Показати схожі тендери

Закупівля За кодом класифікатору ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33123000-8 — Обладнання для обстеження серцево-судинної системи; 35162 — Реєстратор амбулаторний для тривалого електрокардіографічного моніторингу). Система для проведення стрес-тесту. від Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-011789-a
Id Tender 035c0e40389a4d0295826b426d799c6f
План UA-P-2025-04-17-014372-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 21:23
Остання зміна 06.05.2025 10:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 238 320 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 191.6 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 21:20 до 25.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 21:20
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 21:20
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 10:00
до 29.04.2025 19:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2025 19:48
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2025 19:48
до 06.05.2025 10:14
Період уточнень
з 17.04.2025 21:20 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 21:20 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 10:00 до 29.04.2025 19:48
Період кваліфікації
з 25.04.2025 10:00 до 29.04.2025 19:48
Основні параметри
За кодом класифікатору ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33123000-8 — Обладнання для обстеження серцево-судинної системи; 35162 — Реєстратор амбулаторний для тривалого електрокардіографічного моніторингу). Система для проведення стрес-тесту.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 238 320 грн.
За кодом класифікатору ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33123000-8 — Обладнання для обстеження серцево-судинної системи; 35162 — Реєстратор амбулаторний для тривалого електрокардіографічного моніторингу). Система для проведення стрес-тесту.
Назва предмета закупівлі
За кодом класифікатору ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33123000-8 — Обладнання для обстеження серцево-судинної системи; 35162 — Реєстратор амбулаторний для тривалого електрокардіографічного моніторингу). Система для проведення стрес-тесту.
Очікувана вартість
6 238 320 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31191,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система для проведення стрес-тесту
Код ДК 021:2015
33123000-8 - Обладнання для обстеження серцево-судинної системи
Код НК 024:2023
35162 Реєстратор амбулаторний для тривалого електрокардіографічного моніторингу
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Олексія Вадатурського, 61-а
Дата постачання по
31.12.2025 21:25
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН»
Пропозиція:
6 238 320 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 21:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Щербінова Інна Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380487059139
Замовник
ЄДРПОУ
01999052
Назва (англійською мовою)
City Clinical Hospital No.10
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
City Clinical Hospital No.10
Поштовий індекс
65074
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Олексія Вадатурського, 61-а
Кваліфікація
Лот № 1 За кодом класифікатору ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33123000-8 — Обладнання для обстеження серцево-судинної системи; 35162 — Реєстратор амбулаторний для тривалого електрокардіографічного моніторингу). Система для проведення стрес-тесту.
Період вимог/скарг з 29.04.2025 19:48 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 10:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2025 19:48
Довідка НАЗК
29.04.2025 19:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 21:20
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 21:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. На вимоги Замовника зазначені у додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати таблицю відповідності окремо по кожному лоту (при наявності), по яким подається пропозиція, та обов’язковим заповненням колонки «Відповідність ("Так"/"Ні", з обов’язковим зазначенням найменування файлу та № сторінки файлу тендерної пропозиції, на якій міститься інформація про відповідність вимогам)». Невідповідність: Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «4. МТВ Додаток 3» Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі на сторінці 2 за позицією 14 зазначена інформація «Можливість виконання автономного вимірювання SpO2 та частоти пульсу. Наявність. Так, ст. 22, Посібник користувача – РЕАБІЛІТАЦІЙНА БІГОВА ДОРІЖКА VALIANT 2 REHAB» (далі – Довідка) зазначені не усі сторінки технічної документації (інформація про частоту пульсу зазначена не на сторінці 22 файлу «Посібник користувача - Реабілітаційна бігова доріжка Valiant 2 Rehab»). Учаснику привести у відповідність інформацію в Довідці. 2. На вимоги Замовника зазначені у додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати таблицю відповідності окремо по кожному лоту (при наявності), по яким подається пропозиція, та обов’язковим заповненням колонки «Відповідність ("Так"/"Ні", з обов’язковим зазначенням найменування файлу та № сторінки файлу тендерної пропозиції, на якій міститься інформація про відповідність вимогам)». Невідповідність: Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «4. МТВ Додаток 3» Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі (далі – Довідка) на сторінці 4 за позицією 4 зазначена інформація «Програмне забезпечення ретельно збирає та зберігає важливі дані, такі як: -ЕКГ, - ЧСС, - SpO2, - швидкість, - нахил, - оберти за хвилину, - навантаження.» зазначена невірна сторінка технічного документу. Учаснику привести у відповідність інформацію в Довідці. ВИРІШЕНО: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником згідно строків встановлених законодавством.
Створено
28.04.2025 10:06
Надати до
29.04.2025 10:06
Договір
UA-2025-04-17-011789-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ВТ-42
6 238 320 грн.
5 830 205.61 грн.
З ПДВ
Підписано
06.05.2025
Строк дії договору з
06.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Система для проведення стрес-тесту
Номенклатура
Система для проведення стрес-тесту
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
6 238 320
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
35162 Реєстратор амбулаторний для тривалого електрокардіографічного моніторингу

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01999052

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН»
Повна назва
ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45263079

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.05.2025 10:14
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 238 320 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487059139
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 238 320 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487059139
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності