Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) : 44530000-4 Кріпильні деталі (деталь для військових потреб) закупівля в період воєнного стану) від Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-17-010575-a
Id Tender 71720627eb2741fab7e23968dea32f0d
План UA-P-2025-04-17-012514-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.04.2025 16:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
72 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) : 44530000-4 Кріпильні деталі (деталь для військових потреб) закупівля в період воєнного стану)
товари
Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до п. 37 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями). З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (далі - Особливостей). Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники у тому числі централізовані закупівельні організації здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Замовник – Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (04054346). Враховуючи (нагальну потребу у закупівлі) листи - звернення від в/ч 31.03.2025 № 1863/01-10/11, рішення Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023 року № 220-39 “Про довгострокову Програму фінансування мобілізаційно – оборонної роботи Івано-Франківської міської ради та підтримки Збройних Сил України, Національної гвардії України, правоохоронних органів, інших, утворених відповідно до законодавства збройних формувань на 2024-2028 роки”. Отже, у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV) : 44530000-4 Кріпильні деталі (деталь для військових потреб) закупівля в період воєнного стану)
Код ДК 021:2015
44530000-4 - Кріпильні деталі
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ М.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
Дата постачання з
17.04.2025 00:00
Дата постачання по
09.05.2025 00:00
Документи закупівлі
17.04.2025 16:40
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Самборська-Довган Віталія
Електронна пошта
Телефон
380342552282
Замовник
ЄДРПОУ
04054346
Повна назва
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Поштовий індекс
76004
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ М.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-17-010575-a-b1
Підписаний і діє
Номер
35
72 000 грн.
72 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.04.2025
Строк дії договору з
17.04.2025
по
09.05.2025
Номенклатура
1 500 (штуки)
ДК 021:2015 (CPV) : 44530000-4 Кріпильні деталі (деталь для військових потреб) закупівля в період воєнного стану)
Номенклатура
ДК 021:2015 (CPV) : 44530000-4 Кріпильні деталі (деталь для військових потреб) закупівля в період воєнного стану)
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 9 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054346

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМЮ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМЮ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41502045

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.04.2025 16:40
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
72 000 грн.
Замовник:
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Контактний телефон:
380342552282
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
72 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Контактний телефон:
380342552282
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності