Показати схожі тендери

Закупівля Стропи (Лот № 1 – Стропи; Лот № 2 – Стропи; Лот № 3 – Стропи; Лот № 4 – Стропи; Лот № 5 – Стропи; Лот № 6 – Стропи; Лот № 7 – Стропи; Лот № 8 – Стропи; Лот № 9 – Стропи) від РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-005120-a
Id Tender 66b8d5f8e18b4aeb9dc0eeb8c9ac418d
План UA-P-2025-04-17-006059-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 12:26
Остання зміна 03.06.2025 08:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
612 575.48 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8.75 грн. (0,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 244 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 12:26 до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 12:26
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 12:26
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 16:24
до 19.05.2025 08:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2025 14:38
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 08:52
до 03.06.2025 08:09
Період уточнень
з 17.04.2025 12:26 до 25.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 12:26 до 25.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 16:24 до 19.05.2025 08:52
Період кваліфікації
з 28.04.2025 16:24 до 19.05.2025 08:52
Основні параметри
Стропи (Лот № 1 – Стропи; Лот № 2 – Стропи; Лот № 3 – Стропи; Лот № 4 – Стропи; Лот № 5 – Стропи; Лот № 6 – Стропи; Лот № 7 – Стропи; Лот № 8 – Стропи; Лот № 9 – Стропи)
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
113 112.26 грн.
Стропи
Назва предмета закупівлі
Стропи
Очікувана вартість
113 112.26 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1131,12
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 15:55
Закінчення аукціону
28.04.2025 16:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Строп СКП-2,0 3000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44423340-6 - Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
Кількість
229
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтерпромканат"
Пропозиція:
79 005 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ЛОАД-ТЕХ ТОВ
Пропозиція:
91 943.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Пропозиція:
88 165 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 15:55
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
20 665.4 грн.
Стропи
Назва предмета закупівлі
Стропи
Очікувана вартість
20 665.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
206,65
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Строп СКП-1,0 1000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44423340-6 - Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
Кількість
116
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Пропозиція:
15 196 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
6 078 грн.
Стропи
Назва предмета закупівлі
Стропи
Очікувана вартість
6 078 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60,78
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Строп 1СК-3,2 1500 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44423340-6 - Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Пропозиція:
5 796 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
75 634.29 грн.
Стропи
Назва предмета закупівлі
Стропи
Очікувана вартість
75 634.29 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
756,34
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 13:56
Закінчення аукціону
28.04.2025 14:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Строп СКП-2,0 2000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44423340-6 - Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
Кількість
201
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтерпромканат"
Пропозиція:
57 084 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ЛОАД-ТЕХ ТОВ
Пропозиція:
62 310 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Пропозиція:
59 898 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 13:56
Лот № 5 Статус - завершено лот закупівлі
14 009.31 грн.
Стропи
Назва предмета закупівлі
Стропи
Очікувана вартість
14 009.31 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
140,09
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Строп СКП-2,5 4000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44423340-6 - Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
Кількість
21
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Пропозиція:
12 348 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 6 Статус - завершено лот закупівлі
157 126.5 грн.
Стропи
Назва предмета закупівлі
Стропи
Очікувана вартість
157 126.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1571,27
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 12:19
Закінчення аукціону
28.04.2025 12:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Строп 4СК2-10,0 4000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44423340-6 - Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ЛОАД-ТЕХ ТОВ
Пропозиція:
147 865.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Пропозиція:
154 980 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 12:19
Лот № 7 Статус - завершено лот закупівлі
874.72 грн.
Стропи
Назва предмета закупівлі
Стропи
Очікувана вартість
874.72 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8,75
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Строп СКП-0,63 1200 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44423340-6 - Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Пропозиція:
744 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 8 Статус - завершено лот закупівлі
122 475 грн.
Стропи
Назва предмета закупівлі
Стропи
Очікувана вартість
122 475 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1224,75
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 15:42
Закінчення аукціону
28.04.2025 16:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Строп 4СК1-3,2 2000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44423340-6 - Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
Кількість
71
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ЛОАД-ТЕХ ТОВ
Пропозиція:
88 643.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Пропозиція:
119 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 15:42
Лот № 9 Статус - завершено лот закупівлі
102 600 грн.
Стропи
Назва предмета закупівлі
Стропи
Очікувана вартість
102 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1026,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 11:21
Закінчення аукціону
28.04.2025 11:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Строп СКП-2,0 5000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44423340-6 - Дротяно-канатне приладдя для вантажно-розвантажувальних робіт
Кількість
135
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтерпромканат"
Пропозиція:
63 315 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ЛОАД-ТЕХ ТОВ
Пропозиція:
75 127.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Пропозиція:
74 169 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 11:21
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антоніна Лукасевич
Електронна пошта
Телефон
0443096906
Сайт:
http://swrailway.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40081221
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Лисенко, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Стропи
Період вимог/скарг з 12.05.2025 14:38 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 16:24 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕРПРОМКАНАТ».
Документи кваліфікації
12.05.2025 14:38
Повідомлення про рішення
05.05.2025 15:31
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 16:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 15:30
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 19.05.2025 08:37 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 14:38 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішено визнати учасника ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
19.05.2025 08:37
Довідка НАЗК
19.05.2025 08:37
Повідомлення про рішення
12.05.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - надано витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з Опендатабот, компанії, що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, що, в свою чергу, не є «Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а є документом, походження якого неможливо встановити, та який не відповідає встановленій у частині 6 Додатку 2 до тендерної документації вимозі замовника. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5.
Створено
12.05.2025 14:39
Надати до
13.05.2025 14:39
Лот № 2 Стропи
Період вимог/скарг з 19.05.2025 08:39 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 16:24 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішено визнати учасника ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
19.05.2025 08:39
Довідка НАЗК
19.05.2025 08:39
Повідомлення про рішення
05.05.2025 15:31
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 16:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 15:31
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - надано витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з Опендатабот, компанії, що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, що, в свою чергу, не є «Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а є документом, походження якого неможливо встановити, та який не відповідає встановленій у частині 6 Додатку 2 до тендерної документації вимозі замовника. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5.
Створено
12.05.2025 14:41
Надати до
13.05.2025 14:41
Лот № 3 Стропи
Період вимог/скарг з 19.05.2025 08:40 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 16:24 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішено визнати учасника ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
19.05.2025 08:41
Довідка НАЗК
19.05.2025 08:40
Повідомлення про рішення
05.05.2025 15:32
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 16:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 15:31
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - надано витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з Опендатабот, компанії, що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, що, в свою чергу, не є «Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а є документом, походження якого неможливо встановити, та який не відповідає встановленій у частині 6 Додатку 2 до тендерної документації вимозі замовника. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5.
Створено
12.05.2025 14:42
Надати до
13.05.2025 14:42
Лот № 4 Стропи
Період вимог/скарг з 19.05.2025 08:42 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 16:24 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішено визнати учасника ТОВ «ІНТЕРПРОМКАНАТ» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
19.05.2025 08:42
Довідка НАЗК
19.05.2025 08:42
Повідомлення про рішення
05.05.2025 15:32
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 16:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 15:32
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Лот № 5 Стропи
Період вимог/скарг з 19.05.2025 08:45 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 16:24 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішено визнати учасника ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
19.05.2025 08:45
Довідка НАЗК
19.05.2025 08:45
Повідомлення про рішення
05.05.2025 15:33
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 16:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 15:33
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - надано витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з Опендатабот, компанії, що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, що, в свою чергу, не є «Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а є документом, походження якого неможливо встановити, та який не відповідає встановленій у частині 6 Додатку 2 до тендерної документації вимозі замовника. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5.
Створено
12.05.2025 14:43
Надати до
13.05.2025 14:43
Лот № 6 Стропи
Період вимог/скарг з 19.05.2025 08:47 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 16:24 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішено визнати учасника ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
19.05.2025 08:47
Довідка НАЗК
19.05.2025 08:47
Повідомлення про рішення
05.05.2025 15:34
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 16:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 15:34
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - згідно підпункту 1.1 пункту 1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації, документи про відповідність повинні бути чинні за терміном дії на момент подання тендерної пропозиції учасником та залишатися чинними на весь термін постачання товару. Якщо термін дії документу про відповідність закінчується до завершення терміну постачання товару, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. Документ, поданий у складі тендерної пропозиції на вищезазначену вимогу (файл "Л.6-1. Декларація відповідності на стропи.pdf"), чинний до 08.10.2025 р., тобто до завершення терміну постачання товару. Гарантійний лист про те, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного, у складі тендерної пропозиції не надано. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: - гарантійний лист про те, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного згідно підпункту 1.1 пункту 1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
12.05.2025 14:44
Надати до
13.05.2025 14:44
Лот № 7 Стропи
Період вимог/скарг з 19.05.2025 08:48 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 16:24 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішено визнати учасника ТОВ «ІНТЕРМАРКЕТ+» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
19.05.2025 08:49
Довідка НАЗК
19.05.2025 08:48
Повідомлення про рішення
05.05.2025 15:35
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 15:35
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - надано витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з Опендатабот, компанії, що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, що, в свою чергу, не є «Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а є документом, походження якого неможливо встановити, та який не відповідає встановленій у частині 6 Додатку 2 до тендерної документації вимозі замовника. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5.
Створено
12.05.2025 14:45
Надати до
13.05.2025 14:45
Лот № 8 Стропи
Період вимог/скарг з 19.05.2025 08:50 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 16:24 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішено визнати учасника ТОВ «ЛОАД-ТЕХ» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
19.05.2025 08:50
Довідка НАЗК
19.05.2025 08:50
Повідомлення про рішення
05.05.2025 15:36
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 15:36
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - згідно підпункту 1.1 пункту 1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації, документи про відповідність повинні бути чинні за терміном дії на момент подання тендерної пропозиції учасником та залишатися чинними на весь термін постачання товару. Якщо термін дії документу про відповідність закінчується до завершення терміну постачання товару, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. Документ, поданий у складі тендерної пропозиції на вищезазначену вимогу (файл "Л.8-1. Декларація відповідності на стропи.pdf"), чинний до 08.10.2025 р., тобто до завершення терміну постачання товару. Гарантійний лист про те, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного, у складі тендерної пропозиції не надано. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: - гарантійний лист про те, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного згідно підпункту 1.1 пункту 1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
12.05.2025 14:46
Надати до
13.05.2025 14:46
Лот № 9 Стропи
Період вимог/скарг з 19.05.2025 08:52 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 16:24 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Вирішено визнати учасника ТОВ «ІНТЕРПРОМКАНАТ» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
19.05.2025 08:52
Довідка НАЗК
19.05.2025 08:52
Повідомлення про рішення
05.05.2025 15:37
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 12:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 15:36
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Угоди
UA-2025-04-17-005120-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ПЗ/НХ-25509/НЮ
105 798 грн.
88 165 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
229 (штуки)
Строп СКП-2,0 3000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Номенклатура
Строп СКП-2,0 3000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Кількість
229
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
462
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41356343

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 14:54
-
02.06.2025 14:54
Підписаний договір
UA-2025-04-17-005120-a-a2
Підписаний і діє
Номер
ПЗ/НХ-25509/НЮ
18 235.2 грн.
15 196 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
116 (штуки)
Строп СКП-1,0 1000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Номенклатура
Строп СКП-1,0 1000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Кількість
116
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
157.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41356343

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 14:56
-
02.06.2025 14:56
Підписаний договір
UA-2025-04-17-005120-a-c3
Підписаний і діє
Номер
ПЗ/НХ-25509/НЮ
6 955.2 грн.
5 796 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
12 (штуки)
Строп 1СК-3,2 1500 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Номенклатура
Строп 1СК-3,2 1500 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
579.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41356343

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 14:58
-
02.06.2025 14:58
Підписаний договір
UA-2025-04-17-005120-a-c4
Підписаний і діє
Номер
ПЗ/НХ-25508/НЮ
68 500.8 грн.
57 084 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
201 (штуки)
Строп СКП-2,0 2000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Номенклатура
Строп СКП-2,0 2000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Кількість
201
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
340.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтерпромканат"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтерпромканат"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34673643

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 14:45
-
02.06.2025 14:45
Підписаний договір
UA-2025-04-17-005120-a-a5
Підписаний і діє
Номер
ПЗ/НХ-25509/НЮ
14 817.6 грн.
12 348 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
21 (штуки)
Строп СКП-2,5 4000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Номенклатура
Строп СКП-2,5 4000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Кількість
21
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
705.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41356343

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 15:00
-
02.06.2025 15:00
Підписаний договір
UA-2025-04-17-005120-a-c6
Підписаний і діє
Номер
ПЗ/НХ-25511/НЮ
177 438.6 грн.
147 865.5 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
27 (штуки)
Строп 4СК2-10,0 4000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Номенклатура
Строп 4СК2-10,0 4000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
6 571.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛОАД-ТЕХ ТОВ
Повна назва
ЛОАД-ТЕХ ТОВ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38935167

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.06.2025 08:06
-
03.06.2025 08:05
Підписаний договір
UA-2025-04-17-005120-a-a7
Підписаний і діє
Номер
ПЗ/НХ-25509/НЮ
892.8 грн.
744 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (штуки)
Строп СКП-0,63 1200 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Номенклатура
Строп СКП-0,63 1200 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
111.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41356343

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 15:02
-
02.06.2025 15:02
Підписаний договір
UA-2025-04-17-005120-a-a8
Підписаний і діє
Номер
ПЗ/НХ-25511/НЮ
106 372.2 грн.
88 643.5 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
71 (штуки)
Строп 4СК1-3,2 2000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Номенклатура
Строп 4СК1-3,2 2000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Кількість
71
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 498.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛОАД-ТЕХ ТОВ
Повна назва
ЛОАД-ТЕХ ТОВ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38935167

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.06.2025 08:08
-
03.06.2025 08:08
Підписаний договір
UA-2025-04-17-005120-a-b9
Підписаний і діє
Номер
ПЗ/НХ-25508/НЮ
75 978 грн.
63 315 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
135 (штуки)
Строп СКП-2,0 5000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Номенклатура
Строп СКП-2,0 5000 ДСТУ Б В.2.8-10-98 (або еквівалент)
Кількість
135
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
562.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081221

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтерпромканат"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтерпромканат"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34673643

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 14:47
-
02.06.2025 14:47
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
612 575.48 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
0443096906
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
612 575.48 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
0443096906
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності