Показати схожі тендери

Закупівля Охорона об’єктів благоустрою міста від Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-011779-a
Id Tender e8a25c6472724e9181e2aba5ff0d82fa
План UA-P-2025-04-17-014289-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.04.2025 21:17
Остання зміна 13.06.2025 09:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 646 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 230 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 21:17 до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 21:17
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 21:17
до 17.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.05.2025 12:09
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 16:05
до 15.06.2025 00:00
Період уточнень
з 17.04.2025 21:17 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 21:17 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 12:09
Основні параметри
Охорона об’єктів благоустрою міста
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 646 000 грн.
Охорона об’єктів благоустрою міста
Назва предмета закупівлі
Охорона об’єктів благоустрою міста
Очікувана вартість
2 646 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13230,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
79 380
Аукціон
Cтарт аукціону
20.05.2025 11:46
Закінчення аукціону
20.05.2025 12:09
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 5 880 (Година)
Послуги з охорони пішохідного переходу закритого типу в різних рівнях з проїзною частиною через просп. Слобожанський м. Дніпро
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони пішохідного переходу закритого типу в різних рівнях з проїзною частиною через просп. Слобожанський м. Дніпро
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
5 880
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Слобожанський
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 5 880 (Година)
Послуги з охорони підземного пішохідного переходу через просп. Слобожанський в районі вул. Старочумацької м. Дніпро
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони підземного пішохідного переходу через просп. Слобожанський в районі вул. Старочумацької м. Дніпро
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
5 880
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Слобожанський в районі вул. Старочумацької
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 5 880 (Година)
Послуги з охорони підземного пішохідного переходу по Запорізькому шосе ,біля вул. Космічної м. Дніпро
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони підземного пішохідного переходу по Запорізькому шосе ,біля вул. Космічної м. Дніпро
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
5 880
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, по Запорізькому шосе ,біля вул. Космічної
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 5 880 (Година)
Послуги з охорони підземного пішохідного переходу по Запорізькому шосе, біля вул. Панікахи м. Дніпро
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони підземного пішохідного переходу по Запорізькому шосе, біля вул. Панікахи м. Дніпро
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
5 880
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , по Запорізькому шосе, біля вул. Панікахи
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 5 880 (Година)
Послуги з охорони підземного пішохідного переходу через просп. Слобожанський на Юрівській розв’язці м. Дніпро
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони підземного пішохідного переходу через просп. Слобожанський на Юрівській розв’язці м. Дніпро
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
5 880
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Слобожанський на Юрівській розв’язці
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТАКТИКА"
Пропозиція:
2 434 908 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ"
Пропозиція:
2 331 420 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.05.2025 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.05.2025 09:35
Оголошення про проведення закупівлі
15.05.2025 09:28
-
14.05.2025 21:21
-
Проект договору
17.04.2025 21:17
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій ТЕРЕЩЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380567207220
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506232
Повна назва
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Виконкомівська, буд. 6
Кваліфікація
Лот № 1 Охорона об’єктів благоустрою міста
Період вимог/скарг з 09.06.2025 16:05 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 12:09 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Документи кваліфікації
09.06.2025 16:05
Повідомлення про рішення
26.05.2025 18:44
Електроний протокол про продовження строку
20.05.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 21:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 21:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради 26.05.2025 м. Дніпро Порядок денний: Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об’єктів благоустрою міста (далі – Закупівля). Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-04-17-011779-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Олексій ТЕРЕЩЕНКО
Дата продовження строку розгляду
26.05.2025 18:43
Дата кінця розгляду
18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 16:05 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 09:55
Електроний протокол про продовження строку
09.06.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 21:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 21:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради 13.06.2025 м. Дніпро Порядок денний: Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТАКТИКА" (далі — Учасник), яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об’єктів благоустрою міста (далі – Закупівля). Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-04-17-011779-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Олексій ТЕРЕЩЕНКО
Дата продовження строку розгляду
13.06.2025 09:55
Дата кінця розгляду
08.07.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 646 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567207220
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 646 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567207220
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності