Показати схожі тендери

Закупівля 25Т-229_24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Матеріали для ліквідації поглинання (LCM)) (Лот №1 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Кольматант горіховий); Лот №2 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Целюлозне волокно); Лот №3 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Слюда)) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-004850-a
Id Tender 42df916b102243d9bc272b46e4b75b6e
План UA-P-2025-04-18-003179-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 12:03
Остання зміна 12.06.2025 17:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
29 343 164 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 860 грн. (0,06 %)
Вартість подання пропозиції:
10 200 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 11:54 до 28.04.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 11:54
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 11:54
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2025 15:55
до 14.05.2025 08:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 08:41
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2025 08:44
до 12.06.2025 17:05
Період уточнень
з 18.04.2025 11:54 до 25.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 11:54 до 25.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 15:55 до 14.05.2025 08:44
Період кваліфікації
з 29.04.2025 15:55 до 14.05.2025 08:44
Основні параметри
25Т-229_24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Матеріали для ліквідації поглинання (LCM)) (Лот №1 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Кольматант горіховий); Лот №2 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Целюлозне волокно); Лот №3 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Слюда))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
14 939 880 грн.
Лот №1 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Кольматант горіховий)
Назва предмета закупівлі
Лот №1 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Кольматант горіховий)
Очікувана вартість
14 939 880 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
74699,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
448 196.4
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2025 15:26
Закінчення аукціону
29.04.2025 15:55
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 180 (тонни)
Кольматант горіховий дрібний
Опис предмета закупівлі
Кольматант горіховий дрібний
Код ДК 021:2015
24958300-7 - Добавки до бурових розчинів
Кількість
180
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м. Берестин, смт Андріївка
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №2 180 (тонни)
Кольматант горіховий середній
Опис предмета закупівлі
Кольматант горіховий середній
Код ДК 021:2015
24958300-7 - Добавки до бурових розчинів
Кількість
180
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м. Берестин, смт Андріївка
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №3 100 (тонни)
Кольматант горіховий крупний
Опис предмета закупівлі
Кольматант горіховий крупний
Код ДК 021:2015
24958300-7 - Добавки до бурових розчинів
Кількість
100
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м. Берестин, смт Андріївка
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки Товару протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГАЗТРАНСІНВЕСТ"
Пропозиція:
13 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ІНТЕРМІНЕРАЛБІЛДІНГ
Пропозиція:
14 939 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Синтез-Постач"
Пропозиція:
13 895 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2025 15:26
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
10 831 284 грн.
Лот №2 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Целюлозне волокно)
Назва предмета закупівлі
Лот №2 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Целюлозне волокно)
Очікувана вартість
10 831 284 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
54156,42
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
324 938.52
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2025 11:42
Закінчення аукціону
29.04.2025 12:05
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 120 (тонни)
Целюлозне волокно дрібний розмір
Опис предмета закупівлі
Целюлозне волокно дрібний розмір
Код ДК 021:2015
24958300-7 - Добавки до бурових розчинів
Кількість
120
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м. Берестин, смт Андріївка
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №2 120 (тонни)
Целюлозне волокно середній розмір
Опис предмета закупівлі
Целюлозне волокно середній розмір
Код ДК 021:2015
24958300-7 - Добавки до бурових розчинів
Кількість
120
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м. Берестин, смт Андріївка
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №3 60 (тонни)
Целюлозне волокно крупний розмір
Опис предмета закупівлі
Целюлозне волокно крупний розмір
Код ДК 021:2015
24958300-7 - Добавки до бурових розчинів
Кількість
60
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м. Берестин, смт Андріївка
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки Товару протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БПК Газінвестпроект"
Пропозиція:
10 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ІНТЕРМІНЕРАЛБІЛДІНГ
Пропозиція:
10 831 284 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2025 11:42
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
3 572 000 грн.
Лот №3 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Слюда)
Назва предмета закупівлі
Лот №3 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Слюда)
Очікувана вартість
3 572 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17860,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
107 160
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 40 (тонни)
Слюда дрібний розмір
Опис предмета закупівлі
Слюда дрібний розмір
Код ДК 021:2015
24958300-7 - Добавки до бурових розчинів
Кількість
40
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Харківська область, смт Андріївка
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №2 40 (тонни)
Слюда середній розмір
Опис предмета закупівлі
Слюда середній розмір
Код ДК 021:2015
24958300-7 - Добавки до бурових розчинів
Кількість
40
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м. Берестин, смт Андріївка
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Позиція : №3 20 (тонни)
Слюда крупний розмір розмір
Опис предмета закупівлі
Слюда крупний розмір розмір
Код ДК 021:2015
24958300-7 - Добавки до бурових розчинів
Кількість
20
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Харківська область, смт Андріївка
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки Товару протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХІМ-ТЕХ ЕКСІМ"
Пропозиція:
3 470 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Сидоренко
Електронна пошта
Телефон
+380507220817
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Кольматант горіховий)
Період вимог/скарг з 14.05.2025 08:41 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 15:55 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 08:41
Довідка НАЗК
14.05.2025 08:41
Повідомлення про рішення
01.05.2025 08:41
Електроний протокол про продовження строку
29.04.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Термін розгляду тендерної пропозиції продовжено зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, схвалення рішення щодо кваліфікації учасника з Локальною радою з контрактування/Головною радою з контрактування, відповідно до Положення про Головну раду з контрактування та локальні ради з контрактування
Дата продовження строку розгляду
01.05.2025 08:41
Дата кінця розгляду
28.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не завантажено у складі тендерної пропозиції довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран відповідно до вимоги п.7 ч. ІІ Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до п.7 ч. ІІ Додатку №1 до тендерної документації учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надається Довідка про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн. У разі наявності пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв’язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/ кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо. 1.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран відповідно до вимоги п.7 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги п.1 р.1.2 ч.І Додатку №1 до тендерної документації Учасник надав Лист щодо повноважень посадових осіб вих.№25-04-5/25.04.2025, у якому зазначив перелік документів, що підтверджують наявність повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, серед яких: Рішення № 2 від 15.10.2025. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасник не завантажив до Системи рішення № 2 саме від 15.10.2025. Натомість Учасник завантажив Рішення № 2 від 15.10.2024. 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 р.1.2 ч.І Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається: 1. Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. В листі повинен міститись перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику завантажити через електронну систему закупівель документи, що вимагаються п.1 р.1.2 ч.І Додатку №1 до тендерної документації, які підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Створено
05.05.2025 09:25
Надати до
06.05.2025 09:25
Лот № 2 Лот №2 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Целюлозне волокно)
Період вимог/скарг з 14.05.2025 08:43 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 15:55 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 08:43
Довідка НАЗК
14.05.2025 08:43
Повідомлення про рішення
01.05.2025 08:43
Електроний протокол про продовження строку
29.04.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Термін розгляду тендерної пропозиції продовжено зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, схвалення рішення щодо кваліфікації учасника з Локальною радою з контрактування/Головною радою з контрактування, відповідно до Положення про Головну раду з контрактування та локальні ради з контрактування
Дата продовження строку розгляду
01.05.2025 08:43
Дата кінця розгляду
28.05.2025 00:00
Лот № 3 Лот №3 - 24950000-8 - Спеціалізована хімічна продукція (Слюда)
Період вимог/скарг з 14.05.2025 08:44 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 15:55 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 08:44
Довідка НАЗК
14.05.2025 08:44
Повідомлення про рішення
01.05.2025 08:45
Електроний протокол про продовження строку
29.04.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Термін розгляду тендерної пропозиції продовжено зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, схвалення рішення щодо кваліфікації учасника з Локальною радою з контрактування/Головною радою з контрактування, відповідно до Положення про Головну раду з контрактування та локальні ради з контрактування
Дата продовження строку розгляду
01.05.2025 08:44
Дата кінця розгляду
28.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив до електронної системи закупівель Довідку про аналогічний досвід роботи від 06.12.2023 вих. № 16/122023, в якій не зазначив строк дії договору, який виконував для замовника за договором. 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до пп.1.1. п.1 р.1.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» додатку №1 до тендерної документації Учасником надається довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору* на постачання предмету закупівлі, а саме: Спеціалізована хімічна продукція та/ або Добавки до бурових розчинів із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника за договором, предмет договору, дата укладання, номер та строк дії договору; статус виконання. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель оновлену довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання предмету закупівлі, у якій серед інших обов’язкових реквізитів вказати строк дії договору. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги пп.1 п.2 р.1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації Учасник не надав у складі тендерної пропозиції довідку/листа у довільній формі або гарантійного листа про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до пп.1 п.2 р.1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації надається Учасником довідка/лист у довільній формі або гарантійний лист учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель довідку/листа у довільній формі або гарантійного листа про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів відповідно до вимог пп.1 п.2 р.1.2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог п.4 р.ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозиції» додатку №1 до тендерної документації Учасником завантажено у складі тендерної пропозиції заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі (файл: «Дод 3.pdf»). проте під табличною формою з технічними характеристиками товару Учасник не відобразив блок «Документи та/або вимоги до них, що надаються при поставці Товару:», чим недотримано вимогу щодо ФОРМИ ЦІЄЇ ЧАСТИНИ ЗІ ВСІМА СКЛАДОВИМИ. 3.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: П.4 р.ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозиції» додатку №1 до тендерної документації передбачається надання Інформації та документів (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів згідно з додатками до цієї тендерної документації), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі ЗА ФОРМОЮ ЦІЄЇ ЧАСТИНИ ЗІ ВСІМА СКЛАДОВИМИ та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині). Звертаємо увагу учасників на обов’язкове дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації та вимог п. 10 розділу І тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель оновлений документ – заповнену ч.І додатку №3 з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими (тобто додати вже до наявної інформації блок «Документи та/або вимоги до них, що надаються при поставці Товару»).
Створено
05.05.2025 09:55
Надати до
06.05.2025 09:55
Угоди
UA-2025-04-18-004850-a-b1
Підписаний і діє
Номер
УБГ 25-229-1
13 894 944 грн.
11 579 120 грн.
З ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
28.02.2026
Номенклатура
180 (тонни)
Кольматант горіховий дрібний
Номенклатура
Кольматант горіховий дрібний
Кількість
180
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
180 (тонни)
Кольматант горіховий середній
Номенклатура
Кольматант горіховий середній
Кількість
180
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
100 (тонни)
Кольматант горіховий крупний
Номенклатура
Кольматант горіховий крупний
Кількість
100
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Синтез-Постач"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Синтез-Постач"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45432369

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-04-18-004850-a-b2
Підписаний і діє
Номер
УБГ 25-229-2
10 800 000 грн.
9 000 000 грн.
З ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
120 (тонни)
Целюлозне волокно дрібний розмір
Номенклатура
Целюлозне волокно дрібний розмір
Кількість
120
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
120 (тонни)
Целюлозне волокно середній розмір
Номенклатура
Целюлозне волокно середній розмір
Кількість
120
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
60 (тонни)
Целюлозне волокно крупний розмір
Номенклатура
Целюлозне волокно крупний розмір
Кількість
60
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БПК Газінвестпроект"
Повна назва
ТОВ "БПК Газінвестпроект"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36470766

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-04-18-004850-a-c3
Підписаний і діє
Номер
УБГ 25-229-3
3 469 999.2 грн.
2 891 666 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
40 (тонни)
Слюда дрібний розмір
Номенклатура
Слюда дрібний розмір
Кількість
40
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
40 (тонни)
Слюда середній розмір
Номенклатура
Слюда середній розмір
Кількість
40
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.
Номенклатура
20 (тонни)
Слюда крупний розмір розмір
Номенклатура
Слюда крупний розмір розмір
Кількість
20
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ХІМ-ТЕХ ЕКСІМ"
Повна назва
ТОВ "ХІМ-ТЕХ ЕКСІМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45153164

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 17:05
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
29 343 164 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380507220817
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
29 343 164 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380507220817
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності