Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-011206-a
Id Tender 2d73a66c5f8a4b29b4722744676beec2
План UA-P-2025-04-17-004060-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 17:38
Остання зміна 09.06.2025 15:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
535 887 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 679.44 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 17:38 до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 17:38
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 17:38
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:36
до 27.05.2025 16:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 11:00
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 16:09
до 09.06.2025 15:51
Період уточнень
з 17.04.2025 17:38 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 17:38 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:36 до 27.05.2025 16:09
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:36 до 27.05.2025 16:09
Основні параметри
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
535 887 грн.
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Очікувана вартість
535 887 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2679,44
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 14:13
Закінчення аукціону
25.04.2025 14:36
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62103, Україна, Харківська область, Богодухів, пл. Каразіна, 14
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62140, Україна, Харківська область, Кленове, вул. Центральна, 18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62103, Україна, Харківська область, Богодухів, вул. Покровська, 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62103, Україна, Харківська область, Богодухів, вул. В. Сахна, 52
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62133, Україна, Харківська область, Кручик, вул. Молодіжна, 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62131, Україна, Харківська область, Лісне, вул. Центральна, 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62130, Україна, Харківська область, Полкова Микитівка, вул. Захисників України, 41-б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62113, Україна, Харківська область, с. Улянівка, вул. Захисників України, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62153, Україна, Харківська область, смт Шарівка, вул. Світла, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Послуги оплачуються згідно акту (актів) приймання-передачі наданих послуг, відповідно до фактично наданих Послуг з розрахунку вартості вогнебіозахисної обробки 1 м2 поверхні конструкцій горища, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати його (їх) підписання Сторонами
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
529 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
512 985.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 14:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 17:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
17.04.2025 17:38
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сульженко Майя Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380575832524
Замовник
ЄДРПОУ
44104781
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
62103
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Богодухів
Адреса
вул.Троїцька, будинок 15
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Період вимог/скарг з 14.05.2025 11:00 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 14:36 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ТОП ФАЄР" не відповідає умовам технічних характеристик та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, через: 1) Відсутність інформації «визначена згідно з…», тобто вважається такою, що договірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 2) Вид договірної ціни визначений !динамічна» всупереч вимогам тендерної документації – «тверда» 3) Відсутність протоколів випробувань, що містять значення витрат вогнезахисного матеріалу при підготовці зразків до випробування: - з визначення температури займання зразків просоченої деревини не менше 270°С - з визначення температури тління зразків просоченої деревини не менше 470 °С Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ТОП ФАЄР" підлягає відхиленню: у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Більш детально зазначено в протоколі розгляду та відхилення тендерної пропозиції №57 від 14.05.2025р.
Документи кваліфікації
14.05.2025 11:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 14:28
Електроний протокол про продовження строку
25.04.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 17:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 17:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів за оголошенням UA-2025-04-17-011206-a на закупівлю код ДК 021:2015 77220000-8: Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах) (далі - Закупівля). Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Кінцевий строк подачі пропозицій призначено: 25 квітня 2025 року об 00:00 Аукціон відбувся 25 квітня 2025 року об 14:13 Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. За результатом аукціону тендерна пропозиція ТОВ "ТОП ФАЄР" (далі - Учасник), визнана як найбільш економічна вигідна. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Згідно з пунктом 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п.10 статті 29, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Приймаю рішення про оприлюднення повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття даного рішення.
Дата продовження строку розгляду
02.05.2025 14:28
Дата кінця розгляду
24.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВ "ТОП ФАЄР" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до пункту 7 Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію про те що Учасник не планує залучати субпідрядників для виконання договору за предметом закупівлі, та всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто. Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі тендерної пропозиції надав довідку вих.№09/17 від 24.04.2025 файл під назвою «Довідка не залучання субпідрядника.pdf», в якій зазначив про те, що не планує залучати субпідрядника. Однак в пропозиції Учасника відсутня інформація про те, що всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто. 2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що: Під час надання послуг Учасник має застосовувати вогнезахисну речовину, що створює максимально високий захист від вогню (група вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства), про що у складі пропозиції надає документи, що підтверджують підгрупу вогнезахисної ефективності 1А, а саме: сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України чи іншого акредитованого органу сертифікації (оцінки відповідності) або протоколи випробування (видані уповноваженим випробувальним центром (додатково надати на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025)), що підтверджують показники підгрупи 1А згідно пунктів 3.4.2, 3.4.5, 3.5.9, 3.5.10 ГОСТУ 30219-95. Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі тендерної пропозиції додатково не надав на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025)), що підтверджують показники підгрупи 1А згідно пунктів 3.4.2, 3.4.5, 3.5.9, 3.5.10 ГОСТУ 30219-95. 3. Відповідно до пункту 3.3. частини 3 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що: Підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам Замовника - вимоги до безпеки робіт. (документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції). Обов’язкова наявність у учасника посвідчень працівників про проходження навчання загального курсу з охорони праці на осіб, які будуть задіяні при виконанні робіт та навчання з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН), (надати посвідчення працівників про проходження навчання загального курсу з охорони праці на осіб, які будуть задіяні при виконанні робіт). Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі тендерної пропозиції не надав посвідчень працівників про проходження навчання з НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН) на осіб, які будуть задіяні при виконанні робіт: Лащ Богдан Миколайович, Власюк Андрій Валентинович, Суховій Олександр Васильович 4. Відповідно до пункту 4.1. Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що: 4. Підтвердження відповідності тендерної пропозиції якісним вимогам Замовника – гарантії якості. (документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції). Підтверджуючі документи стосовно наявності у Учасника ліцензії щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), згідно вимог ПКМУ від 23.11.2016 № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» або Декларацію про провадження господарської діяльності (якщо ліцензія видана відповідно до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»). Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" в складі тендерної пропозиції надав декларацію про провадження господарської діяльності №011130/22 файл під назвою «(Пожежка Ліцензії) Декларація_про_провадження_ господарської_діяльності.pdf» в якій зазначена Адреса місця провадження господарської діяльності зазначено: 0100, м.Київ, Печерський район, вул. Хрещатик, буд. 16, офіс 717. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів №314 від 18.03.2022 у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці). Так як згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан. Тобто ТОВ "ТОП ФАЄР" зазначив про провадження діяльності за місцем 0100, м.Київ, Печерський район, вул. Хрещатик, буд. 16, офіс 717. Однак надання послуг буде здійснюватися за адресами замовника зазначеними у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: за місцями розташування загальноосвітніх та дошкільних закладах Замовника. Надання послуг передбачає за адресами Замовника Для усунення виявлених порушень Учасник ТОВ "ТОП ФАЄР" повинен надати: 1. Виправлену інформацію відповідно до пункту 7 Розділу 3 тендерної документації; 2. Атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025)), що підтверджують показники підгрупи 1А згідно пунктів 3.4.2, 3.4.5, 3.5.9, 3.5.10 ГОСТУ 30219-95; 3. Посвідчення працівників про проходження навчання з НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН) на осіб, які будуть задіяні при виконанні робіт. 4. Виправлену Декларацію про провадження господарської діяльності Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням № UA-2025-04-17-011206-a на закупівлю код ДК 021:2015 77220000-8: Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Створено
08.05.2025 16:02
Надати до
09.05.2025 16:02
Період вимог/скарг з 27.05.2025 16:09 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 11:00 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Замовником здійснено розгляд та оцінку тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), урахуванням положень пункту 43 Особливостей, та Наказу Мінекономрозвитку №710 від 15.04.2020 року. За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції, та тендерна пропозиція Учасника відповідає усім вимогам та строкам тендерної документації. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей, приймаю рішення визначити тендерну пропозицію Учасника таку, яка не має підстав для відхилення, та визначити Учасника переможцем процедури закупівлі. Приймаю рішення про намір укласти договір з Учасником ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" протягом строку дії його пропозиції, та відповідно до вимог тендерної документації. Більш детально зазначено в протоколі розгляду тендерної пропозиції №65 від 27.05.2025р.
Документи кваліфікації
27.05.2025 16:10
Довідка НАЗК
27.05.2025 16:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 15:35
Електроний протокол про продовження строку
14.05.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 17:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 17:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Кінцевий строк подачі пропозицій призначено: 25 квітня 2025 року об 00:00 Аукціон відбувся 25 квітня 2025 року об 14:13 Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. За результатом аукціону тендерна пропозиція ТОВ "ТОП ФАЄР", визнана як найбільш економічна вигідна. 14 травня 2025 року тендерна пропозиція ТОВ "ТОП ФАЄР" була відхилена у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Наступна тендерна пропозиція подана від ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" (далі - Учасник) Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Згідно з пунктом 41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п.10 статті 29, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
21.05.2025 15:35
Дата кінця розгляду
12.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону, а також, пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в Учасника ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" поданих у складі тендерної пропозиції наступного змісту: 1. Відповідно до пункту 7 Інформації про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію про те що Учасник не планує залучати субпідрядників для виконання договору за предметом закупівлі, та всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто. Учасник ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" в складі тендерної пропозиції надав довідку вих.№07/04 від 22.04.2025 файл під назвою «Довідки.pdf» сторінка 32, в якій зазначив про те, що не планує залучати інших осіб (субпідрядників). Однак в тендерній пропозиції Учасника відсутня інформація про те, що всі роботи/послуги будуть виконані їм особисто 2. Відповідно пункту 3.3. Розділу «3. Підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам Замовника - вимоги до безпеки робіт. (документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції).» Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що: Обов’язкова наявність у учасника посвідчень працівників про проходження навчання загального курсу з охорони праці на осіб, які будуть задіяні при виконанні робіт та навчання з НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН), (надати посвідчення працівників про проходження навчання загального курсу з охорони праці на осіб, які будуть задіяні при виконанні робіт).. Учасник ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" в складі тендерної пропозиції НЕ надав посвідчення працівників про проходження навчання на осіб, які будуть задіяні при виконанні робіт з: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; 2) НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 45 .2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» на зазначених ним працівників: Гур’єв О.В. та Післярук Л.В. які будуть задіяні при виконанні робіт. Для усунення виявлених порушень Учасник ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" повинен надати: 1. Виправлену інформації згідно вимог пункту 7 Інформації про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 2. Виправлені документи згідно вимог пункту 3.3. Розділу «3. Підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам Замовника - вимоги до безпеки робіт. (документи, що надаються Учасником в складі тендерної пропозиції).» Додатку 2 до тендерної документації. Керуючись п. 43 Особливостей вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу за оголошенням UA-2025-04-17-011206-a на закупівлю код ДК 021:2015: 77220000-8: Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах). В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Створено
26.05.2025 15:17
Надати до
27.05.2025 15:17
Договір
UA-2025-04-17-011206-a-c1
Підписаний і діє
Номер
167
529 990 грн.
441 658.33 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Номенклатура
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Номенклатура
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Номенклатура
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Номенклатура
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Номенклатура
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Номенклатура
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Номенклатура
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Номенклатура
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Номенклатура
Послуги з проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій елементів горищ та покрівлі, що забезпечують І групу вогнезахисної ефективності в загальноосвітніх та дошкільних закладах
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44104781

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Повна назва
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42676235

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 15:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
535 887 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380575832524
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
535 887 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380575832524
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності