Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій від Антонінська спеціальна школа Хмельницької обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-012392-a
Id Tender f5baea9da41b419881a12eac12a66d57
План UA-P-2025-04-16-015050-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.04.2025 17:48
Остання зміна 13.06.2025 19:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
246 036 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 230.18 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 17:46 до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 17:46
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 17:46
до 09.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.05.2025 12:45
-
Залишилось 18 год. 12 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2025 15:02
до 16.06.2025 00:00
Період уточнень
з 16.04.2025 17:46 до 09.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 17:46 до 09.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 12:45
Основні параметри
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
246 036 грн.
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
Назва предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
Очікувана вартість
246 036 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1230,18
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
7 381.08
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 12:16
Закінчення аукціону
12.05.2025 12:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
31022, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, смт. Антоніни, пл. Графська, 21
Дата постачання по
31.12.2025 17:51
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Пропозиція:
191 161 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "ПОЖБУДПРОЕКТ"
Пропозиція:
245 186.86 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
Пропозиція:
94 313.8 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 12:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 14:27
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шкроба Юрій Петрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380385551165
Факс
+380385551165
Замовник
ЄДРПОУ
22986562
Повна назва
Антонінська спеціальна школа Хмельницької обласної ради
Поштовий індекс
31022
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Антоніни
Адреса
пл. Графська,21
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій
Період вимог/скарг з 16.05.2025 15:02 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 12:45 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Зміст
згідно протокольного рішення №37 від 16.05.2025 року
Документи кваліфікації
16.05.2025 15:02
Повідомлення про рішення
12.05.2025 12:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:46
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
12.05.2025 12:45
Надати до
14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 15:02 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 15:02
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 10.06.2025 15:40 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 14:13 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
згідно протокольного рішення №41 від 10.06.2025 року
Документи кваліфікації
10.06.2025 15:40
Повідомлення про рішення
06.06.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:46
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
06.06.2025 14:13
Надати до
10.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 1.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, яка виконана згідно Таблиці 1 Додатку №1. Підпунктом 1.1.3.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник повинен на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надати посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджує право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, видаткова накладна, тощо). Учасником ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" (42441853), на підтвердження вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №08.05-7 від 08.05.2025 р. (файл - мтб.pdf), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та дана довідка виконана згідно форми Таблиці 1 Додатку №1. Однак, Учасником ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" (42441853) не надано інформацію, що підтверджує право власності на обладнання (транспортний засіб), що зазначене у пункті 3 даної довідки, а саме: автомобіль MERCEDES-BENZ SPRINTER 319 CDI, згідно вимоги підпункту 1.1.3.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 2.1. пункту 2 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка виконана згідно форми Таблиці 3 Додатку №1. Учасником ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" (42441853), на підтвердження вимоги підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №08.05-10 від 08.05.2025 р. (файл - працівнки.pdf), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та дана довідка виконана згідно форми Таблиці 3 Додатку №1. Згідно інформації, що зазначена у Довідці №08.05-10 від 08.05.2025 р. (файл - працівнки.pdf), такі працівники, як Литвинюк Андрій Орестович (керівник робіт, виконавчий директор) та Литвинюк Сергій Орестович (генеральний директор, маляр) – є штатними працівниками (основне місце роботи). Підпунктом 2.1.3.1. пункту 2 Розділу 1 Додатку № 1, встановлено, що для підтвердження наявності трудових відносин із власними працівниками, які зазначені у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників учасник надати для працівників за основним місцем роботи повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення контракту та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення. Учасником ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" (42441853), на підтвердження вимоги підпункту 2.1.3.1. пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано повідомлення про прийняття Литвинюка Сергія Орестовича на роботу/укладення контракту та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення (файл - повідомлення про прийняття на роботу.pdf) та повідомлення про прийняття Литвинюка Андрія Орестовича на роботу/укладення контракту (файл - повідомлення про прийняття на роботу.pdf). Квитанція від контролюючого органу про прийняття повідомлення про прийняття Литвинюка Андрія Орестовича на роботу/укладення контракту – відсутня. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.1.3.1. пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 2. Підпункт 2.1.3.1. пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджують право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, тощо), а саме автомобіль MERCEDES-BENZ SPRINTER 319 CDI, що зазначене у пункті 3 довідки №08.05-7 від 08.05.2025 р. (файл - мтб.pdf), відповідно до вимоги підпункту 1.1.3.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 2. Надати квитанцію від контролюючого органу про прийняття повідомлення про прийняття Литвинюка Андрія Орестовича на роботу/укладення контракту, відповідно до вимоги підпункту 2.1.3.1. пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації.
Створено
06.06.2025 14:18
Надати до
07.06.2025 14:18
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 15:40 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:46
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Підпунктом 1.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, яка виконана згідно Таблиці 1 Додатку №1. Підпунктом 1.1.3.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник повинен на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надати посвідчені, відповідно до умов тендерної документації, копії документів, що підтверджує право власності на обладнання (свідоцтва, технічні паспорта, видаткова накладна, тощо). Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189), на підтвердження вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №02 від 24.04.2025 р. (файл - 1. Довідка мтб таблиця 1.pdf), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та дана довідка виконана згідно форми Таблиці 1 Додатку №1. Однак, Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189) не надано інформацію, що підтверджує право власності на обладнання, що зазначене у пункті 6 даної довідки, а саме щодо мікрометра, згідно вимоги підпункту 1.1.3.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 2. Підпунктом 1.2. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічну базу за формою, яка виконана згідно Таблиці 2 Додатку №1. Підпунктом 1.2.1. пункту 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації, встановлено, що у таблиці 2 «Інформаційна довідка про наявну матеріально-технічну базу» Учасник повинен зазначити наявність у власності або користуванні складського приміщення (виробничої бази). Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189), на підтвердження вимоги підпункту 1.2.1. пункту 1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №02 від 24.04.2025 р. (файл - 1. Довідка мтб таблиця 2.pdf), що підтверджує наявну в учасника процедури закупівлі матеріально-технічну базу та дана довідка виконана згідно форми Таблиці 2 Додатку №1. Однак, Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189) надано інформацію у довідці про наявність матеріально-технічної бази в якій зазначено інше формулювання, що не узгоджується з положеннями договору оренди (24. договір оренди приміщення.pdf). 3. Підпунктом 2.1.2. пункту 2 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник повинен підтвердити залучення до виконання робіт (надання послуг) наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть виконувати роботи (надавати послуги), а саме: Інженерно – технічні працівник: - Виконавець робіт або інша особа, яка виконує ці функції - не менше 1 особи Робітники: - Маляр - не менше 1 особи. Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189), на підтвердження вимоги підпункту 2.1.2. пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №04 від 24.04.2025 р. (файл - 27. довідка працівники.pdf), що підтверджує наявну в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації та дана довідка виконана згідно форми Таблиці 3 Додатку №1. У наданій довідці Учасник вказав «технічний керівник (керівник робіт)», який, згідно опису, є керівником робіт з вогнезахисту, однак не вказано, що ця особа виконує функції виконавця робіт. Таким чином, Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189) не підтверджено залучення до виконання робіт (надання послуг) виконавця робіт або іншої особи, яка виконує ці функції в кількості не менше 1 особи. 4. Підпунктом 3.1. пункту 3 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку № 1 до тендерної документації, встановлено, що Учасник в складі пропозиції повинен подати довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, яка наведена у Таблиці 4 Додатку №1. Учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (42655189), на підтвердження вимоги підпункту 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку №05 від 24.04.2025 р. (файл – 31. довідка досвід.pdf), яка не виконана згідно форми Таблиці 4 Додатку №1, а саме у колонці 2 «Контрагент, місцезнаходження, № телефону, код ЄДРПОУ» Таблиці 4 Додатку 1. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 1.1.3.1. пункту 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 2. Підпункт 1.2.1. пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 3. Підпункт 2.1.2. пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; 4. Підпункт 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації; ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, які вимагалися пп.1.1.3.1 п. 1 Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації. 2. Надати документи, які вимагалися пп.1.2.1 п.2 Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації. 3. Надати документи, які вимагалися пп.2.1.2 п. 2 Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації. 4. Надати документи, які вимагалися пп.3.1 п.3 Розділу І «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку №1 до тендерної документації.
Створено
13.06.2025 13:34
Надати до
14.06.2025 13:34
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
246 036 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
Антонінська спеціальна школа Хмельницької обласної ради
Контактний телефон:
+380385551165
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
246 036 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
Антонінська спеціальна школа Хмельницької обласної ради
Контактний телефон:
+380385551165
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності