Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)» від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-17-000506-a
Id Tender 648d3ca073094312aa269adb560555dc
План UA-P-2025-04-17-000433-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.04.2025 09:10
Остання зміна 16.05.2025 14:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 090 159 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
141 803.18 грн. (2,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.04.2025 09:09 до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.04.2025 09:09
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.04.2025 09:09
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.05.2025 00:00
до 06.05.2025 16:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 16:10
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 16:10
до 16.05.2025 14:02
Період уточнень
з 17.04.2025 09:09 до 01.05.2025 00:00
Період оскарження
з 17.04.2025 09:09 до 01.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.05.2025 00:00 до 06.05.2025 16:10
Період кваліфікації
з 04.05.2025 00:00 до 06.05.2025 16:10
Основні параметри
«Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 090 159 грн.
«Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)»
Очікувана вартість
7 090 159 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
141803,18
2,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65038, Україна, Одеська область, вул. Макаренко 20
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП"
Пропозиція:
7 086 757.07 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2025 10:33
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
-
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Веретельник
Електронна пошта
Телефон
+380487148535
Сайт:
https://ukb.od.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
41485381
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
65000
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
пр. Шевченка, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)»
Період вимог/скарг з 06.05.2025 16:10 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.05.2025 00:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2025 16:11
Довідка НАЗК
06.05.2025 16:10
Повідомлення про рішення
04.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 09:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.04.2025 09:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Відповідно п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації Відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт Таблиця № 3 Примітка: Ця довідка повинна відображати лише основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість та призначення транспортних засобів у довідці повинена в повному обсязі відповідати вимогам щодо забезпечення безперервного та своєчасного виконання робіт з будівництва відповідно до технічної специфікації (технічного завдання). Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці учасник повинен надати: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування (технічний паспорт або дані бухгалтерського обліку). - у разі, якщо матеріально-технічна база, використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, послуг тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками), при цьому з наданих документів має бути зрозуміло вид будівельних машин/механізмів/обладнання, що за ним залучається (наприклад «екскаватор», а не узагальнено «будівельний механізм», «техніка» тощо). Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ 17.6 Договір оренди складу. Згідно п.4.1 договору, строк оренди Приміщення, що орендується, складає 24 місяці з моменту прийняття Приміщення, що орендується, за Актом прийому-передачі. У документі відсутній Акт прийому-передачі. Просимо надати роз’яснення або Акт прийому-передачі приміщення.
Створено
05.05.2025 12:32
Надати до
06.05.2025 12:32
Договір
UA-2025-04-17-000506-a-b1
Підписаний і діє
Номер
6
7 086 757.07 грн.
5 905 630.89 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)»
Номенклатура
«Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41485381

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40345477

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.05.2025 14:02
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-13-000032
Дата створення проекту
13.05.2025 12:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.05.2025 14:58
Дата публікації висновку про результати
30.05.2025 15:39
Дата завершення усунення порушень
14.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 Одеса № 95 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 12 UA-2025-04-17-000506-a 17.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.05.2025 00:00
Документи рішення
13.05.2025 14:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2025 № 4/25, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 17.04.2025 № 4-1/25 та від 22.04.2025 № 4-2/2025, переліки змін, що вносяться до ТД, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.04.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.04.2025, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» (далі – ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» виявлених Замовником невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.05.2025 № 4-3/25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.05.2025, договір від 16.05.2025 № 6 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 16.05.2025 та 29.05.2025 через електронну систему закупівель на запити Південного офісу Держаудитслужби. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Відповідно до абзацу 2 пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Проте Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі 26.05.2025 та 29.05.2025 на шостий та дев’ятий робочий день з дня укладання Договору з порушенням терміну, визначеного Законом, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації). Додатком 2 до тендерної документації зазначено вимоги щодо необхідних обсягів виконуваних робіт і матеріальних ресурсів для виконання таких робіт. У пункті 8 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником визначено, зокрема: Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, витрат за статтями у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на роботи, які він пропонує виконати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Ціна тендерної пропозиції динамічна. Розрахунок ціни тендерної пропозиції та кошториси мають бути надані додатково в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) бажано у програмному комплексі АВК-5 (в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd/або imp), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (аналогом). Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, який включає у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва наступні скановані документи, підписані організацією учасником та з його печаткою (у разі наявності), а також які містять підпис та відбиток печатки сертифікованого інженера з проєктно-кошторисної роботи: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - розрахунки до договірної ціни; - кошторисні розрахунки на окремі види витрат (розрахованих відповідно до Настанови визначення вартості будівництва); - локальні кошториси (складені на підставі відомостей обсягів робіт, наданих Замовником та відповідно до Настанови визначення вартості будівництва); - підсумкова відомість; - підсумкова відомість ресурсів до кожного локального кошторису; - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом); - розрахунки коштів на покриття адміністративних та загальновиробничих витрат будівельної організації; - календарний графік робіт; - розрахунок ціни пропозиції у вигляді договірної ціни в форматі imd з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Кошторисна документація є невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника. Учасник ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав розрахунок ціни тендерної пропозиції за складом документів відповідно до вимог пункту 8 Додатка 1 до ТД. Проте згідно з наданим учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» у складі тендерної пропозиції розрахунком ціни тендерної пропозиції, зокрема договірною ціною, вид договірної визначено «тверда», що не відповідає вимогам пункту 8 Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.05.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» вимогам пункту 8 Додатка 1 до ТД при наявності зазначеної невідповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД, Замовник 29.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив «17 квітня 2025 р. (09г.09хв.) Замовником була оприлюднена закупівля робіт: «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)». В документах закупівлі присутні: ТД Макаренко 20 кор..docx Додаток 4 Проєкт Договору..docx Додаток 1 для учасника.docx 17 квітня 2025 р. (16г.11хв.) Замовником були зроблені зміни до ТД (зміни ТД Макаренко 20 кор..docx), де було визначено вид договірної ціни визначено «тверда» в Додатку 1 пункт 8, в ТД Макаренко 20 кор. та в Додатку 4 Проєкт Договору. В документи по закупівлі в електронній системі закупівель були додані: зміни ТД Макаренко 20 кор..docx ТД Макаренко 20 кор. нова.docx Додаток 4 Проєкт Договору..docx Додаток 1 в нової редакції, помилково не було розміщено.» Проте надане Замовником пояснення не обґрунтовує його рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» вимогам пункту 8 Додатка 1 до ТД, оскільки в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено Додаток 1 до ТД, згідно з яким ціна тендерної пропозиції визначена «динамічна» та, відповідно, наданий учасником ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» розрахунок ціни тендерної пропозиції, згідно з яким вид договірної ціни «тверда», не відповідає вимогам пункту 8 Додатка 1 до ТД. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, внесення змін до ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.05.2025 00:00
Дата публікації
30.05.2025 15:39
Документи висновку
30.05.2025 15:39
-
Оскарження в суді
Готується заява до суду. Пізніше буде Інформація про відкриття провадження 8.10, 922-VIII, Закон України "Про публічні закупівлі", https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19
Дата публікації
13.06.2025 12:40
Інформація про відкриття провадження
18.06.2025
420/18989/25
Документи оскарження в суді
19.06.2025 09:26
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.05.2025 17:13
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 17:13
-
Відповідь
відповідь на запит
1. Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно. Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі. Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником. Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 та частини першої статті 11 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється уповноваженою особою такого замовника. Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 03.04.2025 № 0291/А-2025 зі змінами та доповненнями Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)». Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації, узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі. 08 квітня 2025 року Департамент надіслав листа за №605/14/03/02-12/2-25, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування. 11 квітня 2025 року Департамент отримав лист №1624/02/01.1-09/2-25/11039 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування. Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів. На підтвердження надаємо: - Експертний звіт (позитивний) № 05/3067-03/25 від 05.03.2025; - Зведений кошторисний розрахунок; - Наказ ПКД - Розпорядження від 03.04.2025 № 0291/А-2025 - Дефектний акт - Лист Департаменту щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від погодження закупівлі №605/14/03/02-12/2-25 - Лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування №1624/02/01.1-09/2-25/11039 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від 16 листопада 2023 року. За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника. Додатково повідомляємо: Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/ Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
Рішеня
16.05.2025 11:59
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» вимогам пункту 8 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано розрахунок ціни тендерної пропозиції, згідно з яким вид договірної ціни визначено «тверда», а не «динамічна» як вимагає Замовник у пункті 8 Додатка 1 до тендерної документації. 2. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних». 3. Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю підрядних робіт від 16.05.2025 № 6 із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплати. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
26.05.2025 10:38
Орган перевірки
30.05.2025 00:00
Документи повідомлення
26.05.2025 10:39
-
Відповідь
відповідь на запит
1. Щодо питання Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» вимогам пункту 8 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано розрахунок ціни тендерної пропозиції, згідно з яким вид договірної ціни визначено «тверда», а не «динамічна» як вимагає Замовник у пункті 8 Додатка 1 до тендерної документації. 17 квітня 2025 р. (09г.09хв.) Замовником була оприлюднена закупівля робіт : «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)». В документах закупівлі присутні: ТД Макаренко 20 кор..docx Додаток 4 Проєкт Договору..docx Додаток 1 для учасника.docx 17 квітня 2025 р. (16г.11хв.) Замовником були зроблені зміни до ТД (зміни ТД Макаренко 20 кор..docx), де було визначено вид договірної ціни визначено «тверда» в Додатку 1 пункт 8, в ТД Макаренко 20 кор. та в Додатку 4 Проєкт Договору. В документи по закупівлі в в електронній системі закупівель були додані: зміни ТД Макаренко 20 кор..docx ТД Макаренко 20 кор. нова.docx Додаток 4 Проєкт Договору..docx Додаток 1 в нової редакції, помилково не було розміщено. 2. Щодо питання Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних». Пунктом 15 чинного Наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджено порядок оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Функціонал в електронній системі закупівель є можливість оприлюднення тільки одного файлу при завантажені договору або змін до договору. Тому не було оприлюднення у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних». На разі після спілкування з технічною підтримкою майданчику, були оприлюднені договір та усі додатки. 3. Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю підрядних робіт від 16.05.2025 № 6 із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплати. На даний час очікується отримання дозволу на виконання робіт (СС2). Для отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт, відповідно до п. 28 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466, замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву через електронний кабінет. Наразі, в електронному кабінеті забудовника наявна технічна помилка, що унеможливлює подачу заяв на видачу дозволів на початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів з класами наслідків СС2 та СС3. Посадовою особою Департаменту неодноразово направлені відповідні запити та листи до служби технічної підтримки порталу ДІЯ стосовно вирішення даної проблеми, на що отримано відповіді, що питання в даний час вирішується розробниками. Після усунення зазначеної проблеми Департаментом буде подана заява на видачу дозволу на виконання будівельних робіт. Роботи по закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)» будуть виконані до 31 серпня 2025 р. згідно умов ТД та Договору. Сподіваємося на ваше розуміння стосовно даного питання.
Рішеня
29.05.2025 09:30
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
звернення стосовно висновка
17.04.2025 в електронній системі закупівель Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі за текстом – Позивач або Замовник) оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікаційний номер – UA-2025-04-17-000506-a) «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (відкриті торги з особливостями). Очікувана вартість: 7 090 159,00 грн з ПДВ. 17.04.2025 в електронній системі Замовнику надійшов запит наступного змісту: «Добрий день! На підставі умов Тендерної документації та відповідно до вимог чинного законодавства, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України № 671 від 11.05.2011 «Про затвердження порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», Наказу Мінрегіону №281 від 01.11.2021, яким затверджено нові кошторисні норми у будівництві (на заміну ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), просимо Замовника розглянути питання щодо заміни динамічної договірної ціни на тверду, оскільки тверда договірна ціна є доцільною для застосування у рамках даного договору з наступних підстав: Обсяг та вартість робіт визначено проектною документацією, яка пройшла відповідну експертизу, що унеможливлює істотні зміни протягом реалізації договору. Строк виконання робіт (до серпня 2025 року) не перевищує прогнозовану стабільність вартості основних будівельних ресурсів, а також дозволяє ефективно спланувати витрати без значних ризиків коливання цін. Замовником передбачене фінансування у межах кошторисних призначень, що відповідає умовам застосування твердої ціни, оскільки виключає необхідність коригування вартості в процесі виконання робіт. Застосування твердої договірної ціни забезпечує прозорість розрахунків, спрощує управління бюджетними зобов’язаннями та зменшує адміністративне навантаження на обидві сторони договору. Укладення договору за твердою ціною відповідає загальноприйнятій практиці реалізації капітального будівництва та сприяє своєчасному завершенню робіт без ризику перегляду вартості. Таким чином, виконання будівельних робіт на умовах твердої договірної ціни є економічно обґрунтованим, законним і доцільним з урахуванням обсягу, тривалості та умов фінансування проєкту. Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178, Замовник має право з власної ініціативи або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. З урахуванням викладеного, з метою забезпечення максимальної ефективності здійснення закупівлі, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та визначити вид договірної ціни – тверда.» З урахуванням отриманого звернення Замовником внесено зміни до Тендерної документації по закупівлі та оприлюднено їх в електронній системі закупівель 17.04.2025 В електронній системі закупівель 17.04.2025 та 22.04.2025 року оприлюднено документ «ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації у відкритих торгах № UA-2025-04-17-000506-a «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття Одеського дитячого будинку-інтернату за адресою точна адреса: м. Одеса, вул. Макаренко, 20 (Коригування)» ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», який містить інформацію про внесені Замовником зміни, а саме: - в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» формулювання «Ціна тендерної пропозиції динамічна» замінено на «Ціна тендерної пропозиції тверда»; - в пункті 8 Додатку 1 до тендерної документації також формулювання «Ціна тендерної пропозиції динамічна» замінено на «Ціна тендерної пропозиції тверда»; - в пункті 3 Проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) також формулювання «Ціна даного Договору є динамічна» замінено на «Ціна даного Договору є тверда». Таким чином, Замовником визначено, що тендерна пропозиція/договірна ціна учасника має бути твердою. Учасник ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав розрахунок ціни - Договірну ціну, яка є твердою (файл «41. Кошторис_частина 1 ДЦ розрахунки.pdf»). Отже, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) Водночас, технічна помилка щодо не завантаження саме Додатку 1 до тендерної документації в новій редакції, додатково до інших документів, які було оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 17.04.2025 та 22.04.2025 22.05.2025, не може мати наслідком відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРО-СТИЛЬ ГРУП». Статтею 651 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Висновку
06.06.2025 11:05
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 090 159 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380487148535
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 090 159 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380487148535
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності