Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-005226-a
Id Tender 29ae371a073f4ea78d1fb322fed698d1
План UA-P-2025-04-18-006522-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 12:16
Остання зміна 08.05.2025 15:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
160 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 600 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 12:16 до 28.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 12:16
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 12:16
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 10:00
до 01.05.2025 12:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 12:08
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.05.2025 12:08
до 08.05.2025 15:41
Період уточнень
з 18.04.2025 12:16 до 25.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 12:16 до 25.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 10:00 до 01.05.2025 12:08
Період кваліфікації
з 28.04.2025 10:00 до 01.05.2025 12:08
Основні параметри
Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Очікувана вартість. Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У разі, якщо використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни) можуть бут викладені іншою мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
160 000 грн.
Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Назва предмета закупівлі
Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Примітки
кошти місцевого бюджету
Очікувана вартість
160 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Код ДК 021:2015
16160000-4 - Садова техніка різна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09133, Україна, Київська область, Білоцерківський р-н, селище міського типу Терезине, вулиця Першотравнева будинок 2
Дата постачання по
15.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової/товаротранспортної накладної протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Покупець здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Дубчак Леонтій Вікторович
Пропозиція:
154 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 12:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пахольчук Олексій
Електронна пошта
Телефон
380730122651
Замовник
ЄДРПОУ
25297219
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL ENTERPRISE OF BILOTSERKIV CITY COUNCIL "KOMUNALNYK"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК"
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL ENTERPRISE OF BILOTSERKIV CITY COUNCIL "KOMUNALNYK"
Поштовий індекс
09133
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Білоцерківський р-н, селище міського типу Терезине
Адреса
вулиця Першотравнева будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Період вимог/скарг з 01.05.2025 12:08 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 10:00 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.05.2025 12:08
Довідка НАЗК
01.05.2025 12:08
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
28.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 12:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 12:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. У відповідності до пункту 16 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що документи тендерної пропозиції Учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи, тощо, повинні бути оформлені на фірмовому бланку (за наявності), адресовані уповноваженій особі КП БМР «КОМУНАЛЬНИК», містити посилання на закупівлю та підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо. На виконання вимог тендерної документації учасник приєднав до тендерної пропозиції довідки/листи в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи, але в наступних під’єднаних документах: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі №2404/2 від 24.04.2025 р., Лист вих. №2404/3 від 24.04.2025 р., Гарантійний лист №2404/4 від 24.04.2025 р., Лист-гарантія вих. №2404/5 від 24.04.2025 р. зазначено не вірне посилання на закупівлю, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. У відповідності до вимог до пункту 8 додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник процедури закупівлі має надати Довідку за формою 1 (пункт 3 Додаток 2 тендерної документації) у довідці має бути зазначена наступна інформація про контрагента за аналогічним (аналогічними) договором (договорами): Замовник, місцезнаходження, № телефону, код ЄДРПОУ, № договору, дату укладання договору, предмет договору, найменування та місцезнаходження об’єкта, суму договору, сума виконаного договору. На виконання вимог тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив до електронної системи Довідку №2404/1 від 24.04.2025 року в якій зазначено неповну назву Замовника відповідно до Договору №46 від 30.05.2023 року, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учаснику запропоновано в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - оновлених довідок/листів в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі №2404/2 від 24.04.2025 р., Лист вих. №2404/3 від 24.04.2025 р., Гарантійний лист №2404/4 від 24.04.2025 р., Лист-гарантія вих. №2404/5 від 24.04.2025 р. оформлених згідно положень пункту 16 додатку 1 тендерної документації; - оновленої Довідки №2404/1 від 24.04.2025 року про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору з зазначенням повної назви Замовника відповідно до Договору №46 від 30.05.2023 року, оформленої згідно форми 1 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації.
Створено
30.04.2025 11:26
Надати до
01.05.2025 11:26
Договір
UA-2025-04-18-005226-a-c1
Підписаний і діє
Номер
02/05-25
154 500 грн.
154 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.05.2025
Строк дії договору з
08.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Номенклатура
Обладнання для механізованого подріблення гілля (дробарка) (код ДК 021:2015 – 16160000-4 – Садова техніка різна)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
154 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 червня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25297219

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Дубчак Леонтій Вікторович
Повна назва
ФОП Дубчак Леонтій Вікторович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3523500655

Інформація про підписанта

IBAN
UA143204780000026000924930043
ПІБ підписанта
Андрій Онісімов
Посада підписанта
в.о. директора
Діє на підставі
розпорядження виконавчого комітету БМР №654-К від 27.12.2024 року
Номер телефону
380456331516
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.05.2025 15:41
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК"
Контактний телефон:
380730122651
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК"
Контактний телефон:
380730122651
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності