Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою: Миколаївська область,селище Казанка вул. Миру, 245 (ДК 021:2015: 45432100-5 Монтаж і покривання підлоги) від Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-000364-a
Id Tender b3d82bdbf1cd419eae83e4afe5b29da8
План UA-P-2025-04-18-000099-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 08:52
Остання зміна 15.05.2025 09:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
348 445.89 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 742.23 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 08:48 до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 08:48
до 24.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 08:48
до 24.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.04.2025 00:00
до 29.04.2025 10:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2025 10:54
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2025 10:54
до 15.05.2025 09:30
Період уточнень
з 18.04.2025 08:48 до 24.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 08:48 до 24.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.04.2025 00:00 до 29.04.2025 10:54
Період кваліфікації
з 27.04.2025 00:00 до 29.04.2025 10:54
Основні параметри
«Поточний ремонт по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою: Миколаївська область,селище Казанка вул. Миру, 245 (ДК 021:2015: 45432100-5 Монтаж і покривання підлоги)
«Поточний ремонт по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою: Миколаївська область,селище Казанка вул. Миру, 245 (ДК 021:2015: 45432100-5 Монтаж і покривання підлоги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
348 445.89 грн.
«Поточний ремонт по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою:Миколаївська область,селище Казанка вул. Миру, 245 (ДК 021:2015: 45432100-5 Монтаж і покривання підлоги)
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою:Миколаївська область,селище Казанка вул. Миру, 245 (ДК 021:2015: 45432100-5 Монтаж і покривання підлоги)
Очікувана вартість
348 445.89 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1742,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою:Миколаївська область,селище Казанка вул. Миру, 245 (ДК 021:2015: 45432100-5 Монтаж і покривання підлоги)
Код ДК 021:2015
45432100-5 - Монтаж і покривання підлоги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
56002, Україна, Миколаївська область, Казанка, Миру, 245
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОНОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
348 445.89 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 08:52
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Гераськова
Електронна пошта
Телефон
+380667679995
Сайт:
http://kazankaoms.mk.sch.in.ua/finansova_zvitnistj/vidomosti_pro_provedennya_zakupivelj_tovariv_robit_poslug_za_derzhavni_koshti/
Замовник
ЄДРПОУ
42228027
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області
Поштовий індекс
56002
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
смт Казанка
Адреса
вул. Миру, буд. 194
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою:Миколаївська область,селище Казанка вул. Миру, 245 (ДК 021:2015: 45432100-5 Монтаж і покривання підлоги)
Період вимог/скарг з 29.04.2025 10:54 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.04.2025 00:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2025 10:54
Довідка НАЗК
29.04.2025 10:54
Повідомлення про рішення
29.04.2025 10:49
-
27.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-18-000364-a-a1
Підписаний і діє
Номер
104
348 445.89 грн.
348 445.89 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.05.2025
Строк дії договору з
14.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний ремонт по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою:Миколаївська область,селище Казанка вул. Миру, 245 (ДК 021:2015: 45432100-5 Монтаж і покривання підлоги)
Номенклатура
«Поточний ремонт по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою:Миколаївська область,селище Казанка вул. Миру, 245 (ДК 021:2015: 45432100-5 Монтаж і покривання підлоги)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
348 445.89
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42228027

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КОНОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КОНОВАЛЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2037114754

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.05.2025 09:30
-
15.05.2025 09:29
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-05-000095
Дата створення проекту
05.05.2025 14:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.05.2025 15:51
Дата публікації висновку про результати
26.05.2025 17:56
Дата завершення усунення порушень
10.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 № 51-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.05.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 05.05.2025 № 51-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2025-04-18-000364-a 18.04.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
05.05.2025 15:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 18.04.2025 № 131; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Коноваленко Сергія Володимировича (далі – ФОП Коноваленко С.В.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.04.2025 № 138; повідомлення про намір укласти договір; договір від 14.05.2025 № 104 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що на порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі оформлених, як окремі додатки до тендерної документації. Також на порушення вимог абзаців шостого та восьмого пункту 28 Особливостей в пункті 5 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку № 2 до Тендерної документації в інформації щодо підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 Особливостей, та в інформації про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення Замовник посилається на умови пункту 47 Особливостей в редакції, що не діяла на дату оголошення цієї процедури закупівлі, а саме: в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382, яка не застосовується на дату проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Коноваленко С.В. встановлено наступне. Згідно пункту 1 розділу 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку № 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає, зокрема: «Довідку про наявність матеріально-технічної бази (наявність обладнання, складу /офісу необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні) відповідно до форми». У формі Замовник зазначив про надання інформації щодо опису технічних характеристик обладнання, машин та механізмів, які будуть задіяні у виконанні договору та місцезнаходження бази/офісу. Учасник ФОП Коноваленко С.В. надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 21.04.2025 № 37 за формою, яка не містить інформації, передбаченої умовами Тендерної документації. Отже, в тендерній пропозиції ФОП Коноваленко С.В. наявна невідповідність, визначена пунктом 43 Особливостей. Проте, Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності щодо надання довідки про наявність матеріально-технічної бази за встановленою в Тендерній документації формою. Моніторингом процедури закупівлі також встановлено, що в пункті 5 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено наступне: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту». Так, в розділі «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 47 Особливостей та спосіб документального підтвердження відповідності» Додатку № 2 до Тендерної документації Замовник визначив спосіб підтвердження відповідності переможцем шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому Особливостей: - «повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що керівника учасника процедури закупівлі / фізичну особу, яка є учасником до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває». Замовник визнав ФОП Коноваленко С.В. переможцем процедури закупівлі та оприлюднив 29.04.2025 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти з ним договір. При цьому, ФОП Коноваленко С.В., як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 29.04.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Коноваленко С.В., як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 цих Особливостей та 14.05.2025 уклав з цим учасником Договір про закупівлю. За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Замовник 14.05.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю та додатки до нього, в тому числі Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 та Підсумкову відомість ресурсів, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Разом з цим, зазначена інформація про ціни на матеріальні ресурси оприлюднена у форматі PDF, який не має властивостей машинозчитувального формату. Таким чином, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси не у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзаців шостого, восьмого та десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Коноваленко С.В. встановлено порушення пункту 43 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.05.2025 № 104, укладеним з ФОП Коноваленко С.В., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
26.05.2025 00:00
Дата публікації
26.05.2025 17:56
Документи висновку
26.05.2025 17:56
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо зазначеного зобов’язання повідомляємо, що Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення в установленому законодавством порядку шляхом укладання угоди про розірвання договору №104 від 27.05.2025р.
Дата публікації
27.05.2025 13:53
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
02.06.2025 17:53
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
02.06.2025 17:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії № 2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою: Миколаївська область, селище Казанка вул. Миру, 245 за кодом CPV за ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-000364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.05.2025 17:37
Орган перевірки
09.05.2025 00:00
Документи повідомлення
05.05.2025 17:37
-
Відповідь
протокол №141 про прозгляд запиту
Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області (Відділ ОМС) Код ЄДРПОУ_42228027_ ПРОТОКОЛ 07.05.2025 (дата) _с-ще Казанка_ (місце складення) № _141_ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Поточний ремонт по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою: Миколаївська область,селище Казанка вул. Миру, 245 (ДК 021:2015: 45432100-5 Монтаж і покривання підлоги), та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів) . 2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів та матеріалів) через електрону систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-04-18-000364-a (далі — Закупівля) Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178(далі Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Щодо Закупівлі за ідентифікатором UA-2025-04-18-000364-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором № UA-M-2025-05-05-000095 Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електрону систему закупівель запитувати у замовника поясненні (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та /або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електрону систему закупівель. 05 травня 2025 року через електрону систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення щодо закупівлі наступного змісту. Запит про надання пояснень: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту: 1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено на підставі пункту ІV розділу ІІІ вартість Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме кошторису (договірна ціна) розрахованої з врахуванням положень Настанови з визначення вартості будівництва на основі дефектного акту щодо предмета закупівлі і інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення, що додається. 2. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відображається на сайті відділу освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області у формі віджету. http://kazankaoms.mk.sch.in.ua/finansova_zvitnistj/vidomosti_pro_provedennya_zakupivelj_tovariv_robit_poslug_za_derzhavni_koshti/ Віджет – це простий і зручний інструмент, за допомогою якого на сайті вашої організації будуть відображатися закупівлі, які ви оголосили в системі Prozorro. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене у формі прикріпленого файлу до закупівлі. 3. Код та назва програмної кваліфікації видатків та кредитування місцевих бюджетів: КПКВК 0611021 – Надання загальної середньої освіти закладам загальної освіти - фінансується загальним фондом місцевого бюджету Казанківської селищної ради – рішенням Казанківської селищної ради від 28.02.2025р. №1185/33. 4. Фінансування даної закупівлі не здійснюється коштами спрямованих на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівель, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електрону систему закупівель. Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище. ВИРІШИЛА: 1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією. 2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель На запит надаємо такі документи та матеріали: 1) Рішенні сесії Казанківської селищної ради №1185/33від 28.02.2025р. з додатками, що додається; 2) Зведений кошторис розрахунок вартості будівництва, що додається. 3)Договірна ціна, що додається 4) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, що додаються. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, документів та матеріалів щодо проведення відкритих торгів, у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 05 травня 2025 № 51-З. Уповноважена особа Відділу ОМС (найменування замовника) ___________ (підпис) Наталія ГЕРАСЬКОВА (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Рішеня
07.05.2025 11:25
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії № 2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою: Миколаївська область, селище Казанка вул. Миру, 245 за кодом CPV за ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-000364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): У додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» зазначено наступне: «Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків (пропечатана та підписана організацією учасником (подається у форматі pdf) у складі: договірна ціна (тверда!); зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку». Учасник ФОП Коноваленко С.В. надав у складі тендерної пропозиції зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з поточного ремонту по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою: Миколаївська область, селище Казанка, вул. Миру, 245 кошторисною вартістю будівельних робіт 461,549 тис. гривень. Разом з тим, учасник ФОП Коноваленко С.В. надав у складі тендерної пропозиції договірну ціну вартістю 348,44589 тис. гривень. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) Замовник встановив, що учасник ФОП Коноваленко С.В. виконав вимогу тендерної документації щодо надання зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту у складі тендерної пропозиції до договірної ціни на суму 348,44589 тис. гривень? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.05.2025 11:52
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 11:52
-
Відповідь
відповідь на запит
Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області (Відділ ОМС) Код ЄДРПОУ_42228027_ ПРОТОКОЛ 26.05.2025 (дата) _с-ще Казанка_ (місце складення) № _152_ Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Поточний ремонт по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою: Миколаївська область,селище Казанка вул. Миру, 245 (ДК 021:2015: 45432100-5 Монтаж і покривання підлоги), та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів) . 2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів та матеріалів) через електрону систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-04-18-000364-a (далі — Закупівля) Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178(далі Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Щодо Закупівлі за ідентифікатором UA-2025-04-18-000364-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором № UA-M-2025-05-05-000095 Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електрону систему закупівель запитувати у замовника поясненні (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та /або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електрону систему закупівель. 21 травня 2025 року через електрону систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення щодо закупівлі наступного змісту Запит про надання пояснень: 1. У додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» зазначено наступне: «Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків (пропечатана та підписана організацією учасником (подається у форматі pdf) у складі: договірна ціна (тверда!); зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку». Учасник ФОП Коноваленко С.В. надав у складі тендерної пропозиції зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з поточного ремонту по заміні підлоги спортивного залу Казанківської гімназії №2 Казанківської селищної ради Миколаївської області імені Дмитра Кременя за адресою: Миколаївська область, селище Казанка, вул. Миру, 245 кошторисною вартістю будівельних робіт 461,549 тис. гривень. Разом з тим, учасник ФОП Коноваленко С.В. надав у складі тендерної пропозиції договірну ціну вартістю 348,44589 тис. гривень. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) Замовник встановив, що учасник ФОП Коноваленко С.В. виконав вимогу тендерної документації щодо надання зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту у складі тендерної пропозиції до договірної ціни на суму 348,44589 тис. гривень? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту: Локальні кошториси та договірна ціна не обов'язково повинні бути однаковими. Локальний кошторис визначає вартість робіт, а договірна ціна встановлюється за результатами тендеру або переговорів. Локальний кошторис - це первинний документ, який визначає вартість конкретних будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт. Він включає прямі витрати (матеріали, заробітна плата, машини) та загальновиробничі витрати. В КП «Доробут» Казанківської селищної ради було зроблено зведений кошторис розрахунку вартості будівництва на поточний ремонт по заміні підлоги на суму 461549,00 грн. в яку увійшли частина матеріалів Замовника які є в наявності, що додаються. Договірна ціна - це фіксована сума, яку замовник платить виконавцю за виконання робіт. Вона може бути встановлена на підставі локального кошторису, але також може бути результатом переговорів або тендеру. Договірна ціна є визначальна для формування пропозиції учасника та відповідно до умов тендерної документації встановлює тверду договірну ціну за якою учасник готовий виконати роботи. В договірній ціні Учасник зазначив суму 348445,89 грн. за яку готовий виконати ремонт підлоги вже без матеріалів Замовника. Отже в Договірній ціні зазначена вартість будівельних робіт з матеріалами тільки виконавця і це було провірене мною. Договір та кошторис робіт не обов'язково мають бути однієї суми, якщо Замовник надає частину матеріалів. Договір визначає загальну вартість робіт, включаючи, в тому числі, вартість матеріалів, які надає Підрядник, або вартість робіт, які виконуються Підрядником з матеріалів Замовника. Кошторис може детально відображати складові цієї загальної вартості, зокрема, витрати на матеріали Замовника та вартість робіт. Але якщо ми вважаємо це не вірно, то після закінчення моніторингу договір з виконавцем буде розірваний. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівель, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електрону систему закупівель. Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище. ВИРІШИЛА: 1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією. 2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель На запит надаємо такі документи та матеріали: 1) Зведений кошторис розрахунок вартості будівництва, що додається, 2) Технічні, якісні та кількісні характеристики з матеріалами замовника, 3) Договірна ціна учасника (виконавця) 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, документів та матеріалів щодо проведення відкритих торгів, у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 21 квітня 2025 року № 46-З. Уповноважена особа Відділу ОМС (найменування замовника) ___________ (підпис) Наталія ГЕРАСЬКОВА (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Рішеня
26.05.2025 12:59
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
348 445.89 грн.
Період подання пропозицій
до 27.04.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області
Контактний телефон:
+380667679995
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
348 445.89 грн.
Період подання пропозицій
до 27.04.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області
Контактний телефон:
+380667679995
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності