Показати схожі тендери

Закупівля Паперові чи картонні реєстраційні журнали від КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-004609-a
Id Tender 8871fa3ae1e6400a9ee2af14c5a1a5ad
План UA-P-2025-04-17-005870-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 12:01
Остання зміна 13.06.2025 16:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
557 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 785 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 11:59 до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 11:59
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 11:59
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 13:57
до 26.05.2025 09:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 13:48
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 09:03
до 13.06.2025 16:07
Період уточнень
з 17.04.2025 11:59 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 11:59 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 13:57 до 26.05.2025 09:03
Період кваліфікації
з 25.04.2025 13:57 до 26.05.2025 09:03
Основні параметри
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
557 000 грн.
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Назва предмета закупівлі
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Очікувана вартість
557 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2785,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 13:34
Закінчення аукціону
25.04.2025 13:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Код ДК 021:2015
22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість
5 619
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 12:04
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару здійснюється ПАРТІЯМИ ЩОТИЖНЕВО згідно заявок Замовника протягом 3 робочих дня з моменту отримання замовлення, у разі термінової потреби - протягом 24 годин.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Піхотенко Олег Григорович
Пропозиція:
511 692 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
528 432 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 13:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 12:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
17.04.2025 11:59
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ходаковський Андрій Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380612243705
Факс
+380612243729
Замовник
ЄДРПОУ
05498694
Назва (англійською мовою)
ME Komunalne nekomerciine pidpriyemtvo "Miska likarnya № 9" Zaporizkoyi miskoyi radi
Повна назва
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
ME Komunalne nekomerciine pidpriyemtvo "Miska likarnya № 9" Zaporizkoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
69065
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
вул.Щаслива/Дудикіна 1/6
Кваліфікація
Лот № 1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Період вимог/скарг з 30.04.2025 13:48 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 13:57 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 13:48
Довідка НАЗК
30.04.2025 13:48
Повідомлення про рішення
25.04.2025 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Піхотенко Олега Григоровича (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 3 розділу 3 тендерної документації: «3. Поліграфічні матеріали, фарби, що використовуються для виготовлення медичної облікової документації мають відповідати технічним стандартам. На підтвердження якісних характеристик Учасник повинен надати: - сертифікати/паспорта якості на папір; - сертифікат /паспорт якості на фарбу.» В своїй тендерній пропозиції Учасник надає сертифікат якості на папір газетний форматний, марка «О» для копіювальних та друкарських машин ТУ У 17.1-39301866-002:2019. Також слід зазначити що відсутні сертифікат /паспорт якості на фарбу. У зв’язку з вище наведеним прошу надати сертифікат або паспорт якості на папір (який буде використовуватись) та сертифікат або паспорт якості на фарбу. Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 1 розділу 3 тендерної документації та пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури підписує документи Кваліфікованим електронним підписом КЕП. За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації). З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Створено
29.04.2025 12:18
Надати до
30.04.2025 12:18
Період вимог/скарг з 23.05.2025 17:14 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 17:08 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Документи кваліфікації
23.05.2025 17:14
Повідомлення про рішення
23.05.2025 17:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:59
Період вимог/скарг з 26.05.2025 09:03 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 17:14 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 09:03
Довідка НАЗК
26.05.2025 09:03
Повідомлення про рішення
23.05.2025 17:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 6 розділу 3 тендерної документації: «6. Поставка Товару здійснюється згідно з правилами INCOTERMS в редакції 2010 р. на умовах DDP. Доставка і розвантаження товару здійснюється особистим транспортом, силами та за рахунок Постачальника, без участі інших грузоперевізників (Нова пошта, Укрпошта і т.ін.). Вивантаження на склад здійснюється силами та в присутності Постачальника. (гарантійний лист надається Учасником у складі пропозиції). Даний гарантійний лист відсутній в пропозиції Учасника. З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Створено
23.05.2025 17:31
Надати до
24.05.2025 17:31
Угоди
UA-2025-04-17-004609-a-a2
Підписаний і діє
Номер
403-Т
528 432 грн.
440 360 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 619 (штуки)
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Номенклатура
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість
5 619
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Повна назва
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05498694

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Повна назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43977041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 16:07
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
557 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380612243705
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
557 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 00:00
Замовник:
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380612243705
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності