Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги від ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-007155-a
Id Tender 1cad68596c00413e8dc496660cb89721
План UA-P-2025-04-18-008471-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.04.2025 13:56
Остання зміна 26.06.2025 11:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
142 830 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 428.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 13:58 до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 13:58
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 13:58
до 23.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.04.2025 16:10
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 17:21
до 08.05.2025 00:00
Період уточнень
з 18.04.2025 13:58 до 23.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 13:58 до 23.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 16:10
Основні параметри
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
142 830 грн.
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Назва предмета закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Очікувана вартість
142 830 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1428,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 15:47
Закінчення аукціону
28.04.2025 16:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Код ДК 021:2015
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61003, Україна, Харківська область, Харків, вул.Квітки-Основ'яненка, будинок 7
Дата постачання по
31.05.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться після підписання акту здачі-приймання наданих послуг, протягом 10 робочих днiв
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГИС КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
129 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС
Пропозиція:
90 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 15:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 14:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
02.06.2025 17:26
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: тендерною документацією ( протокол № 50 від 18.04.2025) визначено строки надання послуг- до 31 травня 2025 року включно. Внесення змін у тендерну документацію після проведення відкритих торгів заборонено. Таким чином подовжити або перенести строки наразі немає можливості. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
02.06.2025 17:26
-
02.06.2025 17:26
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кулікова Оксана
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kulikova Oksana
Електронна пошта
Телефон
380671222221
Сайт:
https://www.city.kharkiv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
44591908
Назва (англійською мовою)
LAND ISSUES DEPARTMENT OF KHARKIV CITY COUNCIL
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
LAND ISSUES DEPARTMENT OF KHARKIV CITY COUNCIL
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Харків
Адреса
вул.Квітки-Основ'яненка, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Період вимог/скарг з 30.04.2025 17:21 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 16:10 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків)
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами й доповненнями (далі — Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до абзацу 1 частини 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 2 частини 14 Закону замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Згідно з абзацем 3 частини 14 Закону обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Тендерна пропозиція, подана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС», 41551176 (далі – ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС») визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, що є аномально низькою. ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надало пояснення аномально низької ціни від 28.04.2025 № 497/04-25 (далі-пояснення). Проте, дане пояснення аномально низької ціни тендерної пропозиції не може вважатись належним щодо ціни або вартості відповідних послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою з огляду на викладене нижче. Вказане пояснення переважно містить інформацію з посиланнями на законодавчі та нормативні документи про відсутність державних фіксованих або регульованих цін на послуги, що є предметом закупівлі. В той же час, розрахунок вартості послуги , що наданий з поясненням аномально низької ціни від 28.04.2025 № 497/04-25, не передбачений повний перелік робіт, які проводяться під час інвентаризації земель з формуванням земельних ділянок Водночас, розрахунок вартості послуги, що наданий з поясненням не містить жодних розрахунків потенційних витрат ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» відповідно до наданої цінової пропозиції, що складені на підставі визначення потенційних витрат на оплату праці, адміністративних витрат, прямих матеріальних витрат, запланованого прибутку/рівня рентабельності, інших операційних витрат, потенційних податкових зобов’язань, що виникнуть внаслідок надання таких послуг тощо. Така інформація (кошторис, калькуляція, інші розрахунки в довільній формі) могла би підтвердити економічну доцільність та можливість надання послуг, які є предметом закупівлі за ціною тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС», що є аномально низькою. Крім того, в поясненні зазначено, що ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» вказало цінову пропозицію, виходячи із звичайних цін, які склалися на ринку землевпорядних послуг, посилаючись на норму ст. 632 Цивільного кодексу України, а саме: якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору. Згідно з Науково-практичним коментарем Цивільного кодексу України (до ст. 632) у випадку, коли ціна є істотною умовою договору, вона має бути обов?язково встановлена ним. Невизначеність ціни в цьому випадку є підставою для визнання договору неукладеним. Якщо ціна не є істотною умовою договору, вона може бути не визначена в ньому. Утім, невизначеність ціни у відплатному договорі не звільняє покупця (замовника) від обов?язку оплатити прийнятий ним товар (роботи, послуги). В цьому випадку ціна визначається виходячи із звичайних цін, що існували на відповідному ринку товарів, робіт або послуг на момент укладення договору. Слід зазначити, що згідно з п. 17 Особливостей Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Крім того, тендерною документацією на закупівлю послуг: розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-04-18-007155-a, а саме: пунктом 4 розділу 6 встановлено, що істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю та викладені в проєкті договору, що наведений в Додатку 2 до цієї тендерної документації, є предмет (найменування, кількість, якість), ціна, строк дії договору. Таким чином, посилання на ст. 632 Цивільного кодексу України в пояснення щодо аномально низької ціни від 28.04.2025 № 497/04-25, є некоректним. Згідно з підпунктом 1 пункту 45 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
30.04.2025 17:21
Повідомлення про рішення
30.04.2025 17:20
Скарги та рішення
28.04.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
28.04.2025 16:10
Надати до
30.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 02.05.2025 14:21 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 17:21 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:38
Довідка НАЗК
02.05.2025 14:21
Повідомлення про рішення
02.05.2025 14:21
Скарги та рішення
30.04.2025 17:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до абз. 6 п. 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Враховуючи, що тендерна ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА АЛЬЯНС», 41551176 була відхилена (протокол № 59 від 30.04.2025), необхідно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ГИС КОНСАЛТИНГ», яка вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатом розгляду пропозиції учасника ТОВ «ГИС КОНСАЛТИНГ» встановлено наявність такої невідповідності у документах, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: тендерною документацією на закупівлю послуг з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель код ДК 021:2015 – 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, що затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол № 50 від 18.04.2025) встановлені кваліфікаційні критерії, яким повинні відповідати учасники та передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 8 « Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, а саме : у розділі 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в пункті 4 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) передбачено «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), які мають досвід виконання послуг з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальних закладів освіти з формуванням земельної ділянки з аналогічним предметом закупівлі. Інформація про такого (таких) субпідрядника/ співвиконавця, яких учасник планує залучити для виконання певних робіт або послуг (вказати яких), подається за підписом учасника/ уповноваженої особи». Учасник не надав в складі тендерної пропозиції інформацію щодо залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця. Таким чином, учаснику необхідно надати інформацію щодо залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у відповідності до вимог тендерної документації. Також розділом 5. «Оцінка тендерної пропозиції» пунктом 2 «Інша інформація» учасники процедури закупівлі при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми законодавства, що визначено додатково цим пунктом. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав посилання щодо вимог передбаченим пунктом 2 розділу 5 тендерної документації. Таким чином, учаснику необхідно надати інформацією у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
01.05.2025 13:51
Надати до
02.05.2025 13:51
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 14:46 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 14:46
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 14:47 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 13:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
27.05.2025 14:47
Надати до
29.05.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
142 830 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380671222221
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
142 830 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380671222221
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності