Показати схожі тендери

Закупівля Напівбрикет торф"яний, Торф паливний фрезерний від Вище художнє професійне училище №19 смт Гриців.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-003005-a
Id Tender f91e131c6edc46d594f1e8622b1a7d88
План UA-P-2025-04-17-002968-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 11:11
Остання зміна 13.05.2025 10:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 347 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 735 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 11:00 до 25.04.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 11:00
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 11:00
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 11:51
до 01.05.2025 16:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 16:19
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.05.2025 16:27
до 13.05.2025 10:02
Період уточнень
з 17.04.2025 11:00 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 11:00 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 11:51 до 01.05.2025 16:27
Період кваліфікації
з 28.04.2025 11:51 до 01.05.2025 16:27
Основні параметри
Напівбрикет торф'яний, Торф паливний фрезерний
• Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. • Місцезнаходження: 30455, Хмельницька область, Шепетівський район, селище Гриців, ВУЛИЦЯ Миру, будинок 3. • Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • Уточнюючий код за ДК 021:2015: 09112200-9 - Торф • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. • Код КПВК 0611091 – 1219000 грн. 0613230 – 130675 грн.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 347 000 грн.
Напівбрикет торф'яний, Торф паливний фрезерний
Назва предмета закупівлі
Напівбрикет торф'яний, Торф паливний фрезерний
Очікувана вартість
1 347 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6735,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 000
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 11:22
Закінчення аукціону
28.04.2025 11:51
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 267 (тонни)
Напівбрикет торф'яний
Опис предмета закупівлі
Напівбрикет торф'яний
Код ДК 021:2015
09112200-9 - Торф
Кількість
267
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
30455, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, селище Гриців, ВУЛИЦЯ Миру, будинок 3, згідно заявок замовника
Дата постачання по
01.06.2025 11:05
Позиція : №2 5 (тонни)
Торф паливний фрезерний
Опис предмета закупівлі
Торф паливний фрезерний
Код ДК 021:2015
09112200-9 - Торф
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
30455, Україна, Хмельницька область, Шепетівський район, селище Гриців, ВУЛИЦЯ Миру, будинок 3, згідно заявок замовника
Дата постачання по
01.06.2025 11:05
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника протягом 10 календарних днів, але не пізніше 31.12.2025 року
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник повинен здійснити поставку товару протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника, але не пізніше кінцевого строку поставки товару визначеного умовами договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІСКРУН ВІКТОР ПЕТРОВИЧ
Пропозиція:
1 211 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Конопельнюк Юлія Василівна
Пропозиція:
924 150 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРФ ЮА"
Пропозиція:
959 390.16 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 11:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 11:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Харченко Богдана Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380971761735
Замовник
ЄДРПОУ
05395380
Повна назва
Вище художнє професійне училище №19 смт Гриців
Поштовий індекс
30455
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
смт Гриців
Адреса
вул Миру, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Напівбрикет торф'яний, Торф паливний фрезерний
Період вимог/скарг з 01.05.2025 16:19 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 11:51 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
01.05.2025 16:19
Повідомлення про рішення
01.05.2025 13:32
Пропозиція, що перемогла
28.04.2025 11:51
Витяг з ЄДР
28.04.2025 11:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:00
Період вимог/скарг з 01.05.2025 16:24 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 16:19 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
01.05.2025 16:24
Повідомлення про рішення
01.05.2025 16:20
Пропозиція, що перемогла
01.05.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 11:00
Період вимог/скарг з 01.05.2025 16:27 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 16:24 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:35
Довідка НАЗК
01.05.2025 16:27
Повідомлення про рішення
01.05.2025 16:25
Пропозиція, що перемогла
01.05.2025 16:24
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-17-003005-a-b1
Підписаний і діє
Номер
16
1 211 500 грн.
1 211 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.05.2025
Строк дії договору з
13.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
267 (тонни)
Напівбрикет торф'яний
Номенклатура
Напівбрикет торф'яний
Кількість
267
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 червня 2025 р.
Номенклатура
5 (тонни)
Торф паливний фрезерний
Номенклатура
Торф паливний фрезерний
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Вище художнє професійне училище №19 смт Гриців
Повна назва
Вище художнє професійне училище №19 смт Гриців
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05395380

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІСКРУН ВІКТОР ПЕТРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІСКРУН ВІКТОР ПЕТРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2376303477

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.05.2025 10:02
Повідомлення про договір
13.05.2025 10:00
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-27-000017
Дата створення проекту
27.05.2025 10:57
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
27.05.2025 14:59
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 12:28
Дата завершення усунення порушень
19.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.05.2025 № 44-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 26.05.2025 № 44-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 4 UA-2025-04-17-003005-a 17.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Шевчук М.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.05.2025 00:00
Документи рішення
27.05.2025 14:59
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Вищого художнього професійного училища №19 смт. Гриців Шепетівського району Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2025 №2, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 18.04.2025, відповіді Замовника від 21.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.04.2025, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Конопельнюк Юлії Василівни (далі – ФОП Конопельнюк Юлія Василівна), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Конопельнюк Юлії Василівни від 01.05.2025 №3, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРФ ЮА» (далі – ТОВ «ТОРФ ЮА»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРФ ЮА» від 01.05.2025 №4, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Іскруна Віктора Петровича (далі – ФОП Іскрун Віктор Петрович), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Іскруна Віктора Петровича від 01.05.2025 №5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.05.2025, Договір про постачання товару від 13.05.2025 №16 (далі – Договір), додаткову угоду від 30.05.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 02.06.2025, пояснення (інформацію, документи) від 02.06.2025, 09.06.2025 надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані закупівель, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
13.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 12:28
Документи висновку
13.06.2025 12:28
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Напівбрикет торф'яний, Торф паливний фрезерний» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-003005-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.05.2025 16:21
Орган перевірки
03.06.2025 00:00
Документи повідомлення
28.05.2025 16:22
-
Відповідь
відповідь з додатками
відповідь з додатками
Рішеня
02.06.2025 13:37
Замовник
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Напівбрикет торф'яний, Торф паливний фрезерний» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-003005-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: 1. У своєму поясненні від 28.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю Замовник надав посилання на головну сторінку власного вебсайту https://vhpu19.km.ua/, однак, моніторингом не виявлено оприлюдненої на сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі як то передбачено вимогами пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова 710). Державна аудиторська служба відповідно до пункту 5 Постанови № 710 забезпечує проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Моніторинг процедури закупівлі є однією із форм здійснення державного фінансового контролю відповідно до частини другої статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.93 р. № 2939-XII. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Відтак, повторно зазначаю про необхідність надання посилання на сторінку власного веб-сайту, яка містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі або зазначення шляху до даного обґрунтування з головної сторінки до розділу (підрозділу) веб-сайту, у якому воно міститься. 2. Згідно пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно норм пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Тендерна документація Замовника затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.04.2024 № 2 відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовник не розмістив в електронній системі закупівель в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій? 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем процедури закупівлі ФОП Іскруном Віктором Петровичем забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 2 % від суми договору у формі банківської гарантії на умовах грошового забезпечення (покриття) у відповідності до вимог оголошення про проведення відкритих торгів та пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. 4. Згідно абзацу п’ятого пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, можуть змінюватися у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Замовником 30.05.2025 за згодою сторін укладено додаткову угоду №1 до Договору від 13.05.2025 №16 щодо продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг. Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.06.2025 15:37
Орган перевірки
10.06.2025 00:00
Документи повідомлення
04.06.2025 15:37
-
Відповідь
відповідь на запит 2
відповідь на запит 2
Рішеня
09.06.2025 10:13
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 347 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 18:00
Замовник:
Вище художнє професійне училище №19 смт Гриців
Контактний телефон:
+380971761735
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 347 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 18:00
Замовник:
Вище художнє професійне училище №19 смт Гриців
Контактний телефон:
+380971761735
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності