Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації спортивних заходів Вишневої міської територіальної громади від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КЛУБ " ВИШНЕВЕ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-011334-a
Id Tender 9478c52095fe46149c9d1db79d7a4ec6
План UA-P-2025-04-16-014929-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.04.2025 18:24
Остання зміна 05.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
150 грн. (0,1 %)
Вартість подання пропозиції:
571.2 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 18:22 до 25.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 18:22
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 18:22
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 10:00
до 29.04.2025 16:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2025 16:00
до 05.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 29.04.2025 16:16
-
Період уточнень
з 17.04.2025 18:22 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 18:22 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 10:00 до 29.04.2025 16:16
Період кваліфікації
з 25.04.2025 10:00 до 29.04.2025 16:16
Основні параметри
Послуги з організації спортивних заходів Вишневої міської територіальної громади
закупівля поділена на лоти (4 лоти)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
50 000 грн.
Послуги з організації спортивного заходу: «Відкритий турнір з кікбоксингу Вишневої міської територіальної громади»
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації спортивного заходу: «Відкритий турнір з кікбоксингу Вишневої міської територіальної громади»
Очікувана вартість
50 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації спортивного заходу: «Відкритий турнір з кікбоксингу Вишневої міської територіальної громади»
Код ДК 021:2015
92622000-7 - Послуги з організації спортивних заходів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08132, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 3а
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021р. № 590 (із змінами) та відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ТОПОЛ БОРИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
48 500 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
40 000 грн.
Послуги з організації спортивного заходу: «Відкритий чемпіонат з баскетболу STREET BALL CUP Вишневої міської територіальної громади»
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації спортивного заходу: «Відкритий чемпіонат з баскетболу STREET BALL CUP Вишневої міської територіальної громади»
Очікувана вартість
40 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації спортивного заходу: «Відкритий чемпіонат з баскетболу STREET BALL CUP Вишневої міської територіальної громади»
Код ДК 021:2015
92622000-7 - Послуги з організації спортивних заходів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08132, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 3а
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021р. № 590 (із змінами) та відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ТОПОЛ БОРИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
39 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
30 000 грн.
Послуги з організації спортивного заходу: «Турнір на кубок Вишневого міського голови з волейболу серед школярів»
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації спортивного заходу: «Турнір на кубок Вишневого міського голови з волейболу серед школярів»
Очікувана вартість
30 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації спортивного заходу: «Турнір на кубок Вишневого міського голови з волейболу серед школярів»
Код ДК 021:2015
92622000-7 - Послуги з організації спортивних заходів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08132, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 3а
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021р. № 590 (із змінами) та відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ТОПОЛ БОРИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
29 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
30 000 грн.
Послуги з організації спортивного заходу: «Турнір з настільного тенісу серед школярів Вишневої міської територіальної громади»
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації спортивного заходу: «Турнір з настільного тенісу серед школярів Вишневої міської територіальної громади»
Очікувана вартість
30 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації спортивного заходу: «Турнір з настільного тенісу серед школярів Вишневої міської територіальної громади»
Код ДК 021:2015
92622000-7 - Послуги з організації спортивних заходів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08132, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 3а
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021р. № 590 (із змінами) та відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ТОПОЛ БОРИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
29 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 18:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Біленко
Електронна пошта
Телефон
+380679947823
Замовник
ЄДРПОУ
36713064
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КЛУБ " ВИШНЕВЕ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08132
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бучанський р-н., м. Вишневе
Адреса
вул. Європейська, буд. 29
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації спортивного заходу: «Відкритий турнір з кікбоксингу Вишневої міської територіальної громади»
Період вимог/скарг з 29.04.2025 16:00 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 10:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.04.2025 16:00
Повідомлення про рішення
25.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВИМОГА 1: у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 1 (п 1.1) встановлені вимоги щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору: надати довідку про аналогічні договори, надати скан-договору та документи які підтверджують його виконання. Також дано визначення поняття «аналогічний договір» - це договір за аналогічним предметом закупівлі та його номенклатурним кодом ДК 021:2015 – 92622000-7 «Послуги з організації спортивних заходів». УЧАСНИК надав договір, який не відповідає предмету закупівлі та його коду за Єдиним державним словником. Договір який надав учасник відповідає іншому коду, а саме ДК 021:2015:79540000-1-"Послуги з усного перекладу", також учасник не надав документи, що підтверджують виконання договору (акт приймання-передачі наданих послуг або інший розрахунковий документ). НАДАТИ: договір за аналогічним предметом закупівлі та його номенклатурним кодом ДК ДК 021:2015 – 92622000-7 «Послуги з організації спортивних заходів» та документи що підтверджують його виконання (акти приймання-передачі послуг або інші розрахункові документи). ВИМОГА 2: у Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 4 (п 4.9) встановлена вимога надати довідку довільної форми, у якій зазначети данні про наявність чинної ліцензії, або документу дозвільного характеру. У разі якщо учасник не має чи не повинен мати зазначених документів, він надає лист-роз'яснення відповідно до п. 4.12 розділу 4 Додатку 1. НАДАТИ: документи зазначені у п.4.9 або лист-роз'яснення згідно з п.4.12 розділу 4 Додатку 1. ВИМОГА 3: у Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 4 (п 4.11) встановлена вимога надати лист-згоду на обробку персональних даних. НАДАТИ: лист-згоду на обробку персональних даних за формою 1.3 наведеною у Додатку 1 до ТД, або в довільній форми, згідно вимог п.4.11 розділу 4 Додатку 1
Створено
25.04.2025 19:57
Надати до
26.04.2025 19:57
Лот № 2 Послуги з організації спортивного заходу: «Відкритий чемпіонат з баскетболу STREET BALL CUP Вишневої міської територіальної громади»
Період вимог/скарг з 29.04.2025 16:06 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 10:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.04.2025 16:06
Повідомлення про рішення
25.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛ БОРИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ, замовником були виявлені невідповідності в документах та інформації які подані учасником в складі тендерної пропозиції, на виконання п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИМОГА 1: у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 1 (п 1.1) встановлені вимоги щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору: надати довідку про аналогічні договори, надати скан-договору та документи які підтверджують його виконання. Також дано визначення поняття «аналогічний договір» - це договір за аналогічним предметом закупівлі та його номенклатурним кодом ДК 021:2015 – 92622000-7 «Послуги з організації спортивних заходів». УЧАСНИК надав договір, який не відповідає предмету закупівлі та його коду за Єдиним державним словником. Договір який надав учасник відповідає іншому коду, а саме ДК 021:2015:79540000-1-"Послуги з усного перекладу", також учасник не надав документи, що підтверджують виконання договору (акт приймання-передачі наданих послуг або інший розрахунковий документ). НАДАТИ: договір за аналогічним предметом закупівлі та його номенклатурним кодом ДК ДК 021:2015 – 92622000-7 «Послуги з організації спортивних заходів» та документи що підтверджують його виконання (акти приймання-передачі послуг або інші розрахункові документи). ВИМОГА 2: у Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 4 (п 4.9) встановлена вимога надати довідку довільної форми, у якій зазначети данні про наявність чинної ліцензії, або документу дозвільного характеру. У разі якщо учасник не має чи не повинен мати зазначених документів, він надає лист-роз'яснення відповідно до п. 4.12 розділу 4 Додатку 1. НАДАТИ: документи зазначені у п.4.9 або лист-роз'яснення згідно з п.4.12 розділу 4 Додатку 1 ВИМОГА 3: у Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 4 (п 4.11) встановлена вимога надати лист-згоду на обробку персональних даних. НАДАТИ: лист-згоду на обробку персональних даних за формою 1.3 наведеною у Додатку 1 до ТД, або в довільній форми, згідно вимог п.4.11 розділу 4 Додатку 1
Створено
25.04.2025 20:10
Надати до
26.04.2025 20:10
Лот № 3 Послуги з організації спортивного заходу: «Турнір на кубок Вишневого міського голови з волейболу серед школярів»
Період вимог/скарг з 29.04.2025 16:12 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 10:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.04.2025 16:12
Повідомлення про рішення
25.04.2025 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛ БОРИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ, замовником були виявлені невідповідності в документах та інформації які подані учасником в складі тендерної пропозиції, на виконання п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИМОГА 1: у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 1 (п 1.1) встановлені вимоги щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору: надати довідку про аналогічні договори, надати скан-договору та документи які підтверджують його виконання. Також дано визначення поняття «аналогічний договір» - це договір за аналогічним предметом закупівлі та його номенклатурним кодом ДК 021:2015 – 92622000-7 «Послуги з організації спортивних заходів». УЧАСНИК надав договір, який не відповідає предмету закупівлі та його коду за Єдиним державним словником. Договір який надав учасник відповідає іншому коду, а саме ДК 021:2015:79540000-1-"Послуги з усного перекладу", також учасник не надав документи, що підтверджують виконання договору (акт приймання-передачі наданих послуг або інший розрахунковий документ). НАДАТИ: договір за аналогічним предметом закупівлі та його номенклатурним кодом ДК ДК 021:2015 – 92622000-7 «Послуги з організації спортивних заходів» та документи що підтверджують його виконання (акти приймання-передачі послуг або інші розрахункові документи). ВИМОГА 2: у Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 4 (п 4.9) встановлена вимога надати довідку довільної форми, у якій зазначети данні про наявність чинної ліцензії, або документу дозвільного характеру. У разі якщо учасник не має чи не повинен мати зазначених документів, він надає лист-роз'яснення відповідно до п. 4.12 розділу 4 Додатку 1. НАДАТИ: документи зазначені у п.4.9 або лист-роз'яснення згідно з п.4.12 розділу 4 Додатку 1 ВИМОГА 3: у Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 4 (п 4.11) встановлена вимога надати лист-згоду на обробку персональних даних. НАДАТИ: лист-згоду на обробку персональних даних за формою 1.3 наведеною у Додатку 1 до ТД, або в довільній форми, згідно вимог п.4.11 розділу 4 Додатку 1
Створено
25.04.2025 20:34
Надати до
26.04.2025 20:34
Лот № 4 Послуги з організації спортивного заходу: «Турнір з настільного тенісу серед школярів Вишневої міської територіальної громади»
Період вимог/скарг з 29.04.2025 16:16 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 10:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.04.2025 16:16
Повідомлення про рішення
25.04.2025 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛ БОРИС ОЛЕКСАНДРОВИЧ, замовником були виявлені невідповідності в документах та інформації які подані учасником в складі тендерної пропозиції, на виконання п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИМОГА 1: у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 1 (п 1.1) встановлені вимоги щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору: надати довідку про аналогічні договори, надати скан-договору та документи які підтверджують його виконання. Також дано визначення поняття «аналогічний договір» - це договір за аналогічним предметом закупівлі та його номенклатурним кодом ДК 021:2015 – 92622000-7 «Послуги з організації спортивних заходів». УЧАСНИК надав договір, який не відповідає предмету закупівлі та його коду за Єдиним державним словником. Договір який надав учасник відповідає іншому коду, а саме ДК 021:2015:79540000-1-"Послуги з усного перекладу", також учасник не надав документи, що підтверджують виконання договору (акт приймання-передачі наданих послуг або інший розрахунковий документ). НАДАТИ: договір за аналогічним предметом закупівлі та його номенклатурним кодом ДК ДК 021:2015 – 92622000-7 «Послуги з організації спортивних заходів» та документи що підтверджують його виконання (акти приймання-передачі послуг або інші розрахункові документи). ВИМОГА 2: у Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 4 (п 4.9) встановлена вимога надати довідку довільної форми, у якій зазначети данні про наявність чинної ліцензії, або документу дозвільного характеру. У разі якщо учасник не має чи не повинен мати зазначених документів, він надає лист-роз'яснення відповідно до п. 4.12 розділу 4 Додатку 1. НАДАТИ: документи зазначені у п.4.9 або лист-роз'яснення згідно з п.4.12 розділу 4 Додатку 1 ВИМОГА 3: у Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції» в розділі 4 (п 4.11) встановлена вимога надати лист-згоду на обробку персональних даних. НАДАТИ: лист-згоду на обробку персональних даних за формою 1.3 наведеною у Додатку 1 до ТД, або в довільній форми, згідно вимог п.4.11 розділу 4 Додатку 1
Створено
25.04.2025 20:38
Надати до
26.04.2025 20:38
Торги не відбулися
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КЛУБ " ВИШНЕВЕ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380679947823
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КЛУБ " ВИШНЕВЕ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380679947823
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності