Показати схожі тендери

Закупівля Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» від Комунальне підприємство "Сервісний центр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-012726-a
Id Tender b6854913d56e4545b86ca438e6bfd6b4
План UA-P-2025-04-16-015667-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 19:26
Остання зміна 01.07.2025 09:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
248 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 240 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 19:25 до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 19:25
до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 19:25
до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:02
до 19.06.2025 10:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 10:14
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.06.2025 10:14
до 01.07.2025 09:50
Період уточнень
з 16.04.2025 19:25 до 13.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 19:25 до 13.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:02 до 19.06.2025 10:14
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:02 до 19.06.2025 10:14
Основні параметри
Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
248 000 грн.
Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Назва предмета закупівлі
Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Очікувана вартість
248 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1240,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
7 000
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 12:15
Закінчення аукціону
16.06.2025 13:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Пропозиція:
187 977.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
25 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1"
Пропозиція:
44 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФАЕТОН-2020"
Пропозиція:
42 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Пропозиція:
43 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
24 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 12:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.06.2025 10:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
13.05.2025 13:45
Під час проведення процедури закупівлі № «UA-2025-04-16-012726-a» виявлено, що у Додатку 2 тендерної документації невірно визначені кількісні характеристики предмету закупівлі (зазначено невірну кількість об’єктів (адрес) Замовника). У зв’язку із цим, також необхідно внести зміни до плану закупівель, так як кількість об’єктів Замовника буде змінена у бік збільшення, а очікувана вартість предмета закупівлі буде збільшена. Проведення додаткової тендерної процедури по однаковому предмету закупівлі, але по іншим об’єктам, на даний час не входить у плани Замовника, тому що даний факт порушує принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності здійснення публічних закупівель, який визначено у ст.5 Закону. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
13.05.2025 13:45
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мнацаканян Артавазд Місакович
Електронна пошта
Телефон
380487054380
Замовник
ЄДРПОУ
33313609
Назва (англійською мовою)
Повна назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Поштовий індекс
65045
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52
Кваліфікація
Лот № 1 Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Період вимог/скарг з 19.06.2025 10:14 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 13:02 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 10:14
Довідка НАЗК
19.06.2025 10:14
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
16.06.2025 13:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 19:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 19:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
16.06.2025 13:02
Надати до
18.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.06.2025 вих. №ПОС-1200/25 (далі – Довідка). У Довідці в переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено наявність «Центра приймання тривожних сповіщень», а підставою користування зазначено договір оренди № 20/6 від 02.09.2025 з ПП «СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ». Однак під час вивчення документів наданих учасником на підтвердження підстав користування обладнанням, матеріально-технічної бази та технологій, встановлено наявність договору оренди № 20/6 від 02.06.2025 року з ПП «СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ», що суперечить інформації зазначеній у Довідці. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником всупереч вимог ч. 6 додатку № 3 тендерної документації разом із фінансовим звітом не надано копію квитанції про отримання відповідної звітності Центром обробки електронних звітів Держстату України. 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Банківську гарантію № Г/2025/2003-01 від 12.06.2025 (далі – БГ) яка не відповідає вимогам ч. 12 додатку № 3 тендерної документації. Встановлено, що БГ відрізняється від встановленої «ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Наказ №2628 або Форма). БГ не відповідає змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, яка затверджена Наказом № 2628, а саме: абзацу 5 пункту 3 та абзацу 7 пункту 4. В абзаці 5 пункту 3 БГ зазначено, що стороною в банківській гарантії виступає учасник, тоді як у формі забезпечення тендерної пропозиції в абзаці 5 пункту 3 Наказу № 2628 стороною у банківській гарантії є принципал. Крім того, в пункті 4 БГ не зазначено, яка саме сторона банківської гарантії має відкликати тендерну пропозицію до закінчення строку її подання, тоді як у формі забезпечення тендерної пропозиції в абзаці 7 пункту 4 Наказу № 2628 зазначено, що відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання здійснюється принципалом. 2) З урахуванням викладеного, у Замовника виникла необхідність в оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учаснику закупівлі необхідно виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: 2.1. надати виправлену Довідку зазначену у п.1.1. даної вимоги з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог ч.6 додатку № 3 тендерної документації. 2.2. надати копію квитанції про отримання відповідної звітності Центром обробки електронних звітів Держстату України відповідно до вимог ч.6 додатку № 3 тендерної документації. 2.3. Виправити невідповідності що зазначені у п. 1.3. даної вимоги з урахуванням зауважень виявлених Замовником та у відповідності до вимог ч.12 додатку № 3 тендерної документації та надати нову банківську гарантію або внести зміни до діючої банківської гарантії № Г/2025/2003-01 від 12.06.2025.
Створено
18.06.2025 10:07
Надати до
19.06.2025 10:07
Договір
UA-2025-04-16-012726-a-a1
Підписаний і діє
Номер
113с/25
24 000 грн.
20 000 грн.
З ПДВ
Підписано
01.07.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Номенклатура
Цілодобове спостереження та технічне обслуговування систем протипожежного захисту, згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Повна назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33313609

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Повна назва
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41962557

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.07.2025 09:50
-
01.07.2025 09:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
248 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Контактний телефон:
380487054380
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
248 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Контактний телефон:
380487054380
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності