Зміст
Вимогами Тендерної документації, а саме пп 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3, визначено наступне:
«документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Учасником у складі тендерної пропозиції надані документи, що вимагались замовником, а саме договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, у форматі RTF (застосунок Word), без підпису уповноваженої особи, печатки чи у формі електронного документу.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, сканкопії належним чином підписаних вказаних документів, що містяться у його пропозиції, або завантажити вказані документи у формі електронного документа з накладенням електронного підпису на кожен такий документ.