Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт будівлі 3-ї підстанції структурного підрозділу «Одеська станція (швидкої) медичної допомоги» КНП «Одеський обласний центр екстренної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 1-А» від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-000419-a
Id Tender a61f6cc4613c4f60be69af9a9ddb966a
План UA-P-2025-04-18-000492-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 08:54
Остання зміна 12.05.2025 11:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 954 740.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
159 547.4 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 08:52 до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 08:52
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 08:52
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 00:00
до 06.05.2025 16:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 16:03
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 16:03
до 12.05.2025 11:44
Період уточнень
з 18.04.2025 08:52 до 02.05.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 08:52 до 02.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 00:00 до 06.05.2025 16:03
Період кваліфікації
з 05.05.2025 00:00 до 06.05.2025 16:03
Основні параметри
«Капітальний ремонт будівлі 3-ї підстанції структурного підрозділу «Одеська станція (швидкої) медичної допомоги» КНП «Одеський обласний центр екстренної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 1-А»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 954 740.2 грн.
«Капітальний ремонт будівлі 3-ї підстанції структурного підрозділу «Одеська станція (швидкої) медичної допомоги» КНП «Одеський обласний центр екстренної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 1-А»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі 3-ї підстанції структурного підрозділу «Одеська станція (швидкої) медичної допомоги» КНП «Одеський обласний центр екстренної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 1-А»
Очікувана вартість
15 954 740.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
159547,4
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
45 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі 3-ї підстанції структурного підрозділу «Одеська станція (швидкої) медичної допомоги» КНП «Одеський обласний центр екстренної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 1-А»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65069, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Заболтного 1-а
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000"
Пропозиція:
15 752 652.3 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 08:54
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Веретельник
Електронна пошта
Телефон
+380487148535
Сайт:
https://ukb.od.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
41485381
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
65000
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
пр. Шевченка, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт будівлі 3-ї підстанції структурного підрозділу «Одеська станція (швидкої) медичної допомоги» КНП «Одеський обласний центр екстренної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 1-А»
Період вимог/скарг з 06.05.2025 16:03 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 00:00 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2025 16:03
Довідка НАЗК
06.05.2025 16:03
Повідомлення про рішення
05.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 08:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 08:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «1ДЦ Заболотного» (договірна ціна). Разом з тим, пунктом 5.2 кошторисних норм України в будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено ФОРМУ договірної ціни. Зокрема у формі встановлено наступні рядки, що підлягають заповненню учасником: Замовник ___ (назва організації), Підрядник ___ (назва організації) Визначена згідно з ___. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ міститься договірна ціна (файл – «1ДЦ Заболотного»), у якій не заповнено графа рядку «Визначена згідно з _______»", що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та, водночас, незрозуміло на підставі якого нормативного документа визначено договірну ціну. Просимо надати роз’яснення та розрахунок договірної ціни згідно форми до Настанови №281.
Створено
05.05.2025 12:49
Надати до
06.05.2025 12:49
Договір
UA-2025-04-18-000419-a-c1
Підписаний і діє
Номер
5
15 752 652.3 грн.
13 127 210.25 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт будівлі 3-ї підстанції структурного підрозділу «Одеська станція (швидкої) медичної допомоги» КНП «Одеський обласний центр екстренної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 1-А»
Номенклатура
«Капітальний ремонт будівлі 3-ї підстанції структурного підрозділу «Одеська станція (швидкої) медичної допомоги» КНП «Одеський обласний центр екстренної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 1-А»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41485381

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2000"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45335442

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.05.2025 11:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 954 740.2 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380487148535
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 954 740.2 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380487148535
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності