Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Двопроменевий спектрофотометр UV-Vis-NIR діапазону Shimadzu UV-3600i Plus, або еквівалент) (38433300-2 - Аналізатори спектра) від Інститут фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова НАН України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-010324-a
Id Tender d2cb040d10514ea683b4d8179f364201
План UA-P-2025-04-17-011885-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 16:31
Остання зміна 05.05.2025 13:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 083 190 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 415.95 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 16:27 до 25.04.2025 19:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 16:27
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 16:27
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 19:00
до 28.04.2025 19:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 19:20
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2025 19:20
до 05.05.2025 13:19
Період уточнень
з 17.04.2025 16:27 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 16:27 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 19:00 до 28.04.2025 19:20
Період кваліфікації
з 25.04.2025 19:00 до 28.04.2025 19:20
Основні параметри
ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Двопроменевий спектрофотометр UV-Vis-NIR діапазону Shimadzu UV-3600i Plus, або еквівалент) (38433300-2 - Аналізатори спектра)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 083 190 грн.
Двопроменевий спектрофотометр UV-Vis-NIR діапазону Shimadzu UV-3600i Plus, або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Двопроменевий спектрофотометр UV-Vis-NIR діапазону Shimadzu UV-3600i Plus, або еквівалент
Очікувана вартість
2 083 190 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10415,95
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Двопроменевий спектрофотометр UV-Vis-NIR діапазону Shimadzu UV-3600i Plus, або еквівалент
Код ДК 021:2015
38433300-2 - Аналізатори спектра
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
03028, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Науки, 45
Дата постачання по
30.11.2025 16:32
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 3 робочих днів з моменту її підписання
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ШИМЮКРЕЙН"
Пропозиція:
2 083 185 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 16:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
17.04.2025 16:27
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швірст Марія Олегівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380730141635
Замовник
ЄДРПОУ
05416952
Повна назва
Інститут фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова НАН України
Поштовий індекс
03028
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Проспект Науки будинок 41
Кваліфікація
Лот № 1 Двопроменевий спектрофотометр UV-Vis-NIR діапазону Shimadzu UV-3600i Plus, або еквівалент
Період вимог/скарг з 28.04.2025 19:20 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 19:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 19:20
Довідка НАЗК
28.04.2025 19:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 19:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-17-010324-a-b1
Підписаний і діє
Номер
44/4-25
2 083 185 грн.
1 735 987.5 грн.
З ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Двопроменевий спектрофотометр UV-Vis-NIR діапазону Shimadzu UV-3600i Plus, або еквівалент
Номенклатура
Двопроменевий спектрофотометр UV-Vis-NIR діапазону Shimadzu UV-3600i Plus, або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
2 083 185
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Інститут фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова НАН України
Повна назва
Інститут фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова НАН України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05416952

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ШИМЮКРЕЙН"
Повна назва
ТОВ "ШИМЮКРЕЙН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33599941

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.05.2025 13:19
Повідомлення про договір
05.05.2025 13:15
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-12-000064
Дата створення проекту
12.05.2025 16:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.05.2025 17:25
Дата публікації висновку про результати
21.05.2025 17:59
Дата завершення усунення порушень
05.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.05.2025 № 58-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.05.2025 № 58-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2025-04-17-010324-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.05.2025 00:00
Документи рішення
12.05.2025 17:25
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Інституту фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова НАН України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 17.04.2025 №01-17/04/25, тендерна пропозиція ТОВ "ШИМЮКРЕЙН", протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 22.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2025, договір про закупівлю від 05.05.2025 № 41/85 305, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 02.05.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель установлено наступне. Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на вебпорталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги», визначено, що кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного закону, визначено, що кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис Швірст Марії Олегівни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (Додаток № 2 до тендерної документації), містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («Shimadzu», «Windows 11 Professional», «Full HD», «Intel») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення частини 4 статті 23 Закону, пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.05.2025 00:00
Дата публікації
21.05.2025 17:59
Документи висновку
21.05.2025 17:59
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — ДК 021:2015: 38430000- 8 - Детектори та аналізатори (Двопроменевий спектрофотометр UV-Vis-NIR діапазону Shimadzu UV-3600i Plus, або еквівалент) (38433300-2 - Аналізатори спектра), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть. ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ: 1. Виконати зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. 2. Оприлюднити інформацію та/або документи про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, через електронну систему закупівель. Перелік документів, що долучаються: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 01-27/05/25 від 27.05.2025; 2. Наказ № 167 від 26.05.2025.
Дата публікації
27.05.2025 14:49
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом оголошення догани.
Результат
Усунуто
Дата публікації
27.05.2025 15:50
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
27.05.2025 15:51
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Інститутом фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова НАН України (далі – Замовник) по предмету «Детектори та аналізатори (Двопроменевий спектрофотометр UV-Vis-NIR діапазону Shimadzu UV-3600i Plus, або еквівалент)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-010324-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ШИМЮКРЕЙН" на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Рішеня
15.05.2025 18:31
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 18:32
-
Відповідь
Відповідь Замовника
Виходячи зі змісту Запиту, необхідні пояснення (інформація, посилання, документи) надані у вигляді протоколу номер № 01-17/05/25 з долученням файлів через електронну систему закупівель.
Рішеня
18.05.2025 21:37
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 083 190 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 19:00
Замовник:
Інститут фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова НАН України
Контактний телефон:
+380730141635
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 083 190 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 19:00
Замовник:
Інститут фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова НАН України
Контактний телефон:
+380730141635
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності