Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць Жмеринської міської територіальної громади від Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-005627-a
Id Tender 736f7bd282d14f9d9ba744bd24b5fd34
План UA-P-2025-04-18-007031-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 12:35
Остання зміна 05.06.2025 16:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
102 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 12:32 до 02.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 12:32
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 12:32
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 12:54
до 28.05.2025 15:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 11:23
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 15:48
до 05.06.2025 16:45
Період уточнень
з 18.04.2025 12:32 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 12:32 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 12:54 до 28.05.2025 15:48
Період кваліфікації
з 05.05.2025 12:54 до 28.05.2025 15:48
Основні параметри
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць Жмеринської міської територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 200 000 грн.
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць Жмеринської міської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць Жмеринської міської територіальної громади
Очікувана вартість
10 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
102000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 12:13
Закінчення аукціону
05.05.2025 12:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць Жмеринської міської територіальної громади
Код ДК 021:2015
50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринська міська територіальна громада, Жмеринська міська територіальна громада
Дата постачання по
30.11.2025 12:37
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України"
Пропозиція:
8 548 446.74 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ"
Пропозиція:
8 999 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Мале підприємство "Прометей"
Пропозиція:
8 897 935 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БАКУС АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
7 165 529 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ГЛАВВ- ДОР"
Пропозиція:
8 998 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 12:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.04.2025 14:14
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Худенко Тетяна Дмитрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380433250100
Факс
+380433250100
Замовник
ЄДРПОУ
25509242
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Поштовий індекс
23100
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Жмеринка
Адреса
вулиця Центральна, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць Жмеринської міської територіальної громади
Період вимог/скарг з 16.05.2025 11:23 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 12:54 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції пунктом 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників підпунктом 4.8. передбачено, що в кошторисі необхідно зазначати марку, модель та Виробника матеріалів та продукції, які будуть використані при надані послуги. Натомість у кошторисних розрахунках Учасника відсутні відомості про Виробника матеріалів та продукції. Враховуючи наведене, Пропозиція Учасник не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
16.05.2025 11:23
Повідомлення про рішення
16.05.2025 10:51
Електроний протокол про продовження строку
05.05.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 12:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 12:32
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи великий обсяг документів є потреба у продовженні терміну розгляду пропозицій
Дата продовження строку розгляду
16.05.2025 10:48
Дата кінця розгляду
03.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 19.05.2025 16:31 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 11:23 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції пунктом 4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників підпунктом 4.8. передбачено, що в кошторисі необхідно зазначати марку, модель та Виробника матеріалів та продукції, які будуть використані при надані послуги. Натомість у кошторисних розрахунках Учасника відсутні відомості про Виробника матеріалів та продукції. Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
19.05.2025 16:31
Повідомлення про рішення
16.05.2025 11:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 12:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 12:32
Період вимог/скарг з 26.05.2025 09:14 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 16:31 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Зміст
Тендерна документація містить такі вимоги Відповідно до п. 1.2.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинні підтвердити «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації в необхідній кількості для забезпечення вчасного виконання робіт в повному обсязі згідно технічного завдання Замовника, підтвердити довідкою довільної форми, працівники повинні володіти необхідними знаннями та мати досвід виконання зазначених робіт/послуг. До довідки включається П.І.Б., інформація про кваліфікацію, досвід керівника та працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). До довідки додаються: • документи, які підтверджують наявність працівників у штаті, або інші документи, а саме: витяги з трудових книжок таких працівників із записом про прийом на роботу, накази про прийняття на роботу таких працівників, або договори цивільно – правового характеру.». В складі тендерної пропозиції МП «Прометей» міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації з вказанням інформації яка вимагається тендерною документацією, файл «2.Довідка працівники.pdf». На підтвердження інформації вказаній в довідці, Учасник надав накази про прийняття працівників на роботу, файл «2.1.Накази на працівників.pdf». Відповідно до наказів, працівники вказані в довідці прийнятті в штат МП «Прометей» в період з 2017р по 2024р. 16.04.2025р. на адресу Замовника закупівлі надійшов лист від територіального управління бюро економічної безпеки у Вінницькій області №23.1/02/11-60/934-25 щодо моніторингу закупівель які проводяться Замовником (додається). Відповідно вищевказаного листа, за результатами аналізу інформації яке провело бюро економічної безпеки, у період 2024 року відповідно до фінансової та податкової звітності МП «Прометей», середньооблікова кількість працюючих на підприємстві Учасника становила 3 чоловік, а виплати за цивільно-правовими договорами не здійснювались. Отже, вказавши інформацію щодо наявності 9 працівників які працюють в штаті підприємства Учасника, МП «Прометей» надав недостовірну інформацію. Відтак, його пропозиція підлягає відхиленню. Враховуючи викладене, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі.
Документи кваліфікації
26.05.2025 09:14
Повідомлення про рішення
19.05.2025 16:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 12:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 12:32
Період вимог/скарг з 28.05.2025 15:48 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 09:14 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 15:48
Довідка НАЗК
28.05.2025 15:48
Повідомлення про рішення
28.05.2025 15:43
Пропозиція, що перемогла
26.05.2025 09:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 12:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 12:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Асфальтобетонний завод повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей ДСТУ Б В.2.7-119:2011, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи: - атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору;. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 1 до ТД пункт 1.1.1. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору вимогою Додатку 1 до ТД пункт 1.1.1
Створено
26.05.2025 14:29
Надати до
27.05.2025 14:29
Договір
UA-2025-04-18-005627-a-c1
Підписаний і діє
Номер
174
8 998 000 грн.
7 498 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
05.06.2025
Строк дії договору з
05.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць Жмеринської міської територіальної громади
Номенклатура
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць Жмеринської міської територіальної громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25509242

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ГЛАВВ- ДОР"
Повна назва
ПП "ГЛАВВ- ДОР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36639007

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.06.2025 16:45
Повідомлення про договір
05.06.2025 16:44
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000033
Дата створення проекту
23.06.2025 16:41
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 17:10
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.06.2025 №92-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.06.2025 №92-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-04-18-005627-a, 18.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 17:10
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття вулиць Жмеринської міської територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-18-005627-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Чи дотримано вимог частини 10 статті 29 Закону при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Бакус Анатолій Миколайович, зокрема у строк, що не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення його пропозиції найбільш економічно вигідної, та з урахуванням можливості його аргументованого продовження до 20 робочих днів із оприлюдненням повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. 3. З яких причин договір від 05.06.2025 №174 не оприлюднений у машинозчитувальному форматі? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.06.2025 17:43
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 17:44
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом за 2024 календарний рік (бюджетний період). Замовником визначено вартість закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року), шляхом порівняння ринкових цін та з урахуванням закупівельних цін попередніх закупівель. 2. Чи дотримано вимог частини 10 статті 29 Закону при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Бакус Анатолій Миколайович, зокрема у строк, що не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення його пропозиції найбільш економічно вигідної, та з урахуванням можливості його аргументованого продовження до 20 робочих днів із оприлюдненням повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно вимог частини 10 статті 29 Закону при розгляді тендерної пропозицї Учасника ФОП Бакус Анатолій Миколайович, було продовжено термін розгляду його пропозиції. 3. З яких причин договір від 05.06.2025 №174 не оприлюднений у машинозчитувальному форматі? Відповідно до чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», частини 1 статті 10, замовник зобов’язаний оприлюднювати документи за процедурою закупівлі в електронній системі закупівель у визначених форматах, зокрема у машинозчитуваному форматі, у разі якщо це технічно можливо. У даному випадку договір було укладено в паперовій формі, з підписами та печатками сторін, відповідно до вимог Цивільного кодексу України (ст. 207 ЦКУ), без використання кваліфікованого електронного підпису. Укладання договору в електронній формі сторонами не передбачалося. Таким чином, первинний документ існує лише у паперовому вигляді, і його оприлюднення можливе шляхом сканованої копії у форматі PDF, що є загальноприйнятою практикою для документів, підписаних вручну. Перетворення такого договору у формат, який формально відповідає ознакам машинозчитуваного (наприклад, PDF із доступним текстовим шаром), неможливе без втручання у первинний зміст документа, що, своєю чергою, може призвести до спотворення юридично значимої інформації. Орган місцевого самоврядування не має технічної можливості перевести такий документ у машинозчитуваний формат без втрати юридичної достовірності підписів, і, відповідно, не може нести відповідальність за неможливість дотримання цієї технічної вимоги в межах чинного правового поля. Водночас, на вимогу контролюючого органу, оригінал договору може бути наданий для перевірки в паперовій формі, або у вигляді сканованої копії, завіреної відповідно до встановленого порядку. Посилання на норми: • Цивільний кодекс України, ст. 207 (форма правочину) • Закон України «Про публічні закупівлі», ст. 10 (оприлюднення документів) • Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» — електронна форма не є обов’язковою, якщо сторони не погодили інше.
Рішеня
27.06.2025 16:04
Замовник
Документи повідомлення
27.06.2025 16:04
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття вулиць Жмеринської міської територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-18-005627-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання: Яким чином учасником ПП «ГЛАВВ- ДОР», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпункту 4.8. пункту 4 додатку 1 до тендерної документації щодо надання розрахунків кошторисної заробітної плати та пояснювальної записки до них, або листа-роз’яснення, у разі, якщо учасник не повинен чи не зобов’язаний їх складати (пункт 4.5. пункту 4 додатку 1 до тендерної документації)? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.07.2025 16:22
Орган перевірки
Документи повідомлення
07.07.2025 16:22
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Яким чином учасником ПП «ГЛАВВ- ДОР», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпункту 4.8. пункту 4 додатку 1 до тендерної документації щодо надання розрахунків кошторисної заробітної плати та пояснювальної записки до них, або листа-роз’яснення, у разі, якщо учасник не повинен чи не зобов’язаний їх складати (пункт 4.5. пункту 4 додатку 1 до тендерної документації)? В складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ГЛАВВ-ДОР» міститься файл «8.5.1. 110_ДЦ_Т3-10.pdf» в якому міститься інформація з розрахунком заробітної плати працівників в експлуатації машин. Окрім того, в складі тендерної пропозиції Учасника міститься файл «8.1.1. ДЦ.imd», який містить усю інформацію щодо кошторисної документації Учасника (в т.ч. розрахунки по заробітній платі, пояснювальну записку,а також будь які інші дані що стосуються кошторисної документації Учасника), та який доступний для перегляду в програмному комплексі АВК-5 та інших суміжним з ним комплексах. Тендерною документацією не визначено в якому саме вигляді Учасник повинен надати кошторисні розрахунки. Таким чином, ПП «ГЛАВВ-ДОР» виконав вимогу Замовника що визначена підпунктом 4.8. пункту 4 додатку 1 до тендерної документації.
Рішеня
10.07.2025 18:23
Замовник
Документи повідомлення
10.07.2025 18:24
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 08:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Контактний телефон:
+380433250100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 08:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Контактний телефон:
+380433250100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності