Показати схожі тендери

Закупівля Пара, гаряча вода та пов’язана продукція від Ліцей "Успіх" Вільнянської міської ради Запорізької області .

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-18-006802-a
Id Tender e5d970f0a8bf4807a633fdc3088ac100
План UA-P-2025-04-18-008175-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.04.2025 13:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 159 202.75 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
товари
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Теплова енергія
Код ДК 021:2015
09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість
179.08
Одиниця виміру
Гігакалорія
Адреса постачання
70002, Україна, Запорізька область, Вільнянськ, вул. Бочарова, 11
Дата постачання з
01.02.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
18.04.2025 13:38
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Миколаївна Гринько
Електронна пошта
Телефон
+380665178001
Сайт:
https://zosh3voln.e-schools.info
Замовник
ЄДРПОУ
26337872
Повна назва
Ліцей "Успіх" Вільнянської міської ради Запорізької області
Поштовий індекс
70002
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запорізький район, м. Вільнянськ
Адреса
вул. Бочарова, будинок 11
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-18-006802-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3/1
1 159 202.75 грн.
966 002.29 грн.
З ПДВ
Підписано
18.04.2025
Строк дії договору з
18.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
179.08 (Гігакалорія)
Теплова енергія
Номенклатура
Теплова енергія
Кількість
179.08
Одиниця виміру
Гігакалорія
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ліцей "Успіх" Вільнянської міської ради Запорізької області
Повна назва
Ліцей "Успіх" Вільнянської міської ради Запорізької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26337872

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ОРЕНДНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Повна назва
ОРЕНДНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03345645

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.04.2025 13:38
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000184
Дата створення проекту
21.04.2025 17:14
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 17:20
Дата публікації висновку про результати
28.04.2025 18:02
Дата завершення усунення порушень
13.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 114-46-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 18.04.2025 № 39-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.04.2025 №39-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 20. UA-2025-04-18-006802-a, яку проводить Ліцей "Успіх" Вільнянської міської ради Запорізької області
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 17:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «28» квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування (підстави) для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи, відповідь Замовника на запит. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2025 рік; укладений договір про закупівлю, відповідь Замовника на запит з підтверджуючими документами. В ході дослідження питання відповідності проведеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям встановлено, що Замовником в порушення вимог п.13 Особливостей не оприлюднено обґрунтування застосування закупівлі без використання електронної системи закупівель. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами дослідження питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення п.13 Особливостей в частині не оприлюднення обґрунтування застосування закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує оприлюднити належним чином оформлене обґрунтування застосування закупівлі без використання електронної системи закупівель, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.04.2025 00:00
Дата публікації
28.04.2025 18:02
Документи висновку
28.04.2025 18:02
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Обгрунтуання до проведення закупівлі Пара, гаряча вода та пов’язана продукція UA-2025-04-18-006802-a без використання електронної системи, протокол щодо прийняття рішення завантажені та оприлюднені на електронному майданчику, а також здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому.
Дата публікації
29.04.2025 13:11
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2025-04-18-006802-a, яку проводить Ліцей «Успіх» Вільнянської міської ради Запорізької області (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. В ході дослідження даної процедури встановлено, що остання проведена без використання електронної системи. Проте, Замовником не оприлюднено обґрунтування (підстави) для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. В зв’язку з викладеним, прошу надати інформацію з копіями підтверджуючих документів щодо фактичних обставин та підстав із посиланням на відповідні законодавчі норми, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель. Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Провідний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Микола ДЬЯЧЕНКО
Рішеня
22.04.2025 10:33
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 10:33
-
Відповідь
Ліцей "Успіх"
Обгрунтування, а також протокол про причини проведення закупівлі без використання електронної системи розміщено на платформі.
Рішеня
24.04.2025 10:07
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 159 202.75 грн.
Замовник:
Ліцей "Успіх" Вільнянської міської ради Запорізької області
Контактний телефон:
+380665178001
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 159 202.75 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Ліцей "Успіх" Вільнянської міської ради Запорізької області
Контактний телефон:
+380665178001
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності