Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації) від Одеський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-011204-a
Id Tender 4691f59860624a85b00ec7f79949ee40
План UA-P-2025-04-17-013471-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 17:38
Остання зміна 27.05.2025 09:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
244 760.54 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 223.8 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 17:37 до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 17:37
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 17:37
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 00:00
до 21.05.2025 09:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 09:16
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 09:16
до 27.05.2025 09:23
Період уточнень
з 17.04.2025 17:37 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 17:37 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 00:00 до 21.05.2025 09:16
Період кваліфікації
з 25.04.2025 00:00 до 21.05.2025 09:16
Основні параметри
ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
244 760.54 грн.
ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації)
Очікувана вартість
244 760.54 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1223,8
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 46 944 (метри квадратні)
Послуги з дезінсекції
Опис предмета закупівлі
Послуги з дезінсекції
Код ДК 021:2015
90922000-6 - Послуги з боротьби зі шкідниками
Кількість
46 944
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, провулок Сабанський, 4; 65025, м. Одеса, 21-й км Старокиївської дороги, 42-В
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 200 (метри квадратні)
Послуги з дератизації
Опис предмета закупівлі
Послуги з дератизації
Код ДК 021:2015
90923000-3 - Послуги з дератизації
Кількість
10 200
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, провулок Сабанський, 4; 65025, м. Одеса, 21-й км Старокиївської дороги, 42-В
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"
Пропозиція:
213 924.96 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 17:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Климочко
Електронна пошта
Телефон
+380487095067
Сайт:
https://oduvs.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571570
Повна назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
65014
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Успенська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації)
Період вимог/скарг з 21.05.2025 09:16 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 00:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 09:16
Довідка НАЗК
21.05.2025 09:16
Повідомлення про рішення
02.05.2025 15:38
Електроний протокол про продовження строку
25.04.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 17:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 17:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що в період строку розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕЛА УКРАЇНА» була велика завантаженість уповноваженої особи, а також наявна необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, керуючись частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 23.05.2025 включно.
Дата продовження строку розгляду
02.05.2025 15:37
Дата кінця розгляду
24.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Пунктом 1.2 додатку № 1 до тендерної документації визначено, що для власних транспортних засобів учасники мають надати: - свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, видане уповноваженим підрозділом МВС України (свідоцтво повинно бути дійсним на момент подання тендерної пропозиції та протягом терміну дії договору). У складі тендерної пропозиції учасник надав свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, видане уповноваженим підрозділом МВС України, дійсне до 15.07.2025. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати документ (інформацію), оформлений(у) належним чином відповідно до вимог тендерної документації. 2) Пунктом 2.8 додатку № 1 до тендерної документації визначено: На підтвердження кваліфікації працівників, учасник надає документ (сертифікат/свідоцтво) про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000)». Документ повинен бути виданий державним закладом вищої освіти, на підтвердження необхідно надати копію відомості щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти (копію поточної ліцензії на освітню діяльність та/або копію витягу з Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти) (не менше чотирьох дезінфекторів, які вказані у довідці). У складі тендерної пропозиції учасник надав сертифікат на ім’я Рождественського Олександра Костянтиновича, де вказано, що він пройшов підвищення кваліфікації з 09 квітня по 18 квітня 2024 року. Відповідно до ДСТУ EN 16636:2015 (п. 6.1.9) строк чинності сертифікату – один рік. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати документ (інформацію), оформлений(у) належним чином відповідно до вимог тендерної документації. Також, у складі тендерної пропозиції учасник надав документ «НУХТ_Витяг_з_ЄДЕБ_з_питань_освіти_станом_на_11_04_2025» у форматі Exсel, підписаний КЕП. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати документ (інформацію), оформлений(у) належним чином відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
19.05.2025 17:22
Надати до
20.05.2025 17:22
Договір
UA-2025-04-17-011204-a-c1
Підписаний і діє
Номер
252/25
213 924.96 грн.
178 270.8 грн.
З ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
46 944 (метри квадратні)
Послуги з дезінсекції
Номенклатура
Послуги з дезінсекції
Кількість
46 944
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 200 (метри квадратні)
Послуги з дератизації
Номенклатура
Послуги з дератизації
Кількість
10 200
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Повна назва
Одеський державний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571570

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42809838

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.05.2025 09:23
-
27.05.2025 09:21
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
244 760.54 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380487095067
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
244 760.54 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
Одеський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380487095067
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності