Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з забезпечення проведення загальноміських офіційних (протокольних) заходів з нагоди Дня Європи) від ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-010729-a
Id Tender e7a21ed9fb7b4f68838bf79c2424eaeb
План UA-P-2025-04-15-015646-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 17.04.2025 16:59
Остання зміна 24.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
159 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
795 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 16:58 до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 16:58
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 16:58
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 12:57
до 07.05.2025 17:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 14:05
до 13.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 07.05.2025 17:23
-
Період уточнень
з 17.04.2025 16:58 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 16:58 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 12:57 до 07.05.2025 17:23
Період кваліфікації
з 25.04.2025 12:57 до 07.05.2025 17:23
Основні параметри
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з забезпечення проведення загальноміських офіційних (протокольних) заходів з нагоди Дня Європи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
159 000 грн.
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з забезпечення проведення загальноміських офіційних (протокольних) заходів з нагоди Дня Європи)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з забезпечення проведення загальноміських офіційних (протокольних) заходів з нагоди Дня Європи)
Очікувана вартість
159 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
795,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 12:34
Закінчення аукціону
25.04.2025 12:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з забезпечення проведення загальноміських офіційних (протокольних) заходів з нагоди Дня Європи)
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Соколова Вікторія Сергіївна
Пропозиція:
125 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Лопатюк Денис Костянтинович
Пропозиція:
124 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 12:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 16:59
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
24.05.2025 00:00
Відповідно до пункту 49 Особливостей, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження, договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи строк надання послуг, визначений тендерною документацією для проведення заходу з нагоди Дня Європи та неможливістю укласти договір про закупівлю вчасно (до строку надання послуг), відсутня подальша потреба в закупівлі послуг. Прийнято рішення відмінити відкриті торги по закупівлі послуг (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-17-010729-a), з підстави, що передбачена підпунктом 1 пункту 50 особливостей.
13.05.2025 09:55
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лесенко Наталія
Електронна пошта
Телефон
380442350787
Замовник
ЄДРПОУ
25695762
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 50-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги з забезпечення проведення загальноміських офіційних (протокольних) заходів з нагоди Дня Європи)
Період вимог/скарг з 28.04.2025 14:05 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 12:57 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 14:05
Довідка НАЗК
28.04.2025 14:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 12:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЛОПАТЮКА ДЕНИСА КОСТЯНТИНОВИЧА (РНОКПП 309221033), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-17-010729-a: ? Учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному у пункті 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічних вимогах. Проте кількість цифрових мікшерних пультів не відповідає необхідній кількості, яка визначена замовником в Додатку 1 до тендерної документації; ? на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному у пункті 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі мав надати довідку за Формою 1 з інформацією про виконання не менше 2-ох аналогічних за предметом закупівлі договорів укладених та виконаних в період 2023-2024 років. Аналогічними вважаються договори з надання послуг з забезпечення проведення загальноміських офіційних (протокольних) заходів. Учасником надана довідка з інформацією про виконання двох аналогічних за предметом закупівлі договорів. Договір №14112024 від 14.11.2024р. та документи на підтвердження факту його виконання не можуть бути прийняті до розгляду, оскільки предметом договору не є послуги з забезпечення проведення загальноміських офіційних (протокольних) заходів, що не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією; ? Учасник не надав довідку у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (у разі залучення), або довідку в довільній формі про те, що учасник не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (до вимог Додатку 2 до тендерної документації). 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен надати: ? уточнену або нову довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у Додатку 1 до тендерної документації; ? надати уточнену або нову довідку за Формою 1, наведеною у розділі 1 Додатку 2 до тендерної документації з інформацією про виконання не менше 2-ох аналогічних за предметом закупівлі договорів укладених та виконаних в період 2023-2024 років. Аналогічними вважаються договори з надання послуг з забезпечення проведення загальноміських офіційних (протокольних) заходів. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати копії укладених договорів зазначених у довідці за Формою 1, копії документів, які підтверджують факт виконання договорів; ? надати довідку у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (у разі залучення), або довідку в довільній формі про те, що учасник не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Створено
25.04.2025 17:26
Надати до
26.04.2025 17:26
Період вимог/скарг з 06.05.2025 15:50 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 15:40 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю
Документи кваліфікації
06.05.2025 15:49
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
06.05.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 07.05.2025 17:23 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 15:50 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 17:23
Довідка НАЗК
07.05.2025 17:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.05.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СОКОЛОВОЇ ВІКТОРІЇ СЕРГІЇВНИ (РНОКПП 3172118262), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-17-010729-a: ? Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку № 53 від 22.04.2025 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічних вимогах, в якій зазначені послуги, які не відповідають предмету закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (до вимог розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації). 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен надати: ? уточнену або нову довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням послуг, які визначені тендерною документацією та за якими проводяться відкриті торги.
Створено
06.05.2025 17:11
Надати до
07.05.2025 17:11
Торги відмінено
Очікувана вартість
159 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
159 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності