Показати схожі тендери

Закупівля Бланки (Бланки медичної документації) від КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-012293-a
Id Tender b44fe52222974e29af1858b9b460ffd9
План UA-P-2025-04-16-014989-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 17:33
Остання зміна 13.06.2025 16:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
897 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 485 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 17:31 до 24.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 17:31
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 17:31
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2025 15:03
до 26.05.2025 09:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 08:13
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 09:09
до 13.06.2025 16:03
Період уточнень
з 16.04.2025 17:31 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 17:31 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2025 15:03 до 26.05.2025 09:09
Період кваліфікації
з 24.04.2025 15:03 до 26.05.2025 09:09
Основні параметри
Бланки (Бланки медичної документації)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
897 000 грн.
Бланки (Бланки медичної документації)
Назва предмета закупівлі
Бланки (Бланки медичної документації)
Очікувана вартість
897 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4485,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.04.2025 14:34
Закінчення аукціону
24.04.2025 15:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бланки медичної документації
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
1 992 240
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6
Дата постачання по
31.12.2025 17:36
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару здійснюється ПАРТІЯМИ ЩОТИЖНЕВО згідно заявок Замовника протягом 3 робочих дня з моменту отримання замовлення, у разі термінової потреби - протягом 24 годин.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Піхотенко Олег Григорович
Пропозиція:
691 223.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ФЕДОРЯН СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
591 841.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
870 285 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.04.2025 14:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2025 17:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
16.04.2025 17:31
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ходаковський Андрій Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380612243705
Факс
+380612243729
Замовник
ЄДРПОУ
05498694
Назва (англійською мовою)
ME Komunalne nekomerciine pidpriyemtvo "Miska likarnya № 9" Zaporizkoyi miskoyi radi
Повна назва
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
ME Komunalne nekomerciine pidpriyemtvo "Miska likarnya № 9" Zaporizkoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
69065
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
вул.Щаслива/Дудикіна 1/6
Кваліфікація
Лот № 1 Бланки (Бланки медичної документації)
Період вимог/скарг з 01.05.2025 08:13 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.04.2025 15:03 по 02.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Відповідно до абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
01.05.2025 08:13
Повідомлення про рішення
24.04.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕДОРЯН СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 3 розділу 3 тендерної документації: «3. Поліграфічні матеріали, фарби, що використовуються для виготовлення медичної облікової документації мають відповідати технічним стандартам. На підтвердження якісних характеристик Учасник повинен надати: - сертифікати/паспорта якості на папір; - сертифікат /паспорт якості на фарбу.» В своїй тендерній пропозиції Учасник надає власний сертифікат на виробництво поліграфічної продукції № 67 від 22.04.2025 року. Також слід зазначити що відсутні сертифікат /паспорт якості на фарбу. У зв’язку з вище наведеним прошу надати сертифікат або паспорт якості на папір (який буде використовуватись) та сертифікат або паспорт якості на фарбу. З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Створено
28.04.2025 15:35
Надати до
29.04.2025 15:35
Період вимог/скарг з 05.05.2025 13:56 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 08:13 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 13:56
Довідка НАЗК
05.05.2025 13:56
Повідомлення про рішення
01.05.2025 08:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Піхотенко Олега Григоровича (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 3 розділу 3 тендерної документації: «3. Поліграфічні матеріали, фарби, що використовуються для виготовлення медичної облікової документації мають відповідати технічним стандартам. На підтвердження якісних характеристик Учасник повинен надати: - сертифікати/паспорта якості на папір; - сертифікат /паспорт якості на фарбу.» В своїй тендерній пропозиції Учасник надає сертифікат якості на папір газетний форматний, марка «О» для копіювальних та друкарських машин ТУ У 17.1-39301866-002:2019. Також слід зазначити що відсутні сертифікат /паспорт якості на фарбу. У зв’язку з вище наведеним прошу надати сертифікат або паспорт якості на папір (який буде використовуватись) та сертифікат або паспорт якості на фарбу. Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 1 розділу 3 тендерної документації та пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури підписує документи Кваліфікованим електронним підписом КЕП. За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації). З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Створено
02.05.2025 13:48
Надати до
03.05.2025 13:48
Період вимог/скарг з 23.05.2025 16:59 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 16:53 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Документи кваліфікації
23.05.2025 16:58
Повідомлення про рішення
23.05.2025 16:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:31
Період вимог/скарг з 26.05.2025 09:09 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 16:59 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 09:09
Довідка НАЗК
26.05.2025 09:08
Повідомлення про рішення
23.05.2025 16:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 6 розділу 3 тендерної документації: «6. Поставка Товару здійснюється згідно з правилами INCOTERMS в редакції 2010 р. на умовах DDP. Доставка і розвантаження товару здійснюється особистим транспортом, силами та за рахунок Постачальника, без участі інших грузоперевізників (Нова пошта, Укрпошта і т.ін.). Вивантаження на склад здійснюється силами та в присутності Постачальника. (гарантійний лист надається Учасником у складі пропозиції). Даний гарантійний лист відсутній в пропозиції Учасника. З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Створено
23.05.2025 17:33
Надати до
24.05.2025 17:33
Угоди
UA-2025-04-16-012293-a-a2
Підписаний і діє
Номер
402-Т
870 285 грн.
725 237.5 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 992 240 (штуки)
Бланки медичної документації
Номенклатура
Бланки медичної документації
Кількість
1 992 240
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Повна назва
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05498694

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Повна назва
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43977041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 16:03
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000092
Дата створення проекту
19.05.2025 17:23
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 17:48
Дата публікації висновку про результати
29.05.2025 17:48
Дата завершення усунення порушень
04.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 114-46-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 61) 764-86-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.05.2025 № 63-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 19.05.2025 № 63-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2025-04-16-012293-a, яку проводить Комунальне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 17:48
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: « 29 » травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 № 17; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Федорян Сергій Анатолійович, фізичної особи-підприємця Піхотенко Олег Григорович та товариства з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР»; протокольні рішення уповноваженої особи від 01.05.2025 № 17А, від 05.05.2025 № 17А, від 23.05.2025 № 17В та від 26.05.2025 № 18В; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.05.2025 № 7963-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26 травня 2025 року; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 28.05.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні.
Дата висновку
29.05.2025 00:00
Дата публікації
29.05.2025 17:48
Документи висновку
29.05.2025 17:48
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Бланки медичної документації» (код ДК 021:2015: 22820000-4: Бланки) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-16-012293-a), яка проведена КНП «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів). Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.05.2025 17:47
Орган перевірки
30.05.2025 00:00
Документи повідомлення
26.05.2025 17:47
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит від 26.05.2025 17:47 «Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.» надаємо наступну інформацію. Щодо питання №1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик. Замовником на підставі службових листів від співробітників лікарні, щорічної потреби та багаторічного досвіду здійснюється закупівля бланків певної форми та стандартів для виконання покладених на лікарню завдань. Замовник кожного року проводить закупівлі бланків затверджених фахівцями які залишаються незмінними на протязі багатьох років. Щодо питання №2. Визначення очікуваної вартості. Очікувану вартість Замовником прораховано з досвіду аналогічної процедури закупівлі в 2024 році: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-02-011995-a. При завершені процедури Замовником 24.04.2024 року укладено Договір №220-Т з ФОП Сотник Василь Андрійович на суму 1 512 590,50 грн. Слід зазначити, що в вище наведеній процедурі закуповувались бланки та журнали. В поточному році Замовником оголошено закупівлю на бланки та журнали на загальну суму 1 454 000,00 грн. за ті ж самі обсяги продукції, тобто вартість зменшилась попри основні економічні показники: інфляцію, подорожчання вартості ТМЦ та палива. Перебіг відкритих торгів з особливостями підтвердив вірність розрахунку очікуваної вартості Закупівлі. У даній Закупівлі прийняли участь 3 учасники. Перевіривши тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі Замовник визнав переможцем ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (ЕДРПОУ 43977041). На теперішній час проходить процедура укладання Договору.
Рішеня
28.05.2025 11:58
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
897 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 00:00
Замовник:
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380612243705
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
897 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 00:00
Замовник:
КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380612243705
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності