Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція частини будівлі (3 та 4 поверхи) та оздоблення фасаду будівлі КНП «Багатопрофільний шпиталь ветеранів» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 114» від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-002558-a
Id Tender 1e13f479e6984666b5e96c725e34f2da
План UA-P-2025-04-17-003290-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 17.04.2025 10:45
Остання зміна 02.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
70 945 899.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
709 458.99 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 10:44 до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 10:44
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 10:44
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 00:00
до 09.05.2025 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 11:24
до 15.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.05.2025 11:24
-
Період уточнень
з 17.04.2025 10:44 до 02.05.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 10:44 до 02.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 00:00 до 09.05.2025 11:24
Період кваліфікації
з 05.05.2025 00:00 до 09.05.2025 11:24
Основні параметри
«Реконструкція частини будівлі (3 та 4 поверхи) та оздоблення фасаду будівлі КНП «Багатопрофільний шпиталь ветеранів» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 114»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
70 945 899.4 грн.
«Реконструкція частини будівлі (3 та 4 поверхи) та оздоблення фасаду будівлі КНП «Багатопрофільний шпиталь ветеранів» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 114»
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція частини будівлі (3 та 4 поверхи) та оздоблення фасаду будівлі КНП «Багатопрофільний шпиталь ветеранів» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 114»
Очікувана вартість
70 945 899.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
709458,99
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
200 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція частини будівлі (3 та 4 поверхи) та оздоблення фасаду будівлі КНП «Багатопрофільний шпиталь ветеранів» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 114»
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Фонтанська дорога 114
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
69 948 086.06 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 10:45
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
02.06.2025 00:00
виявлені порушення не має можливості усунути, керуючись підпунктом 2 пункту 50 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості)
22.05.2025 14:14
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Веретельник
Електронна пошта
Телефон
+380487148535
Сайт:
https://ukb.od.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
41485381
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
65000
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
пр. Шевченка, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція частини будівлі (3 та 4 поверхи) та оздоблення фасаду будівлі КНП «Багатопрофільний шпиталь ветеранів» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 114»
Період вимог/скарг з 09.05.2025 11:24 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 00:00 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 11:25
Довідка НАЗК
09.05.2025 11:24
Повідомлення про рішення
05.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 10:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 10:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «20_ДЦ_ДЦ» (договірна ціна). Разом з тим, пунктом 5.2 кошторисних норм України в будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено ФОРМУ договірної ціни. Зокрема у формі встановлено наступні рядки, що підлягають заповненню учасником: Замовник ___ (назва організації), Підрядник ___ (назва організації) Визначена згідно з ___. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ міститься договірна ціна (файл – «1ДЦ Заболотного»), у якій не заповнено графа рядку «Визначена згідно з _______»", що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та, водночас, незрозуміло на підставі якого нормативного документа визначено договірну ціну. Просимо надати роз’яснення та розрахунок договірної ціни згідно форми до Настанови №281. 2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: 1.1. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних* договорів (не менше одного аналогічного договору), учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку про досвід виконання аналогічних* договорів, у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 1. Обов’язково до опису додається копії повністю виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного) – будівництво, реконструкція, капітальний ремонт захисних споруд, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми (СС2) наслідками, копії актів КБ-2в, довідок КБ-3, що підтверджують виконання робіт за вказаним договором, у період з 2022 року по теперішній час. Учасником надана копія аналогічного договору : Капітальний ремонт приміщень протирадіаційного укриття №162502 Дідівщинського ліцею Томашівської сільської ради за адресою: с. Дідівщина, вул. Незалежності 2, Фастівського району, Київської області (ремонт споруд цивільного захисту). Відсутня довідка КБ-3. 3. Згідно Додатку 1 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: 1.2. Для документального підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 2. ……..- не менше ніж трьох кваліфікованих робітників з інструментом, відповідно до Національно Класифікатору України «Класифікатор професій». Учасник повинен надати чинні документи відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці (протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та/або посвідчення) про проходження відповідальними працівниками (керівник та головний інженер учасника) навчання та перевірку знань Закону України «Про охорону праці», ССБП «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» ДБН А.3.2-2-2009, гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. А) Надати повну інформацію стосовно даних вимог. Б) У листі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» внести зміни стосовно трудових відносин між учасником та працівниками. 4. Згідно Додатку 1 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: 1.3. Для документального підтвердження інформації про наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 3. - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, послуг, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення орендованого обладнання та матеріально-технічної бази або залучення обладнання та матеріально-технічної бази на підставі договору оренди/лізінгу або про надання послуг технікою тощо, Учасник повинен надати : - скан-копії оригіналу договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг технікою та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг технікою та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); - скан-копії оригіналу, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). На підтвердження наявності у учасника власних машин, механізмів та техніки (які є транспортними засобами) мають бути надані скан-копії з оригіналів технічних паспортів або свідоцтва про реєстрацію тощо, на кожну зазначену в довідці одиницю. А) Учасником надан документ «Договора оренди екскаватори та бульдозери». Строк дії договорів вказаних в документі 31.12.25 року, тоді як строк виконання робіт по об’єкту становить 31.05.26 року. Б) Скан-копія договору оренди №09-01-25-О потрібна бути з орігіналу (кольорова). Прохання надати роз’яснення та внести зміни в документах.
Створено
07.05.2025 15:38
Надати до
08.05.2025 15:38
Торги відмінено
Очікувана вартість
70 945 899.4 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380487148535
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
70 945 899.4 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380487148535
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності