Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва). від Новомиколаївська селищна рада Запорізького району Запорізької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-001150-a
Id Tender 8ea3e153bd464300b86fe1d93b852a46
План UA-P-2025-04-17-001288-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.04.2025 10:37
Остання зміна 06.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 805 435 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 027.18 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 09:44 до 28.05.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 09:44
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 09:44
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 15:53
до 30.06.2025 20:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 15:03
до 06.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.06.2025 20:26
-
Період уточнень
з 17.04.2025 09:44 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 09:44 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 15:53 до 30.06.2025 20:26
Період кваліфікації
з 29.05.2025 15:53 до 30.06.2025 20:26
Основні параметри
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 805 435 грн.
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва).
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва).
Очікувана вартість
3 805 435 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19027,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
19 027.17
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2025 15:30
Закінчення аукціону
29.05.2025 15:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва).
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
70101, Україна, Запорізька область, населені пункти: Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове, населені пункти: Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове
Дата постачання з
17.04.2025 09:49
Дата постачання по
31.12.2025 09:49
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НОВІТНІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
3 603 252.35 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ"
Пропозиція:
3 800 413.04 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2025 15:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 13:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
16.05.2025 11:34
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевченко Ольга Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380614491619
Факс
+380614491265
Замовник
ЄДРПОУ
20509622
Повна назва
Новомиколаївська селищна рада Запорізького району Запорізької області
Поштовий індекс
70101
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Новомиколаївка
Адреса
вулиця Українська, 34
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва).
Період вимог/скарг з 03.06.2025 15:03 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 15:53 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ "НОВІТНІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ РІШЕННЯ", було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містить невідповідності, які не можуть бути виправлені у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей, а саме: 1.У порушенні вимог пп. 4.4. п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації щодо вимог електронного підпису тендерної пропозиції та Додатку 1 Тендерної документації в частині дотримання вимог щодо підтвердження ціни пропозиції та відповідності вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі шляхом надання у складі пропозиції підписаної керівником організації учасника, кошторисної документації у складі: договірна ціна (динамічна); зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; об’єктний кошторис; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт. Учасником було надано файли - Розрахунок вартості.pdf, Календарний графік виконання робіт.pdf, зі складу яких підписані живим підписом керівника організації учасника тільки наступні документи кошторисної документації Договірна ціна, Календарний графік, на всі інші документи, згідно з Протоколом створення та перевірки кваліфікаційного та удосконаленого електронного підпису встановлено, що кошторисна документація не підписана КЕП – кваліфікаційним електронним підписом, як того вимагалось умовами тендерної документації, а підписана УЕП – удосконаленим електронним підписом, в порушення вимог тендерної документації: У порушенні вимог п.п.4. Розділу І Тендерної документації щодо строку поставки товару, виконання робіт, надання послуг – 31.12.2025 р. та Додатку 1 Тендерної документації в частині дотримання вимог щодо підтвердження ціни пропозиції та відповідності вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі шляхом надання у складі пропозиції підписаної керівником організації учасника, кошторисної документації у складі: договірна ціна (динамічна); зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; об’єктний кошторис; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт. Учасником було надано файл - Календарний графік виконання робіт.pdf, в якому не зазначено кінцевий строк виконання робіт. 3. У порушенні вимог Додатку 1 до Тендерної документації щодо у разі пропонування обладнання системи оповіщення, яке є еквівалентом до обладнання, передбаченого у проєктній документації (тобто відрізняється за виробником, маркою, моделлю або конструктивними чи технічними характеристиками, але заявлено як рівноцінне за функціональністю), така заміна підлягає обов’язковому погодженню з автором проєктної документації або особою, яка здійснює авторський нагляд за об’єктом, на яких законодавством покладено обов’язок контролю відповідності виконання будівельно-монтажних робіт проєктним рішенням, учасником було надано документ - Технічні характеристики - порівняльна таблиця.pdf, яким учасником запропоновано еквівалент. Учасником не надано погодження з автором проєктної документації або особою, яка здійснює авторський нагляд за об’єктом, на яких законодавством покладено обов’язок контролю відповідності виконання будівельно-монтажних робіт проєктним рішенням. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зважаючи на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ "НОВІТНІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ РІШЕННЯ" з причини, визначеної у пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
03.06.2025 15:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.05.2025 15:53
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 09.06.2025 15:28 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 15:03 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 15:28
Повідомлення про рішення
09.06.2025 15:27
Пропозиція, що перемогла
03.06.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 17:49 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 17:49
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.06.2025 19:58 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 17:50 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ "НОВІТНІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ РІШЕННЯ", було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містить невідповідності, які не можуть бути виправлені у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей, а саме: 1.. у порушення вимог пп. 4.4. п. 4 Додатку 2 до тендерної документації щодо вимог електронного підпису тендерної пропозиції та Додатку 1 Тендерної документації в частині дотримання вимог щодо підтвердження ціни пропозиції та відповідності вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі шляхом надання у складі пропозиції підписаної керівником організації учасника, кошторисної документації у складі: договірна ціна (динамічна); зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; об’єктний кошторис; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт. Учасником було надано файли - Розрахунок вартості.pdf, Календарний графік виконання робіт.pdf, зі складу яких підписані живим підписом керівника організації учасника тільки наступні документи кошторисної документації Договірна ціна, Календарний графік, на всі інші документи, згідно з Протоколом створення та перевірки кваліфікаційного та удосконаленого електронного підпису встановлено, що кошторисна документація не підписана КЕП – кваліфікаційним електронним підписом, як того вимагалось умовами тендерної документації, а підписана УЕП – удосконаленим електронним підписом, в порушення вимог тендерної документації: У порушення вимог п.у.4. Розділу І Тендерної документації щодо строку поставки товару, виконання робіт, надання послуг – 31.12.2025р. та Додатку 1 Тендерної документації в частині дотримання вимог щодо підтвердження ціни пропозиції та відповідності вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі шляхом надання у складі пропозиції підписаної керівником організації учасника, кошторисної документації у складі: договірна ціна (динамічна); зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; об’єктний кошторис; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт. Учасником було надано файл - Календарний графік виконання робіт.pdf, в якому не зазначено кінцевий строк виконання робіт. У порушення вимог Додатку 1 до тендерної документації щодо у разі пропонування обладнання системи оповіщення, яке є еквівалентом до обладнання, передбаченого у проєктній документації (тобто відрізняється за виробником, маркою, моделлю або конструктивними чи технічними характеристиками, але заявлено як рівноцінне за функціональністю), така заміна підлягає обов’язковому погодженню з автором проєктної документації або особою, яка здійснює авторський нагляд за об’єктом, на яких законодавством покладено обов’язок контролю відповідності виконання будівельно-монтажних робіт проєктним рішенням, учасником було надано документ - Технічні характеристики - порівняльна таблиця.pdf, яким учасником запропоновано еквівалент. Учасником не надано погодження з автором проєктної документації або особою, яка здійснює авторський нагляд за об’єктом, на яких законодавством покладено обов’язок контролю відповідності виконання будівельно-монтажних робіт проєктним рішенням. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зважаючи на викладене, Уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ "НОВІТНІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІ РІШЕННЯ" з причини, визначеної у пп.2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
Документи кваліфікації
30.06.2025 19:57
Повідомлення про рішення
30.06.2025 17:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 09:44
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 09:44
Період вимог/скарг з 30.06.2025 20:26 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 19:58 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Скасування Рішення від 09.06.2025 № 23 (далі – Рішення), згідно з яким товариство з обмеженою відповідальністю "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ: 42223385) переможцем процедури закупівлі — "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-17-001150-a на виконання рішення Антимонопольного комітету України № 10007-р/пк-пз від 24.06.2025.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 09:44
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 09:44
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-01-000063
Дата створення проекту
01.07.2025 17:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.07.2025 17:58
Дата публікації висновку про результати
07.07.2025 17:29
Дата завершення усунення порушень
22.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 114-46-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.06.2025 № 78-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 30.06.2025 № 78-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 9. UA-2025-04-17-001150-a, яку проводить Новомиколаївська селищна рада Запорізького району Запорізької області.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.07.2025 00:00
Документи рішення
01.07.2025 17:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «04» липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання рішень органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новомиколаївської селищної ради Запорізького району Запорізької області (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи (протокол від 16.05.2025 № 21), протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, рішення органу оскарження від 07.05.2025 №7311 та рішення від 24.06.2025 № 10007. В первісній редакції Додатку 1 до тендерної документації Замовника, затвердженої Протоколом уповноваженої особи від 16.04.2025 №17 визначено, що у разі, якщо Учасник пропонує "еквівалент" обладнання, пропозиція додатково повинна містити порівняльну таблицю технічних характеристик обладнання, що вимагається та пропонованого (при цьому технічні характеристики пропонованого обладнання повинні бути не гіршими від характеристик обладнання, що вимагається технічним завданням, в тому числі таблицею 1 цього Додатку) з повним найменуванням виробника обладнання, країни походження товару, інші документи, передбачені тендерною документацією для підтвердження сертифікації обладнання. Пропозиція додатково повинна містити лист-гарантію, що у разі надання Учасником "еквівалента" обладнання, гарантує погодити його з розробником проекту, пройти за свій рахунок повторну експертизу та надати погодження Територіального підрозділу ДСНС України та структурного підрозділу з питань цивільного захисту до моменту заключення Договору про закупівлю. Згідно рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2025 №7311-р/пк-пз вказані вимоги визнано дискримінаційними та зобов’язано Замовника виключити їх з тендерної документації. На виконання цієї вимоги до тендерної документації Замовником внесено певні зміни (тендерна документація викладена в новій редакції, затвердженій протоколом уповноваженої особи від 16.05.2025 №21), якими виключено вимогу щодо отримання погодження Територіального підрозділу ДСНС України та структурного підрозділу з питань цивільного захисту до моменту заключення договору про закупівлю у разі надання Учасником "еквівалента" обладнання. Проте, вимога погодити його з розробником проекту Замовником була залишена у Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Замовником повною мірою не було виконано рішення органу оскарження від 07.05.2025 №7311-р/пк-пз, чим порушено вимоги пункту 55 Особливостей №1178 та частини 22 статті 18 Закону № 922. З метою отримання пояснень щодо викладеного порушення Замовнику через електронну систему закупівель направлено відповідний запит від 01.07.2025. Проте, всупереч вимогам частини п’ятої статті 8 Закону №922, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовник не надав пояснення через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами дослідження питання виконання Замовником рішень органу оскарження встановлено порушення пункту 55 Особливостей №1178 та частини 22 статті 18 Закону № 922 в частині невиконання рішення органу оскарження. Дослідженням питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей №1178, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено. Щодо питання оприлюднення інформації про закупівлю має місце порушення частини п’ятої статті 8 Закону №922 в частині ненадання інформації та документів на запит. Питання, щодо яких розгляд проводився органом оскарження, в ході даного моніторингу не досліджувались.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язує, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей №1178, відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
07.07.2025 00:00
Дата публікації
07.07.2025 17:29
Документи висновку
07.07.2025 17:29
-
Повідомлення
Запит
ДІАЛОГ ДЛЯ МОНІТОРИНГУ
Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-001150-a), яку проводить Новомиколаївська селищна рада Запорізького району Запорізької області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1) В первісній редакції Додатку 1 до тендерної документації Замовника, затвердженої Протоколом уповноваженої особи від «16» квітня 2025 року № 17 встановлено, що у разі, якщо Учасник пропонує "еквівалент" обладнання, пропозиція додатково повинна містити порівняльну таблицю технічних характеристик обладнання що вимагається та пропонованого (при цьому технічні характеристики пропонованого обладнання повинні бути не гіршими від характеристик обладнання, що вимагається технічним завданням, в тому числі таблицею 1 цього Додатку) з повним найменуванням виробника обладнання, країни походження товару, інші документи, передбачені тендерною документацією для підтвердження сертифікації обладнання. Пропозиція додатково повинна містити лист-гарантію, що у разі надання Учасником "еквівалента" обладнання, гарантує погодити його з розробником проекту, пройти за свій рахунок повторну експертизу та надати погодження Територіального підрозділу ДСНС України та структурного підрозділу з питань цивільного захисту до моменту заключення Договору про закупівлю. Згідно рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 07.05.2025 №7311-р/пк-пз вказані вимоги визнано дискримінаційними та зобов’язано Замовника виключити їх з тендерної документації. На виконання цієї вимоги до тендерної документації Замовником внесено певні зміни, якими виключено вимогу щодо отримання погодження Територіального підрозділу ДСНС України та структурного підрозділу з питань цивільного захисту до моменту заключення Договору про закупівлю у разі надання Учасником "еквівалента" обладнання. Проте, вимога погодити його з розробником проекту Замовником була залишена у Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Замовником повною мірою не було виконано рішення АМКУ від 07.05.2025 №7311-р/пк-пз. Прошу пояснити викладений факт. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Рішеня
01.07.2025 17:59
Орган перевірки
05.07.2025 00:00
Документи повідомлення
01.07.2025 18:00
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 805 435 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 15:00
Замовник:
Новомиколаївська селищна рада Запорізького району Запорізької області
Контактний телефон:
+380614491619
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 805 435 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 15:00
Замовник:
Новомиколаївська селищна рада Запорізького району Запорізької області
Контактний телефон:
+380614491619
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності