Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів (літера "Б") Тлумацької міської ради за адресою: м.Тлумач вул. Грушевського, 12 Івано-Франківського району Івано-Франківської області від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-003932-a
Id Tender fd3fc157349043659a43068c61caa4c3
План UA-P-2025-04-18-002451-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 11:26
Остання зміна 20.05.2025 10:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 968 233 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
49 841.17 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 11:22 до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 11:22
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 11:22
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.05.2025 00:00
до 07.05.2025 15:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 15:46
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2025 15:46
до 20.05.2025 10:49
Період уточнень
з 18.04.2025 11:22 до 30.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 11:22 до 30.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.05.2025 00:00 до 07.05.2025 15:46
Період кваліфікації
з 03.05.2025 00:00 до 07.05.2025 15:46
Основні параметри
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів (літера "Б") Тлумацької міської ради за адресою: м.Тлумач вул. Грушевського, 12 Івано-Франківського району Івано-Франківської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 968 233 грн.
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів (літера "Б") Тлумацької міської ради за адресою: м.Тлумач вул. Грушевського, 12 Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів (літера "Б") Тлумацької міської ради за адресою: м.Тлумач вул. Грушевського, 12 Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Очікувана вартість
9 968 233 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49841,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів (літера "Б") Тлумацької міської ради за адресою: м.Тлумач вул. Грушевського, 12 Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Бандери Степана, будинок 77
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД""
Пропозиція:
9 962 981.34 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Іванців
Електронна пошта
Телефон
+380500829747
Сайт:
https://3k1e5.weblium.site/
Замовник
ЄДРПОУ
44098925
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Поштовий індекс
76014
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Івано-Франківськ
Адреса
вул. Бандери Степана, буд. 77
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів (літера "Б") Тлумацької міської ради за адресою: м.Тлумач вул. Грушевського, 12 Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Період вимог/скарг з 07.05.2025 15:46 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.05.2025 00:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 15:46
Довідка НАЗК
07.05.2025 15:46
Повідомлення про рішення
03.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 11:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником – ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД""»: «1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Невідповідність щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих.№19-05/25 від 02.05.2025 р.), де зазначено ПІП працівника : «Майструк Ярослав Костянтинович», копію договору про надання послуг №27-04/25 від 23.04.2025 р. з виконавцем «Майструк Ярослав Костянтинович». Натомість, у копії посвідчення №496 від 12.08.2022 р., яке надано для підтвердження кваліфікації даного працівника зазначено «Майструк Ярослав Констянтинович». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : 2.1. Підпункти 1.1.2 та 1.2.2. Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів (довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, договору про надання послуг (або іншого документу, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником), або документ, що підтверджує кваліфікацію такого працівника (посвідчення та/або сертифікати, та/або дипломи, та/або свідоцтва тощо)).
Створено
06.05.2025 15:10
Надати до
07.05.2025 15:10
Договір
UA-2025-04-18-003932-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1вТ
9 962 981.34 грн.
9 962 981.34 грн.
З ПДВ
Підписано
20.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів (літера "Б") Тлумацької міської ради за адресою: м.Тлумач вул. Грушевського, 12 Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Номенклатура
Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів (літера "Б") Тлумацької міської ради за адресою: м.Тлумач вул. Грушевського, 12 Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44098925

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД""
Повна назва
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39345683

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.05.2025 10:49
-
20.05.2025 10:46
Підписаний договір
20.05.2025 10:46
Додатки до договору
20.05.2025 10:46
Додатки до договору
20.05.2025 10:46
Додатки до договору
20.05.2025 10:46
Додатки до договору
20.05.2025 10:46
Додатки до договору
20.05.2025 10:46
Додатки до договору
20.05.2025 10:46
Додатки до договору
20.05.2025 10:46
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000098
Дата створення проекту
08.05.2025 13:34
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 14:29
Дата публікації висновку про результати
16.05.2025 09:50
Дата завершення усунення порушень
22.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 759-11-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 №38-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.05.2025 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-04-18-003932-a 18.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 14:29
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства Івано-Франківської обласної ради "БУДІНВЕСТ" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.04.2025 №18 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"", вимога про усунення невідповідностей до 07.05.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 07.05.2025 №18.2, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2025 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 15.05.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.05.2025 00:00
Дата публікації
16.05.2025 09:50
Документи висновку
16.05.2025 09:50
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів (літера "Б") Тлумацької міської ради за адресою: м.Тлумач вул. Грушевського, 12 Івано-Франківського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-18-003932-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.05.2025 11:17
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 11:17
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень від Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2025-04-18-003932-a «Капітальний ремонт частини приміщень 1-го та 2-го поверхів (літера "Б") Тлумацької міської ради за адресою: м.Тлумач вул. Грушевського, 12 Івано-Франківського району Івано-Франківської області» за кодом ДК:021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Рішеня
15.05.2025 10:33
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 968 233 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Контактний телефон:
+380500829747
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 968 233 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Контактний телефон:
+380500829747
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності