Показати схожі тендери

Закупівля Тверде паливо(паливні пелети) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" .

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-17-009443-a
Id Tender 892be3639a264f6db2ed2c9c339fefd3
План UA-P-2025-04-17-011417-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.04.2025 15:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
38 400 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Тверде паливо(паливні пелети)
товари
Підстава для використання процедури
Замовник або його відокремлений підрозділ перебуває на території активних бойових дій
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тверде паливо(паливні пелети)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
3 600
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, вул.Пушкіна, буд.15
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Документи закупівлі
17.04.2025 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Кузуб
Електронна пошта
Телефон
+380507842848
Замовник
ЄДРПОУ
45147150
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
53400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Нікопольський р-н, місто Марганець
Адреса
вул.Л.Українки, будинок 4А, кімната 4
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-17-009443-a-a1
Підписаний і діє
Номер
71
38 400 000 грн.
38 400 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.04.2025
Строк дії договору з
17.04.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
3 600 (тонни)
Тверде паливо(паливні пелети)
Номенклатура
Тверде паливо(паливні пелети)
Кількість
3 600
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45147150

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СИСОЄВА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Повна назва
СИСОЄВА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3423100147

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000023
Дата створення проекту
26.05.2025 10:16
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 11:14
Дата публікації висновку про результати
11.06.2025 14:55
Дата завершення усунення порушень
17.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 298-56-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2025-04-17-009443-a 17.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 11:14
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Комбінат комунальних послуг» Марганецької міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із підпунктом 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів), договір купівлі-продажу від 17.04.2025 № 71 на суму 38 400 000,00 грн, додаткову угоду від 18 квітня 2025 року № 1, пояснення та документи Замовника, надані 29 травня 2025 року через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.06.2025 00:00
Дата публікації
11.06.2025 14:55
Документи висновку
11.06.2025 14:55
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Тверде паливо (паливні пелети)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-009443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме: Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних суб’єктів постачання товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх поставки саме фізичну особу-підприємця Сисоєва Світлана Миколаївна, з якою укладений договір купівлі-продажу від 17.04.2025 № 71. Інформації та відповідні документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 17.04.2025 № 1 до договору купівлі-продажу від 17.04.2025 № 71. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.05.2025 16:14
Орган перевірки
03.06.2025 00:00
Документи повідомлення
28.05.2025 16:15
-
Відповідь
На виконання Запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.)
На виконання Запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.) Комунальне підприємство «Комбінат комунальних послуг» Марганецької міської ради» надає пояснення Стосовно проведення моніторінгу цін на товар, що є предметом даної закупівлі повідомляємо наступне: Комунальне підприємство «Комбінат комунальних послуг» Марганецької міської ради», з метою забезпечення належного управління об’єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності та для забезпечення його належного утримання та ефективної експлуатації, для провадження господарської діяльності на об’єктах теплопостачання в умовах воєнного стану, які розташовані за адресами в м. Марганець : Ювілейний квартал, 16а, вул. Садова, 15а, вул, Поетична, 5а, вул. Каштанова, 18 ,вул. Паркова, 17, вул. Промислова, 2б, для підготовки до опалювального сезону 2025-2026 р.р. виникла потреба у закупівлі палива (пелет). Комісією був проведений моніторінг цін на предмет закупілі -пелети паливні. При проведенні консультацій з постачальниками, інформація на постачання пелет паливних яких розміщена на сайтах, встановлено, що ціна залежить ( значно збільшується) від кілометража доставки та не включає розвантаження, зберігання та безперебійне забезпечення згідно потребам та заявкам замовника. На сайті Марганецької міської ради розміщено оголошення щодо запланованої комбінатом закупівлі пелет паливних на опалювальний сезон 2025-2026 р.р . На підприємство надійшли комерційні пропозиції на пелети паливні від постачальників в Дніпропетровській обл. .(Протокол додається) Очікувана вартість пелет формується, виходячи з планової потреби на опалювальний період та ринкової вартості товару, з урахуванням індексу інфляції. (Розрахунок потреби додається). Стосовно критеріїв здійснення оцінки можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі повідомляємо наступне: Керуючись принципом відбору оптимальних показників якості, доступності та ціни відповідного товару. за результатами якого на підставі сукупності критеріїв ціни до складу якої входять витрати складування, зберігання, зважування, навантаження, доставка та інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством , та враховуючи можливості постачальників у безперебійному та вчасному забезпеченні підприємства паливом (пелетами) для стабільної роботи котелень, комісією визначено постачальника, а саме: ФОП Сисоєва С.М. (3423100147 ) м.Марганець Дніпропетровської обл.. Стосовно виникнення обставин для укладання додаткової угоди від 18.04.2025 № 1 до договору купівлі-продажу від 17.04.2025 № 71.повідомляємо наступне: Виходячи з принципів ефективності та цільового використання коштів, в зв’язку з коливанням цін на пелети паливні у бік зменшення, а саме: пелети гранульовані з лушпиння соняшника, фасовані в біг бегах; пелети з висівки пшеничні гранульовані, фасовані в біг бегах; пелети з деревини, фасовані в біг бегах, підприємство дійшло згоди з постачальником палива (пелети) ФОП Сисоєва С.М. укласти додаткову угоду до договору №71 від 17.04.2025 на зменшення суми договору про закупівлю пропорційно узгодженому зменшенню ціни за одиницю товару, визначеному у Специфікації до договору.
Рішеня
29.05.2025 15:02
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 400 000 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380507842848
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ" МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380507842848
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності