Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт вул. Великокам’яна у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) від ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-004093-a
Id Tender 7b7ad7e73d8547f99c0d1367a3d3fe65
План UA-P-2025-04-18-004096-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.04.2025 11:32
Остання зміна 30.06.2025 11:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 555 480 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 554.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 11:27 до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 11:27
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 11:27
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 12:54
до 27.06.2025 14:54
Залишилось 1 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 17:02
до 03.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.06.2025 14:54
-
Період уточнень
з 18.04.2025 11:27 до 05.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 11:27 до 05.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 12:54 до 27.06.2025 14:54
Період кваліфікації
з 09.06.2025 12:54 до 27.06.2025 14:54
Основні параметри
«Капітальний ремонт вул. Великокам’яна у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 555 480 грн.
«Капітальний ремонт вул. Великокам’яна у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт вул. Великокам’яна у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 555 480 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25554,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 12:25
Закінчення аукціону
09.06.2025 12:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт вул. Великокам’яна у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
Пропозиція:
2 199 999.98 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
2 478 769.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМП ТРАНСБУД"
Пропозиція:
2 299 669.57 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 14:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина МАЛЕТА
Електронна пошта
Телефон
+380312614190
Замовник
ЄДРПОУ
36541721
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
пл. Поштова, 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт вул. Великокам’яна у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 23.06.2025 17:02 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 12:54 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
23.06.2025 17:02
Повідомлення про рішення
16.06.2025 16:59
Електроний протокол про продовження строку
09.06.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значним обсягом завантажених документів Учасником, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
16.06.2025 16:59
Дата кінця розгляду
08.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції з посиланням на вимогу, подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності (володіння) на вказану в довідці МТБ: - на транспортні засоби (будівельні машини): свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або свідоцтво про реєстрацію машини або технічний паспорт транспортного засобу, або інший документ передбачений чинним законодавством України. - на машини, механізми, обладнання, тощо які не підлягають державній реєстрації: документ, що посвідчує право власності (накладну або договір купівлі-продажу або інший документ згідно якого набуто право власності або інвентарну картку обліку основних засобів. Учасником надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 06.06.2025 року № Вих. № 1, в якій у п. 3 зазначено найменування обладнання «Бензиновий генератор 2 кВт ENDRESS ESE 3200P» із зазначенням інформації про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг - власний. Однак, учасником не надано документ, який підтверджує право власності (володіння) на вище зазначене обладнанням. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документ, який підтверджує право власності (володіння) на «Бензиновий генератор 2 кВт ENDRESS ESE 3200P».
Створено
19.06.2025 16:48
Надати до
20.06.2025 16:48
Період вимог/скарг з 27.06.2025 14:54 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 17:02 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 14:54
Довідка НАЗК
27.06.2025 14:54
Повідомлення про рішення
23.06.2025 17:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції з посиланням на вимогу, подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності (володіння) на вказану в довідці МТБ: - на транспортні засоби (будівельні машини): свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або свідоцтво про реєстрацію машини або технічний паспорт транспортного засобу, або інший документ передбачений чинним законодавством України. - на машини, механізми, обладнання, тощо які не підлягають державній реєстрації: документ, що посвідчує право власності (накладну або договір купівлі-продажу або інший документ згідно якого набуто право власності або інвентарну картку обліку основних засобів. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасника від 28 квітня 2025 року Вих. № 28/04/2025-2. У колонці довідки «Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг» у пп. 3, 4, 9, 10, 13, 14 зазначено «Оборотно-сальдова відомість ТОВ «ТМП ТРАНСБУД» по рахунку 104 за квітень 2025 року». Однак, учасником не надано «Оборотно-сальдову відомість ТОВ «ТМП ТРАНСБУД» по рахунку 104 за квітень 2025 року. 2. Відповідно до Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації: Учасник повинен надати скановані оригінали документів, підтверджуючих виконання договору(рів): акти виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт, підписані всіма сторонами та документ, що підтверджує факт оплати виконаних робіт (виписка з банку та/або платіжне доручення та/або платіжна інструкція тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 22/04/2025-4 від 22 квітня 2025 року, в якій міститься інформація про наявність аналогічних договорів, а саме Договір підряду № 21 від 28.10.2024 та Договір підряду № 22 від 28.10.2024. Однак, в складі тендерної пропозиції не надано виписку з банку та/або платіжне доручення та/або платіжну інструкцію тощо, що підтверджує факт оплати виконаних робіт по вище зазначених аналогічних договорах. 3. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Мінімальні вимоги учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема інженерно-технічні працівники (Виконроб/майстер/ інженер-будівельник чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» не менше 1 особи з вищою освітою. Учасник повинен підтвердити наявність інженера з профільною вищою освітою та достатньої кількості працівників робітничих спеціальностей. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. № 22/04/2025-3 від 22.04.2025 р. в якій у п. 3 міститься інформація про працівника Петросян Марзпетуні Севаковича (посада-виконавець робіт). Однак, учасником не надано диплом про вищу освіту Петросян Марзпетуні Севаковича. 4. Відповідно до п. 7 Розділу 5 Додатку 1 до Тендерної документації: Учасник повинен надати копію документів, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників або копія наказу про призначення, або довіреність, видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, тощо, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання документів та підписання договору за результатами торгів. Учасником у складі тендерної пропозиції надано рішення учасників № 34/25 від 22.04.2024 року. Закупівля на «Капітальний ремонт вул. Великокам’яна у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» оголошена 18.04.2025 року. Учасником надано рішення про підписання юридичних документів та укладення договору раніше ніж оголошена закупівля. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Завантажити оборотно-сальдову відомість по рахунку 104 за квітень 2025 року. 2. Завантажити виписку з банку та/або платіжне доручення та/або платіжну інструкцію тощо, що підтверджує факт оплати виконаних робіт по договорах підряду № 21 від 28.10.2024 року та № 22 від 28.10.2024 року. 3. Надати диплом про вищу освіту працівника Петросян Марзпетуні Севаковича. 4. Надати рішення про підписання юридичних документів та укладання договору відповідно до дати оголошення закупівлі.
Створено
25.06.2025 17:26
Надати до
26.06.2025 17:26
Договір
UA-2025-04-18-004093-a-c1
Очікує підписання
2 299 669.57 грн.
2 299 669.57 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт вул. Великокам’яна у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Капітальний ремонт вул. Великокам’яна у м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36541721

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМП ТРАНСБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМП ТРАНСБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43019994

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 555 480 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380312614190
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 555 480 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380312614190
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності