Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вулиці Братів Чучупаків в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-010854-a
Id Tender a03d95aaf92b47bb84c35201f021dfd6
План UA-P-2025-04-17-013259-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.04.2025 17:00
Остання зміна 13.06.2025 18:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 210 405 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 052.03 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 16:58 до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 16:58
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 16:58
до 16.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.05.2025 16:09
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 16:37
до 02.06.2025 00:00
Період уточнень
з 17.04.2025 16:58 до 16.05.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 16:58 до 16.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.05.2025 16:09
Основні параметри
Поточний ремонт вулиці Братів Чучупаків в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 210 405 грн.
Поточний ремонт вулиці Братів Чучупаків в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Братів Чучупаків в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 210 405 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11052,03
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
66 312.15
Аукціон
Cтарт аукціону
19.05.2025 15:46
Закінчення аукціону
19.05.2025 16:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Братів Чучупаків в м.Черкаси
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Братів Чучупаків
Дата постачання по
01.12.2025 17:03
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах відстрочки платежу до 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Виконавця актів наданих Послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОДОРОГИ"
Пропозиція:
2 185 440.72 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
2 121 962.15 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.05.2025 15:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 21:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гайдуков Микола Олександрович
Електронна пошта
Телефон
+380939187480
Замовник
ЄДРПОУ
45017103
Повна назва
Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Байди Вишневецького,36
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вулиці Братів Чучупаків в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 27.05.2025 16:37 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 16:09 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
27.05.2025 16:37
Повідомлення про рішення
23.05.2025 17:31
Електроний протокол про продовження строку
19.05.2025 16:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:58
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Статтею 29 Закону встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За результатами електронного аукціону за процедурою Закупівлі найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ». Для проведення детального аналізу тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» на відповідність вимогам тендерної документації, необхідно продовжити строк її розгляду. Керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішив: 1. продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» по відкритим торгам UA-2025-04-17-010854-a згідно предмету закупівлі «Поточний ремонт вулиці Братів Чучупаків в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» до 20 робочих днів. 2. Повідомлення про продовження строків розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель оприлюднити у вигляді даного протоколу.
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 17:31
Дата кінця розгляду
17.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» по відкритим торгам UA-2025-04-17-010854-a згідно предмету закупівлі «Поточний ремонт вулиці Братів Чучупаків в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: І. Згідно пункту 1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих (складських) приміщень) згідно форми Таблиці 2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» міститься довідка про наявність матеріально-технічної бази Вих. №040/18/05/25 від 18.05.2025 з відомостями про складське приміщення, яким учасник користується на підставі договору оренди нерухомості №31/0124 від 31 січня 2024 р. Однак, вищевказана довідка оформлена не за формою Таблиці 2, що встановлена пунктом 1.1.3 Додатку до тендерної документації. З метою усунення вищевказаної невідповідності Учасник повинен надати довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих (складських) приміщень) згідно форми Таблиці 2. ІІ. Згідно пункту 1.1.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, що вказана у Довідці (Таблиця 2): а) У разі залучення власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі. б) У разі, відсутності власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інші права користування. При цьому, якщо об'єкти надаються в користування не власником, Учасник додатково надає документи, які підтверджують право іншої особи/суб’єкта господарювання на користування та передавання у користування третім особам. (Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації); - Витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Згідно довідки ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» про наявність матеріально-технічної бази Вих. №040/18/05/25 від 18.05.2025 учасник користується складським приміщенням (площа 200 м2) та відкритою ділянкою (площа 700 м2) на підставі договору оренди нерухомості №31/0124 від 31 січня 2024 р. На підтвердження прав користування матеріально-технічною базою, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» надає у складі тендерної пропозиції укладений з Фізичною особою Петросян Арсен Каджикович договір оренди складських приміщень та виробничої бази №31/0124 від 31 січня 2024 р., предметом якого є передача у тимчасове платне користування частини комплексу нерухомого майна складського приміщення та частини відкритої ділянки, розташованого за адресою: Київська область, Бучанський (Києво-Святошинський) район, село Білогородка, вул. Депутатська, ділянка 25. Також учасником надано інформаційну довідку №426856558 від 14.05.2025 з відомостями з Державного реєстру речових прав щодо земельної ділянки (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 57342832224) за адресою: Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Білогородка, вулиця Депутатська, земельна ділянка 25. Всупереч вимогам п.1.1.4. Додатку 1 до тендерної пропозиції учасник не надав в складі тендерної пропозиції витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо складського приміщення за адресою Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Білогородка, вулиця Депутатська, ділянка 25. З метою усунення вищевказаної невідповідності Учасник повинен надати Витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі, щодо складського приміщення, що вказане у Довідці (Таблиця 2). ІІI. Всупереч вимогам підпункту 2) пункту 1.2.3. Додатку 1 до тендерної документації учасник ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» не підтвердив кваліфікацію працівників зазначених у довідці (Таблиця 4), а саме: не надав копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації дорожнього(іх) працівника(ів), асфальтобетонника(ів), машиністів дорожньо-будівельних машин із зазначенням присвоєного розряду. В разі отримання робітничої кваліфікації дорожніх працівників, асфальтобетонників та машиністів дорожньо-будівельних машин в результаті професійного навчання працівників безпосередньо у Учасника (у роботодавця), проведене згідно з Положенням про професійне навчання працівників на виробництві, затвердженим Наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України від 26.03.2001 № 127/151 (надалі – Положення), учасник не надав завірені копії документів, визначених розділом V Положення, а саме: - робочих навчальних планів; - розкладів занять (графіків консультацій); - журналів теоретичного і виробничого навчання (карток обліку теоретичного навчання для індивідуальних консультацій); - щоденників виробничого навчання. З метою усунення вищевказаної невідповідності Учасник повинен для підтвердження належної кваліфікації робітників, вказаних у довідці, надати копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації дорожнього(іх) працівника(ів), асфальтобетонника(ів), машиністів дорожньо-будівельних машин із зазначенням присвоєного розряду. В разі підтвердження робітничої кваліфікації дорожніх працівників, асфальтобетонників та машиністів дорожньо-будівельних машин в результаті професійного навчання працівників безпосередньо у Учасника (у роботодавця), проведене згідно з Положенням про професійне навчання працівників на виробництві, затвердженим Наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України від 26.03.2001 № 127/151 (надалі – Положення), учасник повинен надати завірені копії документів, визначених розділом V Положення, а саме: - робочих навчальних планів; - розкладів занять (графіків консультацій); - журналів теоретичного і виробничого навчання (карток обліку теоретичного навчання для індивідуальних консультацій); - щоденників виробничого навчання. ІV. Згідно пункту 4.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління безпеки дорожнього руху Учасника вимогам ДСТУ ISO 39001:2015 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг (додатково надається: складений органом із сертифікації звіт про аудит системи управління, який підтверджує дійсність зазначеного сертифікату на дату подання тендерної пропозиції). В складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» міститься Сертифікат на систему управління безпекою дорожнього руху №UA.СУ.39001.230510.01-23 від 21.06.2023 діючий до 20.06.2026. У сертифікаті вказано, що контроль відповідності сертифікованої системи управління безпекою дорожнього руху вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом технічного нагляду, обсяг, порядок, періодичність і процедури якого встановлюються органом із сертифікації. Сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Учасником також надано в складі тендерної пропозиції Звіт №230510.01/СУ за результатами технічного нагляду №1 сертифікованої системи управління безпекою дорожнього руху ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 11 березня 2024 р. Всупереч вимогам пункту 4.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник не надав складений органом із сертифікації звіт про аудит системи управління безпекою дорожнього руху, який підтверджує дійсність зазначеного сертифікату на дату подання тендерної пропозиції. З метою усунення вищевказаної невідповідності Учасник повинен до сертифікату надати чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління безпеки дорожнього руху Учасника вимогам ДСТУ ISO 39001:2015 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг (додатково надається: складений органом із сертифікації звіт про аудит системи управління, який підтверджує дійсність зазначеного сертифікату на дату подання тендерної пропозиції). V. Згідно пункту 4.6. Додатку 1 до тендерної документації для забезпечення контролю якості матеріалів для дорожнього будівництва та об'єктів дорожнього будівництва, Учасник повинен підтвердити наявність власної, або залученої на інших правових підставах, випробувальної дорожньої лабораторії, яка компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: асфальтобетонні суміші на основі бітумів, модифікованих полімерами; автомобільні дороги. У разі відсутності власної лабораторії Учасник повинен надати копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії разом з копією діючого свідоцтва про атестацію або свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, зі сферою об’єктів вимірювань та/або галуззю, або копію діючого атестату про акредитацію випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, ІDT; ISO/IEC 17025:2017, ІDT) зі сферою акредитації. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» міститься договір надання послуг №2204/2025-Л від 22.04.2025 р. укладений з ТОВ «ТАРТЕХ» на здійснення випробування згідно будівельних матеріалів (щебінь і гравій, пісок, щебенево-піщані суміші, мінеральний порошок, бітуми нафтові дорожні, асфальтобетонні суміші на основі бітумів, модифікованих полімерами, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон дорожній та аеродромний на модифікованому бітумі, щебенево-мастикові суміші (ЩМА) та суміші асфальтобетонні і асфальтобетон, щебенево-мастикові на модифікованому бітумі) на відповідність вимогам нормативно-технічної документації та діючому законодавству. Всупереч вимогам пункту 4.6. Додатку 1 до тендерної документації Учасник не надав підтвердження наявності власної, або залученої на інших правових підставах, випробувальної дорожньої лабораторії для забезпечення контролю об'єктів дорожнього будівництва (автомобільні дороги). З метою усунення вищевказаної невідповідності Учасник повинен для забезпечення контролю якості матеріалів для дорожнього будівництва та об'єктів дорожнього будівництва, підтвердити наявність власної, або залученої на інших правових підставах, випробувальної дорожньої лабораторії, яка компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: асфальтобетонні суміші на основі бітумів, модифікованих полімерами; автомобільні дороги. У разі наявності власної випробувальної дорожньої лабораторії Учасник повинен надати копію діючого свідоцтва про атестацію або свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Система керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», зі сферою об’єктів вимірювань та/або галуззю, або копію діючого атестату про акредитацію випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, ІDT; ISO/IEC 17025:2017, ІDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» зі сферою акредитації. У разі відсутності власної лабораторії Учасник повинен надати копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії разом з копією діючого свідоцтва про атестацію або свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, зі сферою об’єктів вимірювань та/або галуззю, або копію діючого атестату про акредитацію випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, ІDT; ISO/IEC 17025:2017, ІDT) зі сферою акредитації. VІ. Згідно пункту 7.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити грошове забезпечення (покриття) гарантії шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - довідки про залишок коштів на рахунку, виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта, із зазначенням номеру рахунку покриття гарантії, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії; - виписки з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта. Для забезпечення тендерної пропозиції учасник надав у складі своєї пропозиції видану АТ «ЮНЕКС БАНК» ГАРАНТІЮ №2025/5/2391/Те від 16 травня 2025 року. Також у складі пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» міститься довідка АТ «ЮНЕКС БАНК» вих.№25.3-4212 від 16 травня 2025 року щодо грошового покриття банківської Гарантії №2025/5/2391/Те від 15 травня 2025 р. Всупереч вимогам пункту 7.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник не підтвердив грошове забезпечення (покриття) гарантії №2025/5/2391/Те від 16 травня 2025 року. З метою усунення вищевказаної невідповідності Учасник повинен підтвердити грошове забезпечення (покриття) гарантії шляхом надання довідки про залишок коштів на рахунку, виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта, із зазначенням номеру рахунку покриття гарантії, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. VIІ. Всупереч вимогам пункту 8.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав в складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 5 до тендерної документації). З метою усунення вищевказаної невідповідності Учасник повинен надати інформацію в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 5 до тендерної документації).
Створено
23.05.2025 17:47
Надати до
24.05.2025 17:47
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 16:37 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 18:00
Електроний протокол про продовження строку
27.05.2025 16:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:58
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Статтею 29 Закону встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно ч.11 ст. 29 Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Для проведення детального аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОРОГИ» на відповідність вимогам тендерної документації, необхідно продовжити строк її розгляду. Керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішив: 1. продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОДОРОГИ» по відкритим торгам UA-2025-04-17-010854-a згідно предмету закупівлі «Поточний ремонт вулиці Братів Чучупаків в м.Черкаси (ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» до 20 робочих днів. 2. Повідомлення про продовження строків розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель оприлюднити у вигляді даного протоколу.
Дата продовження строку розгляду
13.06.2025 17:59
Дата кінця розгляду
25.06.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 210 405 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380939187480
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 210 405 грн.
Період подання пропозицій
до 19.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380939187480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності