Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (викошування газонів, утримання зеленого лабіринту) (ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-006735-a
Id Tender 03a8a7ba327a460d8f735985441e9076
План UA-P-2025-04-17-008162-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 13:56
Остання зміна 12.05.2025 18:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
335 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 359 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 13:55 до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 13:55
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 13:55
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:45
до 29.04.2025 19:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.04.2025 19:55
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2025 19:55
до 12.05.2025 18:22
Період уточнень
з 17.04.2025 13:55 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 13:55 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:45 до 29.04.2025 19:55
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:45 до 29.04.2025 19:55
Основні параметри
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (викошування газонів, утримання зеленого лабіринту) (ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
335 900 грн.
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (викошування газонів, утримання зеленого лабіринту) (ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Назва предмета закупівлі
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (викошування газонів, утримання зеленого лабіринту) (ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Очікувана вартість
335 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3359,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 14:22
Закінчення аукціону
25.04.2025 14:45
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 5 (послуга)
Викошування газонів за адресою: м.Житомир, Бульвар Старий, 34 (5 га)
Опис предмета закупівлі
Викошування газонів за адресою: м.Житомир, Бульвар Старий, 34 (5 га)
Код ДК 021:2015
77313000-7 - Послуги з утримання парків
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Бульвар Старий, 34
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Викошування газонів за адресою: м.Житомир,. Шосе Чуднівське, 3 (3 га)
Опис предмета закупівлі
Викошування газонів за адресою: м.Житомир,. Шосе Чуднівське, 3 (3 га)
Код ДК 021:2015
77313000-7 - Послуги з утримання парків
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Житомирська область, м. Житомир , вул. Шосе Чуднівське 3
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Утримання зеленого лабіринту (територія парку) за адресою: вул. Бульвар Старий 34
Опис предмета закупівлі
Утримання зеленого лабіринту (територія парку) за адресою: вул. Бульвар Старий 34
Код ДК 021:2015
77313000-7 - Послуги з утримання парків
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Бульвар Старий, 34
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За надання передбачених Договором послуг, Замовник оплачує Виконавцю їх загальну вартість протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КУЧЕРЕНКО РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
304 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ІП "Корнеліс"
Пропозиція:
305 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 14:22
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Никифорова
Електронна пошта
Телефон
+380631326292
Замовник
ЄДРПОУ
02219168
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
10008
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
Бульвар Старий , буд. 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (викошування газонів, утримання зеленого лабіринту) (ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Період вимог/скарг з 29.04.2025 19:55 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 14:45 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.04.2025 19:56
Довідка НАЗК
29.04.2025 19:55
Повідомлення про рішення
25.04.2025 14:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП КУЧЕРЕНКО РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ФОП КУЧЕРЕНКО РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ на виконання вимог Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) надав у складі пропозиції інформацію про його відповідність кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема : - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, в якій зазначив інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Газонокосарка McCulloch M46-110 (власна)-1шт; Мотокоса 128 R Husqvarna (власна)-1шт; Спеціалізований вантажний фургон малотонажний-В - Volkswagen Transporter (власний)-1шт), де відсутня інформація про наявність не менше 3-х мотокос. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури надав документи: - Видаткову накладну № 1711 від 17.12.2019р. на придбання товару (Газонокосарка McCulloch M46-110 – 1 шт; Мотокоса 128 R Husqvarna – 1 шт; Бензопила 130 Husqvarna – 1 шт), де відсутня інформація про підстави володіння та / або користування мотокосами (не менше 3-х шт.); - Копію свідоцтв про реєстрацію Транспортних засобів підприємства «МІСЬКСВІТЛО», яка не є підтвердженням підстави володіння та / або користування учасником процедури спеціалізованим вантажним фургоном малотонажним-В - Volkswagen Transporter що не задовільняє встановленим в Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) вимогам до учасника про його відповідність кваліфікаційному критерію наявністі в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: у учасника обов’язково в наявності повинно бути не менше одного транспортного засобу та не менше трьох мотокос. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: Інформацію на підтвердження його відповідністі кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Виконавець, залежно від обсягу надання послуги, самостійно визначає кількість техніки та обладнання (механізмів та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) які будуть задіяні до надання послуг. Зокрема, у учасника обов’язково в наявності повинно бути не менше одного транспортного засобу та не менше трьох мотокос. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. 4) Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
28.04.2025 16:20
Надати до
29.04.2025 16:20
Договір
UA-2025-04-17-006735-a-b1
Підписаний і діє
Номер
129
304 900 грн.
304 900 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.05.2025
Строк дії договору з
08.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (послуга)
Викошування газонів за адресою: м.Житомир, Бульвар Старий, 34 (5 га)
Номенклатура
Викошування газонів за адресою: м.Житомир, Бульвар Старий, 34 (5 га)
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Викошування газонів за адресою: м.Житомир,. Шосе Чуднівське, 3 (3 га)
Номенклатура
Викошування газонів за адресою: м.Житомир,. Шосе Чуднівське, 3 (3 га)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Утримання зеленого лабіринту (територія парку) за адресою: вул. Бульвар Старий 34
Номенклатура
Утримання зеленого лабіринту (територія парку) за адресою: вул. Бульвар Старий 34
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02219168

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КУЧЕРЕНКО РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "КУЧЕРЕНКО РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2977214391

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.05.2025 18:22
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
335 900 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380631326292
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
335 900 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380631326292
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності