Показати схожі тендери
Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького за ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь від Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-007636-a
Id Tender 55d2a5f736e8435280439aa257261ef1
План UA-P-2025-04-17-003364-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 14:42
Остання зміна 29.05.2025 12:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 463 426 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 317.13 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 14:36 до 25.04.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 14:36
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 14:36
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 14:08
до 16.05.2025 15:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 15:49
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 15:49
до 29.05.2025 12:55
Період уточнень
з 17.04.2025 14:36 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 14:36 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 14:08 до 16.05.2025 15:49
Період кваліфікації
з 28.04.2025 14:08 до 16.05.2025 15:49
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького за ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Своєчасно та якісно надати послуги.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 463 426 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького за ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького за ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Примітки
Інформація про Технічне завдання предмета закупівлі наведені у Додатку 3 до тендерної документації.
Очікувана вартість
1 463 426 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7317,13
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 13:39
Закінчення аукціону
28.04.2025 14:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького за ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код ДК 021:2015
45233161-5 - Будівництво тротуарів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
35604, Україна, Рівненська область, м. Дубно, по вул. Шептицького
Дата постачання по
15.08.2025 14:41
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
на підставі підписаного акту приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт/та витрат
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГАЛЯНТОВСЬКИЙ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
1 248 999.96 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛНО"
Пропозиція:
1 382 168 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ГАРАНТ-БУД"
Пропозиція:
960 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 13:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гойник Тетяна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380365632219
Факс
+380365632219
Замовник
ЄДРПОУ
25675957
Повна назва
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Поштовий індекс
35600
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Дубно
Адреса
вул.Замкова
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького за ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Період вимог/скарг з 09.05.2025 15:49 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 14:08 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей
Документи кваліфікації
09.05.2025 15:49
Повідомлення про рішення
09.05.2025 15:47
Пропозиція, що перемогла
01.05.2025 16:17
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 14:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 14:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 14:36
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокольне рішення уповноваженої особи від 01 травня 2025 року № 50. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
01.05.2025 16:15
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2025-04-17-007636-а» на закупівлю: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького за ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: а) в тендерній пропозиції Учасника не надано завірені документи згідно розділу 3 тендерної документації п.1, а саме: - копію наказу про переведення замісника директора на посаду директора та/або Рішення №2 Приватного підприємства «ГАРАНТ-БУД» та/або трудовий договір (контракт) №1 від 19 січня 2023 року; копію Статуту; Договір найму (оренди) транспортних засобів та акт прийому-передачі; Договір найму (оренди) транспортного засобу (машини) та акт прийому-передачі; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтво про реєстрацію машини/свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, які будуть задіяні при наданні послуг, та враховані в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису; довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; інформаційну довідку або ліцензію; гарантійні листи; інформація; довідка про субпідряд; б) як передбачено вимогами тендерної документації та враховано в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису Учасника не надано копію свідоцтва про державну реєстрацію транспортного/их засобу/ів на: коток дорожний масою 16т, трактор на гусеничному ходу, потужністю 79 кВт (108 к.с), трактор на пневмоколісному ходу, потужністю 59 кВт (80 к.с); в) в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не зазначено інформацію щодо форми зайнятості, а саме: основна чи за сумісництвом. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) у тендерній документації в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції міститься інформація, що “Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту “Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа”; б) у тендерній документації в п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” та в п.1 Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою 1. Документи, що підтверджують наявність в учасника власного/их або орендованого/их спеціалізованого/их автотранспортного/их засобу/ів, які зазначені у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису та яким/и буде/ть надаватися послуги та, що є предметом даної закупівлі (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний/і засіб/и (копія реєстраційного свідоцтва) або копія/ї документу/ів, що підтверджує/ють право користування транспортним/и засобом/ми). У разі якщо автотранспортний/і засіб/и використовується/ються Учасником на умовах оренди (найму, тощо…), такий Учасник повинен додатково у складі тендерної пропозиції надати копію свідоцтва про державну реєстрацію транспортного/их засобу/ів; в) в пункті 1 Додатку 4 до тендерної документації зазначено надати: Інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність учасника установленим кваліфікаційним критеріям*, – згідно із додатком 1 до тендерної документації, зокрема: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом); 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: а саме: а) оновити/виправити та завірити згідно вимог тендерної документації копію наказу про переведення замісника директора на посаду директора та/або Рішення №2 Приватного підприємства «ГАРАНТ-БУД» від 19.01.2023 року та/або Трудовий договір (контракт) №1 від 19 січня 2023 року; копію Статуту; Договір найму (оренди) транспортних засобів та акт прийому-передачі; Договір найму (оренди) транспортного засобу (машини) та акт прийому-передачі; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтво про реєстрацію машини/свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, які будуть задіяні при наданні послуг, та враховані в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису; довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; інформаційну довідку або ліцензію; гарантійні листи; інформація; довідка про субпідряд; кошториси; б) залишити без змін/оновити/внести зміни/доповнити: - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою 1, які необхідні для надання послуг, - надати на автотранспортний/і засіб/и, які використовується/ються Учасником на умовах оренди (найму, тощо…) копію свідоцтва про державну реєстрацію транспортного/их засобу/ів, які будуть задіяні при наданні послуг з врахуванням об'єму робіт, або документи, що підтверджують наявність в учасника власного/их або орендованого/их спеціалізованого/их автотранспортного/их засобу/ів, яким/и буде/ть надаватися послуги, що є предметом даної закупівлі (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний/і засіб/и (копія реєстраційного свідоцтва) або копія/ї документу/ів, що підтверджує/ють право користування транспортним/и засобом/ми), а саме: на коток дорожний, масою 16 т; трактори на гусеничному ходу, потужністю 79 кВт (108 к.с), трактори на пневмоколісному ходу, потужністю 59 кВт (80 к.с), як зазначено в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису; кошториси; - надати та завірити згідно вимог тендерної документації: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтво про реєстрацію машини/свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, які надані в тендерній пропозиції Учасника та будуть задіяні при наданні послуг, та/або будуть надані додатково, та які враховані в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису; та/або завірити усі документи, які будуть додатково завантажені, які будуть підтверджувати вимоги пункту Додатку 4 до тендерної документації: Документи, що підтверджують наявність в учасника власного/их або орендованого/их спеціалізованого/их автотранспортного/их засобу/ів, які зазначені у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису та яким/и буде/ть надаватися послуги; в) оновити/внести зміни/доповнити/надати довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом).
Створено
08.05.2025 14:31
Надати до
09.05.2025 14:31
Період вимог/скарг з 16.05.2025 15:49 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 15:49 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 15:49
Довідка НАЗК
16.05.2025 15:49
Повідомлення про рішення
16.05.2025 15:47
Пропозиція, що перемогла
15.05.2025 11:01
Електроний протокол про продовження строку
09.05.2025 15:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 14:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 14:36
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути весь обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 06 червня 2025 року.
Дата продовження строку розгляду
15.05.2025 11:00
Дата кінця розгляду
07.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: а) у тендерній документації в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції міститься інформація, що “Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту “Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа”; б) Вимогами п. 8 Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції передбачено: Гарантійні лист, що при проведенні робіт з поточного ремонту не можуть бути застосовані матеріали виробництва країн Росії та Білорусії, Республіки Іран. Інформацію та документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, – згідно із додатком 3 до тендерної документації, а саме: розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна); зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; пояснювальна записка; локальний кошторис (складений на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються); підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Згідно п. 7 Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції передбачено надати: Довідка довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом); в) згідно вимог тендерної документації в п. 4.1 Розділі 1. Загальні положення Назва предмета закупівлі зазначена: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького за ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; г) у тендерній документації в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції міститься інформація, що “Учасник надає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі - електронний підпис) на тендерну пропозицію” та вимогами п.14 Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги в тендерній пропозиції Учасника а) відповідно до вимог тендерної документації розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції не надано завірені документи, а саме: - Гарантійний лист №62/25 від 24.04.2025 року; - Довідка №64/25 від 24.04.2025 року; - Довідка вих. №61/25 від 24.04.2025 року; - Довідка вих. №69/25 від 24.04.2025 року; - Довідка вих. №65/25 від 24.04.2025 року; - Технічні вимоги (вих №68/25 від 24.04.2025 року); б) Учасником в склад тендерної пропозиції окремо не надано: - Інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Документи, які має надати Учасник перелічено через крапку з комою, тобто - окремим документом; - Довідку довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру; в) В додатку до тендерної пропозиції Учасника під назвою Кошторисний розрахунок, невірно зазначена назва замість “Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького за ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь” зазначено “Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького”; г) не завірено тендерну пропозицію Учасника КЕП (кваліфікованим електронним підписом). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: а) завірені відповідно до вимог тендерної документації розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції документи: - Гарантійний лист №62/25 від 24.04.2025 року; - Довідка вих. №64/25 від 24.04.2025 року; - Довідка вих. №61/25 від 24.04.2025 року; - Довідка вих. №69/25 від 24.04.2025 року; - Довідка вих. №65/25 від 24.04.2025 року; - Технічні вимоги (вих №68/25 від 24.04.2025 року); б) надати відповідно до вимог тендерної документації розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції документи: Інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції; Довідку довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру; в) надати відповідно до вимог тендерної документації розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції документи з врахуванням назви предмету закупівлі, зазначеного в Технічних вимогах (Додаток 3 до тендерної документації) та в предметі закупівлі і в Тендерній документації (з Додатками до тендерної документації), а саме: Договірна ціна, Пояснювальна записка; Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва; Локальний кошторис на будівельні роботи; Відомість ресурсів до локального кошторису; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; г) завірити тендерну пропозицію згідно вимог розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції документи, а саме КЕП (кваліфікованим електронним підписом) та передбачено вимогами п.14 Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Створено
15.05.2025 15:34
Надати до
16.05.2025 15:34
Договір
UA-2025-04-17-007636-a-b1
Підписаний і діє
Номер
44
1 248 999.96 грн.
1 248 999.96 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького за ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг комунальної власності (поточний ремонт тротуару) по вул. Шептицького за ДК 021:2015-4523000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Повна назва
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25675957

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГАЛЯНТОВСЬКИЙ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
ФОП ГАЛЯНТОВСЬКИЙ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3381013254

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.05.2025 12:55
Повідомлення про договір
Додатки до договору
Додатки до договору
29.05.2025 12:48
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
29.05.2025 12:48
Підписаний договір
29.05.2025 12:47
Підписаний договір
29.05.2025 12:47
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 463 426 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 07:00
Замовник:
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Контактний телефон:
+380365632219
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 463 426 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 07:00
Замовник:
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Контактний телефон:
+380365632219
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності