Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-001743-a
Id Tender 520fd843455c4c4888aaa710265d31d6
План UA-P-2025-04-18-001996-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.04.2025 10:03
Остання зміна 30.10.2025 12:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 419 092 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 095.46 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 10:03 до 29.04.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 10:03
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 10:03
до 26.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.04.2025 11:40
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 11:27
до 14.07.2025 00:00
Період уточнень
з 18.04.2025 10:03 до 26.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 10:03 до 26.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 11:40
Основні параметри
Код ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 419 092 грн.
Код ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря)
Очікувана вартість
2 419 092 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12095,46
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 11:17
Закінчення аукціону
30.04.2025 11:40
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 21 (штуки)
Кондиціонер
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер
Код ДК 021:2015
42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Кількість
21
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
66300, Україна, Одеська область, Подільськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 87 (штуки)
Кондиціонер
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер
Код ДК 021:2015
42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Кількість
87
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
66300, Україна, Одеська область, Подільськ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Прудська Анна Сергіївна
Пропозиція:
2 413 692 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ"
Пропозиція:
1 962 360 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 11:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 15:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
30.05.2025 12:25
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У замовника наразі відсутня потреба у закупівлі Код ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря), згідно встановлених вимог та характеристик у тендерній документацій.
30.05.2025 12:25
-
26.08.2025 15:37
Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Код ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-18-001743-a, у зв’язку з значним зменшенням фінансування та на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
26.08.2025 15:38
-
21.10.2025 16:58
Станом на 26.08.2025 року, на підставі внесення змін до договору №0961-Е125-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій №0961-Е125-Р000/05 від 11.08.2025 року Національна служба здоров’я України зменшила фінансування КНП «Подільська міська лікарня» ПМРПРОО на 1535154,40 грн. Станом на 20.10.2025 р. надійшов Рапорт від головного бухгалтера щодо врахування зменшення коштів згідно звіту НСЗУ за липень на суму 1364439,35 , згідно додатку 47 (додається), врахування звіту НСЗУ за вересень на суму 8011267,50 грн., врахування Договору про внесення змін до Договору №0961-Е125-Р000 від 06.02.2025 року №0961-Е125-Р000/08 від 20.10.2025 року щодо зменшення суми за пакетом №54 на 5427312,00 грн; меморіальний ордер №5 щодо фонду заробітної плати за вересень місяць 2025 року на суму 10955105,18 грн. (Додатки додаються). Відповідно до зазначених документів, вбачається значне скорочення надходження коштів від Національної служби здоров’я України, що не тільки унеможливлює здійснити дану закупівлю, а й відмовитися від інших не нагальних закупівель через нестачу коштів. Вказані підстави для скасування торгів мають об’єктивний та підтверджений характер.
21.10.2025 16:58
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Паламарчук А.А.
Електронна пошта
Телефон
380951851192
Замовник
ЄДРПОУ
01998803
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
66300
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Подільськ
Адреса
ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря)
Період вимог/скарг з 01.05.2025 11:27 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 11:40 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ" було виявлено невідповідності вимог тендерної документації по закупівлі- Код ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря)
Документи кваліфікації
01.05.2025 11:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.04.2025 11:40
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 01.05.2025 11:35 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 11:27 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду цінової пропозиції та інших сканованих копій документів, розміщених ФОП Прудська Анна Сергіївна встановлено, що надано всі необхідні документи, відповідає кваліфікаційним критеріям та відсутні підстави для відмови учаснику в участі у процедурі. Запропонований товар відповідає вимогам замовника. Відповідно до п.41. Порядку проведення відкритих торгів Постанови Кабінету Міністрів № 1178 вів 12.10.2022 року , розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Таким чином тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам ТД та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника.
Документи кваліфікації
01.05.2025 11:36
Довідка НАЗК
01.05.2025 11:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.05.2025 11:27
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 15:55 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 08.07.2025 15:11 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 15:58 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Згідно з пунктом 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
08.07.2025 15:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.05.2025 16:03
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 15:11 по 16.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2025 15:11
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 15:52 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Замовником вирішено подовжити термін розгляду пропозиції
Документи кваліфікації
21.10.2025 16:49
Електроний протокол про продовження строку
18.08.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 10:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 10:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вирішено звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, шляхом подання через електронну систему закупівель відповідної інформації та/або документів у встановлений строк. Виявлена НЕВІДПОВІДНІСТЬ : Відповідно до вимог встановлених у Додаток 2 до тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен підтвердити Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). * * під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку Учасником товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник) на постачання медичних виробів, або за конкретною назвою предмета закупівлі, або за таким предметом договору, що за своєю суттю є відповідним до предмета закупівлі. Відповідно на підтвердження даних вимог Учасник надав довідку про виконані договори, в якій зазначено 1. Договір з ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК» «Енергоатом» від 10.06.2020 р. № 53-122-01-20-09785 (скан-копія зазначеного Договору оприлюднена Учасником на майданчику) в якому предмет Договору є 39710000 - 2 (система кондиціювання), що не відповідає поняттю аналогічний договір, яке встановлене у вимогах Додатку 2 до тендерної документації; Щодо наданого аналогічного Договору з ПАТ «Укргідроенерго» від 06.10.2020 р. №690У/2020, на суму 1840640,00 грн. з ПДВ. та наданого Листа-відгуку ПАТ «Укргідроенерго» від 15.07.2025 р. № 12-1/2786, в якому ПАТ «Укргідроенерго» зазначає, що не має претензій до поставки товару та надає свій позитивний відгук про те, що зазначений договір був виконаний у повному обсязі, однак при перевірці наданих копій видаткових накладних та акту приймання-передачі товару було встановлена невідповідність листа – відгуку наданим документам, а саме загальна сума видаткових накладних не відповідає загальній сумі Договору (видаткових накладних надано на суму 1564219,92 грн, а сума договору складає 1840640,00 грн.), видаткова накладна № РН-0000081 від 16.10.2020 р. надана двічі з різними сумами і навіть якщо її включити до розрахунку – все одно загальна сума договору не відповідає загальній сумі видаткових накладних, що є невідповідністю виконання Договору в повному обсязі. Отже, на підставі вищевикладеного Учасник не підтвердив належним чином досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до вимог встановлених у Додаток 4 до тендерної документації (проєкт Договору поставки ), у разі згоди з цим проєктом договору, Учасник торгів підписує даний документ (вказати посаду, прізвище та ініціали уповноваженої особи Учасника) та скріплює печаткою (у разі наявності) і подає у складі своєї тендерної пропозиції, в протилежному випадку пропозиція Учасника торгів відхиляється, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 10.10.2025 року.
Створено
10.10.2025 15:22
Надати до
11.10.2025 15:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником вирішено подовжити термін розгляду пропозиції
Дата продовження строку розгляду
21.10.2025 16:48
Дата кінця розгляду
16.09.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-18-000039
Дата створення проекту
18.08.2025 14:56
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
18.08.2025 17:27
Дата публікації висновку про результати
28.08.2025 16:50
Дата завершення усунення порушень
03.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 719-35-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2025 Одеса № 167 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 15.08.2025 № 003100-18/10293-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.08.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.08.2025 № 167 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 11 UA-2025-04-18-001743-a 18.04.2025 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
18.08.2025 17:27
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Подільська міська лікарня» Подільської міської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.04.2025 № 28, ТД (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 24.04.2025 № 33, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 № 33 разом з переліком змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 24.04.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.05.2025 № 36, від 01.05.2025 № 37, від 08.07.2025 № 65, рішення Комісії як органу оскарження від 15.04.2025 № 7817-р/пк-пз, від 13.06.2025 № 9459-р/пк-пз, від 21.07.2025 № 11346-р/пк-пз, інформацію про відміну відкритих торгів, оприлюднену в електронній системі закупівель 30.05.2025, протокол від 30.05.2025 № 45 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну торгів у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, інформацію про відміну відкритих торгів, оприлюднену в електронній системі закупівель 26.08.2025, протокол від 26.08.2025 № 79 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну торгів у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, пояснення та документи, надані Замовником 21.08.2025 та 28.08.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД, стану виконання рішення Комісії, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
28.08.2025 00:00
Дата публікації
28.08.2025 16:50
Документи висновку
28.08.2025 16:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.08.2025 14:09
Орган перевірки
23.08.2025 00:00
Документи повідомлення
19.08.2025 14:09
-
Відповідь
Пояснення
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ проспект Перемоги, 23, м. Подільськ, 66302, тел. +380(50)014-35-80 e-mail: [email protected], Код ЄДРПОУ 01998803 № 2313 «21»_08_ 2025 р. ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Щодо надання пояснення У зв’язку з розпочатим моніторингом закупівлі № UA-2025-04-18-001743-a, та відповідно до оприлюдненого на Веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro Запиту Держаудитслужби України від 19.08.2025, повідомляємо: Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ на пояснення запиту в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42510000 – 4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-001743-a) повідомляє наступне: При здійсненні закупівлі по предмету: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42510000 – 4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря)» було залучено відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання даних технічних засобів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу П «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки. торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі записки заступника головного лікаря з технічних питань КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ . Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу в кондиціонерах повітря (клопотання заступника головного лікаря з технічних питань). КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі - Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням визначених ним принципів. Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу І «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів. які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках), в електронних каталогах та отримано три комерційні пропозиції від різних постачальників (додається). На офіційному сайті закладу не було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, так як Замовник не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» Головний лікар Дмитро ЛІТЯНСЬКИЙ
Рішеня
21.08.2025 15:38
Замовник
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Відповідно до абзацу сьомого пункту 37 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Станом на 26.08.2025 тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Укрвентклімат» (далі – ТОВ «Укрвентклімат»), визначена найбільш економічно вигідною, знаходиться на стадії «Очікує рішення» (опубліковано 18.08.2025). Крім того, Замовником не оприлюднене повідомлення про продовження строку розгляду та повідомлення про результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрвентклімат». Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію стосовно стану розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрвентклімат». Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.08.2025 15:24
Орган перевірки
30.08.2025 00:00
Документи повідомлення
26.08.2025 15:25
-
Відповідь
На даний час Замовник не має потреби у даному товарі, а також коштів на його закупівлю.
У зв’язку з розпочатим моніторингом закупівлі № ЕІА-2025-04-18-001743-а, та відповідно до оприлюдненого на Веб-порталі Уповноваженого органу Prozorro Запиту Держаудитслужби України від 26.08.2025, повідомляємо: Комунальне некомерційне підприємство КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ на пояснення запиту в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42510000 - 4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери повітря)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-001743-а) повідомляє наступне: при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Укрвентклімат» були виявлені невідповідності, які зазначені у протоколі уповноваженої особи №65 від 08.07.2025 року, у зв’язку з чим ТОВ «Укрвентклімат» було дискваліфіковано. Однак, на виконання рішення Антимонопольного комітету України дане рішення уповноваженої особи було скасовано та виконані всі вимоги, зазначені у рішенні Антимонопольного комітету України, 3 18.08.2025 року ТОВ «Укрвентклімат» знов перейшло на стадію кваліфікації, але станом на 26.08.2025 року було розглянуто рапорт головного бухгалтера щодо зменшення суми фінансування від Національної служби здоров’я України через внесення змін до договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, на підставі чого зникла можливість у закупівлі товару, що й стало найголовнішою підставою скасування тендеру. На даний час Замовник не має потреби у даному товарі, а також коштів на його закупівлю.
Рішеня
28.08.2025 14:56
Замовник
Документи повідомлення
28.08.2025 14:56
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 419 092 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380951851192
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 419 092 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 15:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380951851192
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності