Показати схожі тендери

Закупівля Робочі станції та ноутбуки від Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-007233-a
Id Tender cc1d7fccde1a4bce8307d1fb13ca6f12
План UA-P-2024-12-27-018904-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 14:06
Остання зміна 26.05.2025 16:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 14:05 до 05.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 14:05
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 14:05
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 13:56
до 13.05.2025 16:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 15:00
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.05.2025 16:36
до 26.05.2025 16:45
Період уточнень
з 18.04.2025 14:05 до 02.05.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 14:05 до 02.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 13:56 до 13.05.2025 16:36
Період кваліфікації
з 06.05.2025 13:56 до 13.05.2025 16:36
Основні параметри
Робочі станції та ноутбуки
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строки поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
450 000 грн.
Робочі станції та ноутбуки
Назва предмета закупівлі
Робочі станції та ноутбуки
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2025 13:27
Закінчення аукціону
06.05.2025 13:56
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 4 (штуки)
Ноутбук HP Laptop 14s-dq5018ua (B09ZWEA) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Ноутбук HP Laptop 14s-dq5018ua (B09ZWEA) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
05.06.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ноутбук HP Victus Gaming 16-r0022ua (B83B5EA) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Ноутбук HP Victus Gaming 16-r0022ua (B83B5EA) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
05.06.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Ноутбук Dell Latitude 5430 Rugged (210-BCFR-i516512WP) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Ноутбук Dell Latitude 5430 Rugged (210-BCFR-i516512WP) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
05.06.2025 00:00
Позиція : №4 4 (штуки)
Моноблок HP ProOne 440 G9 (9H620ET) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Моноблок HP ProOne 440 G9 (9H620ET) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30214000-2 - Робочі станції
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Дата постачання по
05.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця на підставі оригіналу рахунку, виставленого Постачальником, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної на відповідний Товар.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД"
Пропозиція:
438 780 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
440 019 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
436 536 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2025 13:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 15:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Поліщук Ірина Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380487744243
Замовник
ЄДРПОУ
38017026
Назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
Повна назва
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Повна назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
Поштовий індекс
65114
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Кваліфікація
Лот № 1 Робочі станції та ноутбуки
Період вимог/скарг з 07.05.2025 15:00 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 13:56 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБГ19», код згідно з ЄДРПОУ 45701274 В складі тендерної пропозиції ТОВ «ПБГ19» подано Технічні вимоги до предмету закупівлі № б/н від 04.05.2025 р., в яких не зазначено конкретного найменування Товару, що пропонується поставити, натомість зазначено за кожною позицією: «або еквівалент». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПБГ19» не містить конкретного найменування та/або торгівельної марки товару, що пропонується до поставки, а отже не відповідає вимогам Замовника установленим у тендерній документації та унеможливлює в подальшому укладання договору про закупівлю, в силу вимог статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами і доповненнями (далі – Закон) та пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Наявність фрази «або еквівалент» несе під собою розуміння, що учасник пропонує до поставки не конкретний товар, а залишає за собою можливість поставки альтернативного товару, тобто як зазначені в тендерній документації, так і товар іншого виробника, при цьому еквівалент взагалі не можливо встановити, оскільки відсутнє його найменування (торговельна марка) та технічні характеристики. Згідно частини 2 статті 26 Закону, кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію/пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Також у пункті 6 Розділу 3 тендерної документації визначено: «Обґрунтування посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в Додатку 4 до ТД: У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент» та використовується Замовником для зручності наведення характеристик.». Згідно п. 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).» Таким чином, усунення невідповідностей визначених вище є неможливим з урахуванням вимог законодавства України. Враховуючи вищевикладене наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБГ19» з причин, невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
07.05.2025 14:59
Повідомлення про рішення
06.05.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 13.05.2025 16:36 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 15:00 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 16:36
Довідка НАЗК
13.05.2025 16:36
Повідомлення про рішення
07.05.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 14:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника Компанії «Скайлайн Електронікс ЛТД» у вигляді ТОВ містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.У складі тендерної пропозиції Учасника за позицією №3 Додатку 4 Тендерної документації відсутня декларація про відповідність: -Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355. -Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 -Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077. У п. 14 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що учаснику надає у складі Тендерної пропозиції декларації про відповідність: -Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355. -Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 -Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077. Надати за позицією №3 Додатку 4 Тендерної документації декларацію про відповідність: -Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355. -Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 -Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель за позицією №3 Додатку 4 Тендерної документації декларації про відповідність: -Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355. -Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 -Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
12.05.2025 15:31
Надати до
13.05.2025 15:31
Договір
UA-2025-04-18-007233-a-c1
Підписаний і діє
Номер
Договір №87-В-25
438 780 грн.
365 650 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Ноутбук HP Laptop 14s-dq5018ua (B09ZWEA) або еквівалент
Номенклатура
Ноутбук HP Laptop 14s-dq5018ua (B09ZWEA) або еквівалент
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
16 275
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 5 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ноутбук HP Victus Gaming 16-r0022ua (B83B5EA) або еквівалент
Номенклатура
Ноутбук HP Victus Gaming 16-r0022ua (B83B5EA) або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
48 125
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 5 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ноутбук Dell Latitude 5430 Rugged (210-BCFR-i516512WP) або еквівалент
Номенклатура
Ноутбук Dell Latitude 5430 Rugged (210-BCFR-i516512WP) або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
106 365
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 5 червня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Моноблок HP ProOne 440 G9 (9H620ET) або еквівалент
Номенклатура
Моноблок HP ProOne 440 G9 (9H620ET) або еквівалент
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
36 515
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 5 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Повна назва
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38017026

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД"
Повна назва
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22473609

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.05.2025 16:45
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 12:00
Замовник:
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Контактний телефон:
380487744243
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 12:00
Замовник:
Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Контактний телефон:
380487744243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності