5 Додатку № 5 до тендерної документації «Учасник повинен підтвердити наявність працівників робітничих професій (монтажники систем утеплення будівель, штукатури, маляри), працевлаштованих на підприємстві учасника - не менше 15-ти осіб. З цих працівників обов’язкова наявність монтажників систем утеплення не менше 10-и осіб, штукатур не менше 3-х осіб, маляр не менше 2-х осіб. Для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги надати: 1) копії повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку; 2) копію діючого сертифікату учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 37001 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. виданого на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ); 3) чинний протокол періодичних випробувань спорядження (виданий спеціалізованою лабораторією); 4) документи що підтверджують наявність працівників робітничих професій (монтажники систем утеплення будівель, штукатури, маляри), працевлаштованих на підприємстві учасника - не менше 15-ти осіб. З цих працівників обов’язкова наявність монтажників систем утеплення не менше 10-и осіб, штукатур не менше 3-х осіб. Зазаначені невідповідності учасником не виправлені. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРБУД", ЄДРПОУ: 44984840
Документи кваліфікації
09.06.2025 15:09
Повідомлення про рішення
03.06.2025 13:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі Вашої тендерної пропозиції відсутнє документальне підтвердження факту, працевлаштування в підприємстві (організації, компанії) працівників робітничих професій за трудовими договором, а саме відсутні: копії повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку. 2) У складі Вашої тендерної пропозиції не надано копію діючого сертифікату учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 37001 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. виданого на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). 3) У складі Вашої тендерної пропозиції відсутній чинний протокол періодичних випробувань спорядження (виданий спеціалізованою лабораторією). 4) У складі Вашої тендерної пропозиції відсутні документи що підтверджують наявність працівників робітничих професій (монтажники систем утеплення будівель, штукатури, маляри), працевлаштованих на підприємстві учасника - не менше 15-ти осіб. З цих працівників обов’язкова наявність монтажників систем утеплення не менше 10-и осіб, штукатур не менше 3-х осіб. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Підпункт 2.8 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації «У разі наявності в Учасника працівників робітничих професій, працевлаштованих в підприємстві (організації, компанії) за трудовими договором, Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники робітничих професій працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку)». 2) Підпункт 1.7 пункту 1 Таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації «Копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту». 3) Таблиця 4 Додатку № 5 до тендерної документації «- чинний протокол періодичних випробувань спорядження (виданий спеціалізованою лабораторією)». 4) Таблиця 5 Додатку № 5 до тендерної документації «Учасник повинен підтвердити наявність працівників робітничих професій (монтажники систем утеплення будівель, штукатури, маляри), працевлаштованих на підприємстві учасника - не менше 15-ти осіб. З цих працівників обов’язкова наявність монтажників систем утеплення не менше 10-и осіб, штукатур не менше 3-х осіб, маляр не менше 2-х осіб. 3. Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги надати: 1) копії повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку; 2) копію діючого сертифікату учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 37001 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. виданого на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ); 3) чинний протокол періодичних випробувань спорядження (виданий спеціалізованою лабораторією); 4) документи що підтверджують наявність працівників робітничих професій (монтажники систем утеплення будівель, штукатури, маляри), працевлаштованих на підприємстві учасника - не менше 15-ти осіб. З цих працівників обов’язкова наявність монтажників систем утеплення не менше 10-и осіб, штукатур не менше 3-х осіб.
Створено
05.06.2025 17:19
Надати до
06.06.2025 17:19
Період вимог/скарг з 12.06.2025 10:46 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 15:10 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до таблиці 2, пункту 3 Додатку № 1 до Тендерної документації «Документи, що підтверджують відповідність запропонованих робіт/послуг технічним, якісним та кількісним характеристикам», а саме «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається Учасником у формі пояснювальної записки. Кошторисна документація, що надається Учасником, повинна включати відомість обсягів робіт. Розрахунок договірної ціни (розрахунок ціни тендерної пропозиції) має бути наданий у друкованому вигляді у програмному комплексі АВК останньої версії, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни.» Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не надана відомість обсягів робіт. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. З урахуванням викладеного тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД», ЄДРПОУ: 43388424.
Документи кваліфікації
12.06.2025 10:44
Повідомлення про рішення
09.06.2025 15:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 16.06.2025 15:24 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 10:46 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 15:25
Довідка НАЗК
16.06.2025 15:23
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.06.2025 10:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-18-007648-a-b1
Очікує підписання
4 863 361.6 грн.
4 863 361.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ліцею № 272 "Український колеж iм. В.О. Сухомлинського" за адресою: вулиця Андрея Шептицького, 5-А у Дніпровському районі міста Києва
Номенклатура
Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ліцею № 272 "Український колеж iм. В.О. Сухомлинського" за адресою: вулиця Андрея Шептицького, 5-А у Дніпровському районі міста Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Український колеж ім. В.О.Сухомлинського м.Києва (спеціалізована школа №272)
Повна назва
Український колеж ім. В.О.Сухомлинського м.Києва (спеціалізована школа №272)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22875087

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41235604

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 09:00
Замовник:
Український колеж ім. В.О.Сухомлинського м.Києва (спеціалізована школа №272)
Контактний телефон:
380445168764
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 09:00
Замовник:
Український колеж ім. В.О.Сухомлинського м.Києва (спеціалізована школа №272)
Контактний телефон:
380445168764
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності