Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п’ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування (ДК 021:2015 45443000-4 Фасадні роботи) від Управління поліції охорони в Кіровоградській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-010386-a
Id Tender b6e465685eb34bd8826754a380d4ba36
План UA-P-2025-04-17-012213-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 17.04.2025 16:31
Остання зміна 01.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 198 395 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 991.98 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 16:31 до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 16:31
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 16:31
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2025 00:00
до 09.05.2025 08:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 08:47
до 15.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.05.2025 08:47
-
Період уточнень
з 17.04.2025 16:31 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 16:31 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2025 00:00 до 09.05.2025 08:47
Період кваліфікації
з 02.05.2025 00:00 до 09.05.2025 08:47
Основні параметри
Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п’ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування (ДК 021:2015 45443000-4 Фасадні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 198 395 грн.
Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п’ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування.
Назва предмета закупівлі
Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п’ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування.
Очікувана вартість
7 198 395 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35991,98
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п’ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування.
Код ДК 021:2015
45443000-4 - Фасадні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, буд. 1
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Джерело фінансування - власний бюджет (кошти отримані від господарської діяльності підприємства)
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися проміжними платежами в міру виконання робіт
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ"
Пропозиція:
7 030 452.35 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 16:31
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
17.04.2025 16:31
-
Проект договору
Скасування
01.06.2025 00:00
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
21.05.2025 17:43
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Петрова
Електронна пошта
Телефон
+30675205692, +30522331561
Замовник
ЄДРПОУ
40109000
Повна назва
Управління поліції охорони в Кіровоградській області
Поштовий індекс
25009
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. Габдрахманова, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п’ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування.
Період вимог/скарг з 09.05.2025 08:47 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 00:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 08:49
Довідка НАЗК
09.05.2025 08:47
Повідомлення про рішення
02.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Додатку № 6 п.4 – скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком 4, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника; п. 5 – Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); п. 27- учасник повинен подати лист-згоду із основними вимогами проекту договору. Відповідно до Додатку 1 п.2 - учасник має надати страхові поліси страхування своєї професійної діяльності від нещасних випадків (для не менше, ніж 3-х працівників). Крім того, надати пояснення про наявність вироку суду із додаванням завіреної копії.
Створено
07.05.2025 11:48
Надати до
08.05.2025 11:48
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000029
Дата створення проекту
19.05.2025 14:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 15:50
Дата публікації висновку про результати
06.06.2025 12:34
Дата завершення усунення порушень
21.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.05.2025 № 54-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 19.05.2025 № 54-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-04-17-010386-a 17.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 15:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони в Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.04.2025 № 89, відповідь Замовника від 22.04.2025 на роз`яснення до процедури від 18.04.2025, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» (далі – ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ»), вимога про усунення невідповідностей до 08.05.2025, протокол уповноваженої особи від 09.05.2025 № 99, повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025, пояснення надані 21.05.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» установлено наступне. Так, згідно із вимогами пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації (далі – Додаток 1 до тендерної документації), Замовник зазначив, що: «На підтвердження наявності обладнанням та матеріально-технічної бази надати документ, що підтверджує право власності та/або оренди та/або право користування, відповідно до наданої довідки, вони повинні бути дійсними на термін необхідний для проведення робіт на об’єкті». У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 30.04.2025 № 55, в якій зазначено, що акумуляторний дриль-шуруповерт, перфоратор прямий, болгарки, відбійний молоток, зварювальний апарат, штроборіз, драбина розсувна, риштування, манометрична станція та компресор є власністю учасника. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» не надано документів, що підтверджують право власності на вказане обладнання, чим не дотримано вимоги Додатка 1 до тендерної документації. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель до 08.05.2025 року. Проте, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, у вказаній вимозі на усунення невідповідностей, Замовник не зазначив в повному обсязі серед переліку виявлених невідповідностей відсутність вищевказаних документів, які виявлено в ході проведення моніторингу, натомість протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.05.2025 № 99 визнав такого учасника переможцем закупівлі. На запит Держаудитслужби Замовником 21.05.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення. Крім того встановлено, що згідно із пунктом 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник процедури підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. В ході самостійного декларування під час подання тендерної пропозиції учасник закупівлі ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» в електронній системі закупівель підтвердив про не притягнення керівника учасника процедури закупівлі згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Також, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» надано Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення від 30.04.2025, де зазначено, що керівника учасника закупівлі Вдовиченка Олега Васильовича було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов`язаного з корупцією правопорушення. Згідно відомостей про особу, відображених у наданій інформаційній довідці, вказану особу визнано винним у вчиненні корупційного правопорушення - привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих Особливостей. Однак Замовник, на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» як такого, що підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих Особливостей. Крім того, зазначену інформаційну довідку із аналогічним змістом надано переможцем закупівлі ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» через електронну систему закупівель у складі пропозиції. На запит Держаудитслужби Замовником 21.05.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення. За результатами аналізу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 20.05.2025, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 21.05.2025 не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710. В ході моніторингу Замовник через електронну систему закупівель оприлюднив інформацію про відміну торгів разом із протоколом уповноваженої особи від 21.05.2025 № 106, згідно яких торги відмінено у зв`язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
06.06.2025 00:00
Дата публікації
06.06.2025 12:34
Документи висновку
06.06.2025 12:34
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п`ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування (ДК 021:2015 45443000-4 Фасадні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-17-010386-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 11:45
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 11:46
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п`ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування (ДК 021:2015 45443000-4 Фасадні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-17-010386-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» надано Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення від 30.04.2025, де зазначено, що керівника учасника закупівлі Вдовиченка Олега Васильовича було притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов`язаного з корупцією правопорушення. Згідно відомостей про особу, відображених у наданій інформаційній довідці, вказану особу визнано винним у вчиненні корупційного правопорушення - привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем. З якої причини Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» відповідно до вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей, як такого, що учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, а саме, керівник учасника процедури закупівлі було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 11:47
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 11:49
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п`ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування (ДК 021:2015 45443000-4 Фасадні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-17-010386-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Згідно вимогами пункта 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, Замовник зазначив, що: «На підтвердження наявності обладнанням та матеріально-технічної бази надати документ, що підтверджує право власності та/або оренди та/або право користування, відповідно до наданої довідки, вони повинні бути дійсними на термін необхідний для проведення робіт на об’єкті». У складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 30.04.2025 № 55, в якій зазначено, що акумуляторний дриль-шуруповерт, перфоратор прямий, болгарки, відбійний молоток, зварювальний апарат, штроборіз, драбина розсувна, риштування, манометрична станція та компресор є власністю учасника. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» надано документи на підтвердження права власності вищевказаного у довідці обладнання ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 12:10
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 12:11
-
Відповідь
надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п`ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування (ДК 021:2015 45443000-4 Фасадні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-17-010386-a) повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» замовником було виявлено завантаження деяких подвоєних документів. На усний запит учасником було повідомлено про порушення електропостачання (на деякий час) при завантаженні документів, а також про відсутність у завантажених документах деяких сторінок, таких як оборотно-сальдова відомість, яка з технічних причин не підвантажилась у документ «1. Додаток 1-1». Учасником вищезазначений документ був наданий в паперовому вигляді, в якому зазначено дату та час виготовлення – «Сформована 28.04.25 в 15:56:34». Виходячи з вищевикладеного, замовником не було зазначено даний документ у вимозі, у зв’язку з тим, що він був наданий замовнику для перегляду в паперовому вигляді.
Рішеня
21.05.2025 16:29
Замовник
Документи повідомлення
-
21.05.2025 16:36
-
Відповідь
надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п’ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування. (ДК 021:2015 45443000-4 Фасадні роботи)» пояснюємо наступне: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів)» було визначено на підставі Робочого проекту № 26.1-220822, який був розроблений ТОВ «ЕКОД ЛТД» та який пройшов експертизу на що було видано експертний звіт № 03/0336Ю-02/25 ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА» на загальну кошторисну вартість будівництва у поточних цінах станом на 22 січня 2025 року – 7 198 395,00 грн. Відповідно до п. 12 розділу 1 Положення про Управління поліції охорони в Кіровоградській області, що затверджено наказом Національної поліції України від 06.11.2015 № 57 (у редакції наказу Національної поліції від 21.10.2019 № 1049), Управління поліції охорони в Кіровоградській області утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах, охорона фізичних осіб та об’єктів права приватної і комунальної власності, а також технічні заходи охоронного призначення у випадках і порядку, передбачених законом або іншими нормативно-правовими актами. Під час проведення публічних закупівель Управління поліції охорони в Кіровоградській області діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не містять обов’язку щодо публікації замовником на своєму веб - сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Повідомляємо, що Управління поліції охорони в Кіровоградській області не має власного веб - сайту. Управління поліції охорони в Кіровоградській області є структурним підрозділом Національної поліції України, який оперативно підпорядковується Департаменту поліції охорони, та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» і не є розпорядником бюджетних коштів.
Рішеня
21.05.2025 16:33
Замовник
Документи повідомлення
-
21.05.2025 16:37
-
Відповідь
надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п`ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1. Коригування (ДК 021:2015 45443000-4 Фасадні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-17-010386-a) повідомляємо наступне: Управлінням поліції охорони в Кіровоградській області (надалі - Управління) не було прийнято рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ» відповідно до вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей оскільки Управлінням були враховані відомості з повного витягу МВС України щодо відсутності незнятої та непогашеної судимості керівника учасника та пояснення самого керівника, доданої до пропозиції, щодо справи від 24 вересня 2015 року № 389/2660/15-к, в якій керівника не позбавлено права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю. А інформація, що зазначена в Інформаційній довідці з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, в якій Олег Васильович Вдовиченко носить інформативний характер і він вважається таким, що не має судимості, тобто судимість є погашеною, враховуючи вимоги статті 89 Кримінального кодексу України. При цьому заборона приймати участь в закупівлях призводить до порушення конкуренції. Крім того повідомляємо, що попередні роботи з капітального ремонту з елементами енергозбереження (утеплення фасадів) п`ятиповерхової будівлі у м. Кропивницький, по вул. Габдрахманова, 1 (ДК 021:2015 45443000-4 Фасадні роботи)» здійснювались також єдиним учасником (ТОВ «ОВК-ТЕХНОЛОДЖІ»), який прийняв участь та подав пропозицію на виконання робіт в закупівлі за номером UA-2023-10-10-010917-a при цьому (Дата формування: 18 жовтня 2023 17:15) за результатами пошуку якого не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. А укладений договір, за результатами закупівлі, був припинений з причини коригування проекту. Також повідомляємо, що у зв’язку з обставинами які склалися, Управлінням прийнято рішення про скасування даної закупівлі.
Рішеня
21.05.2025 16:36
Замовник
Документи повідомлення
-
21.05.2025 16:37
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
7 198 395 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+30675205692, +30522331561
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
7 198 395 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+30675205692, +30522331561
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності