Показати схожі тендери

Закупівля Взуття різне від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-002712-a
Id Tender f07702ea7fb94840b46ee0acdd43de46
План UA-P-2024-09-19-017167-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 10:40
Остання зміна 15.05.2025 11:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 688 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 053.44 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 10:40 до 28.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 10:40
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 10:40
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2025 16:09
до 08.05.2025 10:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 11:05
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.05.2025 10:00
до 15.05.2025 11:00
Період уточнень
з 18.04.2025 10:40 до 25.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 10:40 до 25.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 16:09 до 08.05.2025 10:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 16:09 до 08.05.2025 10:00
Основні параметри
Взуття різне
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у Тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
210 688 грн.
Взуття різне
Назва предмета закупівлі
Взуття різне
Примітки
код ДК 021:2015 - 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного
Очікувана вартість
210 688 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1053,44
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2025 15:46
Закінчення аукціону
29.04.2025 16:09
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 79 (пара)
Черевики робочі шкіряні з високими берцями
Опис предмета закупівлі
Черевики робочі шкіряні з високими берцями
Код ДК 021:2015
18815100-6 - Черевики
Кількість
79
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 18 (пара)
Чоботи робочі шкіряні утеплені
Опис предмета закупівлі
Чоботи робочі шкіряні утеплені
Код ДК 021:2015
18815000-5 - Чоботи
Кількість
18
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 26 (пара)
Напівчеревики-сабо шкіряні (туфлі)
Опис предмета закупівлі
Напівчеревики-сабо шкіряні (туфлі)
Код ДК 021:2015
18813000-1 - Взуття зі шкіряним верхом
Кількість
26
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 7 (пара)
Чоботи гумові ПВХ МБС
Опис предмета закупівлі
Чоботи гумові ПВХ МБС
Код ДК 021:2015
18812200-6 - Гумові чоботи
Кількість
7
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 26 (пара)
Напівчеревики-туфлі робочі
Опис предмета закупівлі
Напівчеревики-туфлі робочі
Код ДК 021:2015
18813000-1 - Взуття зі шкіряним верхом
Кількість
26
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (пара)
Чоботи робочі шкіряні
Опис предмета закупівлі
Чоботи робочі шкіряні
Код ДК 021:2015
18815000-5 - Чоботи
Кількість
1
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за отримані Товари здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку та підписаної видаткової накладної (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за отримані Товари здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
Пропозиція:
157 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВАЛТЕКС"
Пропозиція:
157 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2025 15:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Бузажи
Електронна пошта
Телефон
380487381864
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Взуття різне
Період вимог/скарг з 06.05.2025 11:05 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 16:09 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено наступне: 1. На вимогу частини 1 Додатку 3 тендерної документації (далі – ТД) - щодо надання «Інформації та/або документів на підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» у складі його тендерної пропозиції була надана «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 24.04.2025 року № 1 без зазначення назви виробника та країни походження товару. На підтвердження технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, учасником процедури закупівлі надано скановані копії документів, а саме: - Декларацій про відповідність UA.131.D.3604-24 від 14.11.2024; - Декларацій про відповідність UA.131.D.3631-24 від 26.11.2024; - Декларацій про відповідність UA.131.D.4205-25 від 07.04.2025; - Паспорт якості виробника від 23.04.2025 Проте, в наданій «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 24.04.2025 року № 1, у пункті 5 Таблиці (Напівчеревики (туфлі робочі) Артикул ВА406), в описі технічних характеристик зазначено: «Підошва клейопрошивного методу кріплення», разом з тим, у Декларації про відповідність UA.131.D.3604-24 від 14.11.2024, артикул ВА406 зазначено як об’єкт декларації литтєвого методу кріплення категорія захисту ІІІ, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД. 2. На вимогу частини 3 Додатку 3 ТД - інформація щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника процедури закупівлі відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» не підтвердив відсутність підстав, зазначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей (керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. 3. На вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 ТД - документ(и), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» у складі його тендерної пропозиції були надані скановані копії документів для підтвердження повноважень посадових осіб учасника: генерального директора ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» Лаврика Андрія Миколайовича - наказ № 1 від 11.02.2002 року, Протокол Зборів засновників ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» від 11.02.2002 № 1; фінансового директора ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» Лаврик Оксани Миколаївни - наказ № 171 від 01.12.2008 року, Протокол Зборів засновників ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» від 11.02.2002 № 1; начальника Управління з тендерної роботи Гумен Світлани Володимирівни - наказ № 97-к від 10.06.2020 року, довіреність від 02.09.2024 року № 02/09. Проте, відсутнє рішення про надання згоди на вчинення значного правочину у відповідності до підпункту 11.1. пункту 11 Статуту учасника процедури закупівлі. Отже, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ», у зв’язку із тим, що невідповідності, зазначені у пункті 1 цього протоколу (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі), не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ»: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Взуття різне за кодом ДК 021:2015 - 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного - відхилити тендерну пропозицію учасника. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 06.05.2025 № 175, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» на підставі того, що: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Повна інформація щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі викладена у протоколі Уповноваженої особи від 06.05.2025 № 177, який оприлюднено окремим файлом.
Документи кваліфікації
06.05.2025 11:05
Повідомлення про рішення
29.04.2025 16:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 10:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 10:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 08.05.2025 10:00 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 11:05 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Розглядається питання щодо визначення учасника процедури закупівлі переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Взуття різне за кодом ДК 021:2015 - 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2025 № 180, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «ВАЛТЕКС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Взуття різне за кодом ДК 021:2015 - 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «ВАЛТЕКС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Взуття різне за кодом ДК 021:2015 - 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного.
Документи кваліфікації
08.05.2025 10:00
Довідка НАЗК
08.05.2025 10:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.05.2025 11:05
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-18-002712-a-c1
Підписаний і діє
Номер
72-В-ПВФ-25
188 520 грн.
157 100 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
79 (пара)
Черевики робочі шкіряні з високими берцями
Номенклатура
Черевики робочі шкіряні з високими берцями
Кількість
79
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
1 296
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
18 (пара)
Чоботи робочі шкіряні утеплені
Номенклатура
Чоботи робочі шкіряні утеплені
Кількість
18
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
1 476
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
26 (пара)
Напівчеревики-сабо шкіряні (туфлі)
Номенклатура
Напівчеревики-сабо шкіряні (туфлі)
Кількість
26
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
1 044
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
7 (пара)
Чоботи гумові ПВХ МБС
Номенклатура
Чоботи гумові ПВХ МБС
Кількість
7
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
26 (пара)
Напівчеревики-туфлі робочі
Номенклатура
Напівчеревики-туфлі робочі
Кількість
26
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
1 044
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (пара)
Чоботи робочі шкіряні
Номенклатура
Чоботи робочі шкіряні
Кількість
1
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
1 080
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВАЛТЕКС"
Повна назва
ТОВ "ВАЛТЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32393877

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.05.2025 11:00
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 688 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 688 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності