Показати схожі тендери

Закупівля Код за ДК 021:2015 №33140000-3 «Медичні матеріали»: 33141510-8 Продукти переробки крові (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована) від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-005828-a
Id Tender 0f1f95fbe10e42d38bce2434beb792d9
План UA-P-2025-01-23-016676-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 12:43
Остання зміна 05.05.2025 13:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 007 930 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 079.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 12:42 до 28.04.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 12:42
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 12:42
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 08:00
до 28.04.2025 15:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 15:14
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2025 15:14
до 05.05.2025 13:04
Період уточнень
з 18.04.2025 12:42 до 25.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 12:42 до 25.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 08:00 до 28.04.2025 15:14
Період кваліфікації
з 28.04.2025 08:00 до 28.04.2025 15:14
Основні параметри
Код за ДК 021:2015 №33140000-3 «Медичні матеріали»: 33141510-8 Продукти переробки крові (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 007 930 грн.
Код за ДК 021:2015 №33140000-3 «Медичні матеріали»: 33141510-8 Продукти переробки крові (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована)
Назва предмета закупівлі
Код за ДК 021:2015 №33140000-3 «Медичні матеріали»: 33141510-8 Продукти переробки крові (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована)
Очікувана вартість
1 007 930 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10079,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована
Код ДК 021:2015
33141510-8 - Продукти переробки крові
Кількість
110
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
Пропозиція:
1 007 930 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 12:43
Оголошення про проведення закупівлі
18.04.2025 12:42
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Светліков
Електронна пошта
Телефон
+380442065070, +380442065070
Сайт:
http://cardio.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26385055
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Юрія Іллєнка, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Код за ДК 021:2015 №33140000-3 «Медичні матеріали»: 33141510-8 Продукти переробки крові (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована)
Період вимог/скарг з 28.04.2025 15:14 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 08:00 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 15:14
Довідка НАЗК
28.04.2025 15:14
Повідомлення про рішення
28.04.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-18-005828-a-c1
Підписаний і діє
Номер
144/2025Т
1 007 930 грн.
839 941.67 грн.
З ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
110 (літр)
Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована
Номенклатура
Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована
Кількість
110
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26385055

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
Повна назва
ТОВ "ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41805628

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.05.2025 13:04
-
05.05.2025 12:57
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000079
Дата створення проекту
08.05.2025 12:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 17:22
Дата публікації висновку про результати
30.05.2025 12:37
Дата завершення усунення порушень
14.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2025 №69-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 року №003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.05.2025 №69-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11. UA-2025-04-18-005828-a, 18.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 17:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.04.2025 (протокол № 158) (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Центр служби крові «Біофарма плазма» (далі – ТОВ «Біофарма плазма»), рішення уповноваженої особи від 28.04.2025 (протокол № 180), повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 05.05.2025 № 144/2025Т (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 15.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в підпункті 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію згідно з додатком 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. При цьому, в підпункті 1.6. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога, що всі документи, повинні бути дійсні на дату розкриття пропозицій (28.05.2025), якщо умовами тендерної документації не встановлені інші вимоги. Пунктом 2 додатку 5 до тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Зокрема, в підпункті 2.2. пункту 2 додатку 5 Замовник встановив вимогу про надання учасником торгів копій сертифікатів на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 13485:2018 (щодо заготівлі донорської крові та виготовлення її компонентів). Учасником ТОВ «Біофарма плазма» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики (далі – Сертифікат GMP, файл «Сертифікат GMP.pdf»), виданий Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі – Держлікслужба) 29.07.2022, строк дії якого визначено до 24.02.2025. Згідно з наведеною у Сертифікаті GMP інформацією ТОВ «Біофарма плазма», за результатами проведеного інспектування Держлікслужбою в період з 21.02.2022 по 24.02.2022, відповідає: «вимогам належної виробничої практики, зазначеним в Настанові СТ-Н МОЗУ 42-4.0:2020 «Лікарські засоби. Належна виробнича практика», що відповідають вимогам належної практики при виробництві і контролі системи співробітництва фармацевтичних інспекцій (PIC/S), директивам ЄС та рекомендаціям Всесвітньої організації охорони здоров’я відносно продукції, що призначена для торгівлі та дистрибуції в країні походження або для експорту. Цей Сертифікат відображає стан виробничої дільниці на момент інспектування, зазначеного вище, і не може використовуватися для підтвердження відповідності, якщо з моменту проведення цього інспектування пройшло більше ніж 3 роки». Отже, наданий учасником ТОВ «Біофарма плазма» Сертифікат GMP не може слугувати підтвердженням відповідності системи якості, оскільки з моменту проведення інспектування Держлікслужбою пройшло більше ніж 3 роки, а також внаслідок закінчення строку його дії станом на дату розкриття тендерних пропозицій (28.05.2025), чим не дотримано вимоги підпункту 1.6. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо виконання учасником ТОВ «Біофарма плазма» вимог підпункту 2.2. пункту 2 додатку 5 Замовник пояснив, шо зазначені вимоги вказаним учасником виконані, оскільки ним у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат GMP, що є профільним стандартом якості у сфері фармацевтичного виробництва, зокрема компонентів донорської крові, та який охоплює більший обсяг вимог, ніж ISO 9001:2015, і повністю підтверджує наявність системи управління якістю. Водночас Замовник в тендерній документації встановив вимоги щодо підтвердження учасником відповідності його системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 13485:2018, що прийняті як національні стандарти, згідно з наказами Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 203 та від 17.12.2018 № 495 за позначеннями ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (далі – Стандарт ISO 9001:2015) та ДСТУ EN ISO 13485:2018 (EN ISO 13485:2016, IDT; ISO 13485:2016, IDT) «Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання» (далі – Стандарт ISO 13485:2016). З огляду на вищевикладене, учасник ТОВ «Біофарма плазма» у складі своєї тендерної пропозиції не надав копій сертифікатів на систему управління якістю відповідно до національнгих стандартів, а саме: Стандарту ISO 9001:2015 та Стандарту ISO 13485:2018 (щодо заготівлі донорської крові та виготовлення її компонентів), чим не дотримався вимоги підпункту 2.2. пункту 2 додатку 5 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Біофарма плазма», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Біофарма плазма» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.05.2025 00:00
Дата публікації
30.05.2025 12:37
Документи висновку
30.05.2025 12:37
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку моніторингу закупівлі, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та згідно ч. І ст. 651 ЦК України Сторони дійшли згоди розірвати Договір та припинити його дію з «04» червня 2025 року.
Дата публікації
04.06.2025 15:13
Документи інформації про усунення порушення
06.06.2025 10:55
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
05.06.2025 16:26
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
05.06.2025 16:27
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі плазми свіжозамороженої лейкофільтрованої (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-18-005828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Поясніть невідповідності у встановлених вимогах в тендерній документації, зокрема пунктом 2.2. додатку 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації визначено наступний порядок постачання товару: при планових замовленнях - протягом двох діб з моменту отримання замовлення (заявки) від Замовника; в ургентних випадках - протягом 12-ти годин з моменту отримання замовлення (заявки) від Замовника, тоді як умовами пункту 5.1. розділу 5. проекту договору передбачено, що поставка товару здійснюється транспортом постачальника, партіями, протягом 5 робочих днів з моменту отримання заявки, яка надається Замовником в письмовій формі (в т.ч. за допомогою електронної пошти)? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.05.2025 16:38
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 16:39
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі плазми свіжозамороженої лейкофільтрованої (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-18-005828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання: Яким чином учасником ТОВ «Центр служби крові «Біофарма плазма», якого обрано переможцем, виконано наступні вимоги додатку 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, в частині надання: - копій сертифікатів на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 13485:2018 (щодо заготівлі донорської крові та виготовлення її компонентів) (підпункт 2.2. пункту 2), оскільки у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано лише сертифікат відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики (файл «сертифікат GMP.pdf»); - гарантійного листа, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність (пункт 8); - гарантійного листа про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації (пункт 9)? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.05.2025 16:27
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 16:29
-
Відповідь
Пояснення щодо наданого запиту 1
Пояснення щодо наданого запиту 1 1. Державною установою "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" 18 квітня 2025 року для забезпечення надання кардіохірургічної допомоги та лікувального процесу було оголошено відкриті торги з особливостями Код за ДК 021:2015 №33140000-3 «Медичні матеріали»: 33141510-8 Продукти переробки крові (Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-18-005828-a. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі обґрунтовані потребою ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" відповідно до потреб замовника, враховуючи рівень високоспеціалізованої допомоги кардіологічним хворим, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації лікувального процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України. Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована – компонент донорської крові, отриманий з консервованої крові методами центрифугування при первинному фракціонування крові з видаленням більшої частини лейкоцитів шляхом фільтрації через лейкоцитарні фільтри. Лейкофільтрація зменшує ризик переносу інфекцій, які не перевірялися за допомогою тестів або не були розпізнані. Показання до застосування: гостра масивна крововтрата (більше 30 % ОЦК) з розвитком геморагічного шоку й ДВЗ-синдрому. Розлади згортання крові, особливо у клінічних ситуаціях з множинним дефіцитом факторів згортання при відсутності відповідного вірусінактивного специфічного фактору згортання, лікування тромбоцитопенічної пурпури. При її застосуванні зменшується ризик виникнення негемолітичних фібрильних реакцій, НLА-аллоімунізації, респіраторного дистрес-синдрому, імуносупресій, передача інфекцій. Плазма свіжозаморожена лейкофільтрована рекомендована для лікування дітей та пацієнтів акушерсько-гінекологічного профілю. У відповідності до підготовленого нашими фахівцями технічного завдання на закупівлю, що було сформоване на основі середньо-річної кількості пацієнтів та оперативних втручань та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - запит цінових пропозицій у учасників ринку та відповідно моніторинг ринку. Отже, визначення очікуваної вартості предмету закупівлі взято найнижчу вартість із запропонованої комерційної пропозиції, що складає 1 007 930,00 грн з ПДВ. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку видатків до кошторису та плану використання бюджетних коштів ДУ «Центр кардіології та кардіохірургії МОЗ України» на 2025 рік затверджені Міністерством охорони здоров’я на виконання бюджетної програми КПКВК – «2301110 - Спеціалізована медична допомога». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено наступним чином: взято ціну з комерційної пропозиції та помножено на визначену потребу в літрах плазми свіжозамороженої лейкофільтрованої 9 163,00 грн * 110 літрів = 1 007 930,00 грн з ПДВ. 2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://cardio.org.ua/wp-content/uploads/2025/05/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA-UA-2025-04-18-005828-a.pdf 3. На запит стосовно невідповідності між умовами, визначеними в пункті 2.2 Додатку 5 «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, та положеннями пункту 5.1 Розділу 5 проекту договору, Замовник надає наступне пояснення. 1. Щодо планових та ургентних поставок У пункті 2.2 Додатку 5 встановлено вимоги до потенційних Учасників щодо забезпечення оперативної готовності до виконання замовлень Замовника, включаючи: поставку при планових замовленнях — протягом двох діб; поставку в ургентних випадках — протягом 12-ти годин. Ці вимоги мають на меті перевірку технічної та логістичної спроможності Учасника на етапі подання тендерної пропозиції, а також їх здатності оперативно реагувати у критичних ситуаціях. 2. Щодо проекту договору Проект договору, згідно з п. 5.1, визначає загальний базовий порядок поставки товару — до 5 робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника. Цей строк вказано як максимально допустимий термін для звичайних (не термінових) поставок, який може бути зменшений за домовленістю сторін. Він також слугує правовою основою у випадках, коли оперативна поставка не є критично необхідною або в ситуаціях форс-мажору. 3. Висновок Отже, зазначені положення не є суперечливими, а навпаки — доповнюють одне одного: Додаток 5 встановлює вимоги до спроможності Учасника забезпечити оперативність поставок; Проект договору встановлює умови базової логістики, що діятимуть за замовчуванням, якщо інше не буде погоджено сторонами відповідно до поточної потреби. Замовник діяв відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, забезпечуючи прозорість, рівні умови участі та достатню деталізацію вимог до предмета закупівлі. Всі документи, що підтверджують вищевикладене, будуть завантажені до електронної системи закупівель у встановлений строк. Додатки: 1. Комерційна пропозиція 1 аркуш. 2. Договір м. Черкаси 5 аркушів. 3. Договір м. Кролевець 8 аркушів.
Рішеня
15.05.2025 10:48
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення щодо наданого запиту 2
Пояснення щодо наданого запиту 2 1. Щодо сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 13485:2018 У складі тендерної пропозиції ТОВ «Центр служби крові «Біофарма Плазма» надано сертифікат відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам належної виробничої практики (GMP), що є профільним стандартом якості у сфері фармацевтичного виробництва, зокрема компонентів донорської крові. Цей документ охоплює більший обсяг вимог, ніж ISO 9001:2015, і повністю підтверджує наявність системи управління якістю. Вимоги тендерної документації у частині пункту 2.2 Додатку 5 виконано. Документ: сертифікат GMP.pdf Норма: ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо гарантійного листа про відсутність санкцій У складі тендерної пропозиції надано довідку про відсутність підстав згідно з ч. 47 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178, де зазначено, що компанія, її директор, засновники та бенефіціари не перебувають під санкціями. Також подано окрему довідку про рф, яка підтверджує відсутність будь-якого зв’язку з РФ, Білоруссю чи Іраном. Документи: Довідка про відсутність підстав с.17, Довідка про рф Норми: ч. 47 Особливостей (Постанова КМУ №1178), п. 44 Особливостей. 3. Щодо гарантійного листа про неокуповану територію Юридична та фактична адреса ТОВ «Центр служби крові «Біофарма Плазма» — м. Біла Церква, вул. Київська, 37-В, Київська область, яка не входить до переліку тимчасово окупованих територій, визначених розпорядженням КМУ № 309-р від 02.05.2023 р. Це підтверджено в довідках та у відомостях про учасника. Документи: Відомості про учасника, Тендерна пропозиція, Довідка про рф Норми: Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян на тимчасово окупованій території України», Розпорядження КМУ № 309-р. Таким чином, ТОВ «Центр служби крові «Біофарма Плазма» повністю виконало вимоги тендерної документації. Вважаємо, що порушень законодавства у діях учасника та замовника не виявлено. Усі подані документи відповідають чинному законодавству України.
Рішеня
15.05.2025 10:55
Замовник
Документи повідомлення
15.05.2025 11:01
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 007 930 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380442065070, +380442065070
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 007 930 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380442065070, +380442065070
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності