Показати схожі тендери

Закупівля Теплообмінники пластинчасті від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-006280-a
Id Tender 2967ad48c6324477b2f19adb72c41ece
План UA-P-2025-04-17-004433-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 13:33
Остання зміна 24.06.2025 09:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 956 862 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
129 568.62 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 13:32 до 12.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 13:32
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 13:32
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 12:41
до 30.05.2025 12:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 14:03
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 12:21
до 24.06.2025 09:14
Період уточнень
з 17.04.2025 13:32 до 09.05.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 13:32 до 09.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 12:41 до 30.05.2025 12:21
Період кваліфікації
з 13.05.2025 12:41 до 30.05.2025 12:21
Основні параметри
Теплообмінники пластинчасті
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
12 956 862 грн.
Теплообмінники пластинчасті
Назва предмета закупівлі
Теплообмінники пластинчасті
Очікувана вартість
12 956 862 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
129568,62
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
388 705
Аукціон
Cтарт аукціону
13.05.2025 12:18
Закінчення аукціону
13.05.2025 12:41
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (штуки)
Теплообмінник пластинчастий зварний з розбірним корпусом SPS-R-05-40,0-23П-195 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Теплообмінник пластинчастий зварний з розбірним корпусом SPS-R-05-40,0-23П-195 або еквівалент
Код ДК 021:2015
42511100-2 - Теплообмінники
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Теплообмінник пластинчастий зварений з розбірним корпусом SPS-R-005-2,06-22П-24-1 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Теплообмінник пластинчастий зварений з розбірним корпусом SPS-R-005-2,06-22П-24-1 або еквівалент
Код ДК 021:2015
42511100-2 - Теплообмінники
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-0177-14,16-22П-226 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-0177-14,16-22П-226 або еквівалент
Код ДК 021:2015
42511100-2 - Теплообмінники
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Теплообмінник зварений з розбірним корпусом SPS-R-062-124,0-23П-198 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Теплообмінник зварений з розбірним корпусом SPS-R-062-124,0-23П-198 або еквівалент
Код ДК 021:2015
42511100-2 - Теплообмінники
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Теплообмінник зварений з розбірним корпусом SPS-R-0677-88,01-21П-43 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Теплообмінник зварений з розбірним корпусом SPS-R-0677-88,01-21П-43 або еквівалент
Код ДК 021:2015
42511100-2 - Теплообмінники
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Покупець здійснює авансовий платіж, що складає 20 % від ціни Договору протягом 10 робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму авансового платежу
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок за Товар (партію Товару у випадку поставки партіями) здійснюється Покупцем шляхом оплати вартості переданного Товару, з урахуванням суми авансового платежу протягом 30 календарних днів після здійснення процесу приймання за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень), передбачених умовами розділу 6 цього Договору, з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної(-их) видаткової(-их) накладної(-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидент України) або акту(-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України).
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Здійснення оплати
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 210 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 210 календарних днів з дати здійснення попередньої оплати
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМТЕХСЕРВІС"
Пропозиція:
12 330 375 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСТІЛ"
Пропозиція:
12 890 530 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.05.2025 12:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 09:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорока Світлана Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380638711040
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Теплообмінники пластинчасті
Період вимог/скарг з 22.05.2025 14:03 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 12:41 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «КИЇВПРОМТЕХСЕРВІС» з підстав, передбачених п. 44 Особливостей як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
22.05.2025 14:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
16.05.2025 12:40
Електроний протокол про продовження строку
13.05.2025 12:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 13:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 13:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КИЇВПРОМТЕХСЕРВІС" (далі – Учасник) у рамках процедури закупівлі UA-2025-04-17-006280-a до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель у межах закупівлі UA-2025-04-17-006280-a повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника.
Дата продовження строку розгляду
16.05.2025 12:40
Дата кінця розгляду
11.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 30.05.2025 12:21 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 14:03 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМСТІЛ» щодо Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником.
Документи кваліфікації
30.05.2025 12:21
Довідка НАЗК
30.05.2025 12:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.05.2025 12:21
Пропозиція, що перемогла
22.05.2025 14:17
Електроний протокол про продовження строку
22.05.2025 14:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 13:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 13:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
22.05.2025 14:13
Дата кінця розгляду
20.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-04-17-006280-a-c1
Підписаний і діє
Номер
13/3239-МТР/25
15 468 636 грн.
12 890 530 грн.
З ПДВ
Підписано
23.06.2025
Строк дії договору з
23.06.2025
по
30.06.2026
Номенклатура
1 (штуки)
Теплообмінник пластинчастий зварний з розбірним корпусом SPS-R-05-40,0-23П-195 або еквівалент
Номенклатура
Теплообмінник пластинчастий зварний з розбірним корпусом SPS-R-05-40,0-23П-195 або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Теплообмінник пластинчастий зварений з розбірним корпусом SPS-R-005-2,06-22П-24-1 або еквівалент
Номенклатура
Теплообмінник пластинчастий зварений з розбірним корпусом SPS-R-005-2,06-22П-24-1 або еквівалент
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-0177-14,16-22П-226 або еквівалент
Номенклатура
Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-0177-14,16-22П-226 або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Теплообмінник зварений з розбірним корпусом SPS-R-062-124,0-23П-198 або еквівалент
Номенклатура
Теплообмінник зварений з розбірним корпусом SPS-R-062-124,0-23П-198 або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Теплообмінник зварений з розбірним корпусом SPS-R-0677-88,01-21П-43 або еквівалент
Номенклатура
Теплообмінник зварений з розбірним корпусом SPS-R-0677-88,01-21П-43 або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСТІЛ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСТІЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42573866

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.06.2025 09:14
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-01-000046
Дата створення проекту
01.07.2025 14:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.07.2025 15:46
Дата публікації висновку про результати
17.07.2025 16:28
Дата завершення усунення порушень
01.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.07.2025 №183 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 №003100-18/7830-2025. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 01.07.2025 №183. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-17-006280-a, 17.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.07.2025 00:00
Документи рішення
01.07.2025 15:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-17-004433-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВПРОМТЕХСЕРВІС» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМСТІЛ»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 22.05.2025 №01/01/13/10/01/01/132-СС/3 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМТЕХСЕРВІС») та від 30.05.2025 №01/01/13/10/01/01/132-СС/4 (про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ПРОМСТІЛ»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ПРОМСТІЛ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір поставки від 23.06.2025 №13/3239-МТР/25; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Умовами тендерної документації Замовника (пункт 1.1. Розділу І Додатку №2) визначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору, аналогічного за предметом закупівлі. У той же час Замовником встановлено, що відповідно до приміток Додатку №2 до тендерної документації такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» на підтвердження відповідності вищевказаному кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надано копію договору купівлі-продажу від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД з додатками (файл «Скан копії аналогічних договорів з видатковими накладними.pdf» у складі архівованого документа аналогічні догов.zip»). Водночас, аналізом поданого учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД встановлено, що Додаток №2 (Технічні характеристики товару) до даного договору викладено іноземною мовою. За вимогами частини 7 розділу І тендерної документації Замовника тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. До документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій та викладені іншими мовами, повинен надаватися їх автентичний переклад на українську мову. Одночасно, підпунктом 4.1.2 пункту 4.1. Розділу ІV «Вимоги до документів та інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню у вигляді файлів» Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації Замовника передбачено, що документи викладені іноземною мовою, повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї тендерної документації. При цьому, відповідно до вищезгаданого підпункту Додатку №2 до тендерної документації, не надання учасником у складі пропозиції перекладу документів вважатиметься невідповідністю, яка підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, за нормами пункту 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), а невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З врахуванням вищенаведеного, у документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМСТІЛ» наявні невідповідності (щодо надання копії аналогічного договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД з додатками без автентичного перекладу на українську мову), які підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Однак, на порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищенаведених невідповідностей у наданих учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» документах. На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо причини не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» Замовником, зокрема, повідомлено, що у процесі розгляду тендерної пропозиції учасника одним із документів, поданих на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, був договір, укладений між учасником та ПАТ «Укрнафта» (Замовник), а також зазначено що наданий договір містив усі ключові положення українською мовою: договір, специфікація (Додаток №1), видаткові накладні. Крім того Замовник у поясненні вказав, що договір та копії документів підтверджують факт повного виконання аналогічного договору, ідентифікують предмет постачання, його обсяги, строки та вартість, а Додаток №2, викладений іноземною мовою (в частині технічних характеристик товару) не є самостійним документом, що підтверджує виконання договору, мав виключно супровідний характер, не містив жодної з істотних умов і не впливав на зміст договору як підтвердження досвіду. Проте, за вимогами тендерної документації Замовника (підпункт 4.1.2 пункту 4.1. Розділу ІV Додатку №2) документи викладені іноземною мовою, повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою, а також не надання учасником у складі пропозиції перекладу документів вважатиметься невідповідністю, яка підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Крім того, Замовником у тендерній документації визначено, що наданий на підтвердження кваліфікаційному критерію аналогічний договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Враховуючи наведене вище, Замовником у тендерній документації самостійно встановлена вимога подання учасниками тендеру документів саме українською мовою, обов’язку надання їх автентичного перекладу (у випадку викладення іноземною мовою), а також надання учасником аналогічного договору з додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Слід вказати, що за умовами наданого учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД (пункт 1.2.) асортимент, кількість, якість, вартість та інші характеристики товару, визначені в додатках до цього договору, які є невід’ємною частиною цього договору. Таким чином, надані Замовником пояснення не спростовують невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМСТІЛ» вимогам пункту 4.1.2 Додатку №2 до тендерної документації Замовника.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо) порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
14.07.2025 00:00
Дата публікації
17.07.2025 16:28
Документи висновку
17.07.2025 16:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Публічне акціонерне товариство «Укрнафта» (далі – Товариство) опрацювало Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-17-006280-a (далі – Висновок), що оприлюднений Державною аудиторською службою України 17.07.2025 у електронній системі закупівель та повідомляє про його належне і своєчасне виконання, а також про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Висновку встановлено порушення Товариством вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей. Враховуючи наведене, Держаудитслужба зобов’язала Товариство здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом проведення додаткових навчань з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання Висновку, Товариство повідомляє про його належне виконання та надає інформацію про вжиті заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому. Так, із відповідальною особою Товариства проведено роз’яснювальну роботу щодо основ проведення публічних закупівель, а саме, перевірено знання вимог Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель з одночасним попередженням про недопустимість в майбутньому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. На підставі зазначеного, враховуючи сумлінність у роботі та ступінь вчиненого проступку відповідальною особою Товариства, якою допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що встановлені у Висновку, зобов’язано: - постійно підвищувати рівень знань у сфері публічних закупівель шляхом самоосвіти; - неухильно дотримуватися вимог чинного законодавства.
Дата публікації
23.07.2025 11:42
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-17-006280-a, яка проводилась Публічним акціонерним товариством «Укрнафта» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Під час моніторингу встановлено, що за вимогами пункту 7 розділу І тендерної документації Замовника тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. До документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій та викладені іншими мовами, повинен надаватися їх автентичний переклад на українську мову. За вимогами пункту 4.1 Додатку №2 тендерної документації Замовника передбачено, що документи викладені іноземною мовою, повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї тендерної документації, не надання учасником у складі пропозиції перекладу документів вважатиметься невідповідністю, яка підлягає виправленню відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178). Учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» надано копію аналогічного договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД з додатками, однак Додаток №2 (Технічні характеристики товару) до даного договору надано без автентичного перекладу на українську мову. Враховуючи зазначене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3. З яких причин Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей щодо надання перекладу з іноземної мови на українську Додатку №2 до аналогічного договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД, згідно норм пункту 43 Особливостей №1178? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
03.07.2025 17:29
Орган перевірки
09.07.2025 00:00
Документи повідомлення
03.07.2025 17:30
-
Відповідь
Теплообмінники пластинчасті
03.07.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Теплообмінники пластинчасті (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ постала потреба в отриманні інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення), та пояснення щодо не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей під час розгляду пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» щодо надання перекладу з іноземної мови на українську Додатку №2 до аналогічного договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі: Закупівля теплообмінників пластинчастих для структурних одиниць Замовника передбачена в рамках існуючих об’єктів. Технологічні установки, де будуть замінені теплообмінники, ВЖЕ знаходиться в експлуатації. Відповідно до впровадженого рішення теплообмінники повинні забезпечувати безперебійну роботу всієї системи з мінімальними затратами часу на очистку та обслуговування (без демонтажу обладнання з залученням спеціалізованої вантажопідіймальної техніки та відключенням від трубопроводів). При цьому, технічні параметри теплообмінників, у тому числі їх габаритні розміри, робочі параметри по тискам, параметри робочих середовищ, прийняті Замовником як базові, відповідають характеристикам існуючих умов роботи технологічних установок і обладнання, та не можуть бути змінені на інші показники. № з/п Найменування згідно тендерної документації Од. вим. Кіль- кість Обгрунтування Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-05-30,0-23П-195-1 шт. 1 Згідно експертного обстеження теплообмінник, який зараз експлуатується, визнаний непридатним для подальшої експлуатації. В літній період його потужностей не достаньо для забезпечення необхідного охолодження газу на компресорнії станції і подачі газу на технологічні установки. Це в свою чергу негативно впливає на відбори та температуру точки роси підготовленого газу, який подається в магістральний трубопровід. Крім того в 2025-2026 роках додатково планується подача газу до 100тис м3. Тому заміна недіючого, застарілого кожухотрубчастого теплообмінника на більш сучасний пластинчастий з технічними характеристиками що відповідають умовам роботи і відповідним технічним характеристикам вкрай необхідна. Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-005-2,06-24П-20 шт. 2 На даний час використовуються пластинчасті (розбірні, на прокладках) теплообмінники PTA(GC) – 2 шт., які відпрацювали вже 12 років. Враховуючи термін їх роботи теплообмінники PTA(GC) експлуатуються з пропусками води та пари в місцях ущільнення пластин теплообмінника тому в будь-який час можуть зупинити свою роботу. Заміна прокладок (комплект 25 шт) між пластинами не усуває пропуски через значне корозійне руйнування (раковини) на теплообмінних пластинах. У випадку якщо теплообмінники PTA(GC) зупиняться, при мінусових температурах навколишнього повітря, станеться замерзання трубопроводів обертового та пожежного водопостачання, що використовується для охолодження насосів та замерзання води на повітряні компресори та розчину «лугу» з водою в реагентній насосній, а також припиниться обігрів контрольно-вимірювальних приладів апаратної. Відсутність опалення виробничих приміщень насосних в зимовий період приведе до розмороження теплоносія (труб) системи опалення та повного виходу з ладу всіїє системи опалення насосних, розмороження та вихід з ладу пожежних кранів та пожежних трубопроводів, що знаходяться в приміщеннях насосних. Виходячи з вищезазначеного, для забезпечення опалення насосних необхідно закупити два пластинчатих теплообмінника з розбірними корпусами саме з такими технічними характеристиками, перевагою яких, в порівнянні з іншими типами теплообмінників, є те, що пластини зварні, а їх збирання виконується без проміжних прокладок, що значно безпечніше при експлуатації та виключає потребу заміни дороговартісних прокладок між пластинами при кожному очищення каналів теплообміну від відкладень. Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-0177-14,16-22П-226 шт. 1 Теплообмінник який на даний час експлуатується на блоці осушення газу (охолодження конденсату після колони) знаходиться в аварійному стані через інтенсивну корозію, значну кількість відглушених труб пучка і відповідно, має критично недостатню площу теплообміну. При проведенні на ньому відновлювальних ремонтів залучається дефіцитна спецтехніка (автокрани). Тому заміна застарілого кожухотрубчастого теплообмінника на більш сучасний пластинчастий з технічними характеристиками що відповідають умовам роботи по охолодженню конденсату з відповідними технічними характеристикам терміново необхідна. Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-062-124,0-23П-198 шт. 1 Теплообмінник, що зараз експлуатується для охолодження газоподібного пропану після першого ступеня стиснення на пропановій компресорній станції в аварійному стані і виведений із експлуатації через тривалий термін експлуатації, виразкову корозію ущільнюючих поверхонь, повне корозійне руйнування трубного пучка та непридатний для подальшого використання. Старий теплообмінник відглушено і проводиться його демонтаж. Для запобігання втрати продукції через зниження ефективності пропанового циклу з охолодження газу та абсорбенту необхідна термінова заміна застарілого кожухотрубчастого теплообмінника на більш сучасний пластинчастий з відповідними технічними характеристиками, перевагою яких, в порівнянні з іншими типами теплообмінників, є те, що пластини зварні, а їх збирання виконується без проміжних прокладок, що значно безпечніше при експлуатації та виключає потребу заміни дороговартісних прокладок між пластинами при кожному очищення каналів теплообміну від відкладень. Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-0677-88,01-21П-43 шт. 1 Теплообмінник, що експлуатувався для охолодження газоподібного пропану після першого ступеня стиснення на пропановій компресорній станції на даний час демонтовано через тривалий термін експлуатації, виразкову корозію ущільнюючих поверхонь, повне корозійне руйнування трубного пучка та непридатний для подальшого використання. Для запобігання втрати продукції через зниження ефективності пропанового циклу з охолодження газу та абсорбенту необхідна термінова заміна застарілого кожухотрубчастого теплообмінника на більш сучасний пластинчастий з відповідними технічними характеристиками перевагою яких, в порівнянні з іншими типами теплообмінників, є те, що пластини зварні, а їх збирання виконується без проміжних прокладок, що значно безпечніше при експлуатації та виключає потребу заміни дороговартісних прокладок між пластинами при кожному очищення каналів теплообміну від відкладень. Щодо обґрунтування визначення очікуваної вартості предмету Закупівлі: Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався: - примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275; - шляхом запиту цін у потенційних постачальників та результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура №27242422). При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від п’яти потенційних постачальників. • ТОВ "КИЇВПРОМТЕХСЕРВІС" (ціна з майданчику SmartTender) – пропозиція не відповідає технічним вимогам Замовника; • ТОВ "АСКО ПАМПС" (ціна з майданчику SmartTender) - пропозиція не відповідає технічним вимогам Замовника; • ТОВ "НУКЛЕСОЛАР УКРАЇНА" (ціна з майданчику SmartTender) – пропозиція не відповідає технічним вимогам Замовника; • ПНВФ "АНКОР-ТЕПЛОЕНЕРГО" - пропозиція відповідає технічним вимогам Замовника; • ТОВ "Промстіл" –пропозиція відповідає технічним вимогам Замовника; Очікувана вартість Закупівлі визначена по найбільш економічно вигідній пропозиції. Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається та комерційні пропозиції додаються. Щодо не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей під час розгляду пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» щодо надання перекладу з іноземної мови на українську Додатку №2 до аналогічного договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД: Предмет аналізу під час оцінки договору — істотні умови, передбачені законодавством. Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України, істотними умовами господарського договору є: – предмет договору, – ціна, – строк дії, – порядок виконання зобов’язань, – відповідальність сторін, – реквізити. У процесі розгляду тендерної пропозиції Учасника одним із документів, поданих на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, був договір, укладений між учасником та ПАТ «Укрнафта». Наданий Учасником Договір містив усі ключові положення українською мовою: договір, специфікація (Додаток №1), видаткові накладні. Вказаний договір містив необхідні дані, які підтверджували відповідність досвіду учасника вимогам тендерної документації, зокрема: - предмет договору та специфікація, що підтверджували аналогічність предмету закупівлі; - видаткові документи, що підтверджували фактичне постачання товару; - належне та повне виконання договору. Наданий договір та копії документів підтверджують факт повного виконання аналогічного договору, ідентифікують предмет постачання, його обсяги, строки та вартість. Додаток №2, викладений іноземною мовою (в частині технічних характеристик товару) не є самостійним документом, що підтверджує виконання договору, мав виключно супровідний характер, не містив жодної з істотних умов і не впливав на зміст договору як підтвердження досвіду. Змістовна оцінка пропозиції не була порушена. Пункт 30 Особливостей здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану (Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 із змінами) передбачає: Додаток №2 наданого Учасником договору не був вирішальним для встановлення відповідності договору вимогам закупівлі. Оскільки №Додаток 2: – не містить істотних умов, – не впливає на загальну оцінку договору, – не є доказом досвіду постачання, Всі критично важливі елементи вже були надані українською мовою та проаналізовані. Його подання без перекладу не є порушенням, яке вимагає виправлення. Постанова № 1178 не зобов’язує замовника у кожному випадку формальної неточності вимагати усунення. Це дискреційне право, яким замовник користується залежно від суттєвості виявленої обставини. У цьому випадку Додаток 2: – не порушував логіки чи структури пропозиції, – не перешкоджав оцінці, – не створював перешкод для встановлення відповідності умовам закупівлі. Тому не було підстав застосовувати процедуру 24-годинного виправлення Додатки не змінюють юридичну природу договору без прямого посилання на істотні умови. Згідно з усталеною практикою, додатки мають вирішальне значення лише у випадку, якщо: – змінюють істотні умови, – конкретизують обсяги або строки, – прямо вказані в договорі як його невід’ємна частина з визначальним змістом. Додаток №2 в поданому договорі не змінював, не доповнював і не уточнював жодної істотної умови — тому не може розглядатись як критично важливий документ. Варто також звернути увагу на те, що договір, поданий учасником як підтвердження аналогічного досвіду, укладено безпосередньо з ПАТ «Укрнафта» — тобто з тим самим Замовником, який проводить поточну закупівлю. Відтак, зміст, обсяг і факт належного виконання зобов’язань за цим договором є достеменно відомими Замовнику, а тому подальше документальне підтвердження очевидного є, по суті, формальністю. Така обставина додатково підтверджує відсутність об’єктивної потреби у виправленні допоміжного додатку, що жодним чином не впливає на зміст чи оцінку досвіду. Крім того, зазначаємо що вищевикладені невідповідності не впливають на результати торгів та кваліфікації учасників. Враховуючи вищевикладене, дії уповноваженої особи були обґрунтованими, добросовісними та відповідали чинному законодавству в умовах воєнного стану. Пропозиція учасника була розглянута об’єктивно та повно, а відсутність перекладу одного з допоміжних документів, який не мав впливу на зміст і результати оцінки, не є підставою для Додатки: - Комерційні пропозиції, Порівняльна таблиця та Аналітична довідка.
Рішеня
08.07.2025 17:15
Замовник
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-17-006280-a, яка проводилась Публічним акціонерним товариством «Укрнафта» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 6 розділу VІ до тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю. В забезпечення виконання зобов’язань за договором про закупівлю переможець процедури закупівлі надає (перераховує на рахунок) Замовнику в заставу грошові кошти в розмірі 5 (п’ять) відсотків ціни Договору, до моменту його укладення згідно вимог тендерної документації і проекту договору. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем закупівлі виконано вимогу пункту 6 розділу VІ до тендерної документації. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.07.2025 12:55
Орган перевірки
15.07.2025 00:00
Документи повідомлення
09.07.2025 12:59
-
Відповідь
09.07.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Теплообмінники пластинчасті (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 6 розділу VІ до тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю. В забезпечення виконання зобов’язань за договором про закупівлю переможець процедури закупівлі надає (перераховує на рахунок) Замовнику в заставу грошові кошти в розмірі 5 (п’ять) відсотків ціни Договору, до моменту його укладення згідно вимог тендерної документації і проекту договору. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем закупівлі виконано вимогу пункту 6 розділу VІ до тендерної документації. Відповідно до зазначеного пункту, переможець зобов’язаний надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору. Така вимога також деталізована у п. 2 розділу ІІ Додатку 4 до ТД та в Додатках 7.1 і 7.2. Згідно з тендерною документацією, банківська гарантія може бути подана: - у електронному вигляді, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта, а також електронної печатки (у разі її використання); - або у вигляді паперового документа, з подальшим поданням оригіналу до укладення договору. ТОВ «Промстіл», як переможець процедури закупівлі, 23.06.2025 о 11:39 надіслав на офіційну електронну адресу Замовника повний пакет документів, зокрема: - банківську гарантію у форматі електронного документа з КЕП; -копію ліцензії банку; - документ про повноваження підписанта. Ці документи були отримані до моменту укладення договору (23.06.2025 о 16:57), що підтверджується відповідним скріншотом електронного повідомлення. Правовий статус наданого електронного документа Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Електронний документ з накладеним на нього кваліфікованим електронним підписом прирівнюється до власноручно підписаного документа відповідно до законодавства». Таким чином, надана банківська гарантія, оформлена як електронний документ із КЕП, є оригіналом і має повну юридичну силу, еквівалентну документу на паперовому носії. Висновок На підставі викладеного вважаємо, що ТОВ «Промстіл» виконало вимоги тендерної документації у повному обсязі та у встановлені строки, а Замовник діяв у межах чинного законодавства, дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі», вимог тендерної документації та норм, що регулюють використання електронних документів. Підстав для визнання порушень з боку Замовника або переможця – не вбачається. Додатки: Скріншот електронного повідомлення (від 23.06.2025, 11:39); Електронна банківська гарантія з КЕП; Копія ліцензії банку; Документи щодо повноважень підписанта. Уповноважена особа Уповноважена о
09.07.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Теплообмінники пластинчасті (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 6 розділу VІ до тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю. В забезпечення виконання зобов’язань за договором про закупівлю переможець процедури закупівлі надає (перераховує на рахунок) Замовнику в заставу грошові кошти в розмірі 5 (п’ять) відсотків ціни Договору, до моменту його укладення згідно вимог тендерної документації і проекту договору. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем закупівлі виконано вимогу пункту 6 розділу VІ до тендерної документації. Відповідно до зазначеного пункту, переможець зобов’язаний надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору. Така вимога також деталізована у п. 2 розділу ІІ Додатку 4 до ТД та в Додатках 7.1 і 7.2. Згідно з тендерною документацією, банківська гарантія може бути подана: - у електронному вигляді, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта, а також електронної печатки (у разі її використання); - або у вигляді паперового документа, з подальшим поданням оригіналу до укладення договору. ТОВ «Промстіл», як переможець процедури закупівлі, 23.06.2025 о 11:39 надіслав на офіційну електронну адресу Замовника повний пакет документів, зокрема: - банківську гарантію у форматі електронного документа з КЕП; -копію ліцензії банку; - документ про повноваження підписанта. Ці документи були отримані до моменту укладення договору (23.06.2025 о 16:57), що підтверджується відповідним скріншотом електронного повідомлення. Правовий статус наданого електронного документа Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Електронний документ з накладеним на нього кваліфікованим електронним підписом прирівнюється до власноручно підписаного документа відповідно до законодавства». Таким чином, надана банківська гарантія, оформлена як електронний документ із КЕП, є оригіналом і має повну юридичну силу, еквівалентну документу на паперовому носії. Висновок На підставі викладеного вважаємо, що ТОВ «Промстіл» виконало вимоги тендерної документації у повному обсязі та у встановлені строки, а Замовник діяв у межах чинного законодавства, дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі», вимог тендерної документації та норм, що регулюють використання електронних документів. Підстав для визнання порушень з боку Замовника або переможця – не вбачається. Додатки: Скріншот електронного повідомлення (від 23.06.2025, 11:39); Електронна банківська гарантія з КЕП; Копія ліцензії банку; Документи щодо повноважень підписанта. Уповноважена особа Уповноважена о
Рішеня
14.07.2025 15:56
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 956 862 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380638711040
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 956 862 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380638711040
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності