Показати схожі тендери

Закупівля Гідродинамічна прочисна машина на базі причепу від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРОНИМІВКА" РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-006609-a
Id Tender 3569097eda2947b29d239582bc141ef0
План UA-P-2025-04-18-006685-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 13:25
Остання зміна 06.05.2025 14:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
460 543 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 302.72 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 13:23 до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 13:23
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 13:23
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 12:48
до 30.04.2025 16:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2025 14:37
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.04.2025 16:14
до 06.05.2025 14:50
Період уточнень
з 18.04.2025 13:23 до 25.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 13:23 до 25.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 12:48 до 30.04.2025 16:14
Період кваліфікації
з 28.04.2025 12:48 до 30.04.2025 16:14
Основні параметри
Гідродинамічна прочисна машина на базі причепу
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
460 543 грн.
Гідродинамічна прочисна машина на базі причепу
Назва предмета закупівлі
Гідродинамічна прочисна машина на базі причепу
Очікувана вартість
460 543 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2302,72
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 12:25
Закінчення аукціону
28.04.2025 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гідродинамічна прочисна машина на базі причепу
Код ДК 021:2015
42995000-7 - Очисні машини різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
19601, Україна, Черкаська область, с. Геронимівка, вул. Вернигори, 25
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Центр Мийного Бізнесу"
Пропозиція:
460 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНАГРОПАРТ ТРЕЙД"
Пропозиція:
363 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 13:25
Оголошення про проведення закупівлі
18.04.2025 13:23
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ОЛЕКСАНДР СТАНІСЛАВОВИЧ ТИМАРСЬКИЙ
Електронна пошта
Телефон
+380677657297
Замовник
ЄДРПОУ
43435605
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРОНИМІВКА" РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
19601
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаський р-н., с. Геронимівка
Адреса
вул. Вернигори, буд. 25
Кваліфікація
Лот № 1 Гідродинамічна прочисна машина на базі причепу
Період вимог/скарг з 29.04.2025 14:37 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 12:48 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.04.2025 14:37
Повідомлення про рішення
28.04.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 30.04.2025 16:14 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 14:37 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 16:14
Довідка НАЗК
30.04.2025 16:14
Повідомлення про рішення
29.04.2025 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - надано форму тендерна пропозиція, що містить незаповнену графу «банківські реквізити»; - довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів надана не за формою передбаченою тендерною документацією; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до Додатку 8 тендерної документації, учасники повинні надати Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1; Для підтвердження виконання аналогічних договорів не менше 1 (одного) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, копії договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - форму тендерна пропозиція із заповненням графи «Банківські реквізити»; - довідку по наявність досвіду виконання аналогічних договорів по формі передбаченій Додатком 7 тендерної документації.
Створено
29.04.2025 14:38
Надати до
30.04.2025 14:38
Договір
UA-2025-04-18-006609-a-c1
Підписаний і діє
Номер
05/2025
460 500 грн.
383 750 грн.
З ПДВ
Підписано
06.05.2025
Строк дії договору з
06.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Гідродинамічна прочисна машина на базі причепу
Номенклатура
Гідродинамічна прочисна машина на базі причепу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРОНИМІВКА" РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРОНИМІВКА" РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43435605

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Центр Мийного Бізнесу"
Повна назва
ТОВ "Центр Мийного Бізнесу"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33693700

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.05.2025 14:50
-
06.05.2025 14:47
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-14-000005
Дата створення проекту
14.05.2025 09:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.05.2025 10:30
Дата публікації висновку про результати
04.06.2025 16:01
Дата завершення усунення порушень
19.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.05.2025 № 62-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель /закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 р. № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-18-006609-a, 18.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.05.2025 00:00
Документи рішення
14.05.2025 10:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Геронимівка» Руськополянської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.04.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНАГРОПАРД ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ІНАГРОПАРД ТРЕЙД»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Центр Мийного Бізнесу» (далі – ТОВ «Центр Мийного Бізнесу»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані ТОВ «Центр Мийного Бізнесу»; документи, подані ТОВ «Центр Мийного Бізнесу» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокольні рішення уповноваженої особи від 29.04.2025 та від 30.04.2025; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Центр Мийного Бізнесу» у спосіб, визначений тендерною документацією; договір про закупівлю від 06.05.2025 № 05/2025; пояснення Замовника, отримані 21.05.2025 в електронній системі закупівель; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення щодо відхилення не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тендерної пропозиції ТОВ «ІНАГРОПАРД ТРЕЙД». Зокрема, за результатами аналізу підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНАГРОПАРД ТРЕЙД», зазначених у протоколі про відхилення тендерної пропозиціх від 29.04.2025, було з’ясовано, що Замовник, виявивши невідповідність в документах, які надав у тендерній пропозиції учасник ТОВ «ІНАГРОПАРТ ТРЕЙД», не надав йому можливості виправити наведену невідповідність відповідно до пункту 43 Особливостей, що призвело до подальшого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНАГРОПАРТ ТРЕЙД» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Зокрема, у додатку 8 «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату типу обладнання (або сертифікату типу транспортного засобу) чи сертифікату відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), термін зберігання та придатності. Вищезазначена вимога розміщена загальних вимогах, зазначених у додатку 8 «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, а не в вимогах до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які передбачені додатком 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На запит щодо надання пояснень від 15.05.2025 Замовник в електронній системі закупівель надав відповідь: «Предметом закупівлі є Гідродинамічна прочисна машина на базі причепу. Відповідно до правил дорожнього руху затверджених Постановою КМУ №1306 від 10.10.2001р. причіп - транспортний засіб, призначений для руху тільки в з'єднанні з іншим транспортним засобом. До цього виду транспортних засобів належать також напівпричепи і причепи-розпуски. Тобто в розумінні законодавства є колісним транспортних засобом...В своїй діяльності Замовник керується, в тому числі, інформацією оприлюдненою у вільному доступі уповноваженими органами. Так, Антимонопольним комітетом України на власному офіційному веб-сайті опубліковано Узагальнену практику розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 від 24.02.2025 року. За текстом вказаної інформації зазначається: Як приклади неправомірного застосування замовниками положень пункту 43 Особливостей можна навести випадки розміщення повідомлень про усунення невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, передбачених такими вимогами тендерної документації: щодо надання документів, які підтверджують відповідність товару вимогам пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (локалізація виробництва), приклади рішень Комісії: № 8134-р/пк-пз (UA-2024-03-29-006773-a), № 12325-р/пк-пз (UA-2024-06-24-006339-a), № 17461-р/пк-пз (UA-2024-09-10-010427-a). Відповідно до вказаних рішень у зв’язку з відсутністю документу, що підтверджує включення товару/обладнання до Переліку товарів/обладнання, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації…». Пояснення Замовника не спростовують факту незастосування пункту 43 Особливостей щодо інформації та документів, які згідно з умовами тендерної документації не належать до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ІНАГРОПАРД ТРЕЙД» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, Замовник порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відхиливши учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ІНАГРОПАРД ТРЕЙД» не у відповідності до вимог закону, Замовник не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених у частині першій статті 5 Закону, а саме: не забезпечив рівне ставлення до учасників і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Крім того, аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Центр Мийного Бізнесу» встановлено, що на виконання пункту 3 додатку 8 «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати гарантійний лист в довільній формі про можливість поставки товару відповідно до умов Тендерної документації (у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів). Проте, учасник ТОВ «Центр Мийного Бізнесу» надав в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, в якому не зазначена інформація про кількість, гарантійні строки та терміни поставки товару. Отже, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Центр Мийного Бізнесу» у складі тендерної пропозиції щодо надання гарантійного листа відповідно до пункту 3 додатку 8 до тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «ІНАГРОПАРД ТРЕЙД» встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей; ТОВ «Центр Мийного Бізнесу» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата висновку
04.06.2025 00:00
Дата публікації
04.06.2025 16:01
Документи висновку
04.06.2025 16:01
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-18-006609-a повідомляємо, що сторони здійснили прийом-передачу товару до моменту прийняття та публікації згаданого висновку. У своїй діяльності Замовник повинен враховувати практику діяльності суб’єктів владних повноважень, як зазначалося раніше Антимонопольним комітетом України на власному офіційному веб-сайті опубліковано Узагальнену практику розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 від 24.02.2025 року. За текстом вказаної інформації зазначається: Як приклади неправомірного застосування замовниками положень пункту 43 Особливостей можна навести випадки розміщення повідомлень про усунення невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, передбачених такими вимогами тендерної документації: щодо надання документів, які підтверджують відповідність товару вимогам пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (локалізація виробництва), приклади рішень Комісії: № 8134-р/пк-пз (UA-2024-03-29-006773-a), № 12325-р/пк-пз (UA-2024-06-24-006339-a), № 17461-р/пк-пз (UA-2024-09-10-010427-a). Відповідно до вказаних рішень у зв’язку з відсутністю документу, що підтверджує включення товару/обладнання до Переліку товарів/обладнання, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином відсутній сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) щодо Гідродинамічної прочисної машини на базі причепу SCJ70.15M або ж запропонованого причіпу не підпадає під дію механізму передбаченого п. 43 Особливостей. У висновку відсутнє обґрунтування яким чином Замовник був зобов’язаний відступити від трактування норми уповноваженим суб’єктом. Зокрема такі рішення враховуються при судовому розгляді, наприклад суд вказує, що саме таке обґрунтування правової позиції знайшло своє відображення у практиці розгляду скарг в сфері публічних закупівель постійно діючої адміністративної колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у рішенні у справі № 520/8722/21, тобто враховано під час розгляду справи судом. Зокрема, необхідно зупинитися на тому, що недоліки відхиленої пропозиції стосуються "інших вимог до предмету закупівлі", що прямо передбачено Особливостями як підстава відхилення пропозиції учасника. Також звертаємо увагу, що вказаним висновком відсутнє обґрунтування пропорційності щодо зобов’язань встановлених Замовнику, за таких обставин Замовник буде змушений звернутися до уповноважених суб’єктів щодо правомірності такого висновку та пропорційності встановлених зобов’язань.
Дата публікації
10.06.2025 15:07
Документи інформації про усунення порушення
10.06.2025 15:14
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-18-006609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? - чому Замовник, виявивши невідповідність в документах, які надав у тендерній пропозиції учасник ТОВ «ІНАГРОПАРТ ТРЕЙ», не надав можливості учаснику виправити наведену невідповідність відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), що призвело до подальшого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНАГРОПАРТ ТРЕЙД» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей? Зокрема, відповідно до додатку 8 «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації замовник встановив вимогу, що надання у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) термін зберігання та придатності. Зазначена вимога розміщена в загальних вимогах; - чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Центр Мийного Бізнесу» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, відповідно до пункту 3 додатку 8 «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати гарантійний лист в довільній формі про можливість поставки товару відповідно до умов Тендерної документації (у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів). Проте, учасник ТОВ «Центр Мийного Бізнесу» надав в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, в якому не зазначена інформація про кількість, гарантійні строки та терміни поставки товару. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.05.2025 17:09
Орган перевірки
23.05.2025 00:00
Документи повідомлення
19.05.2025 17:10
-
Відповідь
Відповідь Замовника на запит на пояснення
У відповідь на запит про надання інформації повідомляємо наступне: 1. Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкових цін. Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах. Зокрема, очікувана вартість процедур закупівель була розрахована на підставі вартості зазначеної на веб-сайтах офіційних дистриб’юторів та виробників товару, що є предметом закупівлі. Після чого було розраховано очікувану вартість Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг з урахуванням можливості коливання ціни. 2. Відповідно до Додатку 8 тендерної документації Учасник процедури закупівлі на вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Предметом закупівлі є Гідродинамічна прочисна машина на базі причепу. Відповідно до правил дорожнього руху затверджених Постановою КМУ №1306 від 10.10.2001р. причіп - транспортний засіб, призначений для руху тільки в з'єднанні з іншим транспортним засобом. До цього виду транспортних засобів належать також напівпричепи і причепи-розпуски. Тобто в розумінні законодавства є колісним транспортних засобом. Розміщення вимог за текстом тендерної документації не впливає на їх відношення відносно п. 43 Особливостей. В своїй діяльності Замовник керується, в тому числі, інформацією оприлюдненою у вільному доступі уповноваженими органами. Так, Антимонопольним комітетом України на власному офіційному веб-сайті опубліковано Узагальнену практику розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 від 24.02.2025 року. За текстом вказаної інформації зазначається: Як приклади неправомірного застосування замовниками положень пункту 43 Особливостей можна навести випадки розміщення повідомлень про усунення невідповідностей в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, передбачених такими вимогами тендерної документації: щодо надання документів, які підтверджують відповідність товару вимогам пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (локалізація виробництва), приклади рішень Комісії: № 8134-р/пк-пз (UA-2024-03-29-006773-a), № 12325-р/пк-пз (UA-2024-06-24-006339-a), № 17461-р/пк-пз (UA-2024-09-10-010427-a). Відповідно до вказаних рішень у зв’язку з відсутністю документу, що підтверджує включення товару/обладнання до Переліку товарів/обладнання, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином відсутній сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) щодо Гідродинамічної прочисної машини на базі причепу SCJ70.15M або ж запропонованого причіпу не підпадає під дію механізму передбаченого п. 43 Особливостей. 3. Відповідно до Додатку 8 тендерної документації учасники повинні надати гарантійний лист в довільній формі про можливість поставки товару відповідно до умов Тендерної документації (у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів). Умовами документації не визначено вимог до тексту листа та не міститься вимоги щодо зазначення у листі вказано у уточненні про розуміння вказаного гарантійного листа. Окрім того, в складі пропозиції міститься гарантійний лист, де ТОВ зазначено «Гарантуємо поставку Товару на адресу Замовника», а також, що «Гарантії на товар, що пропонується-12 міс.», також в складі тендерної пропозиції міститься інформація, тому числі в тендерній пропозиції, що Строки поставки до 20.06.2025р., товар Гідродинамічна прочисна машина"SPECTOR-2MB на базі причепу запропонований у кількості 1 шт. Оскільки такий порядок оформлення не впливає на зміст тендерної пропозиції, окремий порядок оформлення тексту листа в довільній формі не передбачено, а також необхідна інформація надана ТОВ, пропозиція відповідає вимогам документації.
Рішеня
21.05.2025 10:41
Замовник
Документи повідомлення
21.05.2025 10:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
460 543 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРОНИМІВКА" РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380677657297
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
460 543 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРОНИМІВКА" РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380677657297
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності