Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 18410000-6 Спеціальний одяг (Костюм медичний, халат медичний) від Державна установа «Український медичний центр спортивної медицини Міністерства молоді та спорту України».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-008672-a
Id Tender 05e6f5b27f4c45b982e8b3b792f6f23e
План UA-P-2025-04-17-010348-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 15:40
Остання зміна 03.06.2025 13:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
903.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 15:40 до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 15:40
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 15:40
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 13:29
до 28.05.2025 12:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2025 14:42
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 12:08
до 03.06.2025 13:27
Період уточнень
з 17.04.2025 15:40 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 15:40 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 13:29 до 28.05.2025 12:08
Період кваліфікації
з 25.04.2025 13:29 до 28.05.2025 12:08
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 18410000-6 Спеціальний одяг (Костюм медичний, халат медичний)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 700 грн.
Костюми медичні ,халати медичні
Назва предмета закупівлі
Костюми медичні ,халати медичні
Очікувана вартість
180 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
903,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 13:00
Закінчення аукціону
25.04.2025 13:29
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 56 (штуки)
Халат медичний жіночий
Опис предмета закупівлі
Халат медичний жіночий
Код ДК 021:2015
18410000-6 - Спеціальний одяг
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, вул. Стрітенська, будинок 7/9
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Позиція : №2 27 (штуки)
Халат медичний чоловічий
Опис предмета закупівлі
Халат медичний чоловічий
Код ДК 021:2015
18410000-6 - Спеціальний одяг
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, вул. Стрітенська, будинок 7/9
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Позиція : №3 62 (штуки)
Костюм медичний жіночий
Опис предмета закупівлі
Костюм медичний жіночий
Код ДК 021:2015
18410000-6 - Спеціальний одяг
Кількість
62
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, вул. Стрітенська, будинок 7/9
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за товар здійснюється Покупцем у національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання Товару, на підставі видаткових накладних на товар, за умови отримання Покупцем відповідного бюджетного фінансування
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВК ЕЛІТ ПОШИВ ГРУП"
Пропозиція:
179 796.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСТИЛЬ"
Пропозиція:
165 336 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА"
Пропозиція:
142 626 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 13:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 15:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Доріна Юлія
Електронна пошта
Телефон
380669547648
Замовник
ЄДРПОУ
05309392
Назва (англійською мовою)
Government Institution "Ukrainian Medical Center of Sports Medicine Ministry of Youth and Sports of Ukraine"
Повна назва
Державна установа «Український медичний центр спортивної медицини Міністерства молоді та спорту України»
Повна назва (англійською мовою)
Government Institution "Ukrainian Medical Center of Sports Medicine Ministry of Youth and Sports of Ukraine"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул. Стрітенська, будинок 7/9
Кваліфікація
Лот № 1 Костюми медичні ,халати медичні
Період вимог/скарг з 29.04.2025 14:42 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 13:29 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно п 1 ст 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Замовник з'ясував, що Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям наявність матеріально -технічної бази та технологій і наявність працівників відповідної кваліфікації. А саме: в довідці про матеріально-технічну базу вказанае обладнання , терміни оренди якого закінчився 31.12.2023р. І в довідці про наявність працівників вказані адміністративні посади та відсутні робітники , що безпосередньо мають виготовляти спеціальний одяг.
Документи кваліфікації
29.04.2025 13:39
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
25.04.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 14:42 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2025 14:42
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 26.05.2025 13:09 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 13:42 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
При проведення відкритих торгів з особливостями, п.43 Особливостей передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник виявив невідповідності у наданій тенденій пропозиції ТОВ «СПЕЦТРЕЙД Україна» і оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідності. Відповідно до абзацу другого частини дев'ятої статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТРЕЙД Україна» з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей було виявлене наступне: 1. Згідно п 6 розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації. У повідомлені про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції пункт 6 було прямо наголошено на відсутності документів. Учасником надана інформація у підтвердження технічним, якісним, кількісним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, зокрема Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі. Жодних документів у підтвердження технічних, якісних, кількісних та іншим характеристик предмета закупівлі надано не було. 2. Згідно п1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної докуметації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються Замовником у тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція має бути підписана із застосуванням кваліфікованого електронного підпису/удосконаленого електронного підпису КЕП/УЕП (крім учасників нерезидентів). Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Учасник надіслав документи, необхідні для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції , але не наклав жодного КЕП/УЕП підпису, таким чином порушив спосіб подання тендерної пропозиції затверджений тендерною документацією. У даному випадку документи , що надана учасником у складі тендерної пропозиції без накладення кваліфікованого електронного підпису не відповідає вимогам тендерної документації. Підсумовуючи, тендерна пропозиція учасника ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" підлягає відхиленню у відповідності до підстав, визначених статтею 31 Закону, а саме у відповідності до абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону: 1.Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
26.05.2025 13:05
Повідомлення про рішення
20.05.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 15:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 15:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В документах наданих Учасником виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1. Учасником ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» не підтверджено документально досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Необхідно надати будь-який документ з підписом та печаткою(в разі її використання) для підтвердження досвіду (договір, та/або видаткову та/або лист-відгук) Ця вимога зазначена в тендерній документації в розділі III Інструкція з підготовки тендерних пропозицій пунктом 5.Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі розділу. передбачено, що Учасником надається інформація та документи, згідно п.16 Закону: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 2. Замовник встановлює кваліфікаційні критерії для підтвердження здатності учасників виконати замовлення та надати якісний товар за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 18410000-6 Спеціальний одяг Костюм медичний, халат медичний. Учасник не підтвердив наявності на момент участі у закупівлі обладнання , небхідного для пошиву спеціального одягу. Ця вимога зазначена в тендерній документації в розділі III Інструкція з підготовки тендерних пропозицій пунктом 5.Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі розділу. передбачено, що Учасником надається інформація та документи, згідно п.16 Закону: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; Необхідно додати дані про наявність швейного обладнання та відповідного приміщення на момент закупівлі. 3. Учасником не підтверджена наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для пошиття спеціального одягу (закрійники,швеї) Ця вимога зазначена в тендерній документації в розділі III Інструкція з підготовки тендерних пропозицій пунктом 5.Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі розділу. передбачено, що Учасником надається інформація та документи, згідно п.16 Закону: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Необхідно додати відомості про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для пошиття спеціального одягу. 4. У Додатку №2 до тендерної документації передбачається надання гарантійних листів, які учасником ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» не надані. А саме: До початку виготовлення замовлення Постачальник забезпечує проведення індивідуальних замірів співробітників та узгодження моделі виробів за адресою Замовника: м. Київ,вул. Стрітенська,7/9 (надати гарантійний лист в довільній формі). Час проведення вимірів протягом 5 (п’яти) робочих днів щодня з 8:30 до 16:00 год. (надати гарантійний лист в довільній формі). 5. Тендерна пропозиція учасника містить Повне найменування учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД». Це товариство не є учасником закупівлі. Необхідно привести у відповідність електронну пропозицію учасника. 6. В тендерній документації зазначено що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме в розділі III Інструкція з підготовки тендерних пропозицій пунктом 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Учасником закупівлі надано файл Гарантійний лист, про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (далі – Учасник), в особі директора Ширини Олександра Володимировича, гарантує, відповідність пропозиції технічним вимогам до технічного завдання Замовника, згідно Додатку №2, але не надано ніяких документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі.
Створено
21.05.2025 13:56
Надати до
22.05.2025 13:56
Період вимог/скарг з 28.05.2025 12:08 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 13:09 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 12:08
Довідка НАЗК
28.05.2025 12:08
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.05.2025 13:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-17-008672-a-c1
Підписаний і діє
Номер
03/06/25
165 336 грн.
137 780 грн.
З ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
56 (штуки)
Халат медичний жіночий
Номенклатура
Халат медичний жіночий
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
27 (штуки)
Халат медичний чоловічий
Номенклатура
Халат медичний чоловічий
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Номенклатура
62 (штуки)
Костюм медичний жіночий
Номенклатура
Костюм медичний жіночий
Кількість
62
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна установа «Український медичний центр спортивної медицини Міністерства молоді та спорту України»
Повна назва
Державна установа «Український медичний центр спортивної медицини Міністерства молоді та спорту України»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05309392

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСТИЛЬ"
Повна назва
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСТИЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36969283

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.06.2025 13:26
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 700 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
Державна установа «Український медичний центр спортивної медицини Міністерства молоді та спорту України»
Контактний телефон:
380669547648
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 700 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
Державна установа «Український медичний центр спортивної медицини Міністерства молоді та спорту України»
Контактний телефон:
380669547648
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності