Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбуки в комплекті від Фонд розвитку інновацій.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-000036-a
Id Tender def080921828478981221e90b19be00d
План UA-P-2025-04-11-015472-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 18:45
Остання зміна 03.06.2025 20:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
621 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 200 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.04.2025 07:01 до 30.04.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2025 07:01
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.04.2025 07:01
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2025 12:51
до 19.05.2025 19:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 07:01
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 19:57
до 03.06.2025 20:59
Період уточнень
з 19.04.2025 07:01 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 19.04.2025 07:01 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 12:51 до 19.05.2025 19:57
Період кваліфікації
з 01.05.2025 12:51 до 19.05.2025 19:57
Основні параметри
Ноутбуки в комплекті
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
621 000 грн.
Ноутбуки в комплекті
Назва предмета закупівлі
Ноутбуки в комплекті
Очікувана вартість
621 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3200,0
0,52 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.05.2025 12:16
Закінчення аукціону
01.05.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук в комплекті
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
23
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дорогожицька, 3, корпус В8, офіс 201
Дата постачання по
31.12.2025 07:06
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару на підставі накладної та рахунку.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"
Пропозиція:
606 165 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
604 083 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
538 729 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ""ІННОВАЦІЙНІ ОБЛІКОВІ СИСТЕМИ""
Пропозиція:
606 666 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.05.2025 12:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 18:26
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
18.04.2025 17:42
-
18.04.2025 17:42
Проект договору
18.04.2025 17:42
-
18.04.2025 17:42
-
18.04.2025 17:42
-
18.04.2025 17:42
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швець Олена Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380662503899
Замовник
ЄДРПОУ
42688455
Повна назва
Фонд розвитку інновацій
Поштовий індекс
04107
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Отто Шмідта, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбуки в комплекті
Період вимог/скарг з 05.05.2025 07:01 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 12:51 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА відхилити, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
05.05.2025 07:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.05.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 17:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 17:42
Період вимог/скарг з 14.05.2025 20:02 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 07:01 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Керуючись підпунктом 1 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБГ19» відхилити, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
14.05.2025 20:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.05.2025 20:32
Електроний протокол про продовження строку
05.05.2025 07:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 17:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 17:42
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБГ19» до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
07.05.2025 20:30
Дата кінця розгляду
03.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБГ19» (далі – Учасник), на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено таке. 1. В електронній системі закупівель Учасником: 1.1. Під час самостійного декларування відсутності передбачених Особливостями підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 47 Особливостей (крім пунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), УЧАСНИКОМ, ЯКИЙ Є ЮРИДИЧНОЮ ОСОБОЮ, повинно було бути підтверджено відсутність підстави відповідно до підпункту 12 пункту 47 Особливостей, як для юридичної особи (керівника учасника). Натомість, УЧАСНИКОМ ПІДТВЕРДЖЕНО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВИ, ПЕРЕДБАЧЕНОЇ ПІДПУНКТОМ 12 ПУНКТУ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ЯК ДЛЯ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ (учасника процедури закупівлі). 1.2. Розміщено (завантажено) лист – згоду щодо обробки персональних даних зміст якого не відповідає наведеному Замовником в Додатку 1 до тендерній документації. 1.3. Розміщено (завантажено) лист підтвердження від дистриб’ютера HP (лист від 22.04.2025 №25-0422/2) замість листа авторизації (авторизаційна форма виробника) учасника ВІД ВИРОБНИКА ТОВАРУ або його РЕГІОНАЛЬНОГО ПРЕДСТАВНИЦТВА В ЄВРОПІ або ЙОГО ОФІЦІЙНОГО ПРЕДСТАВНИЦТВА НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ, та не містить інформації щодо права на продаж товару, що пропонується до постачання, та його партнерський статус. Окрім того, в листі від 22.04.2025 №25-0422/2 інформація про деякі технічні показники різниться від задекларованих в наданій технічній специфікації Учасником. 2. Тендерною документацією встановлено вимоги: 2.1. Згідно з абзацом 16 пункту 47 Особливостей: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту». На виконання даної вимоги Замовником в підпункті 5.2.1 пункту 5.2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені пунктом 47 Особливостей» підрозділу 5 «….підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством ….» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено: «Підтвердження відсутності передбачених Особливостями підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 47 Особливостей здійснюється учасником через підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей) в електронній системі закупівель шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції». 2.2. Підпунктом 6.1.1 пункту 6.1 підрозділу 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам тендерної документації встановлено вимогу надати лист згоду по формі наведеній в Додатку 1 до тендерної документації. 2.3. Підпунктом 6.1.10 пункту 6.1 підрозділу 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам тендерної документації встановлено вимогу надати лист авторизації (авторизаційна форма виробника) учасника від виробника товару або його регіонального представництва в Європі або його офіційного представництва на території України, який підтверджує, що учасник має право на продаж товару, що пропонується до постачання, та його партнерський статус, із зазначенням ідентифікатора закупівлі (номеру оголошення), найменування предмета закупівлі та найменування Замовника, відповідно до тендерної документації. 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБГ19» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 3.3 підрозділу 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити: 3.1. шляхом самостійного декларування: відсутності підстав, передбачених підпунктом 12 пункту 47 Особливостей, як для ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ. 3.2. шляхом завантаження через електронну систему закупівель: листа - згоди на обробку персональних даних за змістом Додатку 1 до тендерної документації; 3.3. шляхом завантаження через електронну систему: листа авторизації (авторизаційна форма виробника) учасника від виробника товару або його регіонального представництва в Європі або його офіційного представництва на території України, який підтверджує, що учасник має право на продаж товару, що пропонується до постачання, та його партнерський статус, із зазначенням ідентифікатора закупівлі (номеру оголошення), найменування предмета закупівлі та найменування Замовника, відповідно до тендерної документації.
Створено
09.05.2025 16:51
Надати до
10.05.2025 16:51
Період вимог/скарг з 19.05.2025 19:57 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 20:02 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 19:57
Довідка НАЗК
19.05.2025 19:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 20:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-18-000036-a-c1
Підписаний і діє
Номер
05-29/25
606 165 грн.
505 137.5 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
23 (комплект)
Ноутбук в комплекті
Номенклатура
Ноутбук в комплекті
Кількість
23
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фонд розвитку інновацій
Повна назва
Фонд розвитку інновацій
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42688455

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"
Повна назва
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41524247

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.06.2025 20:59
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
621 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 20:00
Замовник:
Фонд розвитку інновацій
Контактний телефон:
+380662503899
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
621 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 20:00
Замовник:
Фонд розвитку інновацій
Контактний телефон:
+380662503899
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності