Показати схожі тендери

Закупівля Головні убори літні від РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-005249-a
Id Tender a4701fff606542f5bb3412323a84d232
План UA-P-2025-04-17-003792-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 12:34
Остання зміна 09.06.2025 10:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 324 142 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 620.71 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 12:33 до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 12:33
до 24.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 12:33
до 24.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.04.2025 00:00
до 23.05.2025 08:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 08:51
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 08:51
до 09.06.2025 10:47
Період уточнень
з 17.04.2025 12:33 до 24.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 12:33 до 24.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.04.2025 00:00 до 23.05.2025 08:51
Період кваліфікації
з 27.04.2025 00:00 до 23.05.2025 08:51
Основні параметри
Головні убори літні
код за ДК 021:2015 -18440000-5 Капелюхи та головні убори
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 324 142 грн.
Головні убори літні
Назва предмета закупівлі
Головні убори літні
Очікувана вартість
1 324 142 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6620,71
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 8 519 (штуки)
Головні убори літні
Опис предмета закупівлі
Головні убори літні
Код ДК 021:2015
18443300-9 - Головні убори
Кількість
8 519
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 448 (штуки)
Головний убір сигнальний літній
Опис предмета закупівлі
Головний убір сигнальний літній
Код ДК 021:2015
18443300-9 - Головні убори
Кількість
4 448
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На 14 (чотирнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)), за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України (якщо учасник – платник ПДВ ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Пропозиція:
1 283 733 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2025 09:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Вигівський
Електронна пошта
Телефон
380443096911
Сайт:
http://swrailway.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40081221
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Головні убори літні
Період вимог/скарг з 23.05.2025 08:51 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.04.2025 00:00 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем процедури Закупівлі та прийняти рішення про намір укласти з Учасником договір про Закупівлю. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення Учасника переможцем процедури Закупівлі та рішення про намір укласти з Учасником договір про Закупівлю.
Документи кваліфікації
23.05.2025 08:51
Довідка НАЗК
23.05.2025 08:51
Повідомлення про рішення
06.05.2025 14:54
Електроний протокол про продовження строку
27.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття даного рішення.
Дата продовження строку розгляду
06.05.2025 14:54
Дата кінця розгляду
24.05.2025 00:00
Договір
UA-2025-04-17-005249-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ПЗ/НХ-255309/НЮ
1 540 334.94 грн.
1 283 733 грн.
З ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 519 (штуки)
Головні убори літні
Номенклатура
Головні убори літні
Кількість
8 519
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 448 (штуки)
Головний убір сигнальний літній
Номенклатура
Головний убір сигнальний літній
Кількість
4 448
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45532377

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 10:47
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-14-000022
Дата створення проекту
14.05.2025 12:57
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
14.05.2025 14:51
Дата публікації висновку про результати
29.05.2025 12:34
Дата завершення усунення порушень
04.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 161-11-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.05.2025 № 43-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 14.05.2025 №43-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2025-04-17-005249-a від 17.04.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.05.2025 00:00
Документи рішення
14.05.2025 14:51
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.04.2025 за № ПЗЗ-25Т_ВО/491, тендерну документацію, зі змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 22.04.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛТОРС» (далі – ТОВ «ВЕЛТОРС»), протокол/повідомлення уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 06.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2025 за №ПЗЗ-25Т_ВО/491, повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2025, пояснення Замовника від 16.05.2025, отримане через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛТОРС», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.05.2025 00:00
Дата публікації
29.05.2025 12:34
Документи висновку
29.05.2025 12:34
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Головні убори літні», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-17-005249-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.05.2025 14:36
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 14:37
-
Відповідь
Запит Держаудитслужби України - 15.05.2025
Державна аудиторська служба України На запит Державної аудиторської служби України від 15.05.2025 щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Головні убори літні » код ДК 021:2015:- 18440000-5 Капелюхи та головні убори № UA-2025-04-17-005249 -a повідомляємо наступне: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ «Укрзалізниця». Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та Наказом Мінекономіки № 649 від 07.04.2020 р. «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (копії комерційного запиту, комерційних пропозицій та техніко-економічного обґрунтування закупівлі додаються). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/. Додатки: 1. Комерційний запит служби організації та проведення закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 13.03.2025 № ПЗЗ НХ-04/1032 – на 1 арк. в 1 прим.; 2. Комерційна пропозиція ТОВ «ВАНГО-Україна» від 18.03.2025 № 1803-1 – на 1 арк. в 1 прим.; 3. Комерційна пропозиція ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ» від 14.03.2025 № 120 – на 1 арк. в 1 прим.; 4. Комерційна пропозиція ТОВ «ЦЕНТР ПРОМЗІЗ» від 13.03.2025 № 802 – на 1 арк. в 1 прим.; 5. Техніко-економічне обґрунтування закупівлі (реєстраційна картка моніторингу № 10642/ПЗЗ) – на 1 арк. в 1 прим. (Власні кошти). Уповноважена особа _____________ Володимир ВИГІВСЬКИЙ
Рішеня
16.05.2025 10:13
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 324 142 грн.
Період подання пропозицій
до 27.04.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443096911
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 324 142 грн.
Період подання пропозицій
до 27.04.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443096911
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності