Показати схожі тендери

Закупівля бирки для маркування деревини від ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-010073-a
Id Tender eea2e628448b459493415f84861842ac
План UA-P-2025-04-17-011628-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 16:15
Остання зміна 22.05.2025 11:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 062 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
38 005 грн. (0,21 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 16:15 до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 16:15
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 16:15
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:42
до 07.05.2025 16:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 15:59
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2025 16:02
до 22.05.2025 11:58
Період уточнень
з 17.04.2025 16:15 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 16:15 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:42 до 07.05.2025 16:02
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:42 до 07.05.2025 16:02
Основні параметри
бирки для маркування деревини
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 461 000 грн.
Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»
Очікувана вартість
10 461 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
52305,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 11:25
Закінчення аукціону
25.04.2025 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бирки для маркування деревини
Код ДК 021:2015
35121600-4 - Бирки
Кількість
4 755 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, після підписання Сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару та надання Постачальником Покупцеві рахунків-фактур на оплату Товару за умови реєстрації Постачальником до дати платежу податкової накладної, складеної з дотриманням вимог Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних. Якщо у строки, встановлені Договором для проведення розрахунків, Постачальник не здійснить реєстрацію всіх податкових накладних за податковими зобов’язаннями, що виникають згідно з Податковим кодексом України, або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80% вартості Товару, визначеної видатковою накладною або актом приймання-передачі Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20% вартості Товару здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. Умова щодо реєстрації податкової накладної не застосовується, якщо Постачальник не є платником ПДВ або має інші підстави, визначені Податковим кодексом України, що звільняють його від обов’язку реєстрації податкових накладних за операціями постачання Товару
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно із Заявками Покупця. Строк поставки за Заявкою Покупця протягом 10 робочих дні з дня наступного за днем подання Заявки. За наявності згоди Покупця, допускається поставка партії Товару частинами в межах загального узгодженого строку поставки. Обсяг кожної партії визначається Покупцем залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою Заявкою Покупця.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА-УКРАЇНА"
Пропозиція:
10 012 444 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ КАРЕНС ПЛЮС
Пропозиція:
10 223 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАТЧБАХЕР УКРАЇНА»
Пропозиція:
10 183 625 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 11:25
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
7 601 000 грн.
Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»
Очікувана вартість
7 601 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38005,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 14:13
Закінчення аукціону
25.04.2025 14:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бирки для маркування деревини
Код ДК 021:2015
35121600-4 - Бирки
Кількість
3 455 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, після підписання Сторонами видаткової накладної або акту приймання-передачі Товару та надання Постачальником Покупцеві рахунків-фактур на оплату Товару за умови реєстрації Постачальником до дати платежу податкової накладної, складеної з дотриманням вимог Податкового кодексу України, в Єдиному реєстрі податкових накладних. Якщо у строки, встановлені Договором для проведення розрахунків, Постачальник не здійснить реєстрацію всіх податкових накладних за податковими зобов’язаннями, що виникають згідно з Податковим кодексом України, або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80% вартості Товару, визначеної видатковою накладною або актом приймання-передачі Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20% вартості Товару здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. Умова щодо реєстрації податкової накладної не застосовується, якщо Постачальник не є платником ПДВ або має інші підстави, визначені Податковим кодексом України, що звільняють його від обов’язку реєстрації податкових накладних за операціями постачання Товару
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно із Заявками Покупця. Строк поставки за Заявкою Покупця протягом 10 робочих дні з дня наступного за днем подання Заявки. За наявності згоди Покупця, допускається поставка партії Товару частинами в межах загального узгодженого строку поставки. Обсяг кожної партії визначається Покупцем залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою Заявкою Покупця.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА-УКРАЇНА"
Пропозиція:
7 370 583.33 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ КАРЕНС ПЛЮС
Пропозиція:
7 255 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАТЧБАХЕР УКРАЇНА»
Пропозиція:
7 290 050 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 14:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 16:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Щуров Максим Дмитрович
Електронна пошта
Телефон
380997374121
Замовник
ЄДРПОУ
44768034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Руставелі Шота, будинок 9А
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»
Період вимог/скарг з 07.05.2025 15:59 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 14:42 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
25.04.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-04-17-010073-a) за лотом 1 (бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс»). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 25.04.2025 року стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною за лотом 1 (бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс») є тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІГНА-УКРАЇНА» (надалі – ТОВ «ЛІГНА-УКРАЇНА»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «ЛІГНА-УКРАЇНА» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛІГНА-УКРАЇНА» за лотом 1 (бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс») відповідає вимогам, визначеним тендерною документацією. Враховуючи викладене та керуючись нормами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа вирішила: 1. Визначити переможцем процедури закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) за лотом 1 (бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс») ТОВ «ЛІГНА-УКРАЇНА» із ціною пропозиції – 10 012 444,00 грн. (десять мільйонів дванадцять тисяч чотириста сорок чотири грн. коп.) без ПДВ. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) за лотом 1 (бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс») з ТОВ «ЛІГНА-УКРАЇНА». 3. Забезпечити оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Документи кваліфікації
07.05.2025 16:00
Довідка НАЗК
07.05.2025 15:59
Повідомлення про рішення
01.05.2025 14:30
Електроний протокол про продовження строку
25.04.2025 14:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
25.04.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-04-17-010073-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 25.04.2025 року стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною за лотом 1 (бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс») є тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІГНА-УКРАЇНА» (надалі – ТОВ «ЛІГНА-УКРАЇНА»). Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи вимоги частини 10 статті 29 Закону кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІГНА-УКРАЇНА» стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) за лотом 1 (бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс») спливає 02 травня 2025 р. У зв’язку з великим навантаженням на уповноважену особу щодо організації та проведення процедур закупівель для задоволення нагальних потреб підприємства, є необхідність в продовженні строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) за лотом 1 (бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс») до 16 травня 2025 р. Враховуючи викладене, керуючись нормами статей 11, 29 Закону та пункту 37 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1) Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІГНА-УКРАЇНА» стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) за лотом 1 (бирки для маркування деревини для філії «Поліський лісовий офіс») до 16 травня 2025 р. 2) Забезпечити оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Дата продовження строку розгляду
01.05.2025 14:29
Дата кінця розгляду
24.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Відповідно до пункту 1.1.1. Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням, зокрема: номеру та дати укладення договору; На виконання вимог пункту 1.1.1. Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку від 18.04.2025р. (файл “1. Аналогічний досвід”), що містить інформацію про виконання аналогічного договору, укладеного з Державним підприємством «Коростенський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс» №0304/КЖ від 03.04.2025 року. Разом з тим, згідно пункту 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. На виконання вимог пункту 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано лист-відгук, виданий Державним підприємством «Коростенський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс», від 18.04.2025р. № 219, наданий на договір №0304/КЖ від 01.04.2025 року, що не відповідає інформації, вказаній в зазначеній довідці. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам пункту 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал та/або електронну копію, та/або скановану копію чинного договору, укладеного між учасником та адміністратором єдиної державної системи електронного обліку деревини Державним підприємством «Лісогосподарський інноваційно-аналітичний центр» (далі – ДП «ЛІАЦ»), яким підтверджується надання учаснику послуг з перевірки та внесення інформації (даних) у програмний продукт «Галузева інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний облік деревини. Winforstpro-Україна». Договір між учасником та ДП «ЛІАЦ» має бути дійсним на строк, що дорівнює або перевищує 31.12.2025 року або містити умови про можливість його пролонгації на строк не менше ніж до 31.12.2025 року. На виконання вимог пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано скановану копію договору від 14.04.2025р. №14/04-4 (файл “10. Договір ЛІАЦ”) (далі - Договір). Водночас, відповідно до пункту 2.8 Договору, Акти, додаткові угоди та додатки до договору є невід’ємними частинами Договору. У складі тендерної пропозиції учасником не надано Акти, додаткові угоди та додатки до Договору, які є його невід’ємними частинами. У разі наявності підписаних актів, додаткових угоди та додатків до договору на момент завантаження Договору в електронну систему закупівель учасником, неподання таких документів, що є невід’ємною частиною Договору буде порушенням вимог пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Позитивний лист-відгук, виданий Державним підприємством «Коростенський лісгосп АПК» ЖОКАП «Житомироблагроліс», зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору №0304/КЖ від 03.04.2025 року, із зазначенням номеру, дати укладення договору та кількості поставленого Товару. або Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: O найменування контрагента; O предмету договору; O номеру та дати укладення договору; O кількості поставленого товару; O контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); O стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний або такий що виконується, договір за умовами якого здійснено поставку бирок для маркування деревини та/або систем та пристроїв нагляду та охорони у кількості не менше 50 000 штук. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. 2. Акти, додаткові угоди та додатки до договору від 14.04.2025р. №14/04-4, укладеного учасником із ДП “ЛІСОГОСПОДАРСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР” (у разі наявності на момент завантаження Договору в електронну систему закупівель учасником). У разі відсутності підписаних актів, додаткових угоди та додатків до зазначеного договору на момент завантаження Договору в електронну систему закупівель учасником, тендерна пропозиція учасника вважаються такою, що відповідає вимогам пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації та учасник не повинен завантажувати документи за цим пунктом Переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Створено
06.05.2025 14:56
Надати до
07.05.2025 14:56
Лот № 2 Лот 2. Бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»
Період вимог/скарг з 07.05.2025 16:02 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 14:42 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
25.04.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-04-17-010073-a) за лотом 2 (бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс»). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 25.04.2025 року стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною за лотом 2 (бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс») є тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Каренс плюс» (надалі – ТОВ «Каренс плюс»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «Каренс плюс» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила, що тендерна пропозиція ТОВ «Каренс плюс» за лотом 2 (бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс») відповідає вимогам, визначеним тендерною документацією. Враховуючи викладене та керуючись нормами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа вирішила: 1. Визначити переможцем процедури закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) за лотом 2 (бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс») ТОВ «Каренс плюс» із ціною пропозиції – 7 255 500,00 грн. (сім мільйонів двісті п’ятдесят п’ять тисяч п’ятсот грн. коп.) без ПДВ. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) за лотом 2 (бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс») з ТОВ «Каренс плюс». 3. Забезпечити оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Документи кваліфікації
07.05.2025 16:02
Довідка НАЗК
07.05.2025 16:02
Повідомлення про рішення
01.05.2025 14:31
Електроний протокол про продовження строку
25.04.2025 14:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 16:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
25.04.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-04-17-010073-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 25.04.2025 року стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною за лотом 2 (бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс») є тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Каренс плюс» (надалі – ТОВ «Каренс плюс»). Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи вимоги частини 10 статті 29 Закону кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Каренс плюс» стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) за лотом 2 (бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс») спливає 02 травня 2025 р. У зв’язку з великим навантаженням на уповноважену особу щодо організації та проведення процедур закупівель для задоволення нагальних потреб підприємства, є необхідність в продовженні строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) за лотом 2 (бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс») до 16 травня 2025 р. Враховуючи викладене, керуючись нормами статей 11, 29 Закону та пункту 37 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1) Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Каренс плюс» стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 35120000-1 системи та пристрої нагляду та охорони (бирки для маркування деревини) за лотом 2 (бирки для маркування деревини для філії «Північний лісовий офіс») до 16 травня 2025 р. 2) Забезпечити оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Дата продовження строку розгляду
01.05.2025 14:31
Дата кінця розгляду
24.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Відповідно до пункту 1.1.1. Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору із зазначенням, зокрема: номеру та дати укладення договору; На виконання вимог пункту 1.1.1. Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку від 18.04.2025р. (файл “Лот 2 Дод. 2.1.1.1 Довідка про виконання аналогічних договорів.”), що містить інформацію про виконання аналогічних договорів, а саме: договір Б 03/11 від 20.11.2020р., укладений з ДП “Білокоровицьке лісове господарство; договір Б 84/09 від 01.09.2022р. , укладений з ДП “Вигодське лісове господарство”. Разом з тим, згідно пункту 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. На виконання вимог пункту 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано: - лист-відгук, виданий ДСГП “Ліси України” філія “Білокоровицьке лісове господарство” як правонаступником ДП “Білокоровицьке лісове господарство”, від 13.02.2023р. № 65/04-08, наданий на договір Б 03/11 від 20.11.2020р. (файл “Лот 2 Дод.2.1.1Підтвердження досвіду (Договір_ відгук_ накладні)ч.1”), що не містить інформацію про кількість поставленого Товару, що є порушенням вимог пункту 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації; - лист-відгук, виданий ДСГП “Ліси України” філія “Вигодське лісове господарство” як правонаступником ДП “Вигодське лісове господарство”, від 13.02.2023р. № 31, наданий на договір Б 84/09 від 01.09.2022р. (файл “Лот 2 Дод.2.1.1 Підтвердження досвіду (Договір_ відгук_ накладні) ч.3”), що не містить інформацію про кількість поставленого Товару, що є порушенням вимог пункту 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам пункту 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал та/або електронну копію, та/або скановану копію чинного договору, укладеного між учасником та адміністратором єдиної державної системи електронного обліку деревини Державним підприємством «Лісогосподарський інноваційно-аналітичний центр» (далі – ДП «ЛІАЦ»), яким підтверджується надання учаснику послуг з перевірки та внесення інформації (даних) у програмний продукт «Галузева інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний облік деревини. Winforstpro-Україна». Договір між учасником та ДП «ЛІАЦ» має бути дійсним на строк, що дорівнює або перевищує 31.12.2025 року або містити умови про можливість його пролонгації на строк не менше ніж до 31.12.2025 року. На виконання вимог пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником надано скановану копію договору від 01.02.2023р. №01/02 (файл “Лот 2 Дод.2.3.2 Договір з ЛІАЦ”) (далі - Договір). Водночас, відповідно до пункту 2.8 Договору, Акти, додаткові угоди та додатки до договору є невід’ємними частинами Договору. У складі тендерної пропозиції учасником не надано Акти, додаткові угоди та додатки до Договору, які є його невід’ємними частинами. У разі наявності підписаних актів, додаткових угоди та додатків до договору, неподання таких документів, що є невід’ємною частиною Договору буде порушенням вимог пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Позитивний лист-відгук, виданий ДП “Білокоровицьке лісове господарство” або його правонаступником, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору Б 03/11 від 20.11.2020р, із зазначенням номеру, дати укладення договору та кількості поставленого Товару. або Позитивний лист-відгук, виданий ДП “Вигодське лісове господарство” або його правонаступником, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору Б 84/09 від 01.09.2022р, із зазначенням номеру, дати укладення договору та кількості поставленого Товару. або Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: O найменування контрагента; O предмету договору; O номеру та дати укладення договору; O кількості поставленого товару; O контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); O стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний або такий що виконується, договір за умовами якого здійснено поставку бирок для маркування деревини та/або систем та пристроїв нагляду та охорони у кількості не менше 50 000 штук. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання/часткове виконання договору, із зазначенням номеру, дати укладення такого договору та кількості поставленого Товару. 2. Акти, додаткові угоди та додатки до договору від 01.02.2023р. №01/02, укладеного учасником із ДП “ЛІСОГОСПОДАРСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР” (у разі наявності на момент завантаження Договору в електронну систему закупівель учасником). У разі відсутності підписаних актів, додаткових угоди та додатків до зазначеного договору на момент завантаження Договору в електронну систему закупівель учасником, тендерна пропозиція учасника вважаються такою, що відповідає вимогам пункту 3.2. Додатку 2 до тендерної документації та учасник не повинен завантажувати документи за цим пунктом Переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Створено
06.05.2025 14:50
Надати до
07.05.2025 14:50
Угоди
UA-2025-04-17-010073-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21-3/05.2025
11 982 600 грн.
9 985 500 грн.
З ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 755 000 (штуки)
Бирки для маркування деревини
Номенклатура
Бирки для маркування деревини
Кількість
4 755 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2.52
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44768034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА-УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА-УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45707941

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.05.2025 11:58
-
Підписаний договір
UA-2025-04-17-010073-a-a2
Підписаний і діє
Номер
19-5/05.2025
8 706 600 грн.
7 255 500 грн.
З ПДВ
Підписано
19.05.2025
Строк дії договору з
19.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 455 000 (штуки)
Бирки для маркування деревини
Номенклатура
Бирки для маркування деревини
Кількість
3 455 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2.52
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44768034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ КАРЕНС ПЛЮС
Повна назва
ТОВ КАРЕНС ПЛЮС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40138670

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.05.2025 08:38
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 062 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380997374121
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 062 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380997374121
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності